Moslims discrimineren MAG NIET !

Moderator: M

BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Dubai investeert haar oliedollars in vakantie-oorden, luxe hotels, pretparken
Speciaal voor Westerlingen, op kunstmatige eilanden in de Golf. De bouw van deze eilanden geeft problemen met Iran, die de golf als Iraans territorium ziet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

BFA schreef:[quot e]dubai draaid op de weserse inwoners.
80% van de inwoners van Dubai zijn immigranten. Die al het werk voor 20% Arabieren doen.[/quote]
ik weet het daarom zeg ik ook, dubai draaid op westers inwoners en zij zijn een zeer grote meerderheid.
de lokale bevolking kan het leven daar niet eens opbrengen. ook hun eigen schuld omdat ze monaco willen maken van dubai terwijl de inwoners in en in arm zijn.
en er word veel misbruik gemaakt van indieers die daar heeel hard werken voor een happekras, ongelovelijk gewoon.

ze ruiken geld, dus geld gaat voor hun eigen volk, wat een liefde heb je dan voor je volk, nada niets, noppes.

mvg nadia
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

BFA schreef:
Dubai investeert haar oliedollars in vakantie-oorden, luxe hotels, pretparken
Speciaal voor Westerlingen, op kunstmatige eilanden in de Golf. De bouw van deze eilanden geeft problemen met Iran, die de golf als Iraans territorium ziet.
dan hoop ik maar dat iran niet op bezoek komt met hun bom bom dreigementen....
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

dan hoop ik maar dat iran niet op bezoek komt met hun bom bom dreigementen....
Iran heeft tijdens de eerste Golf oorlog 3 eilanden van SA ingenomen. Claimt nog andere gebieden van SA.
Iran claimt Azerbijan en 3/4 van de Kaspische Zee.
Iran claimt de straat van Hornuz, die voor de helft grondgebied van Oman is. De vaargeul.
Iran claimt een deel van Irak.
Verder weet ik niet waar de claims van Iran ophouden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie