Wat is er toch aan de hand met de moslims?

Moderator: M

Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Wat is er toch aan de hand met de moslims?

Bericht door Lodewijk Nasser »

- De lichting die we nu hebben, lijkt telkens dommer te worden.

(Of worden wij slimmer?)
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Geen idee, ik zit hier nog maar sinds kort. Waren de vorige moslims slimmer? Sommigen (zoals bijvoorbeeld chaimae) doen doet het wel goed vind ik.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Daar kan jij je tanden in zetten Lodewijk.
Het is laat dus ik wacht tot morgen.

Yvonne Ridley. Hahahahahahaha.......
De verknipte Yvonne Ridley.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De lichting die we nu hebben, lijkt telkens dommer te worden.
Bij elke lichting Moslims, die toetreedt in ons onderwijs, gaat dit onderwijs achteruit.
Heel normaal, dat nieuwere lichtingen Moslims, die uit een nieuwere lichting minder kwalitatief onderwijs komen, steeds dommer zijn.
Spijtig voor ons. Maakt het steeds minder spannend.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
islam_is_my_life
Berichten: 102
Lid geworden op: za dec 09, 2006 8:22 pm
Locatie: België

Bericht door islam_is_my_life »

Er zijn er hier ook wel een paar waarvan ik me afvraag hoe oud ze zijn...
ik heb respect voor rico, ketter en lodewijk (soms)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Onze nieuwe moslim is een souffi. Die zijn voornamelijk vredelievend, zowat de zachtgekookte eitjes onder de moslims, vaak beschuldigd van "afvalligheid" door de andere ummah-leden.
In Noord-Afrika werden de souffi's gedurende decennia onderdrukt, maar nu met de opkomst van het integrisme weer uit de kast gehaald. Bij de laatste aïd , het schapenfeest, werden er in Tunesië zelfs vanaf 6 uur 's morgens gedurende een gans uur weer souffi-gezangen vanop de minaretten op de slapende bevolking losgelaten. Melodieus allah-gedreun tot je zelf als een derwish tekeer ging... :lol: of juist terug in slaap viel. :lol:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Die zijn voornamelijk vredelievend,
Vredelievend, met een heel groot vraagteken achter.
De ongelovigen hoeven voor de soefis ook bekeerd met het zwaard. Onder de Taliban bevinden zich ook soefis. Hizbut-al Tahir is een Soefi terroristenorganisatie.
De Soefis vertegenwoordigen de mystieke kant van Islam. Vredelievend zijn ze daarom niet. Verwar nooit mystiek en vredelievendheid.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Theo
Berichten: 15
Lid geworden op: do aug 14, 2008 10:44 am

Bericht door Theo »

Lodewijk Nasser schreef:Wij hebben weer een goede

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 8194#58194
Wat ik toch wil vragen, Lodewijk en achternaam Nassar,
daar klopt toch iets niet? :smile:
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Welkom Theo,

Goede vraag.

Het is een drietrapsraket

Allereerst betekent Lodewijk in het Frans Bekende Strijder.
http://www.i-am-pregnant.com/names/boy-names/Lodewijk

Nasser betekent weer overwinning in het Arabisch
http://www.babynames.com/name/NASSER

De Pvda-leider in Amsterdam en hoogstwaarschijnlijk ooit de troonopvolger binnen de PvdA is Lodewijk Asscher, een aardige Pvda-knul, maar een beetje goedgelovig met betrekking tot dit onderwerp.

Ten slotte is het een verbastering van Lodewijk van Nassau. De broer van Willem van Oranje met wie hij een goede band onderhield.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lodewijk_van_Nassau
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Nasr is tevens een vers in de Koran.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Theo
Berichten: 15
Lid geworden op: do aug 14, 2008 10:44 am

Bericht door Theo »

Lodewijk Nasser schreef:Welkom Theo,

Goede vraag.

Het is een drietrapsraket

Allereerst betekent Lodewijk in het Frans Bekende Strijder.
http://www.i-am-pregnant.com/names/boy-names/Lodewijk

Nasser betekent weer overwinning in het Arabisch
http://www.babynames.com/name/NASSER

De Pvda-leider in Amsterdam en hoogstwaarschijnlijk ooit de troonopvolger binnen de PvdA is Lodewijk Asscher, een aardige Pvda-knul, maar een beetje goedgelovig met betrekking tot dit onderwerp.

Ten slotte is het een verbastering van Lodewijk van Nassau. De broer van Willem van Oranje met wie hij een goede band onderhield.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lodewijk_van_Nassau
________________________________
Kortom: je bent een "strijder"....

Groet.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Een toetsenbordtijger!
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Theo
Berichten: 15
Lid geworden op: do aug 14, 2008 10:44 am

Bericht door Theo »

O.k. / Wat is er met Moslims aan de hand?
....
Enkele dagen geleden werd in deze plaats, Blerick (Venlo) een moslimmoeder gedood door haar zoon, omdat de moeder radikant tegen de relatie was van haar zoon met een nederlandse vriendin.
(Was op t.v.journaal, o.a. hart van nederland.)
Wat is met Moslims aan de hand?

Op de stoeptreden voor de winkels (waarboven dit gebeurde)
had men bloemen neergezet voor deze jongen, en brandende kaarsjes.
Het werkt nogal verwarrend..
Wie had nou wie vermoord vragen mensen? Was het soms een heldendaad van zoonlief om 'moeder' te vermoorden?
(Een zo veelste geval van vrouwen minachting? Moeder was maar een vrouw, is haar zoon nu een held?)
Of hebben we het verhaal gewoon niet begrepen.....
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Nergens maak ik dat uit het bericht op.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1734 ... ent__.html

Het slachtoffer is een man. Heb jij bronnen die jouw versie kunnen staven?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Theo
Berichten: 15
Lid geworden op: do aug 14, 2008 10:44 am

Bericht door Theo »

Lodewijk Nasser schreef:Nergens maak ik dat uit het bericht op.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1734 ... ent__.html

Het slachtoffer is een man. Heb jij bronnen die jouw versie kunnen staven?
Nou verneem ik dus twee verschillende verhalen?
Dit verhaal - zoals ik eerder noemde - vertelde ze rond dat winkelcentrum. Zo zie je dus maar weer.
Als ik kans krijg praat ik es met een van de jongens daar.
(Wil wel weten wat er écht is gebeurd.)


Groet.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Inderdaad, interessant. Daarom ben ik geen voorstander om ieder probleem te verislamiseren.

Als er iets gebeurt in een Nederlands gezin is dat direct een familiedrama. Als er iets in een Islamitisch gezin gebeurt, heet dat opeens eerwraak.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Wat is er toch aan de hand met de moslims?

Bericht door H.Numan »

Lodewijk Nasser schreef:- De lichting die we nu hebben, lijkt telkens dommer te worden.
(Of worden wij slimmer?)
Lichting 8-1 is nogal mager. Een bidmachine die geilt op bomaanslagen en communiatief nogal gestoord (zeg maar gerust: zwaar autisch) is, de ander heeft nogal wat problemen met wat 'goed fatsoen' nu eigenlijk is. Aan de ene kant vind ze het doodnormaal dat sommige mensen andere kunnen provoceren en shockeren, maar heeft grote problemen als mensen aanstoot nemen van dat provocerende gedrag.

Lijkt me geen echte doorsnede van de gemiddelde mohammedaanse gastarbeider. Of juist wel?

Van de andere kant zie ik dat de zwijgende meerderheid steeds minder zwijgt. Het heeft (veel te) lang geduurt, maar links is zich nu compleet de hoek in aan het schilderen. Het wachten is op een partij die dat kan verzilveren. Hoezeer ik PVV bewonder, alleen zullen ze het niet halen. En van ToN stel ik me niet veel voor.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Theo
Berichten: 15
Lid geworden op: do aug 14, 2008 10:44 am

Bericht door Theo »

Heb geen flauw idee waar het precies over gaat,
zocht wat naar een forum..
Wel vind ik dat de nederlandse vlag behoorijk wappert bij bovenstaande,
weet u hoeveel ellende al die vlaggen al hebben veroorzaakt?

Worden we steeds stommer: Nee hoor,

we blijven mooi allemaal "op peil" Aangaande onze Universele Algemene stupiditeit.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Theo,

Welkom nogmaals. Het is hier gebruikelijk dat jij je eerst even voorstelt.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Van de andere kant zie ik dat de zwijgende meerderheid steeds minder zwijgt. Het heeft (veel te) lang geduurt, maar links is zich nu compleet de hoek in aan het schilderen. Het wachten is op een partij die dat kan verzilveren. Hoezeer ik PVV bewonder, alleen zullen ze het niet halen. En van ToN stel ik me niet veel voor.
Goede opmerking. Zelf wil ik het onderwerp niet te politiseren. Daar is het te belangrijk voor.

De Blonde Satan is in die zin een Godsgeschenk maar ook een belast.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Lodewijk Nasser schreef:De Blonde Satan
Wat een prachtige naam, ik moet er telkens weer om lachen :)

En welkom Theo!
Theo schreef:Wel vind ik dat de nederlandse vlag behoorijk wappert bij bovenstaande, weet u hoeveel ellende al die vlaggen al hebben veroorzaakt?
Hoewel ik niet zeker ben over "VOC", zie ik helemaal niet wat er mis is met een vlag. Wat is er mis met gezonde nationale trots? Dat Nederlanders zo on-nationalistisch zijn (zoals de Duitsers, niet zwaaien met vlaggen) heeft volgens mij met de 'schuldcultuur' te maken: telkens maar weer benadrukken hoeveel de Nederlanders fout gedaan hebben. Het is belangrijk dat mensen hun geschiedenis kennen en fouten niet herhalen, maar ik denk dat we voorzichtig moeten zijn om telkens weer die 'schuld' rol aan te nemen. Dat verzwakt onze positie tegenover Islamitische Nederlanders die onze samenleving maar al te graag Islamiseren: eerlijke en nuchtere Nederlanders geven gewoon toe wat er mis is en mis was. Maar aanhangers van arrogante godsdiensten zullen dat nooit doen en werken liever aan hun agenda.
Laatst gewijzigd door Links666 op do aug 28, 2008 2:35 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Haha. Hij komt van DePers. Ere wie ere toekomt.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Knor
Berichten: 58
Lid geworden op: di aug 26, 2008 12:17 am
Locatie: Groningen

Bericht door Knor »

Lodewijk Nasser schreef:Welkom Theo,

Het is een drietrapsraket

Dat doet me ergens aan denken, die raket dan :?
Was dat niet iets met qassam of zo? Iets met een scholieren welkstuk?
Iets met ene Izz?

Volgens mij wel?

Verdacht! :wink:
___________
Velen zien het als een geloof, sommige zien het als iets abstracts, anderen zien het als hun religie, slechts weinige zien het gevaar er van in
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ze passen niet in ONZE kennisbeschaving vanwege hun domheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Geen idee, ik zit hier nog maar sinds kort. Waren de vorige moslims slimmer? Sommigen (zoals bijvoorbeeld chaimae) doen doet het wel goed vind ik.
Je bedoelde zeker vanuit het gezichtspunt van de achterlijke islam
en daarmee worstelende Chaimae bekeken?


Wat is er aan de hand met de moslims?

Het is nogal simpel. Zij vertegenwoordigen een volkomen achterlijk onaangepast zwaar getraumatiseerde religie in deze tijd. Zij worden geconfronteerd met een zelfstandig kritisch denkende maatschappij die stuk voor stuk de islam en zijn daaraan verbonden woestijn kabouters als een onwezenlijke op het zo goed als uitgestorven heidendom gebaseerde religie beschouwen, die ontstaan is uit de verklaring van de historische Mohammed die beweerde dat 'allah' een engel naar hem had gezonden die op weg naar de joden de weg was kwijt geraakt.

Immers, de engel ging ervan uit dat de analfabete Arabische dwaas Mohammed een ontwikkeld man was die het lezen en schrijven machtig was. Waarschijnlijk had de engel dus bij de joden moeten landen en niet voor de tent van een Arabische woestijn analfabeet.

Moslims zijn niet voor niets een agressief respect opeisend volkje. Dat begon al bij de engel Gods die tot drie maal toe Mohammed uit frustratie en woede probeerde te wurgen. Dat de koran voornamelijk uit mensonwaardige moorddadige vol met weerzinwekkende hoeveelheid onmenselijke teksten bestaat, zal geen mens verwonderen die de ontstaansgeschiedenis van de islam kent, die bij de analfabeet, pedofiel, sadist en roverhoofdman Mohammed is begonnen.

Afgelopen vrijdag liep ik bij een grote modern ingerichte keurslager een Marokkaanse moeder met haar zoontje van ongeveer zes jaar tegemoet. Ik hoorde dat het jongetje enthousiast tegen zijn moeder riep: "Kijk mama hier hebben ze varkens." De moeder zag mij en begreep dat deze tekst mij ten gehoren was gekomen en corrigeerde het joch onmiddellijk met: "Hier verkopen ze varkensvlees."

Wat kunnen we hier nu uit op maken? Dat moslims anno 2012 nog altijd een zeer hoge dunk hebben van hun infantiele superioriteitsdenken. Zoiets zul je volgens mij nooit tegenkomen bij joden. Die eten geen varkensvlees vanwege hun geloof en meer niet. je gelooft of je gelooft niet. Joden hebben in hun geloof bij Mozes geen agressief moordzuchtig begin zoals bij Mohammed. Joden mogen ook graag een glaasje wijn drinken zoals een ieder ander.

Maar de moslim enclave heeft nu eenmaal vanaf het begin der slavernij van de Arabieren die nog steeds heerst, zich altijd afgezet tegen de rest van de wereld vanuit brutaliteit, geweld en superioriteitsdenken. Hoe kon dat kind weten dat er varkens waren in de keurslager? Daar wordt over gesproken thuis. kinderen zitten bij andere kinderen op school. En dan zie je automatisch dat wanneer moslim kindjes in de meerderheid zijn dat elk blank kindje uit onze kennisbeschaving wordt weggepest in de klas omdat het geen moslim is en uit dien hoofde varkensvlees eet. Logisch toch dat zo'n moslim kindje, goed opgevoed door zijn islamitische ouders, niet samen met een of meer varkentjes in de klas wil vertoeven.

Het overkwam een rechtgeaard gezin in Utrecht. Al eerder hadden ze hun twee kinderen naar een zwarte school laten gaan zonder dat er ooit sprake was van problemen. Juist vanuit de positieve multiculturele gedachte. Maar er kwamen op school steeds meer Marokkaantjes bij. En tsja . . . jouw kind is dan geen moslim. Lang leve de islamitische tolerantie die geen varkens om zich heen accepteert!

Moslims zijn wolven in schaapskleren. Wachtend tot zij in de meerderheid zijn. En als het aan onze katholieke dwaas Donner
ligt wordt als vanzelfsprekend de sharia in Nederland ingevoerd. Waarbij uiteraard de zaak, de verkoop van varkensvlees in de islamitische buurt aan banden wordt gelegd, misschien wel verboden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie