Moslims zijn erger dan beesten...

Moderator: M

abdelkader101
Berichten: 14
Lid geworden op: do mar 30, 2006 6:56 pm

Bericht door abdelkader101 »

Sjeng schreef:
je verdraait mijn woorden ik had het over onopgeloste zaken die bestraft moeten woorden.
Dus als je gedurende je aardse verblijf bestraft wordt, dan telt die bestrafte misdaad niet meer tijdens Het Laatste Oordeel?
en volgens welk recht moet je dan bestraft worden?
Geldt het Nederlands recht ook of alleen de sharia?
het laatste woord is bij god .dus god zal oordelen
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

en is ongeloof ook een straf, of iets dat bestraft dient te worden?
ps: jouw ongelovige tijd met al die meisjes, dat zal zeker ook bestraft worden... correct?
Laatst gewijzigd door Sjeng op ma apr 03, 2006 11:39 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Sjeng schreef:en is ongeloof ook een straf?
Nee, een zegen ..... als je al die vorige bullshit leest !
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

sprot schreef:
Sjeng schreef:en is ongeloof ook een straf?
Nee, een zegen ..... als je al die vorige bullshit leest !
zeker. je kunt beter direct aan jezelf verantwoording afleggen dan tijdens zo iets vaags als Het Laatste Oordeel, op een moment ver van het heden vandaan.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
abdelkader101
Berichten: 14
Lid geworden op: do mar 30, 2006 6:56 pm

Bericht door abdelkader101 »

Sjeng schreef:en is ongeloof ook iets dat bestraft dient te worden?
het is god die de laatste zal oordelen .dus ik zal zeker niet over iemand oordelen die wel of geen straf zal krijgen.maar ik als gelovige moslim zal ik god zeker niet ontkennen.maar volgens de koran is god ontkennen een groote zonde.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

abdelkader101 schreef:
Sjeng schreef:en is ongeloof ook iets dat bestraft dient te worden?
het is god die de laatste zal oordelen .dus ik zal zeker niet over iemand oordelen die wel of geen straf zal krijgen.maar ik als gelovige moslim zal ik god zeker niet ontkennen.maar volgens de koran is god ontkennen een groote zonde.
dus je haat ongelovigen niet? dus je gaat niet namens "god" zelf alvast straffen voltrekken? dus een moslim mag vrijelijk zijn geloof verlaten? (omdat "god" zelf zijn oordeel zal vellen gedurende "het Laatste Oordeel")
ps: de koran leert moslims ongelovigen te haten.. hoe kun je dat dan rijmen met jouw ongewisheid over ongelovigen?
Laatst gewijzigd door Sjeng op ma apr 03, 2006 11:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Sjeng schreef:
sprot schreef:
Sjeng schreef:en is ongeloof ook een straf?
Nee, een zegen ..... als je al die vorige bullshit leest !
zeker. je kunt beter direct aan jezelf verantwoording afleggen dan tijdens zo iets vaags als Het Laatste Oordeel, op een moment ver van het heden vandaan.
Ik heb het al voordien gezegd ... 'gelovigen' zijn dikke egoïsten die alleen maar handelen/iets goeds doen tijdens hun 'aardse' leven om in het zgn hiernamaals enkel voordelen te halen ...
een ongelovige handelt zonder hypocrisie en doet goed omdat hij dit wil en niet omdat het voorgeschreven staat in één of ander boek ..
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Ik heb het al voordien gezegd ... 'gelovigen' zijn dikke egoïsten die alleen maar handelen/iets goeds doen tijdens hun 'aardse' leven om in het zgn hiernamaals enkel voordelen te halen ...
een ongelovige handelt zonder hypocrisie en doet goed omdat hij dit wil en niet omdat het voorgeschreven staat in één of ander boek ..
Inderdaad... niks oprechtheid, alleen maar puntjes scoren voor het hiernamaals!! en dat kweekt hypocriete mensen.
Je ziet het bij alle geloven die op dit soort ideeën gestoeld zijn.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
oppertovenaar
Berichten: 97
Lid geworden op: ma feb 06, 2006 2:18 am

Bericht door oppertovenaar »

(sorry, even terug in de tijd)
abdelkader101 schreef:de meeste ongelovige vrouwen verkopen hun lichaam voor een appel en een ei (...) ik weet dat de waarheid kwetst iznogoodhpje.ik heb vroeger ook als ongelovige geleeft en weet hoe die wereld eruit ziet .een wereld zonder relegie en zonder wetten ziet er zo uit .
Je lult uit je nek Abdelkader101. Is het wel eens in je opgekomen dat je misschien gewoon met de verkeerde mensen omging? Dat die mensen ook problemen hadden waar ze niet voor uit durfden te komen? Dat die mensen net zo onzeker waren als jij?

De wereld is niet zwart/wit. Zij zit vol nuances. Het enige wat jij nu doet is het stempel ongelovig plakken op alles wat jou of je god niet aanstaat.

Ik ben nooit gelovig geweest. Toch heb ik autochtone en allochtone vrouwen beschermt tegen hitsige landgenoten van je. Toch heb ik vriendinnen met ietwat teveel glaasjes op thuis afgezet zonder daar misbruik van te maken. Het enige wat jij nu hebt aangegeven is dat jij een god nodig hebt om jezelf onder controle te houden en niet te vervallen tot een zedendelinquent. Een trieste zaak, maar zo is het.
Atheisme is een religie zoals het niet verzamelen van postzegels een hobby is.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Jammer dat Abdelkader101 met zijn opmerkingen over Blanke vrouwen er in is geslaagd om de hele discussie af te buigen.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Abdelkader101 schreef:ik heb vroeger ook als ongelovige geleeft en weet hoe die wereld eruit ziet
Wat bedoel je, was je vroeger een atheist die zich niet aan de wet hield, en ben je nu bekeerd tot de islam zodat je de ongelovigen de schuld kan geven van je slechte gedrag in plaats van jezelf?

Of was je een criminele moslim die nu zegt dat hij een ongelovige was om de islam te ontlasten?

:?
oppertovenaar
Berichten: 97
Lid geworden op: ma feb 06, 2006 2:18 am

Bericht door oppertovenaar »

De redenering dat je een goddelijke zingever en wetgever nodig hebt voor een prettige samenleving en non-destructieve moraal is een farce die zowel door de christenen als moslims wordt aangewend.

In werkelijkheid geven ze alleen maar aan dat ze kennelijk een gevaar voor de maatschappij vormen als hun geloof even wat minder sterk is. Een ontboezeming als geen ander, altijd erg vermakelijk om te zien.
Atheisme is een religie zoals het niet verzamelen van postzegels een hobby is.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

de meeste ongelovige vrouwen verkopen hun lichaam voor een appel en een ei (...)
Ik vind het altijd zo grappig dat de hoerenlopers altijd de schuld bij de hoeren leggen. "De meeste ongelovige vrouwen " nog wel! Toch raar dat ik er nog nooit eentje ben tegengekomen ! Zou het dan aan mij liggen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
kelev
Berichten: 24
Lid geworden op: ma apr 17, 2006 2:33 pm
Locatie: Laren (NH)

Bericht door kelev »

cubilas schreef:
ndien u op bovenstaande link klikt leest u het verhaal van de Mufti van Jerusalem (familie van Arafat) die op eigen initiatief afreist naar Berlijn om daar Hitler te spreken over het oprichten van een Nazilegertje tegen de Joden. Er staan voldoende foto's op internet van Arabische vrijwilligers in Nazi uniform. Dat moslimleger bestond uitsluitend uit vrijwilligers.
Ik weet nog wel een paar aanvullingen hoor. Italie, en Japan. Bondgenoten.
Finland en Roemenië. bondgenoten. Hongarije. bondgenoot. Frankrijk voor de helft gecollaboreerd.
Nederland, geen bondgenoot, maar het percentage landgenoten dat zich vrijwillig aanmelde bij de WaffenSS, was ongehoord groot.
België, geen bondgenoot. Wel een groot aantal vrijwillige Waffen-SSers
Het percentage Joden dat hier uit Nederland is weggevoerd was in vergelijking met andere Europese landen het grootst.
Ik heb het nog niet gehad over de Oekaïne die de Nazi's als bevrijders binnenhaalden. Over de Letse en Litouwse vrijwilligers, die ijverig hielpen de joden te transporteren naar de moordfabrieken.
De lijst is eindeloos lang.

Na de oorlog zijn inderdaad een aantal oorlogsmisdadigers uitgeweken naar Arabische landen. Maar Eichman werd door Israël ontvoert uit Argentinië, en Mengele stierf in Brazilië. Venezuele was ook een veilge haven voor dat soort luitjes. Waar ze met hulp van het Vaticaan naar toe werden geloodsd.
En Amirika heeft dankbaar gebruik gemaakt van de raket-deskundigen van Hitler. Die zijn dus nooit voor de rechter verschenen om verantwoording af te leggen over het platgooien van open steden in Engeland.

Ziet u, Het heeft zo weinig zin om alles wat slecht is bij elkaar te harken om een bevolkingsgroep in een zeer kwaad daglicht te stellen.
Ik kan trouwens op dit forum heel weinig berichten vinden over goede eigenschappen van moslims of mensen uit Arabische landen.

Bovendien, is bovenstaand citaat er met de haren bijgelseept. Wat hebben Marrokaanse jongens, laat staan Turken nu te maken met de GrootMoefti van Jeruzalem? Ik wed dat ze nog nooit van de man gehoord hebben.

kelev
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

kelev schreef: Ziet u, Het heeft zo weinig zin om alles wat slecht is bij elkaar te harken om een bevolkingsgroep in een zeer kwaad daglicht te stellen.
Ik kan trouwens op dit forum heel weinig berichten vinden over goede eigenschappen van moslims of mensen uit Arabische landen.

Bovendien, is bovenstaand citaat er met de haren bijgelseept. Wat hebben Marrokaanse jongens, laat staan Turken nu te maken met de GrootMoefti van Jeruzalem? Ik wed dat ze nog nooit van de man gehoord hebben.

kelev
Uitstekend verwoord, beste kelev.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Iznogoodh schreef:
kelev schreef: Ziet u, Het heeft zo weinig zin om alles wat slecht is bij elkaar te harken om een bevolkingsgroep in een zeer kwaad daglicht te stellen.
Ik kan trouwens op dit forum heel weinig berichten vinden over goede eigenschappen van moslims of mensen uit Arabische landen.

Bovendien, is bovenstaand citaat er met de haren bijgelseept. Wat hebben Marrokaanse jongens, laat staan Turken nu te maken met de GrootMoefti van Jeruzalem? Ik wed dat ze nog nooit van de man gehoord hebben.

kelev
Uitstekend verwoord, beste kelev.
Wij kunnen ook eens een rubriek openen met 'positieve' berichten ....
Wie doet mee ?
bv http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 7761#17761
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Wij kunnen ook eens een rubriek openen met 'positieve' berichten ....
Zoals bijvoorbeeld dat Marokko vrouwelijke imams krijgt.
het is inderdaad te gemakkelijk om een zwart-wit beeld te schetsen, met als verdeling: islam = 100% fout, rest = 100% goed.
Maar toch zit het bij de islam voor het overgrote deel goed fout, dat is helaas zo.
Maar ik doe mee!
Always look on the bright side of life!! :wink:
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Irakees
Berichten: 13
Lid geworden op: zo feb 12, 2006 11:57 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door Irakees »

Albaqra 2-282
En roept van onder uw mannen twee getuigen en als er geen twee mannen zijn, dan eén man en twee vrouwen van degenen, die u als getuigen aanstaan zodat, wanneer eén der twee vrouwen zou zich vergissen, het ene het andere indachtig moge maken.
(Volgens islam de man = 2 vrouwen)

Alnisa’a 4-3
Huwt gij vrouwen die u behangen, twee, drie of vier en als gij vreest, dat gij niet rechtvaardig zult handelen, dan een of wat uw rechterhanden bezitten. Dat is voor u de beste weg, om onrechtvaardigheid te voorkomen.
(Het normaal is meer dan 2 vrouwen trouwen. Omdat de zin met twee begin.)
4-11 Allah gebiedt u aangaande uw kinderen: voor het mannelijke kind evenveel als het deel van twee vrouwelijke kinderen.
(Volgens islam de man = 2 vrouwen)

4-34 Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt” slaat” haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar.

Annoer 24-31
En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen.

Alahzaab 33-50
O profeet, wij hebben voor u uw vrouwen wettig gemaakt, aan wie gij haar huwelijksgiften hebt gegeven, en degenen die
Uw rechterhand bezit van haar, die Allah u als een oorlogsbuit heeft gegeven en de dochters van uw ooms en tantes van
Vaderszijde en moederszijde die met u emigreerden, en elke gelovige vrouw indien zij zich aan de profeet toevertrouwt als
De profeet haar wenst te vrijen; dit is slechts voor u en niet voor de gelovigen.
(Mohammed mag tientallen vrouwen trouwen. Hij mag iedereen. Meer dan de gewone moslims)
33-51 Gij mag verlaten wie gij wilt en tot u nemen wie gij wilt, er rust geen blaam op u wanneer gij haar terugneemt van wie gij u afrijdig hebt gehouden.
(Mohammed mag zijn vrouwen niet gelijk behandelen )

33-53 En als gij haar “zijn vrouw” om iets vraagt, vraagt het dan van achter het gordijn. Dat is reiner voor uw hart en haar hart.
(Mannen kunnen niet direct met de vrouwen praten).

de Nederladse vertaling is zachter dan de arabische betekenis darom de meeste teroristen zijn arabieren.

In de HADITH ( het 2de belangrijk boek van de islam) alalbani 565 .
Het moslims bidden is niet geaccepteerd als komt naast de moslim een vrouw, hond, jood of ezel. De vrouw en de joden = honden en ezels.

Hadith- sahih aljame’a 323: als een vrouw parfum heeft gebruikt en toevalig andere mensen hebben haar gerookt, is ze een HOER.


http://www.islammemo.cc/had/SearchOut13 ... =&PageNO=1

het is een Arabische website
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Irakees, houd nou eens op met telkens dezelfde post te plaatsen.

Dit is spammen.

Als je niks nieuws te zeggen hebt, post dan niet.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Ik vind Irakees zijn posts wel interessant.. hij leert ons meteen ook wat nieuwe islamkritische websites.. hij toont wederom aan hoe achterlijk de islam is (ten aanzien van vrouwen in zijn laatste post).. Ga zo door, Irakees! :lol: :lol:
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Irakees
Berichten: 13
Lid geworden op: zo feb 12, 2006 11:57 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

islamitsche opvoeding

Bericht door Irakees »

beste Sjeng en Linda Danvers

vroeger heb ik nooit een brief gestuurd dat de vrouwen zijn varkens en ezels ( volgens islam )
hier is de beste islamitsche opvoeding manier
hij is nieuw

http://switch5.castup.net/frames/200410 ... mv&ak=null
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Nou, dat is nog eens andere koek dan Willem de Ridder, Irakees. Deze verhalenverteller laat zien hoe je door verhaaltjes te vertellen de kindertjes opvoedt. :o
Ik vroeg me wel af wat de kinderen nou van het sprookje vonden. Die zeiden helemaal niets.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Waar slaat het op dat je zegt: Moslims zijn erger dan beesten.

Beesten zijn niet erg, en ik vind dat je me beledigt bij het zeggen dat ik erger dan een beest ben. Maar boeien, als moslima word ik altijd gekwets en ik voel me ook niet meer thuis in Enderland sinds ik er 1 ben geworden. In mij groeit alleen maar haat en dat nogwel met ene exponentieel verband.

Dus ik denk dat ik maar wegga, want ik ken er echt niet meer tegen :'(.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hayat schreef:Waar slaat het op dat je zegt: Moslims zijn erger dan beesten.

Beesten zijn niet erg, en ik vind dat je me beledigt bij het zeggen dat ik erger dan een beest ben. Maar boeien, als moslima word ik altijd gekwets en ik voel me ook niet meer thuis in Enderland sinds ik er 1 ben geworden. In mij groeit alleen maar haat en dat nogwel met ene exponentieel verband.

Dus ik denk dat ik maar wegga, want ik ken er echt niet meer tegen :'(.
hajat, je moet deze thread goed lezen.

CroMagnon heeft een Koran vers gebruikt, en Christenen en Joden vervangen door Moslims.
Hij wil Moslims confronteren met de verzen uit de Koran.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Waar slaat het op dat je zegt: Moslims zijn erger dan beesten.
Dat is een omdraaiing van een koranvers, waarin staat: joden zijn erger dan beesten, om te laten horen hoe vreselijk de koran eigenlijk is.

PS, Hayat, je avatar is wel leuk, maar hij is een beetje erg breed uitgevallen. Misschien kun je hem weer smaller maken?
Plaats reactie