Kom jij ook?

Moderator: M

Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Kom jij ook?

Bericht door Rust »

Beste Mensen,

Ik vertoef hier een paar dagen en ik moet zeggen dat ik dit een saaie forum vind...

Ik dacht dat ik inhoudelijke discussies kon voeren, maar nee hoor. Ik ben nog steeds actief op Marokko.nl... mijn nickname daar is AdnaanX

Hieronder zet ik een paar onderwerpen uit forum Islam & ik, waarvan ik denk dat jullie die leuk gaan vinden of intressant:

Film op rtl 5 over Jezus

PASSION OF THE CHRIST

Boodschap van de profeet

Levensverhaal van PROFEET MOHAMMAD

Zusterschap in de Islam

Wie gelooft in Allah (swt)

Tegenstrijdigheden in de Bijbel

Bewijs vanuit de Bijbel dat Isa (as) geen God is

Het is wel altijd druk. Als de server te druk is dan moet je eerst regtistreren.

Ik zie jullie daar wel...

Groetjes,

AdnaanX
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Een religie tegenbewijzen is makkelijk, Rust.

Bewijs dat de Koran niet van God komt:

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=6986
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=7213
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=2272
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=7355
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=7396
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=7396

enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts,

Het enige wat je moet doen is die bepaalde religie objectief bekijken, maar het probleem van de "gelovige" is dat zoiets niet in zijn kraam past van superioriteit en hemel-delusies.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

veel succes bij marokko.nl....daar mag je vrij preken, NEE DUS !!!!
wie weet tot ziens bij dit saaie forum waar je helemaal geen fatsoenlijk discussie kunt voeren met veel moslims, het zijn allemaal van die domme mensen hier (kafirs).
zij weten van niets en durven niet INHOUDELIJK in te gaan op verschillende onderwerpen als het gaat over de islam.

wat betreft je link over het levensverhaal van mohammed:
daar zal vast en zeker de suikerversie beschreven zijn en natuurlijk geen wandaden van de profeet bespreken worden, waarom niet, dan zouden ze namelijk heel hard weglopen en dat kunnen zij niet hebben he...

afgelopen week kwam ik een meisje tegen (marokkaanse) en haar heb ik haarfijn uitgelegd dat mohammed niet de mohammed is die haar voorgeschoteld is, ze was verbaasd.
ik heb d'r email adres gekregen en ze wilde graag weten waar ik het met haar allemaal over heb gehad..
zal ik ze naar jou sturen (marokko.nl)
f zal ik ze hier binnenhalen zodat ze zelf mag lezen wat er allemaal bekend staat over haar geliefde profeet, geen zuikerversie uiteraard want die kennen we allemaal, de waardheid klinkt iets hard maar is uiteindelijk wel het beste...
De waardheid blijft de waardheid.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ga je al weer weg Rust?
Kan je niet winnen van ons..... :?
Wat slap.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Het gaat mij niet om winnen of verliezen.

Ik zou een echte inhoudelijke discussie met een of meer Moslims wel weer eens leuk vinden.

Het blijft allemaal zo oppervlakkig als mensen zo snel het laten afweten.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Het gaat mij ook niet om winnen of verliezen Linda.
Ik vind een inhoudelijke discussie met een of meer Moslims ook leuk.

Maar wat vind Rust er van.
Dat is de vraag.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Kom jij ook?

Bericht door Thomas »

Rust schreef:Beste Mensen,

Ik vertoef hier een paar dagen en ik moet zeggen dat ik dit een saaie forum vind...

Ik dacht dat ik inhoudelijke discussies kon voeren, maar nee hoor. Ik ben nog steeds actief op Marokko.nl... mijn nickname daar is AdnaanX


Hieronder zet ik een paar onderwerpen uit forum Islam & ik, waarvan ik denk dat jullie die leuk gaan vinden of intressant:

Film op rtl 5 over Jezus

PASSION OF THE CHRIST

Boodschap van de profeet

Levensverhaal van PROFEET MOHAMMAD

Zusterschap in de Islam

Wie gelooft in Allah (swt)

Tegenstrijdigheden in de Bijbel

Bewijs vanuit de Bijbel dat Isa (as) geen God is

Het is wel altijd druk. Als de server te druk is dan moet je eerst regtistreren.

Ik zie jullie daar wel...

Groetjes,

AdnaanX
Discussie zijn leuk met 2 of meer personen!!!
(It takes two to tango!!!!)
Maar zodra er scherpe vragen over de koran komen of over de haddiths krijgen we geen feed back meer van je.

Dan schakel je razendsnel over naar de bijbel oid.

Wat dat betreft ben ik blij dat je weer verdwijnt Maroc/rust.
Er is nl geen discussie met je mogelijk!!!!!

En op Marokko.nl ook niet want daar komt er onmiddellijk een bewaker naar je toe om je in de internetjail te stoppen zodra je zegt dat mohammed een pedofiele struikrover is.
Terwijl dat in de door moslims erkende haddiths van muslim en bukhari staat!!!!
Jullie eigen geschriften.
Nee.... vlucht jij maar naar de site waar je gewoon gelijk krijgt en niet na hoeft te denken.

Tot de volgende keer Maroc-21/Rust
(Je volgende nick is dan Roest?)
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Ik heb net wat van de discussie over dat de Bijbel bewijst dat Jezus de zoon van God niet kan zijn..
Het IQ van die mensen daar is te vergelijken met dat van een doperwt. Ze blijven maar dingen roepen zonder een verklaring te geven. Ze komen aan met de meest onzinnige beweringen die ze zogenaamd uit de Bijbel hebben gehaald. Áls ze dat al hebben gedaan is het zo uit zijn context gehaald, dat er helemaal geen discussie over mogelijk is.
Ik vrees dat het mijn IQ nadelig zou beinvloeden als ik daar in discussie ga :wink:

Verder wijzen ze op 'tegenstrijdigheden' in de Bijbel die ten eerste zijn te verklaren als je de context erbij haalt, ten tweede al uitgespuugd zijn door iedereen, en ten derde kijken die mensen niet naar hun walgelijke koran, dat barst van haat en tegenstrijdigheden.
Daarom ga ik er niet aan beginnen daar te posten.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Kom jij ook?

Bericht door Monique »

Rust schreef:Beste Mensen,

Het is wel altijd druk. Als de server te druk is dan moet je eerst regtistreren.

Ik zie jullie daar wel...

Groetjes,
Beste Rust,

Hoe lang denk je dat het duurt voordat ik op marokko.nl geband zal worden?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Kom jij ook?

Bericht door pd7835 »

Rust schreef:Beste Mensen,

Ik vertoef hier een paar dagen en ik moet zeggen dat ik dit een saaie forum vind...

Ik dacht dat ik inhoudelijke discussies kon voeren, maar nee hoor. Ik ben nog steeds actief op Marokko.nl... mijn nickname daar is Adnaan
Op Maroc.nl is het onmogelijk om discussies te voeren zoals dat dit hier kan. Ginder worden wij gewoon de mond gesnoerd of verbannen. Als je het hier saai vind. Blijf dan op maroc.nl. Ik vind dit forum hier reuzefijn. :D
Falastine
Berichten: 31
Lid geworden op: za jun 24, 2006 8:20 pm

Bericht door Falastine »

nadia schreef:veel succes bij marokko.nl....daar mag je vrij preken, NEE DUS !!!!
wie weet tot ziens bij dit saaie forum waar je helemaal geen fatsoenlijk discussie kunt voeren met veel moslims, het zijn allemaal van die domme mensen hier (kafirs).
zij weten van niets en durven niet INHOUDELIJK in te gaan op verschillende onderwerpen als het gaat over de islam.

wat betreft je link over het levensverhaal van mohammed:
daar zal vast en zeker de suikerversie beschreven zijn en natuurlijk geen wandaden van de profeet bespreken worden, waarom niet, dan zouden ze namelijk heel hard weglopen en dat kunnen zij niet hebben he...

afgelopen week kwam ik een meisje tegen (marokkaanse) en haar heb ik haarfijn uitgelegd dat mohammed niet de mohammed is die haar voorgeschoteld is, ze was verbaasd.
ik heb d'r email adres gekregen en ze wilde graag weten waar ik het met haar allemaal over heb gehad..
zal ik ze naar jou sturen (marokko.nl)
f zal ik ze hier binnenhalen zodat ze zelf mag lezen wat er allemaal bekend staat over haar geliefde profeet, geen zuikerversie uiteraard want die kennen we allemaal, de waardheid klinkt iets hard maar is uiteindelijk wel het beste...
De waardheid blijft de waardheid.
Hahahaha dom wijf
Sharia mooiste wat er is!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Falastine schreef:
nadia schreef:veel succes bij marokko.nl....daar mag je vrij preken, NEE DUS !!!!
wie weet tot ziens bij dit saaie forum waar je helemaal geen fatsoenlijk discussie kunt voeren met veel moslims, het zijn allemaal van die domme mensen hier (kafirs).
zij weten van niets en durven niet INHOUDELIJK in te gaan op verschillende onderwerpen als het gaat over de islam.

wat betreft je link over het levensverhaal van mohammed:
daar zal vast en zeker de suikerversie beschreven zijn en natuurlijk geen wandaden van de profeet bespreken worden, waarom niet, dan zouden ze namelijk heel hard weglopen en dat kunnen zij niet hebben he...

afgelopen week kwam ik een meisje tegen (marokkaanse) en haar heb ik haarfijn uitgelegd dat mohammed niet de mohammed is die haar voorgeschoteld is, ze was verbaasd.
ik heb d'r email adres gekregen en ze wilde graag weten waar ik het met haar allemaal over heb gehad..
zal ik ze naar jou sturen (marokko.nl)
f zal ik ze hier binnenhalen zodat ze zelf mag lezen wat er allemaal bekend staat over haar geliefde profeet, geen zuikerversie uiteraard want die kennen we allemaal, de waardheid klinkt iets hard maar is uiteindelijk wel het beste...
De waardheid blijft de waardheid.
Hahahaha dom wijf
Hahahaha moslimklootzak!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Thomas schreef:
Falastine schreef:
nadia schreef:veel succes bij marokko.nl....daar mag je vrij preken, NEE DUS !!!!
wie weet tot ziens bij dit saaie forum waar je helemaal geen fatsoenlijk discussie kunt voeren met veel moslims, het zijn allemaal van die domme mensen hier (kafirs).
zij weten van niets en durven niet INHOUDELIJK in te gaan op verschillende onderwerpen als het gaat over de islam.

wat betreft je link over het levensverhaal van mohammed:
daar zal vast en zeker de suikerversie beschreven zijn en natuurlijk geen wandaden van de profeet bespreken worden, waarom niet, dan zouden ze namelijk heel hard weglopen en dat kunnen zij niet hebben he...

afgelopen week kwam ik een meisje tegen (marokkaanse) en haar heb ik haarfijn uitgelegd dat mohammed niet de mohammed is die haar voorgeschoteld is, ze was verbaasd.
ik heb d'r email adres gekregen en ze wilde graag weten waar ik het met haar allemaal over heb gehad..
zal ik ze naar jou sturen (marokko.nl)
f zal ik ze hier binnenhalen zodat ze zelf mag lezen wat er allemaal bekend staat over haar geliefde profeet, geen zuikerversie uiteraard want die kennen we allemaal, de waardheid klinkt iets hard maar is uiteindelijk wel het beste...
De waardheid blijft de waardheid.
Hahahaha dom wijf
Hahahaha moslimklootzak!!!!
Haha, ik ben het zo eens met je onderschrift 8)
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Trouwens, Falastine en Hamid mogen ook toegevoegd worden aan je lijstje :D
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

@Ilona


Heb ik je ook uitgescholden?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Moet dat dan om het eens te zijn met Thomas' onderschrift? Jij, Rust en een aantal anderen hebben dingen tegen bijvoorbeeld Ariel gezegd die ik niet kon tolereren.
Ik ben het eens met Thomas wanneer hij vindt dat jij, Rust en Serdar echt een bijdrage zijn aan FFI :lol:
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Dank je Ilona!!!!
Maar als ik die ook toevoeg wordt de lijst wel erg lang.

Zo zijn er nog een stuk of wat die ik erbij kan doen.
Ik houd het maar bij de "ergste".
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ilona schreef:Moet dat dan om het eens te zijn met Thomas' onderschrift? Jij, Rust en een aantal anderen hebben dingen tegen bijvoorbeeld Ariel gezegd die ik niet kon tolereren.
Ik ben het eens met Thomas wanneer hij vindt dat jij, Rust en Serdar echt een bijdrage zijn aan FFI :lol:
Bijvoorbeeld??

Ik kom hier niet om een bijdrage te leveren dat je het maar weet.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Wat doe jij hier dan? Hoor jij de islam niet te verdedigen tegen de goddelozen? Of ben je hier alleen om ons te waarschuwen voor het hiernamaals? Hoe erg we wel niet zullen gaan branden? :roll:

@Thomas; geen dank :wink: Maar ik vrees dat je lijstje over een tijd wel geupdate zal moeten worden.. wanneer Hamid wat meer heeft gepost bijvoorbeeld :lol:
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ajax schreef:
Ilona schreef:Moet dat dan om het eens te zijn met Thomas' onderschrift? Jij, Rust en een aantal anderen hebben dingen tegen bijvoorbeeld Ariel gezegd die ik niet kon tolereren.
Ik ben het eens met Thomas wanneer hij vindt dat jij, Rust en Serdar echt een bijdrage zijn aan FFI :lol:
Bijvoorbeeld??

Ik kom hier niet om een bijdrage te leveren dat je het maar weet.
Ben jij nou echt zo dom of zijn wij nou zo slim.

Beste ajax. Jij en rust en de anderen zijn onze uithangborden.
Onze (ook 5?) reclamezuilen.

Dankzij jullie teksten maken jullie ongewild een heeeeeeleboel reclame VOOR FFI.

Waarvoor wij jullie uiteraard heel dankbaar zijn.

(Soms denk ik weleens dat jullie helemaal geen moslims zijn maar Ariel of Ketter of Polleke of zo om op die manier de islam zwart te maken)
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ilona schreef:Wat doe jij hier dan? Hoor jij de islam niet te verdedigen tegen de goddelozen? Of ben je hier alleen om ons te waarschuwen voor het hiernamaals? Hoe erg we wel niet zullen gaan branden? :roll:

@Thomas; geen dank :wink: Maar ik vrees dat je lijstje over een tijd wel geupdate zal moeten worden.. wanneer Hamid wat meer heeft gepost bijvoorbeeld :lol:
Hier kun je niet eens fatsoenlijk discussieren.
Ik kom hier niet om je te waarschuwen.

p.s.Wat doe jij hier eigenlijk?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Wat ik hier doe?
Ik probeer van de islam te leren, niet alleen door het lezen van de koran, maar ook door het bekijken van analyses over de koran die andere mensen hier maken..
Ook wordt er hier veel over geloof in het algemeen gepraat, iets dat mij bijzonder intereseert.
Maarre, jij bent hier niet om een bijdrage te leveren, en ook niet om ons te waarschuwen... wat doe je hier dan wel?
Laatst gewijzigd door Anneke op za apr 28, 2007 9:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Ilona schreef:Wat ik hier doe?
Ik probeer van de islam te leren, niet alleen door het lezen van de koran, maar ook door het bekijken van analyses over de koran die andere mensen hier maken..
Ook wordt er hier veel over geloof in het algemeen gepraat, iets dat mij bijzonder intereseerd.
Maarre, jij bent hier niet om een bijdrage te leveren, en ook niet om ons te waarschuwen... wat doe je hier dan wel?
A troll has to do what a troll has to do.
Scientia vincere tenebras
Nr1415
Berichten: 81
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 11:33 pm

Bericht door Nr1415 »

Ja,de Koran komt niet van god.
De KORAN komt van ALLAH(s.w.t.)
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Nr1415 schreef:Ja,de Koran komt niet van god.
De KORAN komt van ALLAH(s.w.t.)
God=Allah. God is één.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie