De reaktie's

Moderator: M

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Apr 27, 2007 11:07 am

De celvorming lijkt merkwaardig veel op de halfaap. De halfaap heeft veel weg van de mens. Kenmerkend is dan ook het gedrag van de Marokkanen. Dhr. Otto Zund heeft de laatste jaren veel onderzoek gedaan en het gedrag van enkele Marokkanen geobseveerd. Vaak kwam eruit dat ze erg agressief zijn en moeilijk onder controle zijn te houden.

Nu weet ik waar ik die agressiviteit vandaan heb. :lol:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Apr 27, 2007 11:08 am

Chaimae schreef:De celvorming lijkt merkwaardig veel op de halfaap. De halfaap heeft veel weg van de mens. Kenmerkend is dan ook het gedrag van de Marokkanen. Dhr. Otto Zund heeft de laatste jaren veel onderzoek gedaan en het gedrag van enkele Marokkanen geobseveerd. Vaak kwam eruit dat ze erg agressief zijn en moeilijk onder controle zijn te houden.

Nu weet ik waar ik die agressiviteit vandaan heb. :lol:

Is het echt zo?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Apr 27, 2007 11:09 am

Eeeeeh... :roll:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Apr 27, 2007 11:09 am

Chaimae schreef:Eeeeeh... :roll:

ja........... :mad:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Apr 28, 2007 12:26 am

Men heeft het soms over rifapen! :laugh1:
Oeps! We zouden hier niet discrimineren. Gelukkig heeft Chaimae het over apen en niet wij!

nimda

Berichtdoor nimda » Za Apr 28, 2007 3:45 am

Pilgrim schreef:Men heeft het soms over rifapen! :laugh1:
Oeps! We zouden hier niet discrimineren. Gelukkig heeft Chaimae het over apen en niet wij!

Moslieten hebben blijkbaar iets tegen apen en varkens.

Dicht tegen zou ik zeggen.
Scientia vincere tenebras

Iznogoodh

Berichtdoor Iznogoodh » Zo Mei 06, 2007 10:00 pm

Rust schreef:
droevie schreef:Zeker wijs ik wel op de andere. Als je mijn bericht goed leest: dan stoorde ik mij bv al aan het woordje 'trol' bij ajax..

Hoi droevie,

Mijn reaktie was niet echt persoonlijk naar je gericht... Tuurlijk zie ik dat je het goed bedoelt en tuurlijk lees ik dat je bovendien zei "misschien"...

Deze hypocrieten hier en dan met name Ariel wil juist dat er niet met respect met elkaar wordt omgegaan zie haar bovenstaande post. Ze wil molims express pesten.. Elke keer wanneer de bijbel tekort schiet dan plakt ze plaatjes van oorlogs-slachtoffers terwijl ze vergeet dat ze met kinderen ziet te discusseren.. Of ze speelt op de persoon.

Het feit dat zijn moslims pm functie ontneemt is zij in mijn ogen geen snorhaartje van een zwijn waard.. ik merk bij haar behalve haat naar de Profeet Mohammed ook haat naar Ismael en zelfs naar Jezus, wiens echte naar Easa (as) is omdat hij God gewoon Allah (swt) noemt en ze haat die bijbelse verzen die de komst van de Heilige profeet Mohammed (saws)...

Haar hypocriesie wordt nog erger doordat toegeeft dat ze meer dan de helft van de Bijbel verwerpt terwijl ze in onbetrouwbare hadiths meer gelooft dan in haar eigen ziel.. en dan heb ik het niet over uitspraken als "ik kan in je ziel kijken, want ik heb een gave"...
Zoals iederen kan zien is Rust een beschaafde troll.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

Terug naar “Commentaar van Lezers”