Moslims zijn erger dan beesten...

Moderator: M

Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Hayat schreef:Waar slaat het op dat je zegt: Moslims zijn erger dan beesten.

Beesten zijn niet erg, en ik vind dat je me beledigt bij het zeggen dat ik erger dan een beest ben. Maar boeien, als moslima word ik altijd gekwets en ik voel me ook niet meer thuis in Enderland sinds ik er 1 ben geworden. In mij groeit alleen maar haat en dat nogwel met ene exponentieel verband.

Dus ik denk dat ik maar wegga, want ik ken er echt niet meer tegen :'(.
Nu je weet wat de bedoeling was van de tekst 'moslims zijn erger dan beesten' (waar je je trouwens beledigt door voelde) begrijp je (hoop ik) ook waarom de meeste mensen die iets tegen de islam hebben, iets tegen de islam hebben. Jij kan er niet meer tegen zei je, wel, Ik kan niet tegen de islam. Die gevaarlijke kwaadaardige haatzaaiende iedeologie die de hele wereld tot slaaf wil maken moet gestopt worden.

"Islam will rule the world?" Over mijn lijk !
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Hallo maar ik ben moslim en ik heb nooit van mijn leven een ander beledigd tenzij die persoon een hele slechte kledingstijl heeft.

En dan vind je eht wel normaal om mij te beledigien echt laag hoor.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Lieve Hayat.
Niemand beledigt jou hier.
Wij hebben al uitgelegd dat CroMagnon een Koran vers gebruikt.
Als jij dit beledigend vindt, dan moet jij deze tekst verwerpen.

CroMagnon heeft in deze tekst de joden en Christenen veranderd in Moslims.
Kijk eens goed, en lees de tekst nog eens door.

2:171. De ongelovigen gelijken op hem, die schreeuwt naar hetgeen niets hoort, het blijft een roep en een schreeuw. Zij zijn doof, stom en blind, zij begrijpen dus niet.

25:44. Denkt gij dat de meesten hunner horen of begrijpen? Zij zijn slechts als vee - neen, zij zijn verder afgedwaald.

62:5. Degenen die belast zijn met de Torah en deze niet naleven, zijn als een ezel die boeken draagt. Slecht is de staat van het volk dat de tekenen van Allah verwerpt. En Allah leidt het onrechtvaardige volk niet.

2:176. En indien Wij wilden, konden Wij hem er door verheffen doch hij verkoos de aarde en volgde zijn begeerten, hij is als een hond: als gij hem achtervolgt laat deze zijn tong (uit de bek) hangen en indien gij hem met rust laat steekt hij ook zijn tong uit. Dit is het geval van de mensen, die Onze tekenen verloochenen. Vertel daarom deze gelijkenis opdat zij mogen nadenken.

2:65. Gij hebt degenen onder u gekend, die inzake de Sabbath overtraden. Al zo zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen."

7:166. En toen zij overtraden, hetgeen hun was verboden, zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen."

8:22. Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van Allah de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

8:55. Voorzeker, in de ogen van Allah zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven

98:6. Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het Boek en de afgodendienaren zullen in het Vuur der hel geworpen worden, daarin zullen zij verblijven. Zij zijn de slechtste der schepselen.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... =3994#3994
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Hayat schreef:Hallo maar ik ben moslim en ik heb nooit van mijn leven een ander beledigd tenzij die persoon een hele slechte kledingstijl heeft.

En dan vind je eht wel normaal om mij te beledigien echt laag hoor.
Beste Hayat, je hebt het blijkbaar nog steeds niuet begrepen. Het is de koran die niet-moslims zit te beledigen. Het is de koran die niet-moslims aanduid als najis, dom, apen en zwijnen, erger dan beesten en meer van dat fraais. Vind u het misschien normaal dat die koran mensen zit te beledigen? Niemand zit jou te beledigen, die tekst was er enkel maar om diegenen die zichzelf moslim noemen te tonen hoe vreselijk dat de koran wel is. Het is een spiegel voorhouden.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Hayat schreef:Hallo maar ik ben moslim en ik heb nooit van mijn leven een ander beledigd tenzij die persoon een hele slechte kledingstijl heeft.

En dan vind je eht wel normaal om mij te beledigien echt laag hoor.

Beste hayat,

waarom beledig jij iemand die een, volgens jouw, slechte kledingstijl heeft. mag die persoon zelf beslissen welke kleding hij/zij draagt. kijk jij niet naar innerlijke schoonheid? kijk jij naar uiterlijk?? .

ik vind het heel laag als je iemand beoordeelt op uiterlijk. als ik je post leest uit "steniging van een dertien jarige" en hiermee vergelijk, dan denk ik dat je niet eerlijk overkomt.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Hallo het is niet eerder beledigen vind ik hoor. Het is gewoon dat ik kleding zo belangrijk vind dat ik er heel erg op let. Maar ik doe normala tegen ieder ander dus al is je kleding stijl heel erg lelijk dan let ik nog op je. maar ik moet wel eerlijk zijn, ik heb een keertje iemand beledigd van zijn kleding. Maar dit is echt per ongeluk hoor weda. Ik zei dat zijn kleren lelijk waren.

Maar kleren kun je toch niet vergelijken met iemand die letterlijk kapot geslagen is??
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Hayat schreef:Het is gewoon dat ik kleding zo belangrijk vind dat ik er heel erg op let.
Q33.59: "O profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar (hoofd) laten hangen. Dit is beter, opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Genadevol."

Gevolg:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mooi? Zie je jezelf als zo rondlopen?
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Zoude zie die dingen ook in het turquoise hebben, want ik heb een fantastische aqua turqouise nagellak gekocht en die zou ik er heel graag bij willen dragen want dat matcht. En de stof moet van kashmir zijn gemengd met een zachte stof, ik ga eventjes googelen.

Bedekt rondlopen is niet erg, ik heb toch niet veel te laten zien.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Graslelie
Berichten: 329
Lid geworden op: di feb 01, 2005 1:47 pm

Bericht door Graslelie »

Afbeelding



8)
Als 1 persoon het gelooft is ie gek.
Als 2 personen het geloven is het een folie-a-deux.
Als een groepje mensen het geloven noemen we het een cult of sekte.
Als de meerderheid het gelooft noemen we het een godsdienst.
Gebruikersavatar
Simonida
Berichten: 87
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 2:23 pm

Bericht door Simonida »

Hayat schreef:Zoude zie die dingen ook in het turquoise hebben, want ik heb een fantastische aqua turqouise nagellak gekocht en die zou ik er heel graag bij willen dragen want dat matcht. En de stof moet van kashmir zijn gemengd met een zachte stof, ik ga eventjes googelen.

Bedekt rondlopen is niet erg, ik heb toch niet veel te laten zien.
Volgens een Islamitische vrouw mag je ook geen nagellak gebruiken i.v.m. het gebed. Als ze ongesteld was gebruikte ze nagellak, want dan was ze toch onrein en mocht niet bidden. Gelukkig voor haar dat ze dan tenminste nagellak kon gebruiken.
Laat je niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede. (bijbel)
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

hahahah die is echt super mooi, maar ik haat die kleur groen.

Tijdens het bidden en El 9odoh heb ik geen nagellak. Lang leve nagellak remover :D:D.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Simonida
Berichten: 87
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 2:23 pm

Bericht door Simonida »

Hayat schreef:hahahah die is echt super mooi, maar ik haat die kleur groen.

Tijdens het bidden en El 9odoh heb ik geen nagellak. Lang leve nagellak remover :D:D.
Dan zul je wel druk zijn. Vijf keer op een dag lakken en removen.
Maar als God nagellak verkeerd vindt, is het toch beter om het helemaal niet te gebruiken? (Ik denk trouwens dat het God niet uitmaakt of iemand nagellak heeft of niet. Hij kijkt naar het hart, of dat oprecht is en naar Hem verlangt).
Is het ook niet vreemd dat je niet mag bidden als je ongesteld bent?
Of is bidden een verplichting en ben je blij als het even niet hoeft?
Iets om over na te denken toch?
Groetjes Hayat (wat een mooie naam, "leven"!)
Laat je niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede. (bijbel)
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Dan ben je onrein, menstruatie is afstoting van je baarmoederslijmvlies.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Hayat schreef:Dan ben je onrein, menstruatie is afstoting van je baarmoederslijmvlies.
Ben ik nou gek of niet?????
Menstrueren is toch een volkomen natuurlijk proces.
En als je goed voor je lichaam zorgt is er dus niets aan de hand.
Gewoon een goede lichamelijke verzorging.

Misschien wordt wel bedoel dat je geestelijk onrein bent.

Ik denk dat het simpeler is: Vroeger waren - en zeker in de woestijn - de mogelijkheden niet zo groot als nu om je lichamelijk goed te verzorgen. Als je dan een keer niet waste, ja dan ging je "onrein ruiken".

Maar tegenwoordig.
Kom Hayat, denk ff goed na meisje en zet jezelf niet zo in de hoek waar de islam je wilt hebben!!!!!
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Niet er is bewezen dat tijdens je menstruatie ook bacterieële dingen afgestoten worden. DUs het is ene natuurlijke proces om jezelf te verschonden. Artsen zeggen ook wel: 'het is goed om te menstrueren.'
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Hayat schreef:Niet er is bewezen dat tijdens je menstruatie ook bacterieële dingen afgestoten worden. DUs het is ene natuurlijke proces om jezelf te verschonden. Artsen zeggen ook wel: 'het is goed om te menstrueren.'
Zou zo maar waar kunnen zijn wat je zegt!!!!!

Is de rest ook tot je "mooie koppie" doorgedrongen??????
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Hayat schreef:Niet er is bewezen dat tijdens je menstruatie ook bacterieële dingen afgestoten worden. DUs het is ene natuurlijke proces om jezelf te verschonden. Artsen zeggen ook wel: 'het is goed om te menstrueren.'
Als het uitstoten van bacterien een oorzaak is om onrein te worden, dan is iedereen dat 24/7 vanaf zijn of haar geboorte.

Hier iets wat in de koran staat over menstruatie, aangezien de vertalingen nogal uit een lopen plak ik er maar drie... Het ziet er in ieder geval niet echt goed uit, maar dat past wel binnen de sfeer van onderdrukking (van vrouwen) die in de koran plaatsheeft.

Q2.222: "En zij vragen je omtrent de menstruatie. Zeg (hen): "Het is iets schadelijks, blijft dus gedurende de menstruatie van de vrouwen weg en gaat niet tot haar in, voordat zij hersteld zijn. Maar wanneer zij zich hebben gereinigd, gaat tot haar in, zoals God het je heeft bevolen. God bemint hen, die zich tot Hem wenden en zich rein houden."

Q2.222: "And they ask you about menstruation. Say: It is a discomfort; therefore keep aloof from the women during the menstrual discharge and do not go near them until they have become clean; then when they have cleansed themselves, go in to them as Allah has commanded you; surely Allah loves those who turn much (to Him), and He loves those who purify themselves."

Q2.222: "They question thee (O Muhammad) concerning menstruation. Say: It is an illness, so let women alone at such times and go not in unto them till they are cleansed. And when they have purified themselves, then go in unto them as Allah hath enjoined upon you. Truly Allah loveth those who turn unto Him, and loveth those who have a care for cleanness."

Zoals menstruatie volgens de koran een 'duivels' iets is, zijn kinderen dat geloof ik ook..

Q63.9: "O, gij die gelooft, laat uw rijkdommen en uw kinderen u niet afleiden van de gedachtenis aan God. En wie dat doet behoort tot de verliezers."

Q63.9: "O you who believe! let not your wealth, or your children, divert you from the remembrance of Allah; and whoever does that, these are the losers."

Q63.9: "O ye who believe! Let not your wealth nor your children distract you from remembrance of Allah. Those who do so, they are the losers."

En wat mohammed hier precies wil? "Er zijn vijanden onder uw echtgenoten en kinderen.." Zoals de koran aanzet tot haat en wantrouwen onder de mensheid (Q3.28), doet de auteur hier zelfs een poging spanning te creeren binnen een gezin.

Q64.14: "O, gij gelovigen, er zijn onder uw echtgenoten en kinderen die uw vijanden zijn, neemt u dus voor hen in acht. En indien gij verontschuldigt en door de vingers ziet en vergeeft; dan is God Vergevensgezind, Genadevol."

Q64.14: "O you who believe! surely from among your wives and your children there is an enemy to you; therefore beware of them; and if you pardon and forbear and forgive, then surely Allah is Forgiving, Merciful."

64:14: "O ye who believe! Lo! among your wives and your children there are enemies for you, therefor beware of them. And if ye efface and overlook and forgive, then lo! Allah is Forgiving, Merciful."

Wanneer brengt allah een versie van de koran in andere talen uit, zodat zowel gelovigen als ongelovigen over de hele wereld zijn woord kunnen lezen? Beetje vreemd dat ik wel in hem moet geloven om naar de hemel te gaan (i.p.v. naar het vuur), zonder dat ik de gelegenheid krijg de precieze voorwaarden te lezen.. Zou het allemaal een complot zijn? Is er soms een tekort aan brandstof voor het vuur? Zo ja, kan iemand de auteur dan misschien uitleggen (bijvoorbeeld tijdens het bidden?) dat er andere manieren zijn om aan energie te komen, of is deze al lang overleden..

Hayat, aangezien jij nog steeds met overtuiging in allah lijkt te geloven.. Moet dit een god voorstellen die het goed voor heeft met de mensheid? Zelfs al zou hij bestaan, dan zou het mij (bij het lezen van 'zijn' woord) niet verbazen als hij iedereen alsnog het vuur in pleurt.
Het is pure afpersing, geloof in me en je gaat naar de hemel, weiger dat dan gooi ik je in het vuur.
Ik geloof niet in god, of in een duivel. Maar zou die laatste wel bestaan, dan zou ik me tot in het uiterste tegen hem verzetten, maar in ieder geval zeker niet toegeven aan lokkertjes of dreigementen. Welk verschil is er tussen iets als satan en allah?

Is allah wel het goede? Is het normaal bang te zijn voor het goede. Als allah niet het goede is, misschien zelfs het kwade, waarom dan nog tot hem bidden, hem ondersteunen, en op die manier mogelijk het kwade dienen?

Ben benieuwd hoe jij daar over denkt Hayat! :?: :!:
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Sjoerd schreef:
Hayat schreef:Het is gewoon dat ik kleding zo belangrijk vind dat ik er heel erg op let.
Q33.59: "O profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar (hoofd) laten hangen. Dit is beter, opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Genadevol."

Gevolg:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mooi? Zie je jezelf als zo rondlopen?
Zie ze überhaupt zelf wel waar ze lopen :roll: :?: Ik kan tenminste nog mijn vizierklep open doen.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

griekse orthodox heeft de zelfde pakken aan
het is dus niet alleen islam voor de mensen die dat nog niet wisten.
Peet
Berichten: 102
Lid geworden op: za feb 25, 2006 3:40 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Peet »

Waar slaat dat nou weer op - over de Grieks-orthodoxe kleding?
Die wordt *vrijwillig* gedragen, dat is een groot verschil!
Heeft ook niets te maken met sexualiteit, maar meer met ceremoniele kledij (zoals een paus, imam of mullah dragen) en is juist status verhogend.
Wel amusant al die absurde vergelijkingen, :lol: :lol:
Degenen die om respect vragen verdienen dit het minst.
M.O.S.L.I.M. = Met Ons Samen Leven Is Moeilijk
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

Peet schreef:Waar slaat dat nou weer op - over de Grieks-orthodoxe kleding?
Die wordt *vrijwillig* gedragen, dat is een groot verschil!
Heeft ook niets te maken met sexualiteit, maar meer met ceremoniele kledij (zoals een paus, imam of mullah dragen) en is juist status verhogend.
Wel amusant al die absurde vergelijkingen, :lol: :lol:
je weet donders goed wat ermee bedoel word.
hypo
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hypo?

Ben jij ziek Peet?
Go jongen , wat erg....dat wist ik niet.
Een hypoglycemie ("hypo") is een te lage bloedglucosespiegel (lager dan 3.0 mmol/l), die gepaard gaat met typische klachten en verschijnselen, zoals beven, transpireren, hoofdpijn, wazig zien, hartkloppingen, en een hongergevoel. De klachten zullen verdwijnen na verhoging van de bloedglucosespiegel door bv. wat suiker te eten.
Sterkte Peet, maar waarom mocht jan dat wel weten en wij niet? :(
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Peet
Berichten: 102
Lid geworden op: za feb 25, 2006 3:40 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Peet »

??? :o
Heb ik iets gemist?
Er zijn blijkbaar mensen die meer over mijn gezondheidstoestand weten dan ik.. :wink:
Degenen die om respect vragen verdienen dit het minst.
M.O.S.L.I.M. = Met Ons Samen Leven Is Moeilijk
Peet
Berichten: 102
Lid geworden op: za feb 25, 2006 3:40 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Peet »

Maar die Jan denkt dat ie alles weet! :lol: :lol:
Degenen die om respect vragen verdienen dit het minst.
M.O.S.L.I.M. = Met Ons Samen Leven Is Moeilijk
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Peet schreef:Maar die Jan denkt dat ie alles weet! :lol: :lol:
Hij lijkt Allah wel!
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Plaats reactie