Moslim forums

Moderator: M

Rust

Bericht door Rust »

Linda Danvers schreef:Beste Rust en Weda,

Gescheld en andere grofheid is een teken dat je door je argumenten heen bent.

Elke keer dat je doorgaat met schelden en obscene gebaren maken, ben je alleen maar je eigen onvermogen aan het etaleren.

Met vriendelijke groet,

linda
Hoi Linda,

Eerlijk ik kan niet tegen dat hypocriet racistisch gedrag, ik blijf er niet tegen kunnen. Ik kom hier een kijkje nemen en wat valt me als eerste op. Ja hoor, de post van Ariel.... Trouwens Ariel weet dat ik niks tegen haar heb en dat ik haar niet persoonlijk uitscheld. Ik probeer haar alleen te veranderen. Soms moet je zwaargeschut inzetten. :)

ps, Weda interesseert me niet echt. Ze mag uitschelden van mij! :razz:

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)

weda
Contacteer:

Bericht door weda »

Rust schreef:
Ariel schreef:
Falastine schreef:Hahaha 200 leden willen de snelst groeiende godsdienst op aarde uitroeien succes nog maar 1.400.000.000 mensen te gaan!
Wij denken niet zoals jullie.
Ik weet dat sommige hardcore moslims graag wat ongelovige willen uitroeien , maar vergelijk ons aub niet met moslims.
Je blijft een vuile rat... bah

............./´¯/)..............(\¯`\
............/....//..............\\....\
.........../....//................\\....\
...../´¯/..../´¯\.........../¯`\....\¯`\
.././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\..
(.(....(....(..../.)..)..(..(.\....)....)....).)
.\................\/.../....\...\/................/
..\................. /........\................../
....\..............(............)..............
ach ja Ariel,
wat zou je geweest zijn als: je had gemoord, caravannen overvallen, joodse stam had uitgemoord en met de mooie weduwe getrouwd, seks had met een 9 jarige kind, getrouwd was met je schoondochter, slaven had etc etc.
o, ja, laat mij raden Ariel, dan was je een profeet. (jammer hé Ariel, anders was je ook aanbeden door de blinden.)
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

Rust

Bericht door Rust »

weda schreef:bla bla bla blo bli blaaaa
Heb je niks te doen soms.... ga huiswerkmaken ofzo.... 8)
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)

Linda Danvers

Bericht door Linda Danvers »

hypocriet racistisch gedrag
Beste Rust,

Wat versta je daar onder?

Moslims zijn geen ras; net zo min als Katholieken en vegetariërs.

Ik ben het er niet mee eens als iemand op botte wijze alle Moslims op een hoop gooit. Ik vind het evenmin oke als dat met leden van andere ideologiën wordt gedaan.

Ik doe zelf wel uitspraken in de trant van:
"Moslims eten geen varkensvlees."

Niet alle Moslims houden zich hieraan, maar volgens de Islam worden ze wel geacht om geen varkensvlees te eten. Het merendeel van de Moslims houdt zich bovendien aan die regel.

Als ik uitspraken doe over Moslims is dit op basis van de Islam en/of van gedrag wat ik vaak waarneem.

Je ontkomt nooit geheel aan generalisaties, helaas.

Met vriendelijke groet,

Linda

weda
Contacteer:

Bericht door weda »

Beste Linda,
jouw advies neem ik ter harte,

maar kun je ook aangeven waar ik grof ben geweest? misschien kan ik het dan nuanceren.

groet,
weda.
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

Linda Danvers

Bericht door Linda Danvers »

sorry hoor rust, maar gezien de woorden, aangehaald door ariel, ben je zelf een RAT. wees een keer eerlijk.... quote beter.
Beste Weda,

Terugschelden heeft in een discussie geen nut. Waarom zou jij je verlagen tot dat niveau? Ieder persoon die dat doet, is er een te veel.

Met vriendelijke groet,

weda
Contacteer:

Bericht door weda »

Rust schreef:
weda schreef:bla bla bla blo bli blaaaa
Heb je niks te doen soms.... ga huiswerkmaken ofzo.... 8)
waar heb ik bovenstaand geschreven, beste rust?
ben je gek aan het worden? heb je niks te doen behalve verkeerd quoten? in dat geval: doe je werk beter en verwijt mij niet.

bewijs maar dat ik dat geschreven heb. je beschuldigt wel erg snel.

weda
Contacteer:

Bericht door weda »

Linda Danvers schreef:
sorry hoor rust, maar gezien de woorden, aangehaald door ariel, ben je zelf een RAT. wees een keer eerlijk.... quote beter.
Beste Weda,

Terugschelden heeft in een discussie geen nut. Waarom zou jij je verlagen tot dat niveau? Ieder persoon die dat doet, is er een te veel.

Met vriendelijke groet,
ja zeker, Linda. maar ik kan er niet tegen dat iemand onterecht Ariel uitscheld voor rat. hij manipuleerd teksten en bied zijn excusses niet aan als het tegendeel is bewezen. ik probeer alleen, hem met zijn eigen woorden te pakken zodat hij dat niet meer doet.

Ariel

Bericht door Ariel »

Rust schreef:
Je blijft een vuile rat... bah

...
Beste Rust.
Ik heb de vingers maar even verwijderd. :shock:
Niet dat ze me storen, want ik kan wel tegen een stootje.
Ik weet dat je het niet zo bedoeld. In je hart ben je een goede jongen.

Kan je me vertellen waarom je zo boos tegen me doet?

Laten we samen nog even de post van je broeder Falastine
goed bekijken.

Daar zie ik staan…….

Falastine schreef: :shock:
Hahaha 200 leden willen de snelst groeiende godsdienst op aarde uitroeien succes nog maar 1.400.000.000 mensen te gaan!
Mijn antwoord daarop…..

Wij willen geen moslims uit roeien Falastine.
Wij denken niet zoals jullie.
Ik weet dat sommige hardcore moslims graag wat ongelovige willen uitroeien , maar vergelijk ons aub niet met moslims.
Mijn vraag aan jou…………

Ben jij van mening dat jouw broeder Falastine ook een rat is.
Ik vind het niet erg om voor rat uitgemaakt te worden, maar dan wil ik op zijn minst dat je eerlijk ben.
Ik een rat…Je broeder Falastine ook een rat.
Tenslotte hebben we beide de zelfde beschuldiging geuit.

Hij zegt dat wij jullie uit willen roeien, en ik zeg dat jullie ons willen uitroeien.

Dus lieve Rust. Voor alle rust…
Hij een rat, ik een rat. :D

Wat denk je…

Vriendelijke groet.
Ariel.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Rust

Bericht door Rust »

Ariel schreef:Hij zegt dat wij jullie uit willen roeien, en ik zeg dat jullie ons willen uitroeien.
Iemand die zoveel haat op dit forum leest weet waar jullie heen gaan. Hitler had niet zo veel haat tegen Joden als jullie tegen Muslims hebben.

Gezien jouw leeftijd heb je waarschijnlijk de oorlog mee gemaakt. Je moet je schamen om zulke uitspraken te doen tegen jongeren, sommigen zijn niet eens 16.. Maar masha'Allah hun kennis is groot. Maar wanneer jullie geen argumenten meer tegen hun hebben dan gaan jullie uitschelden.... zo'n gedrag noem ik "bah-gedrag"

Is dat wat je wil?

Op weg naar de gaskamer

Is dit wat je wil?

http://www.worldproutassembly.org/image ... victim.jpg

Een ander Palestijns kind

Een Irakees kind

Een ander Irakees kind

Ps: ik heb gekozen voor minder schokkend foto's

Besef je niet dat je waarschijnlijk met een kind discusseert? En dan ook nog zeggen hij is ook een rat. Deze kinderen hierboven zijn ook ratten hé....

De Koran 81

7. En wanneer de mensen worden verenigd,

8. En wanneer er over het gedode kind (verantwoording) zal worden gevraagd

9. Voor welke misdaad het gedood werd,

10. En wanneer geschriften worden verspreid,

11. En wanneer de Hemel wordt opengelegd,

12. En wanneer de hel wordt ontstoken,

13. En wanneer het paradijs nabij wordt gebracht,

14. Dan zal ieder ziel weten wat zij heeft voorbereid."

Groetjes,

Rust
Laatst gewijzigd door Rust op ma mei 07, 2007 9:47 pm, 5 keer totaal gewijzigd.

*moslima*

Bericht door *moslima* »

Rust, zou je alsjeblieft alleen links naar de plaatjes willen plaatsen. Ik prefereer zelf te kiezen of ik ze bekijk.
Kom even spieken hier.

Rust

Bericht door Rust »

*moslima* schreef:Rust, zou je alsjeblieft alleen links naar de plaatjes willen plaatsen. Ik prefereer zelf te kiezen of ik ze bekijk.
Het spijt me zuster.... het is in orde!

Assalaam Aleykoum,

Je broeder

*moslima*

Bericht door *moslima* »

Rust schreef:
*moslima* schreef:Rust, zou je alsjeblieft alleen links naar de plaatjes willen plaatsen. Ik prefereer zelf te kiezen of ik ze bekijk.
Het spijt me zuster.... het is in orde!

Assalaam Aleykoum,

Je broeder
Wa aleikum salaam,
Heel erg bedankt!
Kom even spieken hier.

Thomas

Bericht door Thomas »

Rust schreef:
Ariel schreef:Hij zegt dat wij jullie uit willen roeien, en ik zeg dat jullie ons willen uitroeien.
Iemand die zoveel haat op dit forum leest weet waar jullie heen gaan. Hitler had niet zo veel haat tegen Joden als jullie tegen Muslims hebben.

Rust, welk gedeelte van de zin "Wij hebben niets tegen moslims maar alles tegen de Islam/mohammed/allah" snap jij niet????

Gezien jouw leeftijd heb je waarschijnlijk de oorlog mee gemaakt. Je moeten je schamen om zulke uitspraken te doen tegen jongeren, sommigen zijn niet eens 16.. Maar masha'Allah hun kennis is groot. Maar wanneer jullie geen argumenten meer tegen hun hebben dan gaan jullie uitschelden.... zo'n gedrag noem ik "bah-gedrag"

In de spiegel gekeken? Als die jongentjes 16 zijn dan zouden ze van mij een draai om hun oren krijgen zo hard dat hun grijze cellen spontaan weer op hun plaats vallen.

Zodra deze jongens niet meer tegen de zuivere argumenten opkunnen wordt er gescholden. Inplaats van dat aan de orde te stellen ga jij een zeer respectabel lid van ons forum beschuldigen van ernstiger haatpraktijken dan Hitler!!!!

Je moet je doodschamen.

Besef je niet dat je waarschijnlijk met een kind discusseert? En dan ook nog zeggen hij is ook een rat. Deze kinderen hierboven zijn ook ratten hé....

Groetjes,

Rust

Thomas

Bericht door Thomas »

Ik heb jou trouwens regelmatig met een aantal soera's en haddiths om de oren geslagen maar je hebt niet eens het fatsoen in je donder gehad om te reageren.

Dus waar jij zo'n grote mond vandaan haalt is mij een raadsel.

Ariel

Bericht door Ariel »

Rust schreef:

Gezien jouw leeftijd heb je waarschijnlijk de oorlog mee gemaakt. Je moet je schamen om zulke uitspraken te doen tegen jongeren, sommigen zijn niet eens 16.. Maar masha'Allah hun kennis is groot. Maar wanneer jullie geen argumenten meer tegen hun hebben dan gaan jullie uitschelden.... zo'n gedrag noem ik "bah-gedrag"

Is dat wat je wil?
Weet je lieve schat, ik moet altijd zo om je lachen.
Het is groot feest om een post van je te lezen, en zeker als de post aan mij gericht is.
Dan kom je pas echt los, en dan laat jij je gezicht zien.
Een iedereen kan lezen wat voor gedachten jij in je hart hebt.
Ga zo door, want dat is namelijk mijn bedoeling.
Ik hou je een spiegel voor. Ik leg je ziel bloot. Ik ben je Nemesis.
Ik achtervolg je en hou je in de gaten.
Maar toch hou ik wel van je.

En schat, ben je nu niet een beetje dramatisch om je zelf met een jood te vergelijken?

En lieverd. Jij hebt je broeder voor rat uitgemaakt. :shock:
Niet ik.
Ik zou niet durven.

Liefs.
Ariel.

PS.... Pstttttttttttttttttttttt. Ik heb niet alleen de tweede wereld oorlog meegemaakt, maar ook de eerste, en vandaar dat ik nu zo hard aan het "vechten" ben om jouw en de rest van Nederland te waarschuwen voor de derde wereld oorlog .
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Amazigh

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
Rust schreef:

Is dat wat je wil?
Weet je lieve schat, ik moet altijd zo om je lachen.
Het is groot feest om een post van je te lezen, en zeker als de post aan mij gericht is.
Dan kom je pas echt los, en dan laat jij je gezicht zien.
Een iedereen kan lezen wat voor gedachten jij in je hart hebt.
Ga zo door, want dat is namelijk mijn bedoeling.
Ik hou je een spiegel voor. Ik leg je ziel bloot. Ik ben je Nemesis.
Ik achtervolg je en hou je in de gaten.
Maar toch hou ik wel van je.

En schat, ben je nu niet een beetje dramatisch om je zelf met een jood te vergelijken?

En lieverd. Jij hebt je broeder voor rat uitgemaakt. :shock:
Niet ik.
Ik zou niet durven.

Liefs.
Ariel.

PS.... Pstttttttttttttttttttttt. Ik heb niet alleen de tweede wereld oorlog meegemaakt, maar ook de eerste, en vandaar dat ik nu zo hard aan het "vechten" ben om jouw en de rest van Nederland te waarschuwen voor de derde wereld oorlog .
En je bent nog niet dood of deed je mee met Hitler?
NSBer?
A proud amazigh!

Ruth

Bericht door Ruth »

ajax schreef:En je bent nog niet dood of deed je mee met Hitler?
NSBer?
sorry dat ik me in de discussie meng maar deze opmerking van Ajax is beneden alle peil. Ajax ga je ongelofelijk zitten schamen. En trouwens, je broeder Rust kan zich prima zelf verdedigen. Dus als je niks zinnigers te melden hebt, houdt dan alsjeblieft je mond.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Amazigh

Bericht door Amazigh »

Ruth schreef:
NSBer?
sorry dat ik me in de discussie meng maar deze opmerking van Ajax is beneden alle peil. Ajax ga je ongelofelijk zitten schamen. En trouwens, je broeder Rust kan zich prima zelf verdedigen. Dus als je niks zinnigers te melden hebt, houdt dan alsjeblieft je mond.
Ik vraag of ze meedeed met Hitler dat is een gewone vraag.
A proud amazigh!

Ruth

Bericht door Ruth »

ajax schreef:
Ruth schreef:
NSBer?
doe niet zo onschuldig Ajax, die vraag was beledigend en totaal overbodig daar een dode geen posts meer kan plaatsen :twisted: En als Ariel "met Hitler had meegedaan " zou ze zich nu echt niet inzetten voor vrijheid van meningsuiting etc.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Amazigh

Bericht door Amazigh »

Ruth schreef:
ajax schreef:
Ruth schreef: sorry dat ik me in de discussie meng maar deze opmerking van Ajax is beneden alle peil. Ajax ga je ongelofelijk zitten schamen. En trouwens, je broeder Rust kan zich prima zelf verdedigen. Dus als je niks zinnigers te melden hebt, houdt dan alsjeblieft je mond.
doe niet zo onschuldig Ajax, die vraag was beledigend en totaal overbodig daar een dode geen posts meer kan plaatsen :twisted: En als Ariel "met Hitler had meegedaan " zou ze zich nu echt niet inzetten voor vrijheid van meningsuiting etc.
Hitler had ook een mening :wink:
A proud amazigh!

Freya

Bericht door Freya »

ajax schreef:Ik vraag of ze meedeed met Hitler dat is een gewone vraag.
Dat is geen gewone vraag, je impliceert daarmee, dat Ariel een nazi is of was geweest. Een standaard opmerking van moslims, iedereen die volgens hun tegen de islam is, is een nazi. En als het over nazis gaat, kan ik nog wel wat links voor je geven, wie er wel in is meegegaan:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antisemitisme
De grootmoefti Amin Al-Hoesseini van Jeruzalem bezocht tijdens de Tweede Wereldoorlog samen met Eichmann in 1944 het kamp Auschwitz: er wordt wel beweerd dat Al-Husseini na terugkeer in Palestina plannen maakte een dergelijk vernietigingskamp in de omgeving van Nablous te bouwen. In 1948, vlak voor de stichting van de staat Israël, roept hij de Palestijnen op om alle Joden te vermoorden en geen enkele krijgsgevangene in leven te laten. Prof. Pieter van der Horst (een Utrechtse nieuwtestamenticus) wijst in een controversiële rede op Al-Hoesseini als een sleutelfiguur in het Arabisch antisemitsme. Veelal wordt ook gewezen op de connectie tussen Amin Al-Hoesseini en zijn neef, Yasser Arafat.

Ketter

Bericht door Ketter »

ajax schreef:Hitler had ook een mening :wink:
En? Verdroeg hij ook dat een ander zijn mening uitte of schreeuwde hij zijn mening boven alle anderen uit?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Ashadoe

Bericht door Ashadoe »

Ik vraag me af of jullie wel het goede over islam willen horen.

Ik kan ook wel beginnen over hoe mooi ik de islam vindt, ik kan ook wel met koranteksten op de proppen komen, maar ik krijg zo'n idee dat dat jullie gedachtes niet zal veranderen.

vriendelijke groet

Ashadoe

Ariel

Bericht door Ariel »

Ashadoe schreef:Ik vraag me af of jullie wel het goede over islam willen horen.

Ik kan ook wel beginnen over hoe mooi ik de islam vindt, ik kan ook wel met koranteksten op de proppen komen, maar ik krijg zo'n idee dat dat jullie gedachtes niet zal veranderen.

vriendelijke groet

Ashadoe
Sorry Ashadoe. ( welkom op ons forum) Ik ben er ook bang voor dat wij het mooie van Islam niet in zullen zien. Wij hebben namelijk ook de koran gelezen, en niet een keer, maar een paar keer. We lezen er nog steeds in.
Er staan allicht een paar mooie teksten in de koran, maar dat zijn dan vaak geleende teksten uit de bijbel.

Toch vind ik het fijn dat je het FFI team komt versterken. Jij mag ons gerust vertellen wat jij zo mooi vind van Islam.
Wie weet misschien kan je ons overtuigen. We staan overal open voor.

Vriendelijke groet.
Ariel.

Plaats reactie