Moslims zijn erger dan beesten...

Moderator: M

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Abdel schreef:
circe schreef: En waar, denkt U, Mijnheer Abdel, dan wel waar die plaats van die vrouwen is? Onder de voetzolen van hun bedgenoot (sorry, echtgenoot)
De plaats van vrouwen is waar hun man moet hebben(u vergeet dat het
kinderen zijn van 9 jaar)
Begrijp ik U goed indien U wil hiermee wil zeggen dat vrouwen nooit volwassener en wijzer worden dan een kind van 9 jaar? Is het daarom dat uw profeet met een 9jarig kind het huwelijk kon consumeren, vermits ze toch nooit verder zou ontwikkelen? :roll:
Is dat de manier waarop uw vader uw moeder beschouwde? Is dat de manier waarop uzelf uw moeder beschouwde?
en ook heeft de vrouw niet de zelfde vermogen als de man en ook is de vrouw lichamelijk zwakker dan een man met andere woorden als Allah het zou toe staan dat diennaar de andere aanbid dan zou de vrouw haar man moeten aanbidden :oops:
Als ze niet kan werken, noch zelf evenveel erven als haar broers, dan is het nogal evident dat ze minder vermogen bijeenkrijgt.
Toch wel opmerkelijk dat hier in dit verdorven westen, de vrouwen de helft van het gezinsvermogen in EIGENDOM hebben...
Over het aanbidden van de echtgenoot hebben we net een topic geopend onder
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=6891
En vergeet niet vrouw is kostbaar goed(zij bewaard de beschaving en geeft door aan kinderen) :oops:

tja, ik vermoed dat je vindt dat een BMW zelfs kostbaarder is.
en ook wel ik u zeggen dat u door raast tot dat gij u zelf niet begrijpt wat voor woeiring (angst) heb gij tegen de islam?Of is u doel enkel als verdraaien en leugens vertellen.
:shock: U vindt dat IK mezelf niet begrijp? Ik baseer me enkel op uw eigen geschriften (koran en hadith), als daar leugens in staan, is dat voor uw rekening.
Wat voor rechten hadden joden en hun vrouwen in Duitsland van de jaren 1936 en kan niet alles gedaan zijn door een staatsgreep?
Wat heeft Duitsland in 1936 te maken met islam 2006?
Blijkbaar maakt u toch ZELF de vergelijking toch ook?
Vergeet ook niet hoe de wereld was in de tijd van ons profeet( 6 eeuw)
en inderdaad hij daverde en beefde als de verzen op hem nederzonden door aarstengel(Gabriel)
Ofwel is de koran van en voor alle tijden en Mohammed een voorbeeld van en voor alle tijden, ofwel klopt er iets fundamenteels niet.
Waarom wilt U het voorbeeld volgen van Mohammed als de wereld ondertussen helemaal niet meer is zoals in de zesde eeuw?

Hiervoor sprak u ook over bruidschat en noemde een som die niet gevraagd word door gelovige; mijn dochter is over 2 jaar getrouwd en kreeg wat ze nodig had 3500euro( goud en andere benodigdheden )
Ik ben benieuwd hoe u nu alles zou gaan verdraaien
Als uw dochter dan nog de helft van het gezinsinkomen dat haar man verdient in eigendom krijgt, én evenveel erft van u als haar broers, dan is het in orde. Maarre... krijgt ze ENKEL 3500 euro voor een heel leven lang huishoudster, baarmoeder, opvoedster etc??? Daar pas ik voor.

En als die foto van u is dan bent u niet duur ( zeer goedkoop)
Die "foto" van mij is geen foto maar een belangrijk (en onbetaalbaar) schilderij van J.W.Waterhouse.
Het schilderij stelt "Circe" voor, een griekse mythologische figuur die magische krachten had en de gezellen van Odysseus in varkens veranderde toen ze het waagden om een voet op haar eiland te zetten.

In tegenstelling tot de manier waarop moslims hun vrouwen behandelen, zijn het bij Circe de MANNEN die hun "plaats moeten kennen" op hààr eiland. Zij HOEFT zich helemaal niet in lappen te hullen: de mannen die hààr regels overtreden werden in varkens veranderd (je ziet nog een varken aan haar voeten liggen).

Slechts Odysseus, die haar op respectvolle wijze benaderde, slaagde erin haar hart te winnen.

Hoezo goedkoop Abdelleke? Denk maar eens goed na bij het verhaal van Circe zou ik zeggen.

Hier kan U het schilderij volledig bekijken:
Afbeelding
Hoezo? goedkoop?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

circe schreef:
Abdel schreef:
circe schreef: En waar, denkt U, Mijnheer Abdel, dan wel waar die plaats van die vrouwen is? Onder de voetzolen van hun bedgenoot (sorry, echtgenoot)
In tegenstelling tot de manier waarop moslims hun vrouwen behandelen, zijn het bij Circe de MANNEN die hun "plaats moeten kennen" op hààr eiland. Zij HOEFT zich helemaal niet in lappen te hullen: de mannen die hààr regels overtreden werden in varkens veranderd (je ziet nog een varken aan haar voeten liggen).

Slechts Odysseus, die haar op respectvolle wijze benaderde, slaagde erin haar hart te winnen.
Niet echt. Hij wordt geholpen door de goden.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Niet echt. Hij wordt geholpen door de goden.
Juist. Ik geloof dat het Hermes was die hem ter hulp kwam snellen.

Maar het volledige verhaal kan Abdelleke beter ineens in de Odysseus gaan lezen denk ik. Beetje kennis van onze culturele roots zal hem zeker geen kwaad doen.

Maar ik heb de indruk dat ik hem met dat varken aan mijn voeten zo bang gemaakt heb dat hij niet meer terug durft komen.

Misschien had ik er ook nog bij moeten vertellen dat Circe nadien al die varkens terug in mannen heeft veranderd? Of dat Odysseus jaren bij Circe is blijven wonen?

Tja, met zo'n toverkol weet je natuurlijk nooit.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

circe schreef:
Niet echt. Hij wordt geholpen door de goden.
Juist. Ik geloof dat het Hermes was die hem ter hulp kwam snellen.

Maar het volledige verhaal kan Abdelleke beter ineens in de Odysseus gaan lezen denk ik. Beetje kennis van onze culturele roots zal hem zeker geen kwaad doen.
Tja. Wij lezen tenminste nog de verhalen uit 1001 nacht. Ali Baba. Sinbad. Aladin. Maar omgekeerd is te veel gevraagd. Odyseus? Cassandra? Jason? Heracles? Medea? Het zegt hem niks, de nitwit.
De Moslimswereld vertaalt in haar incompetente arrogantie nauwelijks boeken uit het buitenland en raakt steeds verder achterop.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: Moslims zijn erger dan beesten...

Bericht door Roelof »

CroMagnon schreef:Moslims zijn doof, stom en blind, ze zijn als afgedwaald vee.....
Ze zijn als ezels, honden, verachte apen ....
Nee, ze zijn erger nog dan beesten....
Moslims zijn de slechtste der schepselen.


Vindt u deze omschrijvingen schokkend? Onacceptabel? Respectloos? Discriminerend?
Vindt u dit verwerpelijke KuKluxKlan-achtige praat? Haatdragend?
Vindt u dit misselijkmakend Nazistisch gebrabbel?
Vindt u deze teksten misschien zelfs fascistoïde, maar in ieder geval diep beledigend?

Ik hoop van harte dat uw antwoord op al deze vragen een volmondig 'Ja!' is.
Ik hoop van harte dat ieder weldenkend mens bovenstaande omschrijvingen als verwerpelijk beschouwd, omdat een hele groep mensen hier als een soort van 'untermenschen' wordt neergezet.

Er is echter 1 probleem.... Bovenstaande teksten zijn bijna rechtreeks afkomstig uit een zogenaamd goddelijk boek.... 'Bijna' zeg ik, omdat in het bedoelde boek deze omschrijvingen niet over moslims gaan.... In het bedoelde, zogenaamd goddelijke boek worden deze beledigende, respectloze omschrijvingen gebruikt voor NIET-moslims....

U raadt het misschien al.... het is de Koran waar ik over praat... het boek dat op handen gedragen wordt door onze islamitische medemens, het boek dat als absolute waarheid - boven iedere menselijke wet of mening verheven - geldt voor onze moslim broeders en zusters.

Onze moslim broeders en zusters, die eisen dat wij, niet-moslims, hun godsdienst en hun 'heilige' Koran met respect behandelen, die boos worden als wij, niet-moslims, kritiek uiten op de Koran. Onze moslim broeders en zusters die de mond vol hebben van 'belediging', 'discriminatie' en 'islamofobie'....

Onze islamitische medeburgers die maar niet willen begrijpen dat het juist de Koran, en dus hun Islam als godsdienst, is die beledigt, discrimineert en een mensonterende fobie laat zien... een diepgewortelde, beledigende, discriminerende fobie voor niet-moslims.... En dat al zo'n 1400 jaar lang.

Nederlandstalige online Koran:
http://www.gironet.nl/home/imaks/faaiin/koran.htm
  • 2:171. De ongelovigen gelijken op hem, die schreeuwt naar hetgeen niets hoort, het blijft een roep en een schreeuw. Zij zijn doof, stom en blind, zij begrijpen dus niet.

    25:44. Denkt gij dat de meesten hunner horen of begrijpen? Zij zijn slechts als vee - neen, zij zijn verder afgedwaald.

    62:5. Degenen die belast zijn met de Torah en deze niet naleven, zijn als een ezel die boeken draagt. Slecht is de staat van het volk dat de tekenen van Allah verwerpt. En Allah leidt het onrechtvaardige volk niet.

    2:176. En indien Wij wilden, konden Wij hem er door verheffen doch hij verkoos de aarde en volgde zijn begeerten, hij is als een hond: als gij hem achtervolgt laat deze zijn tong (uit de bek) hangen en indien gij hem met rust laat steekt hij ook zijn tong uit. Dit is het geval van de mensen, die Onze tekenen verloochenen. Vertel daarom deze gelijkenis opdat zij mogen nadenken.

    2:65. Gij hebt degenen onder u gekend, die inzake de Sabbath overtraden. Al zo zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen."

    7:166. En toen zij overtraden, hetgeen hun was verboden, zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen."

    8:22. Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van Allah de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

    8:55. Voorzeker, in de ogen van Allah zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven

    98:6. Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het Boek en de afgodendienaren zullen in het Vuur der hel geworpen worden, daarin zullen zij verblijven. Zij zijn de slechtste der schepselen.
8 engelse vertalingen:
http://quranbrowser.com
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Iznogoodh schreef:
circe schreef:
Niet echt. Hij wordt geholpen door de goden.
Juist. Ik geloof dat het Hermes was die hem ter hulp kwam snellen.

Maar het volledige verhaal kan Abdelleke beter ineens in de Odysseus gaan lezen denk ik. Beetje kennis van onze culturele roots zal hem zeker geen kwaad doen.
Tja. Wij lezen tenminste nog de verhalen uit 1001 nacht. Ali Baba. Sinbad. Aladin. Maar omgekeerd is te veel gevraagd. Odyseus? Cassandra? Jason? Heracles? Medea? Het zegt hem niks, de nitwit.
De Moslimswereld vertaalt in haar incompetente arrogantie nauwelijks boeken uit het buitenland en raakt steeds verder achterop.
Het schijnt ook dat Mohammed opdracht gaf boeken te verbranden, die werden aangetroffen als oorlogsbuit.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

In onze huidige tijd zou een figuur als Mohammed al lang en breed achter slot en grendel gezeten hebben...
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Roelof schreef:In onze huidige tijd zou een figuur als Mohammed al lang en breed achter slot en grendel gezeten hebben...
http://www.geocities.com/satiremoetkunn ... html?20076
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Lodewijk Nasser schreef:
Roelof schreef:In onze huidige tijd zou een figuur als Mohammed al lang en breed achter slot en grendel gezeten hebben...
http://www.geocities.com/satiremoetkunn ... html?20076
Afbeelding Afbeelding

Mooi onderschrift heb je trouwens...

"PUGNO PRO LIBERTAS"

:wink:
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Roelof schreef:
Lodewijk Nasser schreef:
Roelof schreef:In onze huidige tijd zou een figuur als Mohammed al lang en breed achter slot en grendel gezeten hebben...
http://www.geocities.com/satiremoetkunn ... html?20076
Afbeelding Afbeelding

Mooi onderschrift heb je trouwens...

"PUGNO PRO LIBERTAS"

:wink:
Betekent dat zoiets als "vechten voor de vrijheid"?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Iznogoodh schreef:
Roelof schreef:
Afbeelding Afbeelding

Mooi onderschrift heb je trouwens...

"PUGNO PRO LIBERTAS"

:wink:
Betekent dat zoiets als "vechten voor de vrijheid"?
Je gaat door voor de koelkast. ;)
Plaats reactie