Foto album voor de King of controversy .

Moderator: M

King of controversy

Berichtdoor King of controversy » Do Feb 15, 2007 7:33 pm

@ BFA
"Dat is een hele tijd zo geweest. Saddam heeft 1à2j voor de oorlog kontakt gezocht met Al Qaida. Bij het uitbreken van de oorlog in 2003 was er minstens één trainingskamp in Irak."
Amerikaanse leugens, hoef ik verder niet op in te gaan

"Het geen nu gebeurd is niet anders als wat zou gebeurd zijn bij Saddams natuurlijke dood."
Onzin, bij de natuurlijk dood van Saddam, stonden zijn twee zoons klaar om het over te nemen.

"Die haat is even oud als Islam. Geboren uit een existentieel trauma."
*gaap* Wist je trouwens dat de Joden uit zijn op Wereldheerschappij? Staat in hun boek...

"Andere keuze is terug naar de barbaritiet van de Middeleeuwen"

Je bedoeld de negentiende eeuw, maar goed.
vind het trouwens wel grappig dat er hier niemand is die de doelstellingen van Ali nogmwat durft te verdedigen. Misschien is er nog hoop voor jullie.

Silly

Berichtdoor Silly » Do Feb 15, 2007 8:18 pm

Saddam heeft zich wel provocerend geuit? "ik heb geen massavernietigingswapens" is inderdaad een provokatie om aan te vallen.
irak was niet bepaald open over de gang van zaken binnen het land. het is niet vreemd dat landen als iran en helaas ook syrie op de blacklist staan...

Voor de een is het fundament van de islam haat, voor de ander niet. Het fundament bestaat niet.
het fundament staat vast gelegd in een boek dat ze ook wel koran noemen

Ik kan natuurlijk niet met 100% zekerheid aantonen wat deze moslim bedoelde met zijn tekst, maar ik kan wel gerede gronden voor twijfel geven dat deze moslim bedoelde dat het klassiek liberalisme (met burgervrijheden) naar de typhus moet.
en ik heb ook zo mijn redenen om te menen dat de persoon in kwestie het gewoon heeft over de gang van zaken in het westen :wink:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

King of controversy

Berichtdoor King of controversy » Do Feb 15, 2007 8:25 pm

@ Silly
Saddam was wel openlijk over de gang van zaken. Hij zei dat hij geen massavernietigingswapens had, de VN inspecteurs konden er geen spoortje van vinden, in de VN raad kwam Colin met zwak bewijs. Maar Saddam was niet open?

Die blacklist is compleet willekeurig.

"het fundament staat vast gelegd in een boek dat ze ook wel koran noemen "
Maar persoon a kiest vers 1:1 tot zijn motto en persoon b geeft de voorkeur aan vers 1:72.

"en ik heb ook zo mijn redenen om te menen dat de persoon in kwestie het gewoon heeft over de gang van zaken in het westen "
Het zal dus een eeuwig twistpunt blijven. Helaas.

Silly

Berichtdoor Silly » Do Feb 15, 2007 8:40 pm

ja heel jammer dat we het er niet over uit zijn

ik blijf het niet gek vinden dat amerika sommige landen gewoon voor geen cent vertrouwt. zeker wanneer er terroristische netwerken zich daar bevinden... ik was ook niet totaal voor de oorlog in irak. wat mij betreft had het iran mogen zijn :oops:
Maar persoon a kiest vers 1:1 tot zijn motto en persoon b geeft de voorkeur aan vers 1:72.
en een ieder komt op iets anders uit... helaas zijn er zat mensen die op het verkeerde uit komen... geschiedenist wijst ons daarop

King of controversy

Berichtdoor King of controversy » Do Feb 15, 2007 8:52 pm

Helaas kiezen ook naar mijn smaak net wat teveel mensen voor 'uitleg b', maar die mensen wonen niet in Nederland of Europa.

Een land niet vertrouwen is geen reden om een land te veroveren.
vergelijk: edelachtbare, ik sloeg die gast op z'n bek omdat ik zijn blik niet vertrouwde.

Silly

Berichtdoor Silly » Do Feb 15, 2007 8:53 pm

King of controversy schreef:Helaas kiezen ook naar mijn smaak net wat teveel mensen voor 'uitleg b', maar die mensen wonen niet in Nederland of Europa.

Een land niet vertrouwen is geen reden om een land te veroveren.
vergelijk: edelachtbare, ik sloeg die gast op z'n bek omdat ik zijn blik niet vertrouwde.
nej oke.. je moet natuurlijk voorzichtig zijn.
maar ze hebben angst heh.. ze willen de terreur voor zijn

King of controversy

Berichtdoor King of controversy » Do Feb 15, 2007 9:07 pm

@ Silly
Ergens kan ik het politieke gedrag van Amerika wel begrijpen hoor. Ze hebben nu wel een stabiele olietoevoer, mochten ze ten strijde trekken tegen Iran.
Heeft alleen weinig met terreur te maken.

Silly

Berichtdoor Silly » Do Feb 15, 2007 9:13 pm

okeeyy.. daar heb je gelijk in
soms denk ik wel: als amerika echt lef heeft, valt het saudie arabie aan. als het ze idd om de terreur gaat 8)

King of controversy

Berichtdoor King of controversy » Do Feb 15, 2007 9:24 pm

Of Rusland, vanwege illegale wapenleveranties. Of China en Noord Korea, vanwege de mensenrechten enzo.
-weggehaald omdat Silly het er niet mee eens is, en ze zo'n leuke pica heeft-
Laatst gewijzigd door King of controversy op Do Feb 15, 2007 10:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Silly

Berichtdoor Silly » Do Feb 15, 2007 9:28 pm

King of controversy schreef:Of Rusland, vanwege illegale wapenleveranties. Of China en Noord Korea, vanwege de mensenrechten enzo.
Alle conservatieve Amerikanen zijn gewoon homo's, en moeten met hun hoofd naar beneden...
:o
niet mee eens 8)

Terug naar “Commentaar van Lezers”