Moslim forums

Moderator: M

Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Ketter schreef: Ashadoe, met heel veel verbeelding (want God is blijkbaar wel zeer vaag), is `alaqah de foetus op dag 7-24 en mudghah ergens dag 27. Zo beweren de "geleerden" die dit "wonder" beschrijven.

Het probleem is een beetje het hadith Bukhaaree Vol. 4, Bk 55, #549:
"A human being is created in the womb of his mother for forty days, THEN he becomes an alaqa for an equivalent period [of time], THEN he becomes a mudgha for an equivalent period [of time][.]"

Dus eerst 40 dagen een druppel, dan 40 dagen alaqa, dan 40 dagen mughda en dan de rest van de tijd die grap met die beenderen die nadien bedekt worden door vlees, want het is algemeen geweten dat de beenderen van de foetus IN de foetus worden gevormd en niet eerst, en nadien bedekt met vlees. Dat is absurd. De baby is nooit gewoon een skelet.

mvg,
Ketter
Geheel gelijk, het is zeker aangetoond, een baby is niet eerst een skelet, dus de Islam is in dat opzicht fout! Goed gezien Ketter.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Ashadoe schreef:
Monique schreef:
Monique schreef: Surah Al-Alaq (de Bloedklonter)
In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de meest Genadevolle
Lees in de Naam van jouw Heer Die heeft geschapen.
Hij heeft de mens geschapen uit een bloedklonter.
Lees, en jouw Heer is de Meest Edele.
Degene die heeft onderricht met de pen.
Hij onderrichte de mens datgene wat hij niet wist.
En... waar stond dat op geschreven en wie had dat geschreven?
Het stond niet geschreven, de Engel Djibriel citeerde het en Mohammed moest het reciteren. Dat staat in het Arabisch, maar in het Nederlands wordt het meestal als "Lees!" vertaald.
Maar..eh..welke rol speelt de pen dan in dit verhaal?
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

naar boven schreef:
Ashadoe schreef:
Monique schreef: En... waar stond dat op geschreven en wie had dat geschreven?
Het stond niet geschreven, de Engel Djibriel citeerde het en Mohammed moest het reciteren. Dat staat in het Arabisch, maar in het Nederlands wordt het meestal als "Lees!" vertaald.
Maar..eh..welke rol speelt de pen dan in dit verhaal?
Ik weet het niet zeker (moslims op het forum, verbeter mij als ik het fout heb) maar ik denk dat het de Profeet Mohammed(vzmh) is.
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Ashadoe schreef:
naar boven schreef:
Ashadoe schreef: Het stond niet geschreven, de Engel Djibriel citeerde het en Mohammed moest het reciteren. Dat staat in het Arabisch, maar in het Nederlands wordt het meestal als "Lees!" vertaald.
Maar..eh..welke rol speelt de pen dan in dit verhaal?
Ik weet het niet zeker (moslims op het forum, verbeter mij als ik het fout heb) maar ik denk dat het de Profeet Mohammed(vzmh) is.
Hmmm, maar hij was toch ongeletterd volgens de mythe?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Ketter schreef:
Ashadoe schreef:
naar boven schreef: Maar..eh..welke rol speelt de pen dan in dit verhaal?
Ik weet het niet zeker (moslims op het forum, verbeter mij als ik het fout heb) maar ik denk dat het de Profeet Mohammed(vzmh) is.
Hmmm, maar hij was toch ongeletterd volgens de mythe?
Zo werd hij(vzmh) genoemd. Hij(vzmh) onderwees mensen in de koranteksten die hij geopenbaard kreeg.
Allah is de Alwetende!
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Ashadoe schreef:Zo werd hij(vzmh) genoemd. Hij(vzmh) onderwees mensen in de koranteksten die hij geopenbaard kreeg.
Aldus het geouwehoer dat jij je leven lang hebt geslikt.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Iznogoodh schreef:Aldus het geouwehoer dat jij je leven lang hebt geslikt.
correctie: Ik weet dit pas sinds mijn 14e, Iznogoodh
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

"In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de meest Genadevolle."
3.4. Voorzeker, zij, die de tekenen van God verwerpen, zullen een strenge straf ontvangen; God is machtig, de Heer der Vergelding.
Ook als ik de rest van de koran bekijk komt die allah mij niet bepaald barmhartig of genadevol over.

Degene die niet voor hem kruipen worden namelijk behoorlijk de grond in getrapt...
Laatst gewijzigd door Roelof op ma mei 14, 2007 10:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Ashadoe schreef:
Iznogoodh schreef:Aldus het geouwehoer dat jij je leven lang hebt geslikt.
correctie: Ik weet dit pas sinds mijn 14e, Iznogoodh
Je bent een bakvis die achter idolen aanloopt. Veertig jaar geleden zou je bij een concert van de Beatles in de hekken hebben gehangen, krijsend omdat krijsen er nu eenmaal bij hoorde voor bakvissen die graag idolen wensten te aanbidden.
Nu het het idool Mohammed. Er is niets veranderd.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Iznogoodh schreef:Je bent een bakvis die achter idolen aanloopt. Veertig jaar geleden zou je bij een concert van de Beatles in de hekken hebben gehangen, krijsend omdat krijsen er nu eenmaal bij hoorde voor bakvissen die graag idolen wensten te aanbidden.
Nu het het idool Mohammed. Er is niets veranderd.
Je kunt de Profeet Mohammed(vmzh) niet vergelijken met de Beatles, naar mijn mening, maar ik snap wel waar je heen wilt.
Wat is er mis met de gedachte dat wij de Profeet Mohammed als ons voorbeeld zien?
Allah is de Alwetende!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ashadoe schreef:
Iznogoodh schreef:Je bent een bakvis die achter idolen aanloopt. Veertig jaar geleden zou je bij een concert van de Beatles in de hekken hebben gehangen, krijsend omdat krijsen er nu eenmaal bij hoorde voor bakvissen die graag idolen wensten te aanbidden.
Nu het het idool Mohammed. Er is niets veranderd.
Je kunt de Profeet Mohammed(vmzh) niet vergelijken met de Beatles, naar mijn mening, maar ik snap wel waar je heen wilt.
Wat is er mis met de gedachte dat wij de Profeet Mohammed als ons voorbeeld zien?
Wellicht omdat het een woestijnschoft was?
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Je kunt de Profeet Mohammed(vmzh) niet vergelijken met de Beatles, naar mijn mening, maar ik snap wel waar je heen wilt.
Natuurlijk wel, beide zijn tijdelijk populair. Alhoewel, de Beatles waren origineel en oorspronkelijk... die zullen wel herinnerd worden over duizend jaar.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Ketter schreef:
Ashadoe schreef:
naar boven schreef: Maar..eh..welke rol speelt de pen dan in dit verhaal?
Ik weet het niet zeker (moslims op het forum, verbeter mij als ik het fout heb) maar ik denk dat het de Profeet Mohammed(vzmh) is.
Hmmm, maar hij was toch ongeletterd volgens de mythe?
ashadou,
prachtige naam trouwens wat betekend, "ik getuig" een onderdeel van de shahada "geloofsbelijdenis".

ik ben wel exmoslima maar ik kan je uit ervaring meegeven dat het JUIST een wonder zou moeten zijn dat mohammed zijn verzen als ongeletterde ontvangen heeft.
dit is bij alle moslims die iets van hem afweten bekend en daarom hebben vele moslims Mohammed als een wonder ervaren en NOG.
MAAR volgens de koran zou mohammed NIET geletterd zijn en kon hij NIET schrijven.
dit staat ergens in de koran. ik weet niet precies waar maar dit zal je vast en zeker NOOIT ontgaan zijn.
zelfs de bijbel heeft het erover maar daarmee laat de bijbel juist zien dat er iemand zou komen die zich voor zou doen als ongelteerde en dat in werkelijkheid niet si, dit staat onder valse profeten, ik zal even opzoeken wat er precies in de bijbel staat en waar als jij dat tenminste wil weten anders ga ik alk dat werk niet voor niks doen.

echter kwam ik nog niet zo lang geleden erachter dat er een citaat is (hadith) waar duidelijk staat dat mohammed om een pen vroeg en wat wilde opschrijven voor zijn nakomelingen.
deze oplichter om het maar zo te zeggen bleek dus wel degelijk te kunnen schrijven, sorry hoor maar ik voelde mij toen ik erachter kwam wel flink in de maling genomen en nog omdat er vele zijn die dit niet weten, zoiets word liever geheim gehouden, erg jammer vind ik want je moet ook als geleerde open zijn over zulke bevindingen vind ik, mensen voorliegen heeft geen zin.

weet je waarom ik dit punt zo belangerijk vind, omdat ik WEET hoe belangerijk het zou zijn voor zijn volgelingenmohammed werd nog wonderlijker dan hij zou zijn.

ik heb hier eerder een topic over gemaakt !!!
ik zou zeggen bekijk dat eventjes en misschien ben jij wel zo eerlijk om je eerlijke mensing te geven en met ons hierover in discussie wil gaan en dat zou fijn zijn.
ik snap er geen snars meer van eerlijk gezegd.
kon mohammed nu wel of niet schrijven?
zo ja, dan komene er weer andere punten naarv voren waar ik al reeds mijn vermoedens over heb.

ik ga nu dat ene topic opzoeken en dan zal ik hier een link plaatsen in de hoop dat jij zo eerlijk en oprecht bent dat we hier samen openlijk over kunnen praten, ik kan me voorstellen dat jij ook behoefte hebt om te weten hoe of wat, het gaat imnmers om jou profeet en daar moet jij de fijne van zien te weten vind ik als je hem wil blijven volgen, eerlijk zijn met jezelf is heel belnegrijk anders heeft het geen zin om iets te volgen, dan volg je blind en dat is niet de juiste manier want ook god wil dat je alles goed voor jezelf onderzoekt.
het moet voor jou een eyopener zijn vermoed ik.
ook al ben ik exmoslima, op het moment nog vind ik dit nog steeds erg waneer blijkt dat mohammed wel degelijk kon schrijven, wat ik helaas toch vermoed.

mvg nadia


hou je hart vast he, hier heb je het.
mijn volgende vraag luidt, en hoe denk je erover !!

onderwerp:Mohammed kon wel degelijk schrijven !!!
Moet ik hieruit concluderen dat Mohammed wel degelijk kon schrijven?
En het mooiste is nog dat dit een sahih hadith is van Bukhari.

Volume 5, Book 59, Number 717:

Narrated Ubaidullah bin 'Abdullah:

Ibn Abbas said, "When Allah's Apostle was on his deathbed and there were some men in the house, he said, 'Come near, I will write for you something after which you will not go astray.' Some of them ( i.e. his companions) said, 'Allah's Apostle is seriously ill and you have the (Holy) Quran. Allah's Book is sufficient for us.' So the people in the house differed and started disputing. Some of them said, 'Give him writing material so that he may write for you something after which you will not go astray.' while the others said the other way round. So when their talk and differences increased, Allah's Apostle said, "Get up." Ibn Abbas used to say, "No doubt, it was very unfortunate (a great disaster) that Allah's Apostle was prevented from writing for them that writing because of their differences and noise."


hier heb de link als je met ons daar verder wilt discuseren over dit onderwerp.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 35&start=0

alle moslims die op deze topic hebben gerageerd zijn geschrokken van deze bevestingscitaat en alle hadden beloofd dat ze dit zouden gaan uitzoeken, wat ze UITEINDELIJK NIET GEDAAN HEBBEN.
in princiepe hoeft dit niet eens uitgezocht te worden want HET STAAT ER ECHT.

volgens mijn broer die hadj is kloppen de hadiths van buckari, ook hij snapt er niets meer van maar durft er niet meer over te praten en rustig aan hoop ik dat hij dit voorzichzelf gaat uitzoeken en ik hoop dat jij ashadou net zo EERLIJK zult zijn en dat jij je eigen mening zult geven.
doe jij dit niet net ls de rest op die topic dan ga ik er vanuit dat jij ondanks dat je er met je neus boveop NIETS wilt zien, waarschijnlijk te pijnlijk voor je en dat begrijp ik heel goed maar dan ben je jezelf aan het voorliegen.
uiteindelijk ga je dan blind worden, dat noem ik ziende blind zijn wat ik ergens ook kan begrijpen maar het is niet de juiste manier.

je moet vind ik altijd sceptisch en alert blijven en vooral veel zelf onderzoek plegen en dat doe je NOOIT door je ogen te sluiten voor iets waar je versteld van staat, voor iets dat je word aangeereikt met BEWIJS.
zo begint ook het "kop in het zand"mentaliteit in je te groeien, een gevaarlijke proces al zeg ik zelf.

kop in het zand steken wil god niet.
gos wil dat je IETS doet met wat je aangereikt word, het staat er dus denk hier goed over na.
dit zou de eerste stap kunnen zijn naar de juiste en eerlijke rchting,m dit zeg ik je niet om te kwetsen maar om je openheid te bieden zodat jij ZELf kunt bepalen hoe of wat.

de ander moslims op dat ene topic zouden het navragen maar zoals gewoonlijk komen ze er gewoon nooit op terug.
ik hoop dat jij iets sliimer en eerlijker zult zijn met jezelf op zijn minst.

mvg nadia
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Polleke schreef:
Je kunt de Profeet Mohammed(vmzh) niet vergelijken met de Beatles, naar mijn mening, maar ik snap wel waar je heen wilt.
Natuurlijk wel, beide zijn tijdelijk populair. Alhoewel, de Beatles waren origineel en oorspronkelijk... die zullen wel herinnerd worden over duizend jaar.
Bovendien schreven de Beatles (George Harrison): Think For Yourself
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

nadia schreef:ashadou,
prachtige naam trouwens wat betekend, "ik getuig" een onderdeel van de shahada "geloofsbelijdenis".
Bedankt Nadia, vind hem zelf ook mooi :smile:
nadia schreef:ik ben wel exmoslima maar ik kan je uit ervaring meegeven dat het JUIST een wonder zou moeten zijn dat mohammed zijn verzen als ongeletterde ontvangen heeft.

Ik betwijfel dat de engel Djibriel naar Mohammed(vzmh) kwam met een vel papier waarop de allereerste surah geschreven stond en dat hij(vzmh) het eens voor moest gaan lezen.
Was het niet zo dat Djibriel het citeerde en dat Mohammed het reciteerde?
En het mooiste is nog dat dit een sahih hadith is van Bukhari.

Volume 5, Book 59, Number 717:

Narrated Ubaidullah bin 'Abdullah:

Ibn Abbas said, "When Allah's Apostle was on his deathbed and there were some men in the house, he said, 'Come near, I will write for you something after which you will not go astray.' Some of them ( i.e. his companions) said, 'Allah's Apostle is seriously ill and you have the (Holy) Quran. Allah's Book is sufficient for us.' So the people in the house differed and started disputing. Some of them said, 'Give him writing material so that he may write for you something after which you will not go astray.' while the others said the other way round. So when their talk and differences increased, Allah's Apostle said, "Get up." Ibn Abbas used to say, "No doubt, it was very unfortunate (a great disaster) that Allah's Apostle was prevented from writing for them that writing because of their differences and noise."
Als ik deze hadith lees, denk ik bij mezelf; "Ziedaar een van de wonderen van Allah!"
Ik denk dat je nu wel zult denken; "Ja, verwijzen naar Allah, dat is makkelijk! Zo kun je wel bij alles naar de wonderen van Allah wijzen"
Ik vind de hadith van Bukhari, net als je broer betrouwbaar, dus ik denk dat het daar niet aan ligt.
alle moslims die op deze topic hebben gerageerd zijn geschrokken van deze bevestingscitaat en alle hadden beloofd dat ze dit zouden gaan uitzoeken, wat ze UITEINDELIJK NIET GEDAAN HEBBEN.
in princiepe hoeft dit niet eens uitgezocht te worden want HET STAAT ER ECHT. (...)..en ik hoop dat jij ashadou net zo EERLIJK zult zijn en dat jij je eigen mening zult geven.
Denk alsjeblieft niet dat ik net zoals hen ben, als ik zeg dat ik het uit ga zoeken. Morgen spreek ik mijn vrienden op school en ik zal het er eens met hen overleggen. Ik ben eerlijk tegen je. Je moet weten dat ik nog niet zoveel kennis heb van de hadith of de koran heb, omdat ik het nog niet zo lang moslim ben. Ik zal het er eens met mijn vrienden over hebben en inshallah krijg je morgen je antwoord.
je moet vind ik altijd sceptisch en alert blijven en vooral veel zelf onderzoek plegen en dat doe je NOOIT door je ogen te sluiten voor iets waar je versteld van staat, voor iets dat je word aangeereikt met BEWIJS.
zo begint ook het "kop in het zand"mentaliteit in je te groeien, een gevaarlijke proces al zeg ik zelf.

kop in het zand steken wil god niet.
gos wil dat je IETS doet met wat je aangereikt word, het staat er dus denk hier goed over na.
dit zou de eerste stap kunnen zijn naar de juiste en eerlijke rchting,m dit zeg ik je niet om te kwetsen maar om je openheid te bieden zodat jij ZELf kunt bepalen hoe of wat.
Lieve Nadia, ik val je niet aan; ik geef je groot gelijk. Allah heeft je gezond verstand gegeven en dat moet je goed gebruiken. Het letterlijk overnemen van dingen en het letterlijk aannemen van dingen is niet goed, en dat weet ik. Wallah, ik ben ermee bezig en ik probeer de koran en de hadith zo goed mogelijk te begrijpen.
Ik dank je voor alles, ik denk dat ik de link eens goed ga bekijken, inshallah.

Mvg,

Ashadoe
Allah is de Alwetende!
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

@Nadia

Sorry Nadia, maar ik heb het antwoord niet. Wallah, ik ben eerlijk tegen je; mijn vrienden zitten midden in hun examenjaar en hadden vandaag tot half vijf examen.

Inshallah maandag!

Mvg,

Ashadoe
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ashadoe schreef:Allah heeft je gezond verstand gegeven en dat moet je goed gebruiken.
En wat hebben geestelijk gehandicapten allah misdaan dat zij geen gezond verstand van hem hebben gekregen?
Gebruikersavatar
Abu Omar al-Baghdadi
Berichten: 42
Lid geworden op: di apr 24, 2007 1:56 pm

Bericht door Abu Omar al-Baghdadi »

Ga zo door blijf daar posten! Denk je echt dat je er wat mee bereikt?
Jullie doelstelling slaat nergens op. Islam is niet te stopen. Allah leid wij hij leiden wil. Als jullie regering nou tegen de moslims keren en ons geloof verbieden/ ons het land ui trappen. dan zijn jullie bezittingen en bloed toegestaan. dat kan je maar 1 keer in je leven mee maken. Sinds jullie niet bang zijn voor de dood (ahum) kunnen we vechten van man tot man. want zo laf zijn jullie wel roddelen op forums, maar zodra je een moslim ziet langs lopen ho maar ik hou me tasje wel vast.
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Goshie Abu Omar al-Baghdadi , ben jij een vrouw?
Met dat tasje dat je vast houd?
Ik dacht dat je een man was. Of ben je homo? Nou dat is ook niet erg hoor. wees maar niet bang, wij hebben niks tegen homo's . Wij vinden ze juist lief.
Wat leuk dat je ons weer komt bezoeken. Was je ons vergeten?
nou ja, nou ben je er weer.

Waar kom jij vandaan Abu Omar al-Baghdadi?
Uit een islamitisch land?
Dan moet je het moeilijk gehad hebben. Jij als homo met dat tasje.
Maak je maar niet druk hoor. Wij beschermen je wel.
En wat leuk dat je met ons wil mee vechten tegen die nare Mujahideen.
Misschien kan je dat beter niet doen, want ik heb het vermoeden dat ze dan eerst naar jou toe gaan. Mujahideens houden niet zo van homo's met tasjes.
Wij beschermen je wel hoor. We schoppen al die nare gasten zo uit ons land. Zijn ze nou helemaal gek geworden om jou zo bang te maken.
Wij zorgen er voor dat jouw tasje heel blijft, en er geen bloed van jou vloeit.
Ik heb wel eens gehoord dat homo's slecht tegen bloed kunnen.

Moet je nog niet naar bed Omar ?
Pas op hoor, anders krijg je wallen onder je ogen.
Liefs.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Abu Omar al-Baghdadi schreef:Ga zo door blijf daar posten! Denk je echt dat je er wat mee bereikt?
Jullie doelstelling slaat nergens op. Islam is niet te stopen. Allah leid wij hij leiden wil. Als jullie regering nou tegen de moslims keren en ons geloof verbieden/ ons het land ui trappen.
iets zegt mij dat Abu Omar al-Baghdadi de school zonder diploma heeft verlaten of zal gaan verlaten.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Abu Omar:

Ga zo door blijf daar posten! Denk je echt dat je er wat mee bereikt?
Jullie doelstelling slaat nergens op. Islam is niet te stopen. Allah leid wij hij leiden wil. Als jullie regering nou tegen de moslims keren en ons geloof verbieden/ ons het land ui trappen. dan zijn jullie bezittingen en bloed toegestaan. dat kan je maar 1 keer in je leven mee maken. Sinds jullie niet bang zijn voor de dood (ahum) kunnen we vechten van man tot man. want zo laf zijn jullie wel roddelen op forums, maar zodra je een moslim ziet langs lopen ho maar ik hou me tasje wel vast.


Kijk, je bewijst precies wat moslim/de Islam ook in onze samenleving betekenen - het zijn niet te vertrouwen messentrekkers 'in naam van Allah' die hun geweld (zoals ook hun sex!) niet kunnen beheersen zoals

in Irak moslims elkaar vermoorden,
en in Libanon waar het ook moslims zijn die moslims en christenen opblazen,
zoals in Darfur waar moslims duizenden mensen afslachten,
zoals Saddam die twee miljoen moslims afslachtte,
zoals Al Qaida en de Taliban met hun terreur onder de Afghaanse bevolking,
zoals moslim separatisten op de Filippijnen mensen vermoorden'
zoals moslims in Thailand Buddhisten vermoorden;
zoals moslims die christenkinderen onthoofden en kerken en huizen in brand steken op Indonesië,
zoals het moslims zijn die aanslagen plegen in Europa,
zoals het moslims zijn zoals Ghadaffi die moslim laat martelen en verhangen,
zoals het moslims zijn in Iran die moslim verhangen, martelen en onderukken 'in naam van Allah',
zoals het moslims zijn die uit hun dak gaan met geweld over een cartoon ....

En al dat geweld van moslims komt ergens vandaan - namelijk uit de Koran en hadieths! :evil: :evil: :evil:

En ga nu eerst maar eens correct Nederlands leren schrijven. :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

Jullie doelstelling slaat nergens op. Islam is niet te stopen. Allah leid wij hij leiden wil. Als jullie regering nou tegen de moslims keren en ons geloof verbieden/ ons het land ui trappen. dan zijn jullie bezittingen en bloed toegestaan. dat kan je maar 1 keer in je leven mee maken. Sinds jullie niet bang zijn voor de dood (ahum) kunnen we vechten van man tot man. want zo laf zijn jullie wel roddelen op forums, maar zodra je een moslim ziet langs lopen ho maar ik hou me tasje wel vast.
_________________
Vermijd onderwerpen waarvan je geen kennis hebt!
Ik quote je onderschrift ook maar even mee, en herhaal :

Vermijd onderwerpen waarvan je geen kennis hebt!

Ma salama
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Abu Omar al-Baghdadi schreef:Sinds jullie niet bang zijn voor de dood (ahum) kunnen we vechten van man tot man. want zo laf zijn jullie wel roddelen op forums, maar zodra je een moslim ziet langs lopen ho maar ik hou me tasje wel vast.
Als ik jou zo zie ouwehoeren houd ik liever mijn hart vast.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Iznogoodh schreef:
Abu Omar al-Baghdadi schreef:Sinds jullie niet bang zijn voor de dood (ahum) kunnen we vechten van man tot man. want zo laf zijn jullie wel roddelen op forums, maar zodra je een moslim ziet langs lopen ho maar ik hou me tasje wel vast.
Als ik jou zo zie ouwehoeren houd ik liever mijn hart vast.
Abu nog wat is natuurlijk zo'n mohammedaans kindje dat vrouwen op straat voor 'hoeren' uitmaakt Iznogoodh, vandaar die opmerking over dat tasje... :wink:
Plaats reactie