Zet FFI aan tot haat tegenover de Islam?

Moderator: M

Plaats reactie
Nayla
Berichten: 219
Lid geworden op: do sep 14, 2006 12:52 pm

Zet FFI aan tot haat tegenover de Islam?

Bericht door Nayla »

Als je het mij vraagt wél.

Waarschijnlijk zal er gezegd worden dat hier totaal geen spraken zal zijn van aanzet tot haat. De doelstelling van deze site is om informatie over de islam en de profeet Mohammed te verschaffen. De manier waarom die informatie wordt weergegeven, zet wel aan tot haat tegenover de Islam.

Nog altijd spoken de woorden "SM" "Pedofiel" "Kinderneuker" "Psychopaat" door mijn hoofd. Als er wordt beweert dat er met respect wordt gesproken over de Islam, dan moet ik daar eigenlijk wel eens 2 keer over nadenken.

Salaam Aleykoum
Diep in jullie schuilt een Moslim...
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Re: Zet FFI aan tot haat tegenover de Islam?

Bericht door Navane »

Nayla schreef:Als je het mij vraagt wél.

Waarschijnlijk zal er gezegd worden dat hier totaal geen spraken zal zijn van aanzet tot haat. De doelstelling van deze site is om informatie over de islam en de profeet Mohammed te verschaffen. De manier waarom die informatie wordt weergegeven, zet wel aan tot haat tegenover de Islam.

Nog altijd spoken de woorden "SM" "Pedofiel" "Kinderneuker" "Psychopaat" door mijn hoofd. Als er wordt beweert dat er met respect wordt gesproken over de Islam, dan moet ik daar eigenlijk wel eens 2 keer over nadenken.

Salaam Aleykoum
Sinds wanneer zet je tot haat aan als je de dingen noemt bij hun naam?
Als de islam wil dat er met respect over wordt gesproken, moet ze gewoon ophouden met geweld prediken, respect afdwingen, een moordlustige profeet verheerlijken, enzovoort.
Respect is geen automatisme. Een mens heeft recht op een zeker basisrespect indien er geen andere redenen zijn om dat respect op te schorten. Die redenen zijn echter meer dan duidelijk aanwezig.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Beste Nayla.

Waarschijnlijk drukken sommige van onze leden zich misschien minder deftig uit, maar het feit blijft dat Mohammed vreselijke dingen gedaan heeft. Hij heeft gemoord, gemarteld en hij heeft een kind van 6 jaar getrouwd en had seks met haar toen ze nog geen 9 jaar was.
Jij weet net zo goed als wij, dat wij geen moslims haten, maar wij bestrijden hier de Islam.
Ik ben niet van plan om met respect over Islam te praten, gewoonweg om de reden dat islam geen respect verdient.
Islam dwingt misschien respect af, maar dat hoeft niet te betekenen dat we dat respect ook moeten geven.
Ik kan ook geen respect opbrengen voor Hitler en voor nazi’s . Die wilde ook respect afdwingen, en deden dat door mensen te liquideren en iedereen die tegen ze was te vermoorden of onder te brengen in een concentratie kamp, dus op bijna dezelfde manier die Mohammed gebruikte om gehele volken te onderwerpen aan islam.

De doelstelling van deze site is inderdaad om informatie over de islam en de profeet Mohammed te verschaffen, en dat doen we dus op een eerlijke manier.
Wij halen onze informatie uit Islamitische bronnen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Zolang Mohammed in de islam als de perfecte mens wordt weergegeven kun je dit soort kritiek verwachten. Mohammed is niet goddelijk maar elk islamitisch kind ziet Mohammed als zijn of haar rolmodel (inprenting bij de opvoeding).

Wat de islam niet kan ontkennen is dat de maatstaven van de zesde eeuw niet meer toepasbaar zijn in de moderne tijd. En deze discussie zal doorgaan totdat de islam toegeeft wat de feiten zijn en Mohammed wordt gezien als spiritueel leider en niet als wereldlijk leider.

Mvg, Polleke
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Bericht door Socrates »

Ik vind het wel een beetje paradoxaal eigenlijk.
In principe mag je wel nou eenmaal volgens westerse maatstave Mohammed (vzmh) een pedofiel noemen.
Puur objectief en taalkundig gezien is dat ook helemaal geen belediging.
MAAR....de manier en het moment waarop het wordt gezegd is wel ongepast vind ik, en misschien ook zelfs beledigend.

Want stel...dat mijn vader of iemand die mij dierbaar is, een pedofiel of moordenaar is geweest, betekent dat dan ook dat ik daar 24/7 door alles en iedereen mee geconfronteerd mag worden?
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

Wel als het desbetreffende persoon geïdealiseerd word..En als die persoon 1,3miljard volgelingen heeft die net zo als hem willen zijn....En zijn leefregels opvolgen

En wanneer die volgelingen van deze desbetreffende persoon die leefregels ook probeert op te dwingen aan de rest van de wereld...(dit word ze namelijk geboden)
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Jij hebt een goede handtekening Socrates

“Hate the sin and love the sinner.”

Dat is nou net wat we hier op dit forum doen. De zonde haten maar de degene die zondigt lief hebben.

Ik beschouw islam als een ziekte. Een virus die bestreden dient te worden. Wanneer iemand deze islam ziekte heeft dan moet hij genezen worden, want zolang hij besmet is met het islam virus dan gedraagt hij zich als een ziek man.
De ene moslim is wat meer besmet met het virus dan de andere.
Fanatieke moslims zijn heel erg besmet, en gematigde moslim wat minder.
Zonder het islam virus bestaat islam niet, maar moslims ( hoe gematigd ze ook zijn ) houden de virus in stand en voeden hem dus ook.
Een gematigde moslim is dus mede verantwoordelijk voor alle acties die er uitgevoerd worden door fanatieke moslims en moet daarom dus bekritiseerd worden , en als het enigst mogelijk is genezen worden van zijn virus.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Deze site is feitelijk correct en natuurlijk zint dat niet altijd iedereen.
Onze bronnen zijn islamitisch, erkende bronnen, dus daar zal het niet aan liggen...
Als je nu de waarheid spreekt, gestaafd door degelijke bronnen, dan is dat niet aanzetten tot haat, dat is gewoon de ogen openen. Als mensen die de ogen open hebben daarna de islam gaan verafschuwen (haat is geen toepasselijk woord vind ik) dan is dat hun zaak. Iedereen doet met die waarheid wat hij wil : sommige moslims ontkennen ze, sommige moslims aanvaarden ze en zijn gelijk moslim-af, sommige niet-moslims ontkennen ze (perfecte dhimmi's) en weer andere niet-moslims aanvaarden ze en gaan de islam verafschuwen.
Wat is daar mis mee ?

Natuurlijk, in de leefwereld van moslims die in ontkenning leven van de waarheid maakt men van alle hout pijlen, dus een afschuw van de islam wordt gelijk "haat" genoemd... Haat is wél een gemeodstoestand die de moslims nauw aan het hart ligt. Zelf vind ik haat een negatief en destructief gevoel, doe er niet zo aan mee.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Zet FFI aan tot haat tegenover de Islam?

Bericht door Ketter »

Nayla schreef:Als je het mij vraagt wél.
Haat tegenover Islam? Misschien wel.

Haat tegenover Moslims? Dat zou niet mogen en ik raad éénieder aan om dat ook te vermijden.

In ieder geval, ik probeer zo weinig mogelijk te haten. Geen positief gevoel.

Jullie zullen misschien gemerkt hebben dat ik woorden als "pedofiel" en zo niet in de mond neem. Ten eerste, ze zijn niet relevant, en ten tweede, dat is mijn manier om respect te tonen voor moslims als mens.

Maar wees zeker van één ding: dit heeft niets te maken met énige respect of veneratie van wat ik zeker weet dat onwaar is: het totaal absurde godsbeeld dat Islam apologeten ons proberen op te dringen, en het afgeleide gevoel van superioriteit van z'n aanhangers.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Re: Zet FFI aan tot haat tegenover de Islam?

Bericht door nadia »

Ketter schreef:
Nayla schreef:Als je het mij vraagt wél.
Haat tegenover Islam? Misschien wel.

Haat tegenover Moslims? Dat zou niet mogen en ik raad éénieder aan om dat ook te vermijden.

In ieder geval, ik probeer zo weinig mogelijk te haten. Geen positief gevoel.

Jullie zullen misschien gemerkt hebben dat ik woorden als "pedofiel" en zo niet in de mond neem. Ten eerste, ze zijn niet relevant, en ten tweede, dat is mijn manier om respect te tonen voor moslims als mens.

Maar wees zeker van één ding: dit heeft niets te maken met énige respect of veneratie van wat ik zeker weet dat onwaar is: het totaal absurde godsbeeld dat Islam apologeten ons proberen op te dringen, en het afgeleide gevoel van superioriteit van z'n aanhangers.

mvg,
Ketter
ketter,

ik als exmoslima zou al helemaal geen pedo in mijn mond mogen nemen, ik weet het.
ik noem mo weleens een pedo maar dan laat ik me leiden door mijn gevoelens misschien zou ik dat minder moeten doen.
ik zal aan jou een voorbeeld proberen te nemen..

this wel moeilijk want als ik denk aan mo en aisha dan gaan mijn haren overeind staan..het is echt zo.
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Socrates schreef:Ik vind het wel een beetje paradoxaal eigenlijk.
In principe mag je wel nou eenmaal volgens westerse maatstave Mohammed (vzmh) een pedofiel noemen.
Puur objectief en taalkundig gezien is dat ook helemaal geen belediging.
MAAR....de manier en het moment waarop het wordt gezegd is wel ongepast vind ik, en misschien ook zelfs beledigend.

Want stel...dat mijn vader of iemand die mij dierbaar is, een pedofiel of moordenaar is geweest, betekent dat dan ook dat ik daar 24/7 door alles en iedereen mee geconfronteerd mag worden?
Als MOhammed een christen zou zijn geweest, zouden we hem net zo hard een pedofiel genoemd hebben. Het gaat om de daden van iemand, niet om het geloof (tenzij dat op de een of andere manier relevant gemaakt wordt of is). Dus er is niets paradoxaals aan. TOen sommige pausen in de Middeleeuwen bijv. een kind verwekten bij hun zuster of dochter (de Borgia's, ik weet niet precies welke, ik geloof Alexander) dan is dat incest, of hij nu de paus is of niet).
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

IkPuur objectief en taalkundig gezien is dat ook helemaal geen belediging.
MAAR....de manier en het moment waarop het wordt gezegd is wel ongepast vind ik, en misschien ook zelfs beledigend.

De enige manier om te zeggen dat iemand een pedofiel is, is zeggen dat hij een pedofiel is.
De manier waarop wordt noodzakelijk gemaakt door de cultuur van valse verheerlijking en valse mooipraterij rond de pedofiel in kwestie, die ondanks het feit dat zijn volgelingen de feiten kennen, de feiten verdraaien of mooi praten.

Want stel...dat mijn vader of iemand die mij dierbaar is, een pedofiel of moordenaar is geweest, betekent dat dan ook dat ik daar 24/7 door alles en iedereen mee geconfronteerd mag worden?
[/quote]

Ja want de ontkenning en verheerlijking van en door de andere kant gaan toch ook steeds door? Geen gevolg zonder oorzaak.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Nog altijd spoken de woorden "SM" "Pedofiel" "Kinderneuker" "Psychopaat" door mijn hoofd. Als er wordt beweert dat er met respect wordt gesproken over de Islam, dan moet ik daar eigenlijk wel eens 2 keer over nadenken.
De waarheid over Mohammed, die zich achter je geidealiseerde illusie verbergt, verdient op geen enkele manier respect.

Hoe wil je dat ik een geromantiseerd en geidealiseerd beeld respect geef. Respect verdien je door het tonen van persoonlijke kracht en de verwezenlijkingen ervan. Niet door het naar voor brengen van innerlijke zwakheid en onmacht om te realiseren.

Haat, dit heeft niets met haat te maken. Gevoelens die op illusies en zwakheid steunen zijn nu eenmaal snel gekwetst.
Is dat gekwetst zijn een reden om toe te geven en mee te gaan in de illusie van een ander. In het geheel niet.
Vergeet niet dat realiteit veel meer kwetst dan haat. Haat is niet meer dan een bot wapen, de moeite niet waard om te gebruiken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Die moslims snappen het nog steeds niet... "Kritiek" heeft niets met "haat" te maken!
Ik krijg het idee dat moslims zo met haat zijn opgevoed (omdat de islam namelijk wel degelijk aanzet tot haat) dat ze alles wat het niet met hun religieuze levensbeschouwing eens is als haat zien.

Iedereen mag van mij geloven wat hij of zij wil zolang ze daar een ander maar niet mee lastig vallen.
Wie de moeite neemt om de islam nader te bestuderen komt tot de ontdekking dat deze religie niet zoals de meeste religies het geloven beschouwd als een persoonlijke relatie met een hogere macht (god), maar dat de islam daar ook anderen in wil betrekken.
En daar wringt nu juist de schoen...

De islam is namelijk totalitair, en zet zijn aanhangers aan om macht uit te oefenen op anders en niet gelovige.
Mensen die zich niet door de islam laten onderdrukken moeten bestreden worden (met geweld, moord, en doodslag), en alleen degene die onderdanig zijn (zich als slaaf van de islam gedragen), de zogenaamde "dhimmies" mogen blijven leven.
Tellen we daar de wetenschap bij op dat moslims worden verplicht om volgens de regels van de islam te leven omdat zij anders bedreigt worden met het eeuwige hellevuur in het 'hiernamaals', dan kunnen we rustig stellen dat de islam een groot gevaar is voor de mensheid, en een regelrechte bedreiging voor alle rechten en vrijheden waar elk mens naar mijn mening recht op heeft.

Daar waar de meeste mensen een vreedzame wereld proberen te creëren is de islam nog steeds uit op macht en overheersing, de voorbeelden daarvan zijn in de gehele wereld te vinden...

PS.
Hoe noemt Nayla een moordenaar van in de vijftig die zich aan een negenjarig kind vergrijpt?

Een profeet? :roll:
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Socrates schreef:Want stel...dat mijn vader of iemand die mij dierbaar is, een pedofiel of moordenaar is geweest, betekent dat dan ook dat ik daar 24/7 door alles en iedereen mee geconfronteerd mag worden?
Wanneer jij die moordenaar/pedofiel adoreert en vindt dat deze volkomen perfect en zonder zonden is..en...jij deze persoon in alles volgt...en...wanneer jij vindt dat eenieder die deze pedofiel/moordenaar NIET als HEt grote vooorbeeld ziet ofwel geschift is danwel afgeslacht moet worden...dan.. .. JA.
Amorele atheistische nitwit
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Ik zou het nog als "beledigend" kunnen zien als pedofilie niet nog steeds (!) goedgekeurd wordt in de Islam, waarin kindhuwelijken toegestaan zijn en die gebéuren daarom. Volgens de Islam is een meisje: 'rijp om te trouwen als zij gaat menstrueren' - en ik heb ook moslims in Nederland horen verklaren dat dit 'juist is'. :crying:

Niet dat alle moslims dit goedkeuring - integendeel want velen ontkennen daarom dat Aisha 9 jaar was, en intussen schuift haar leeftijd meer en meer zoals gefrabiceerd door hen naar boven.
Het gaat ook niet om 'moslims' maar om wat er toegestaan is in de Islam en waarvan kinderen nog steeds de dupe worden zoals ik gisteren nog zag in een documentaire van VPRO's Tegenlicht over Afghanistan (je kunt op hun web lezen waar het over gaat). In ieder geval werd door een oude vent van zo'n 60/70 jaar een klein meisje van 8 (of 9?) opgeëist van haar familie omdat haar zusje (! :roll: ) met wie hij eerder trouwde 'geen geld binnengebracht had voor het huwelijk'.

Dat meisje werd dus gezien als een stuk ruilhandel. :roll: Volgens de man had zij 'toestemming gegeven' :roll: en zou hij zijn stam beschamen :roll: als het kind niet met hem trouwde. Haar vader was tegen dat huwelijk, stond daar te huilen, was wanhopig, kon de stad niet verlaten uit angst dat hij zijn dochter zou weghalen ..... één pak ellende - maar kon in feite niets doen want zoals de man zei: 'dat zijn onze (sharia) wetten'.

De ellende door het toestaan van kindhuwelijken in de Islam zijn niet te overzien! Ik kan daarom al helemaal geen medelijden met een 'profeet' die daarmee begon óók zonder toestemming van Abu Bakr de vader van Aisha, maar met Mohammed die zei 'dat Allah het huwelijk goed vond'. :twisted: :twisted: :twisted:

Het geeft zelfs niet of dit verhaal waar is of niet, want wat helaas maar al te waar is dat meisjes nog steeds te vroeg uitgehuwelijkt kunnen worden in de Islam zonder, vanzelfsprekend, daar ook mij iets over te zeggen hebben.
Ik heb een paar boeken gelezen waarin vrouwen hun ervaringen vertellen. Een daarvan is een novelle, maar gebaseerd op het leven van de moeder van de auteur, die vertelde hoe zij als 14 jarige (of jonger kan ik mij niet herinneren) doodsbang was op haar huwelijksdag (uitgehuwelijkt aan een veel oudere man), dat zij op het bed geduuwd werd door haar ouders (houdt je vast! :drool: ) waarna de moeder haar met haar vinger ontmaagde en die vinger met bloed trots aan de echtgenoot van het meisje liet zien, en die daarna de kamer verliet. Het meisje zelf viel flauw.

Niet te geloven vreselijke verhalen o.a. ook over haar vriendinnetje: 'altijd een vrolijk kind' die uitgehuwelijkt werd op 11 (?) jarige leeft aan een oudere man en na haar huwelijkksnacht : "geen woord meer gesproken heeft".
Als het waar is dat Mohammed met een 9-jarig kind trouwde (en dat lijkt erop omdat kindhuwelijken toegestaan zijn) dan is het onmogelijk dat Aisha daar geen fysiek en emotioneel trauma aan overhield. AL die kinderen worden op die manier aangetast, want bedenk wat het betekent voor een klein meisje een volwassen penis te 'ontmoeten', en als die gaat penetreren dan wordt het gillen geblazen, wordt haar vagina uiteengereten, krijgt zij trauma's, kan zij mogelijk onvruchtbaar worden.

Wat dat laatste betreft bedenk dat Aisha geen kinderen kon krijgen. Dus wie wordt er hier "beledigd" en wel door de Islam - die meisjes!
Moet je nagaan dat zij in bepaalde Islamitische landen ook nog eens besneden worden, dan wordt het niet schreeuwen maar gillen van pijn op hun huwelijksnacht vooral als dat mes álles weggesneden heeft en zij weer dichtgenaaid wordt.
'Is niet de Islam maar een cultuurgebruik'
zeggen moslims - echter nergens in de Islam wordt vrouwenbesnijdenis specifiek verbóden, en er is een 'zwakke' hadieth waarin staat dat
'de profeet een vrouw ontmoette die besnijdenis deed op vrouwen en hij zei tegen haar 'doe het niet te diep'.
Het is waarschijnlijk deze hadieth waarom fundi's ermee beginnen in landen zoals Indonesië waar vrouwenbesnijdenis eerder niet bestond - met een Indonesische moslima die dit bevestigde en het zelfs goed vond (! :drool: Een enge islamfasciste die ik de huid vol gescholden heb ( :oops: ) toen zij schreef dat zij haar dochter
'zou laten stenigen indien zij overspel gepleegd had'.


MONSTERLIJK! :yuk: En zo'n moslimvrouw ziet zichzelf dan als 'mooi en zedelijk' maar haar moraal is KAPUT waardeloos geworden door de Islam. Zij zei ook 'overspel komt niet voor bij ons/mijn dochter'- maar andere vrouwen laten stenigen had zij dus geen bezwaar tegen. :roll:

Wat je eigen geloof inhoud moet je mee op de hoogte zijn - dus jammer dan voor moslims en moslima's met lange tenen die zich 'beledigd' voelen als wij Mohammed een pedofiel noemen.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Zet FFI aan tot haat tegenover de Islam?

Bericht door stropke »

Nayla schreef:Als je het mij vraagt wél.

Waarschijnlijk zal er gezegd worden dat hier totaal geen spraken zal zijn van aanzet tot haat. De doelstelling van deze site is om informatie over de islam en de profeet Mohammed te verschaffen. De manier waarom die informatie wordt weergegeven, zet wel aan tot haat tegenover de Islam.

Nog altijd spoken de woorden "SM" "Pedofiel" "Kinderneuker" "Psychopaat" door mijn hoofd. Als er wordt beweert dat er met respect wordt gesproken over de Islam, dan moet ik daar eigenlijk wel eens 2 keer over nadenken.

Salaam Aleykoum
Idd ga daar maar eens goed over nadenken.

En wat jouw onderschrift " Diep in jullie schuilt een Moslim..." betreft, in mij zekers niet knoop dat heel goed in je oren.
Ik zeg dat maar één keertje: In mij schuilt geen moslim, vroeger niet, nu niet, en nooit, never, jamais.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

de islam zet aan tot haat tegenover zichzelf
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Silly schreef:de islam zet aan tot haat tegenover zichzelf
thats the way it is !!
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Waar zit Nayla ?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

de islam zet aan tot haat tegenover zichzelf
Elke Moslim is in oorlog met zichzelf.
Moslims willen bij hun traditionele regels blijven.
Moslims willen van de verwezenlijkingen van de Moderne Wereld genieten. Zich deze Moderne Wereld toeeigenen. Verlangen om te integreren in de Moderne wereld kennen ze niet.

Twee dingen die nooit verenigbaar zullen zijn. Maakt dat de Moslim niet anders kan dan zichzelf haten voor zijn verlangen naar de Moderne wereld.

Ze hebben Islam. Islam vreet ze van binnenuit op.Islam bezit hen. Islam is Moslims. Niet omdat Moslims willen. Omdat Moslims moeten.

De enige manier om Islam te begrijpen is deze te bezien door de ogen van Mohammed. Door de daden van Mohammed te plaatsen zoals hij die beleeft heeft.

De wereld bekijken door de ogen van Mohammed, wordt zoals het lezen van Markies de Sade. De walging en zelfhaat die dit opwekt maakt dat je niet anders kan dan het boek sluiten.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Elke Moslim is in oorlog met zichzelf.
je weet half niet hoe waar dit is...

op een gegeven moment zijn ze de oorlog en het bloedvergieten zat... dan kan de oorlog alleen nog maar aan ze vreten.

zolang men de islam aanhangt is men in oorlog met zichzelf
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Plaats reactie