Doelstellingen

Moderator: M

Plaats reactie
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Hoe bedoel je?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae

Bericht door Chaimae »

"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Thomas

Bericht door Thomas »

Chaimae, wat heb je een mooi en vooral waar onderschrift.
Ik had je daar nog niet mee gecomplimenteerd dus bij deze.....
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Dutch

Bericht door Dutch »

hirihiri123 en Chaimae, bedankt om nog eens te verwijzen naar de "doelstellingen van FFI".
Heb ze gelijk nog eens doorgelezen en ze hebben me weer erg geïnspireerd. Ik weet dat we goed bezig zijn!
We maken vorderingen in onze strijd voor Verlichting, het PC-isme begint te kenteren...ook de moslims helpen ons hierin zelf door meer en meer het ware gelaat van de islam te tonen. Waarvoor dank.
Anneke

Bericht door Anneke »

Ja Chaimae, nu nog praktiseren :wink:
Dutch

Bericht door Dutch »

Ja zover was ik ook, maar ik bedoel is het uit een boek, krant of tijdschrift gehaald...........of is het vertaald uit het engels naar nederlandse of andersom.........
Deze tekst is de vertaling uit het Engels van de oorspronkelijke doelstellingen van Faithfreedom International, zoals door Ali Sina (oprichter en geestelijke (voor)vader van FFI) geformuleerd.

Ondertussen werd deze tekst op de engelstalige "moedersite" vervangen. Maar de spirit is nog steeds dezelfde :
http://www.news.faithfreedom.org/index. ... d=2&page=1

In een notendop :
Faith Freedom International is a grassroots movement of ex-Muslims. Its goals are to (a) unmask Islam and show that it is an imperialistic ideology akin to Nazism but disguised as religion and (b) to help Muslims leave it, end this culture of hate caused by their "us" vs. "them" ethos and embrace the human race in amity. We strive for the unity of Mankind through the elimination of Islam, the most insidious doctrine of hate. Islam can't be reformed, but it can be eradicated. It can't be molded, but it can be smashed. It is rigid but brittle. That is why Muslims do not tolerate criticism of it.
Vertaling :
FFI is een spontaan ontstane beweging van ex-moslims. De doelstellingen ervan zijn (a) islam ontmaskeren en aantonen dat het een imperialoistische ideologie is, te vergelijken met nazisme, maar vermomd als godsdienst en (b) moslims te helpen de islam te verlaten, de cultuur van de haat te beëindigen, verwekt door hun "wij tegen hen"-ethiek en hen in vrede het menselijk ras te laten omarmen. Wij streven naar de eenheid van het Mensdom door eliminatie van de islam, de meest sluwe haatdoctrine. Islam kan niet hervormd worden, maar kan wél uitgeroeid. Islam kan niet aangepast, maar wél verslagen worden. Islam is rigide en brokkelig. Dat is de reden waarom moslims kritiek op de islam niet toelaten.

Nu goed ? Of nog meer uitleg nodig ?
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Ik vind het ook een mooie zin.

Dank.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Thomas

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:

Ik vind het ook een mooie zin.

Dank.
Doe er ook wat mee liefie.....
Ik wens je heel veel moed.

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Plaats reactie