Twijfels

Moderator: M

Amazigh

Bericht door Amazigh »

Dutch schreef:Ik denk dat Sophia oud en wijs genoeg is om haar eigen beslissingen te nemen Teva. Aggressie omdat ze zich vragen stelt over de islam kan ze genoeg vinden in haar moslimomgeving. Hier heeft ze dat niet nodig.

We laten de agressie over aan onze forummoslims, die zijn daar blijbaar erg goed in.
Jullie schijnheilige leugenaars zijn der beter in

Mooi voorbeeld van schijnheilig doen

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=8105
Laatst gewijzigd door Amazigh op zo mei 13, 2007 9:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
A proud amazigh!
Chaimae

Bericht door Chaimae »

ajax schreef:
Dutch schreef:Ik denk dat Sophia oud en wijs genoeg is om haar eigen beslissingen te nemen Teva. Aggressie omdat ze zich vragen stelt over de islam kan ze genoeg vinden in haar moslimomgeving. Hier heeft ze dat niet nodig.

We laten de agressie over aan onze forummoslims, die zijn daar blijbaar erg goed in.
Jullie schijnheilige leugenaars zijn der beter in

Maak jij je maar geen zorgen over Sophia. Ik weet bijna 100% zeker dat Sophia uiteindelijk toch voor de Islam kiest. Nergens om je druk over te maken. :wink:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

En zij zullen zeggen:”Indien wij maar geluisterd hadden en ons verstand hadden gebruikt, zouden wij ons nu niet onder de bewoners van het laaiende Vuur bevinden.”

Maar dan is het te laat. Jij hebt de kans.. en die laat je aan je voorbij gaan. :cry:

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Thomas

Bericht door Thomas »

ajax schreef:
Thomas schreef:
ajax schreef: Jij bent echt een vies mannetje
Uit jouw mond Yassine kan ik dat beschouwen als een compliment!
Natuurlijk hou jezelf maar voor de gek geen wonder dat je gescheiden bent :lol:
En daar heb je niets mee te maken/weet je niets van.

(By the way, ik heb weer een heerlijke haramrelatie met een gescheiden vrouwtje. HEERLIJK.)
Amazigh

Bericht door Amazigh »

Thomas schreef:
ajax schreef:
Thomas schreef: Uit jouw mond Yassine kan ik dat beschouwen als een compliment!
Natuurlijk hou jezelf maar voor de gek geen wonder dat je gescheiden bent :lol:
En daar heb je niets mee te maken/weet je niets van.

(By the way, ik heb weer een heerlijke haramrelatie met een gescheiden vrouwtje. HEERLIJK.)
Ze kan je kop en haat niet uitstaan het is maar een gokkie

Bejaarden?
A proud amazigh!
Thomas

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
Ariel schreef:
Chaimae schreef:Ik ben er bijna zeker van dat Sophia uiteindelijk toch voor de Islam kiest. Eenmaal de zoetheid geproeft...

Zoetheid?????
Tja, als je vind dat overspelige vrouwen steningen zoet is???

Moesten zij maar geen HARAMRELATIES nemen. Eigen schuld. Oh ja, voordat ik het vergeet alleen de getrouwde vrouwen die overspel hebben gepleegd verdienen de doodstraf door steniging. De jonge vrouwen die nog niet getrouwd zijn en overspel gepleegd hebben verdienen de 100 stokslagen. :wink:
Chaimae,

Ik woon nu samen (ongetrouwd) met een gescheiden vrouw.
Vind je dat nu een haramrelatie????
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Thomas schreef:
Chaimae schreef:
Ariel schreef:
Zoetheid?????
Tja, als je vind dat overspelige vrouwen steningen zoet is???

Moesten zij maar geen HARAMRELATIES nemen. Eigen schuld. Oh ja, voordat ik het vergeet alleen de getrouwde vrouwen die overspel hebben gepleegd verdienen de doodstraf door steniging. De jonge vrouwen die nog niet getrouwd zijn en overspel gepleegd hebben verdienen de 100 stokslagen. :wink:
Chaimae,

Jaa.. je bent neem ik aan niet getrouwd met je vrouw? Maar wat maakt uit. Jij bent één en al haram. Je hele leven is HARAM.

fatima

Bericht door fatima »

Sophia schreef:Dank voor je welkom. Ik heb altijd het idee dat ik de enige ben, maar goed om hier een lotgenote te treffen.
Ik ben benieuwd naar jouw verhaal.
Ik twijfel ook aan de islam.
twijfelende moslima
Graslelie

Bericht door Graslelie »

fatima schreef:
Sophia schreef:Dank voor je welkom. Ik heb altijd het idee dat ik de enige ben, maar goed om hier een lotgenote te treffen.
Welkom Fatima!!
Als 1 persoon het gelooft is ie gek.
Als 2 personen het geloven is het een folie-a-deux.
Als een groepje mensen het geloven noemen we het een cult of sekte.
Als de meerderheid het gelooft noemen we het een godsdienst.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

fatima schreef:

Zie mijn vorige posts. vertel me eens waar precies je aan twijfelt?

Dutch

Bericht door Dutch »

En zij zullen zeggen:”Indien wij maar geluisterd hadden en ons verstand hadden gebruikt, zouden wij ons nu niet onder de bewoners van het laaiende Vuur bevinden.”
Zoiets staat voor mij nu op hetzelfde niveau als dreigen met de "sloukebadou", "bouakesh" of "de yeti" beste Chaimae.
De hel bestaat gewoon niet meid, dus ermee dreigen heeft enkel effect op onvolwassen pubers en gebrainswashte zielenpoten...

Stop toch eens met zo angstig door het leven te gaan, op de lange duur houd je geen leven meer over...ach ja, sabr ou barra, ...
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Er zijn op dit forum Moslims Teva, maar dit is aan anti Islam forum.
Ze zit hier dus goed, en ze vraagt steun.
Wat wij moeten doen is moslims aanpakken die haar aanvallen, maar zij heeft onze steun nodig.
Volgens mij is het duidelijk dat zij ook mijn steun heeft.
Als Sophia het gezonde verstand weer bezit laat nemen van haar leven ben ik de eerste die daarvoor applaudiseert.
Amazigh

Bericht door Amazigh »

fatima schreef:
Waar is karima,rachida hafida ariel?
Ik bedoel steeds nieuwe marokkanse moslima,s die zogenaamd twijfelen maar eh er zijn nog 1,5 miljard te gaan he je hebt ong 10 jaar te leven op z,n max
A proud amazigh!
Thomas

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
Thomas schreef: Chaimae,

Jaa.. je bent neem ik aan niet getrouwd met je vrouw? Maar wat maakt uit. Jij bent één en al haram. Je hele leven is HARAM.
Ok Dat zou kunnen.
Maar in dit speciale geval:
Ik ben gescheiden.
De vrouw waar ik nu mee samenwoon is gescheiden.

En mijn eenvoudige vraag is dan: Is dit volgens de islam een haramrelatie???
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:Er zijn op dit forum Moslims Teva, maar dit is aan anti Islam forum.
Wat wij moeten doen is moslims aanpakken die haar aanvallen, maar zij heeft onze steun nodig.
Als Sophia het gezonde verstand weer bezit laat nemen van haar leven ben ik de eerste die daarvoor applaudiseert.

Als Sophia het gezonde verstand heeft dan kiest ze voor de Islam. Elk rationeel mens kiest voor de Islam. :wink:

Thomas

Bericht door Thomas »

fatima schreef:
Hoi Fatima, en welkom.

Zoals ik al tegen Sophia zei: PRIMA. JULLIE KUNNEN NOG ZELF DENKEN.
Dit in tegenstelling tot onze moslimvrienden op dit forum/

HOUD VOL. Dat zelf denken.
Geloof niets van wat wij of onze moslimvrienden zeggen maar ga zelf op onderzoek uit en DENK na met een frisse kritische geest.

Succes en nogmaals welkom!!!!

Met vr.gr.

Thomas
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Alle mensen zijn dood, behalve degenen die kennis hebben; en al degenen die kennis hebben slapen, behalve degenen die goede daden verrichten; en zij die goede daden verrichten zijn bedrogen, behalve degenen die oprecht zijn; en degenen die oprecht zijn, zijn altijd in een staat van bezorgdheid.

Beste Fatima vraag jezelf eens af wat je hier op aarde doet. Wat is je doel? Wat zijn je pioriteiten?

Dutch

Bericht door Dutch »

Welkom hier Fatima !

Het verhoogde bezoekersaantal van ex-moslims heeft zeker wat te zien met het pas opgerichtte Comittee voor ex-moslims denk ik.
Wij houden van o.a. Ehsan Jami en hij o.a. van ons...

Er zijn zoveel ex-moslims op de hele wereld, hoog tijd dat die zich verenigen en een stem krijgen !!!! Dat heeft FFO als pionnier gedaan en nu volgt het peloton ! We beginnen pas !
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:
Teva Teff schreef:

Als Sophia het gezonde verstand heeft dan kiest ze voor de Islam. Elk rationeel mens kiest voor de Islam. :wink:
Gezond verstand is nou net iets wat jij steeds dieper begraaft in je woestijnreligie.
En je wordt steeds wreder, wat een bedenkelijke ontwikkeling is bij een moslimfanaat in de tienerleeftijd.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Het verhoogde bezoekersaantal van ex-moslims heeft zeker wat te zien met het pas opgerichtte Comittee voor ex-moslims denk ik.
Wij houden van o.a. Ehsan Jami en hij o.a. van ons...
Weet je hoe ik over de Ehsan Jami denk? Vind het maar een zielige jongen die aandacht tekort komt. Heeft waarschijnlijk geen aandacht gekregen van zijn ouders. BAH.

Amazigh

Bericht door Amazigh »

Wow 1 Moslim minder laten we stoppen met geloven want er zijn een paar moslims op de pad der dwaling

Islam tegen een stel hoog bejaarde

Afbeelding
A proud amazigh!
Chaimae

Bericht door Chaimae »

En de Islam blijft groeien insa'Allah.

Sophia

Bericht door Sophia »

Mensen allemaal ontzettend bedankt voor al jullie berichten. Als jullie het niet erg vinden reageer ik morgen. Er raast op dit moment een orkaan binnen in mij. Tranen lopen over mijn wangen en ik kan even niet helder reageren op iedereen.
Graslelie

Bericht door Graslelie »

Sophia schreef:Mensen allemaal ontzettend bedankt voor al jullie berichten. Als jullie het niet erg vinden reageer ik morgen. Er raast op dit moment een orkaan binnen in mij. Tranen lopen over mijn wangen en ik kan even niet helder reageren op iedereen.

Oke succes meid!
Als 1 persoon het gelooft is ie gek.
Als 2 personen het geloven is het een folie-a-deux.
Als een groepje mensen het geloven noemen we het een cult of sekte.
Als de meerderheid het gelooft noemen we het een godsdienst.
Amazigh

Bericht door Amazigh »

Chaimae schreef:En de Islam blijft groeien insa'Allah.
In NL is het verdubbeld binnen 2 jaar
A proud amazigh!
Plaats reactie