Het fundament van de islam (speciaal voor C.) : DE DOOD

Moderator: M

Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:
Jouw uitspraak, en die moet ik gaan onderbouwen? :roll:
5:8. O, u die gelooft, weest oprecht voor Allah en getuigt met rechtvaardigheid. En laat de vijandschap van een volk u niet aansporen, om onrechtvaardig te handelen. Weest rechtvaardig, dat is dichter bij de vroomheid en vreest Allah.

Diegene die een dhimmi kwaad toebrengt, en hij die mij kwaad toebrengt, ergert God" (gemeld door At-Tabarani in Al-Awsat)
Het spijt me lieve schat, maar hier kan ik met de beste wil van de wereld niet uithalen dat je jezelf niet mag opblazen...
Lijkt me nogal een verschil..., jezelf onderwerpen uit liefde of uit angst...
Ik onderwerp me zowel uit angst als uit liefde.
Net zoveel 'liefde' als die je voor je ouders hebt?
Ook dat zal dictator allah je niet in dank afnemen op 'de dag des oordeels'.
Dat kan me niks schelen. Dat zie ik dan wel...
Goed zo meisje, je begint het te leren. Afbeelding
De angst is kennelijk groter dan het verstand toelaat...
Het zal wel...
Dat zal je zelf toch zeker ook wel inzien...
Genoeg pluspuntjes. Ze zijn er in overvloed!

-zakaat
-vasten
-gastvrijheid
-liefde van God
-goed gedrag jegens je ouders.
-saamhorigheid
-broederschap
-geen relaties buiten het huwelijk.
-niet mogen vloeken-schelden.
Leuk. Maar elk 'normaal mens' heeft daar geen religieuze dictatuur voor nodig, die zal heel goed in staat zijn om zelf een sociaal leven op te bouwen en zijn eigen normen en waarden kunnen bepalen.

Waarom kunnen moslims dat niet?
Kortom, de Koran leert mij om Allah te aanbidden
Correctie:
  • De koran verplicht jou om allah te aanbidden!
5X daags zelfs...
Hem alleen en om Zijn bevelen te gehoorzamen.
Ja, dat de islam dictatuur is wisten we al...
Het volgen van de leerstellingen en voorbeelden die Mohammed heeft opgesteld. Het leert me goed te doen jegens anderen, en jegens mijn ouders en familie. Het geeft mij een volledige gedragspatroon voor een juiste levenswijze.
Zoals ik al eerder schreef: "elk 'normaal mens' heeft daar geen onderwerping tot een religieuze dictatuur voor nodig".

Waarom jij wel Chaimae?
Ben jij zo'n zwakkeling zonder zelfvertrouwen die niet zonder geestelijke leiding leven kan?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Het spijt me lieve schat, maar hier kan ik met de beste wil van de wereld niet uithalen dat je jezelf niet mag opblazen...
amongst you Traffic and trade by mutual good-will: Nor kill (or destroy) yourselves: for verily Allah hath been to you Most Merciful!


O, gij die gelooft, gebruikt elkanders eigendom niet met leugen en bedrog maar handelt bij onderlinge overeenkomst. En pleeg geen zelfmoord. Voorzeker, Allah is u Genadevol.
[4.29]


Toestemming om te vechten is gegeven aan degenen tegen wie gevochten wordt, omdat hun onrecht is aangedaan, voorzeker Allah heeft de macht hen bij te staan.
[22.39]

Net zoveel 'liefde' als die je voor je ouders hebt?
Meer zelfs. Ik hou meer van Allah dan van mijn ouders.

Goed zo meisje, je begint het te leren.
Voel me eigenlijk diep van binnen heel schuldig als ik zoiets zeg. Dat even terzijde.
Dat zal je zelf toch zeker ook wel inzien...
Zekers.

Leuk. Maar elk 'normaal mens' heeft daar geen religieuze dictatuur voor nodig, die zal heel goed in staat zijn om zelf een sociaal leven op te bouwen en zijn eigen normen en waarden kunnen bepalen.

Waarom kunnen moslims dat niet?
Ik zou het ook niet kunnen. Ik heb regels nodig. De Islam geeft mij een volledige gedragspatroon voor een juiste levenswijze.

Correctie:
  • De koran verplicht jou om allah te aanbidden!
5X daags zelfs...
En daar ben ik Allah dankbaar voor. Het gebed is namelijk slechts een klein gebaar van dankbaarheid voor alle talrijke gunsten die Allah ons iedere dag opnieuw schenkt.

Bovendien ben ik er 100% zeker dat ik ervoor beloond zal worden in het Hiernamaals.
Ja, dat de islam dictatuur is wisten we al...
Dat is jouw persoonlijke mening.
Zoals ik al eerder schreef: "elk 'normaal mens' heeft daar geen onderwerping tot een religieuze dictatuur voor nodig".

Waarom jij wel Chaimae?
Ben jij zo'n zwakkeling zonder zelfvertrouwen die niet zonder geestelijke leiding leven kan?
Ik heb regels nodig, en kan eigenlijk niet zonder regels. Ik heb eens geprobeerd om een tijdje zonder regels te leven en dat hield ik niet lang vol. Ik ben van natura zwak en heb hulp nodig in moeilijke tijden. En de beste hulp die ik kan krijgen is die van geduld in tegenslagen en het gebed.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:
Een 'normaal mens' houd gewoon van zijn ouders, en hoeft niet tot respect gedwongen te worden door een religieuze dictatuur.
Een Moslim houdt meer van zijn ouders dan een niet-Moslim. Soms vang ik wat gesprekken op van mijn vrouwelijke klasgenoten die zo slecht over hun eigen moeder praten. :\
En generaliseren kan een moslim zeker ook beter dan een niet moslim... :roll:

Wat een onzinnige uitspraak doe je hier Chaimae!
Soms vraag ik me wel eens af of moslims wel een hart hebben...
Elk mens heeft een hart. Geloof 't of niet.
Dat hoef ik niet te geloven, dat weet ik zeker.

Het gaat mij erom dat moslims vaak zo harteloos/gewetenloos overkomen.
Ik bedoel, je moet wel een hart van steen hebben om een ander dood te wensen...
Maar je staat wel achter de straf die ze krijgt?
Ik ben voor de doodstraf door stenigen. Moesten zij maar niet aan HARAM-relaties doen. Als er iets is waar ik een hekel aan heb dat is het wel het aangaan van een haram-relatie of een haram-afspraak met iemand van het andere geslacht.
Elk modern mens heeft deze middeleeuwse achterlijkheid al lang en breed achter zich gelaten.
Jouw gedachtengang komt voort uit het maken van onderscheidt tussen man en vrouw, als je leert om beide sekse als gelijke te zien dan is het ook geen probleem dat man en vrouw normaal met elkaar om gaan.

Zelf ben ik tegen de doodstraf om dat ik vind dat het doden van een medemens de grootste misdaad is die een mens plegen kan.
Als je iemand straft door de persoon om het leven te brengen ben je namelijk een grotere of net zo'n grote misdadiger als degene die je straft.
Ook als je vader een tiran zou zijn, en je moeder iemand gevonden had waar ze echte liefde voor voelt, maar je vader niet wil scheiden?
Als een vrouw van haar man wilt scheiden dan is dat mogelijk. Dat geeft mijn moeder niet de recht om maar vreemd te gaan. NO WAY! Als mijn man later vreemdgaat dweil ik heel Enschede met zijn hoofd. Zal 'm leren.
In de islam is het echt niet zo makkelijk voor een vrouw om van haar man te scheiden Chaimae, dat weet jij net zo goed als ik.

Wat is ook alweer de straf voor een man die vreemdgaat in de islam?
Of maakt het in de islam niet uit of gehuwden liefde voor elkaar voelen, zolang je jezelf maar aan de regels van allah houd?
Je doet net alsof liefde in de Islam haram is.
Als je ziet hoe een huwelijk er aan toe gaat in de islam krijg ik inderdaad meer het idee dat het een zakelijk contract is, dan dat het ook maar enigsinds met liefde tussen man en vrouw te maken heeft...
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:
Het spijt me lieve schat, maar hier kan ik met de beste wil van de wereld niet uithalen dat je jezelf niet mag opblazen...
amongst you Traffic and trade by mutual good-will: Nor kill (or destroy) yourselves: for verily Allah hath been to you Most Merciful!


O, gij die gelooft, gebruikt elkanders eigendom niet met leugen en bedrog maar handelt bij onderlinge overeenkomst. En pleeg geen zelfmoord. Voorzeker, Allah is u Genadevol.
[4.29]


Toestemming om te vechten is gegeven aan degenen tegen wie gevochten wordt, omdat hun onrecht is aangedaan, voorzeker Allah heeft de macht hen bij te staan.
[22.39]
Zo heb ik er nog wel een paar...
Hoofdstuk 2, vers 216: Vechten is je geboden ofschoon je er afkerig van bent; maar het kan zijn, dat je tegenzin hebt in iets terwijl het goed voor je is en het kan zijn, dat je iets behaagt terwijl het slecht voor je is. God weet het en jij weet het niet.

Hoofdstuk 9, vers 123:
O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is.

Hoofdstuk 4, vers 95:
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van God strijden. God heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft God het goede beloofd. God zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning

Hoofdstuk 9, vers 20:
Zij, die geloven en van hun woonplaatsen verhuizen en met hun bezit en met hun persoon voor de zaak van God strijden, hebben in de ogen van God de hoogste rang. Dezen zullen zegevieren.

Hoofdstuk 9, vers 29:
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.

Hoofdstuk 4, vers 74:
Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van God strijden. En wie voor de zaak van God strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.

Hoofdstuk 4, vers 84:
Strijd daarom voor de zaak van God - slechts gij wordt verantwoordelijk gesteld - en spoor de gelovigen aan. Het kan zijn, dat God de macht der ongelovigen zal beteugelen en God is sterker in macht en streng in het opleggen van straf.

Hoofdstuk 4, vers 95:
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van God strijden. God heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft God het goede beloofd. God zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning,

Hoofdstuk 4, vers 101:
Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Hoofdstuk 8, vers 65: O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen.

Hoofdstuk 25, vers 52:
Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.

Hoofdstuk 60, vers 1: O gij die gelooft, neemt Mijn vijanden en uw vijanden niet tot vrienden! Biedt gij hun vriendschap aan, hoewel zij de Waarheid die tot u is gekomen hebben verworpen en de boodschapper en uzelf verdrijven, omdat gij in God uw Heer gelooft? Indien gij optreedt om voor Mijn zaak te strijden en Mijn welbehagen te zoeken, zoudt gij hun dan in het geheim vriendschap betuigen? En Ik weet het beste wat gij verbergt en wat gij openbaar maakt. En wie van u zo handelt, is zeker van de rechte weg afgedwaald.

Hoofdstuk 61, De strijdplaats (as-Saff)
Vers 4:
Voorzeker, God heeft diegenen lief die terwille van Hem strijden in geordende gelederen, alsof zij een hechte muur vormen.
Gek dat een 'vredelievende god' zijn onderdanen zo aanspoort om geweld te gebruiken, vind je ook niet Chaimae?
Net zoveel 'liefde' als die je voor je ouders hebt?
Meer zelfs. Ik hou meer van Allah dan van mijn ouders.
Je bedoelt dat je banger bent voor allah dan voor je ouders...

Zou jij je ouders verloochenen om je eigen zieltje te redden Chaimae?
Goed zo meisje, je begint het te leren.
Voel me eigenlijk diep van binnen heel schuldig als ik zoiets zeg. Dat even terzijde.
Tja..., ook dat kennen we van de gemiddelde mohammedaan...
Die voelt zich eerder schuldig voor een denkbeeldige god dan voor zijn of haar medemens...
Dat zal je zelf toch zeker ook wel inzien...
Zekers.
Doe er iets mee zou ik zeggen...
Leuk. Maar elk 'normaal mens' heeft daar geen religieuze dictatuur voor nodig, die zal heel goed in staat zijn om zelf een sociaal leven op te bouwen en zijn eigen normen en waarden kunnen bepalen.

Waarom kunnen moslims dat niet?
Ik zou het ook niet kunnen. Ik heb regels nodig. De Islam geeft mij een volledige gedragspatroon voor een juiste levenswijze.
Dat zei je net ook al ja.
De vraag is waarom jij een religie/sekte nodig hebt?
Correctie:
  • De koran verplicht jou om allah te aanbidden!
5X daags zelfs...
En daar ben ik Allah dankbaar voor. Het gebed is namelijk slechts een klein gebaar van dankbaarheid voor alle talrijke gunsten die Allah ons iedere dag opnieuw schenkt.
"Verplichting" heeft niets met "dankbaarheid" te maken.
Dankbaarheid komt uit jezelf, verplichting is iets dat je wordt opgedrongen.
Bovendien ben ik er 100% zeker dat ik ervoor beloond zal worden in het Hiernamaals.
Bestaat niet lieve schat.
Niemand weet wat er is na de dood, dus jij kunt er nooit van overtuigd zijn dat je in de hemel van één of andere god terechtkomt na je dood.

Je zit hier dus gewoon een potje te liegen, of je bent zo achterlijk dat je jezelf voor de gek houd.
Ja, dat de islam dictatuur is wisten we al...
Dat is jouw persoonlijke mening.
Nee hoor, Macht op mensen uit oefenen door ze te bedreigen met vreselijke straffen als ze zich niet aan jouw wil onderwerpen = "dictatuur".

Of noemen mohammedanen dat soms anders?
Zoals ik al eerder schreef: "elk 'normaal mens' heeft daar geen onderwerping tot een religieuze dictatuur voor nodig".

Waarom jij wel Chaimae?
Ben jij zo'n zwakkeling zonder zelfvertrouwen die niet zonder geestelijke leiding leven kan?
Ik heb regels nodig, en kan eigenlijk niet zonder regels. Ik heb eens geprobeerd om een tijdje zonder regels te leven en dat hield ik niet lang vol. Ik ben van natura zwak en heb hulp nodig in moeilijke tijden. En de beste hulp die ik kan krijgen is die van geduld in tegenslagen en het gebed.
Oké, dat lijkt me wel een eerlijk antwoord, en het verklaart ook wel één an ander over jouw persoonlijkheid.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Even of topic jongelui.
Nou ja, niet geheel of topic.
Het gaat over de dood, en over de handtekening van Chaimae
Toen God het niet meer wist schiep Hij de journalist.
Dus toen God het niet meer wist schiep Hij de journalist.
Wat jammer dat je broeders in geloof niet op de hoogte zijn van het feit dat God ook journalisten kan scheppen.

Misschien moet je twee keer nadenken voor dat je dit goddeloze beroep gaat kiezen Chaimae.
Een zuster in Afghanistan leeft niet meer omdat ze dit beroep gekozen heeft.
Er werden zeven kogels door haar hoofd geschoten toen ze met haar zoontje in haar armen lag te slapen.
Een paar dagen daarvoor was al een andere vrouwelijk collega van haar vermoord.

http://www.guardian.co.uk/afghanistan/s ... 15,00.html

Afbeelding

Wat goed van je religie van vrede dat ze journalisten en vrouwen en mannen die kritiek op Islam durven te leveren vermoorden Chaimae.
Zo vredevol.
Er is nog niet veel veranderd sinds Mohammed zijn tijd.
Ken je het verhaal van Asma' bint Marwan nog? Eigenlijk kan je haar ook een beetje met een journalist vergelijken. Ze was een dichteres en maakte een gedichtje over Mohammed. Dat vond Mohammed niet leuk.
Ook zij lag te slapen naast haar kinderen Chaimae.
Ze werd niet gedood door kogels, die hadden ze toen nog niet, maar door een mes.

http://en.wikipedia.org/wiki/Asma_bint_Marwan

Zo vrede en liefdevol is islam,.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

En generaliseren kan een moslim zeker ook beter dan een niet moslim... :roll:

Wat een onzinnige uitspraak doe je hier Chaimae!
En toch is 't zo.

Dat hoef ik niet te geloven, dat weet ik zeker.

Het gaat mij erom dat moslims vaak zo harteloos/gewetenloos overkomen.
Ik bedoel, je moet wel een hart van steen hebben om een ander dood te wensen...

Jeetje, nu ben jij aan het 'generalisren.' Omdat ik jullie de dood heb toegewesnt wilt dat niet gelijk zeggen dat ik namens alle Moslims heb gesproken en dat Moslims iedereen de dood wensen. Het is namelijk niet toegestaan in de Islam mensen te vervloeken-verwensen.
Elk modern mens heeft deze middeleeuwse achterlijkheid al lang en breed achter zich gelaten.
Dan behoor ik maar niet tot de 'moderne mens.'
Jouw gedachtengang komt voort uit het maken van onderscheidt tussen man en vrouw, als je leert om beide sekse als gelijke te zien dan is het ook geen probleem dat man en vrouw normaal met elkaar om gaan.
Ik maak inderdaad onderscheid tussen man en vrouw.

[4:29]Gij kunt geen volkomen gelijkheid tussen vrouwen handhaven, hoe gaarne gij het ook zoudt wensen. Maar neigt niet geheel tot één, zodat gij de andere in onzekerheid laat. En als gij u betert en vroom zijt, dan is God voorzeker Vergevensgezind, Genadevol.
Zelf ben ik tegen de doodstraf om dat ik vind dat het doden van een medemens de grootste misdaad is die een mens plegen kan.
Als je iemand straft door de persoon om het leven te brengen ben je namelijk een grotere of net zo'n grote misdadiger als degene die je straft.
Daar denk ik anders over. Ik ben namelijk een voorstander van gerechtigheid.


Wie daarom agressief tegen u handelt, vergeldt hem naarmate hij tegen u heeft gedaan. [al-Baqarah: 194]

Oog om oog, tand om tand. Het is niet toegestaan om vrouwen of kinderen te vermoorden.

In de islam is het echt niet zo makkelijk voor een vrouw om van haar man te scheiden Chaimae, dat weet jij net zo goed als ik.
Ohja?

Wat is ook alweer de straf voor een man die vreemdgaat in de islam?
Hetzelfde als die voor een vrouw. 100 stokslagen. Daar maakt de Islam geen onderscheid in.

Als je ziet hoe een huwelijk er aan toe gaat in de islam krijg ik inderdaad meer het idee dat het een zakelijk contract is, dan dat het ook maar enigsinds met liefde tussen man en vrouw te maken heeft...
Islam is liefde.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef:Islam is liefde.
Liefde heeft niets met de islam van zien. Maar jij weet het uiteraard weer beter dan ayatollah khomeini, zeker ? Hij heeft meerdere fatwa's die gewoon direct zeggen : islam en liefde kunnen niet samen.

Ook jij bent het ermee eens dat islam niet liefde is. Kijk maar eens goed tussen jouw "kleine minpuntjes", Chaimae. Hoeveel ervan hebben problemen met de liefde. Slaan van vrouwen ? Verkrachten ? Jodenhaat ? Allemaal zeer liefdevol, hoor Chaimae.

Jij ZELF wenst de dood toe aan anderen omwille van de islam. Is dat liefde ?

Dat je dat gezegd hebt, is een waarschuwing van de echte God : islam zuigt de liefde uit je weg Chaimae, en maakt je een moordenaar.

Chaimae. Het wordt hoog tijd dat je gewoon begint na te denken : islam is niets meer dan een doodscultus. Dit ben jij :

Afbeelding
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Liefde heeft niets met de islam van zien. Maar jij weet het uiteraard weer beter dan ayatollah khomeini, zeker ? Hij heeft meerdere fatwa's die gewoon direct zeggen : islam en liefde kunnen niet samen.


Zie de volgende hadiths Qudsi.
Mijn Genade daalt op hen neer terwijl hun slechte daden naar Mij opstijgen.

Ik uit mijn Liefde voor hen met Mijn Geschenken, ook al heb Ik hen niet nodig. Terwijl zij zichzelf aan Mij onttrekken met hun zonden en zij Mijn Hulp dringend nodig hebben.

Eenieder die zich tot Mij wendt, Ik accepteer hem zonder te letten op hoe ver hij is; en eenieder die zich van Mij afkeert, ik benader hem en spreek hem aan.

Eenieder die een zonde nalaat voor Mij, Ik beloon hem met vele geschenken en eenieder die tracht Mij tevreden te stellen, Ik tracht hem tevreden te stellen.

Eenieder die Mijn Wil en Macht erkent in alles wat hij doet, Ik laat het ijzer voor hem buigen.

Mijn dierbare mensen zijn degenen die met Mij zijn.

Eenieder die Mij dankt, Ik schenk hem meer zegeningen.

Eenieder die Mij gehoorzaamt, Ik verhef hem en liefkoos hem meer.

Eenieder die Mij ongehoorzaam is, Ik houd de deuren van Mijn Genade voor hem open; als hij zich tot Mij keert, schenk Ik hem Mijn Liefde, aangezien Ik van degenen houd die berouw tonen en zichzelf voor Mij reinigen.

Als hij geen berouw toont, bejegen Ik hem nog steeds door hem in een moeilijkheid te plaatsen om hem te reinigen.

Eenieder die Mij de voorkeur boven anderen geeft, Ik geef aan hem de voorkeur boven anderen....

Ik beloon elke goede daad tien keer of zevenhonderd keer tot ontelbare keren.

Ik tel elke slechte daad als een enkele, tenzij de persoon berouw toont en Mijn Vergiffenis vraagt; in dat geval vergeef Ik zelfs die éne.

Ik neem elke kleine goede daad in aanmerking en Ik vergeef zelfs de grote zonden.

Mijn Genade overtreft Mijn Woede.

Mijn Tolerantie overtreft Mijn Berisping.

Mijn Vergiffenis overtreft Mijn Bestraffing, aangezien Ik Genadevoller met Mijn Dienaren ben dan een moeder met haar kind.
Is dit liefde?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Het is namelijk niet toegestaan in de Islam mensen te vervloeken-verwensen.
Chaimae, lees de koran, allah vervloekt/verwenst alle niet-moslims...

Daar denk ik anders over. Ik ben namelijk een voorstander van gerechtigheid.
Ik ook, maar de doodstraf is geen gerechtigheid, het is moord...
Islam is liefde.
Niks van, islam = volledige onderwerping uit SCHRIK
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Chaimae, lees de koran, allah vervloekt/verwenst alle niet-moslims...



Allah háát niet, Hij spreekt in de koran Zijn afkeer uit over het GEDRAG van bepaalde mensen/groepen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Chaimae schreef:
Dit bedoel ik dus........ ze doet het niet omdat het niet mag van islam. Ze zegt niet dat ze zo veel van haar familie houdt dat ze dat nooit zou doen... of het nu mag/moet van islam of niet.
In de Islam staat respect hebben voor je ouders hoog op de lijst.
Dus Chaimae, stel je moeder is vreemdgegaan..... dan moet ze dus gestenigd worden. Daar ben jij een groot voostander van. Zou je dat zelf doen/laten doen/alleen maar staan juichen.. of... zou je je moeder bschermen?
Nou dan mag ze inderdaad gestenigd worden. Maar ik zal er niet bijzijn.
Dat mag wel van islam?


Nee.
:crying: en dat zegt een meisje dat beweert heel veel van haar moeder te houden?????
Durf jij nog wat te zeggen van niet-gelovigen?? Sorry hoor maar ik heb nog never nooit een kafir horen zeggen dat zijn of haar moeder gestenigd mag worden nadat ze overspel heeft gepleegd.
Chaimae je bent echt ziek.

Ik dacht dat allah, vol genade/liefdevol etc was. Nou hieruit blijkt het tegendeel. Jou geloof is keihard, koud en liefdeloos. Niks geen vergeving, gelijk keihard afstraffen (liefst doodstraf natuurlijk)

Kind, kind wat een leven heb jij. Uit pure doodsangst zou je dus zelfs je moeder opofferen.
Knap egoistisch trouwens, om je eigen ziel te redden je moeder die jou het leven heeft geschonken tot zoiets veroordelen.

Godzijdank, ik zal nooit begrijpen hoe je zover kunt komen.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Dus Chaimae, stel je moeder is vreemdgegaan..... dan moet ze dus gestenigd worden. Daar ben jij een groot voostander van. Zou je dat zelf doen/laten doen/alleen maar staan juichen.. of... zou je je moeder bschermen?
Helaas zal de vreemdgaan gedoe nooit gebeuren als ze weet wat de gevolgen zijn en als ze het toch doet stenigen en ze heeft er zelf voor gekozen.Er valt niemand te verwijten
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

ajax schreef:
Dus Chaimae, stel je moeder is vreemdgegaan..... dan moet ze dus gestenigd worden. Daar ben jij een groot voostander van. Zou je dat zelf doen/laten doen/alleen maar staan juichen.. of... zou je je moeder bschermen?
Helaas zal de vreemdgaan gedoe nooit gebeuren als ze weet wat de gevolgen zijn en als ze het toch doet stenigen en ze heeft er zelf voor gekozen.Er valt niemand te verwijten
Helaas ?????? :shock:
Slip of the tongue ajax.
Helaas zal vreemd gaan nooit gebeuren als ze weten wat de gevolgen zijn.
Jammer niet waar?
He lijkt me zo leuk om een overspelige vrouw te stenigen.
Zou jij ook graag een steen willen gooien ajax.
Je moet dan wel Allah ackbar roepen .
Heel hard, tot dat je een schorre keel krijgt en het schuim op je mond staat. Dat ziet Allah graag.

Deze vrouwen zullen al dood zijn vermoed ik.

http://majikthise.typepad.com/majikthis ... seven.html

http://www.ipsnews.net/news.asp?idnews=34939
Under Shari'a law, a prisoner is buried up to her breast, her hands restrained. Rules also specify the size of the stones which can be thrown so that death is painful and not imminent. Both men and women can be sentenced to die by stoning. In practise, however, an overwhelming number of women receive that penalty.
Afbeelding

Islam is zo heerlijk vreedzaam, en heeft nog van die leuke middeleeuwse wetten.
Het lijkt me zo fijn om Moslim te zijn. :D
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef:
Een 'normaal mens' houd gewoon van zijn ouders, en hoeft niet tot respect gedwongen te worden door een religieuze dictatuur.
Een Moslim houdt meer van zijn ouders dan een niet-Moslim. Soms vang ik wat gesprekken op van mijn vrouwelijke klasgenoten die zo slecht over hun eigen moeder praten. :\
Jij houdt van je ouders ? Heb jij de koran al opengedaan ? Je dient te luisteren naar je ouders, niet meer of niet minder, en als ze ... wel lees gewoon even jouw heilig boekje :
koran 9:23 schreef:23. O jij, die gelooft, neemt uw vaders en uw broeders niet tot vrienden als zij ongeloof boven geloof verkiezen. En wie onder u met hen bevriend is behoort tot de overtreders.
Ow en over jouw "je mag het oneens zijn met de profeet" onzin. Alle geloof je dat nu zelf ? Het feit dat jij denkt aan "minpuntjes" is haram. Je hebt geen vrijheid van denken in jouw pedofielen-religie, Chaimae ... sorry :
koran 33:36 schreef:36. En het betaamt de gelovige man of vrouw niet, wanneer God en Zijn boodschapper over een zaak hebben beslist, dat er voor hen een keuze zou zijn in die zaak. En wie God en Zijn boodschapper niet gehoorzaamt, is zeker klaarblijkelijk afgedwaald.
Chaimae, wordt wakker van jouw nachtmerrie. Islam is nu eenmaal een monster. Spijtig maar helaas. Kom in de zon staan, en aanvaard de waarheid.

Jouw ouders

36. En het betaamt de gelovige man of vrouw niet, wanneer God en Zijn boodschapper over een zaak hebben beslist, dat er voor hen een keuze zou zijn in die zaak. En wie God en Zijn boodschapper niet gehoorzaamt, is zeker klaarblijkelijk afgedwaald.

Ik heb heel sterk het gevoel dat jouw ouders ook willen dat je dat doet. Zij zijn wijzer dan jouw. Zoek je een liefdevolle man, en laat je pedofielenreligie voor wat het is. En je zal weten dat je een beter mens bent.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Man, man, wat hebben onze zusters in islaam schrik van de dood, die zit er zo diep in, het is echt meelijwekkend, hierop volgt een pareltje :
Salaam,

Ik heb eens een lezing gehoord op cd, waarin er word verteld hoe het voelt als het leven uit je lichaam weggaat.

Het voelt alsof iemand een doornstruik in je lichaam brengt. De doorns gaan vervolgens overal in vast zitten. In alles dus en het voelt dan alsof iemand die struik er met een ruk uit je lichaam trekt.

Als ik dit hoor/lees, wordt ik echt bang voor de dood.

xxx Maryam.
Langs waar zou die doornstruik dan in je lichaam gepropt worden ? :shock:

Die meiden verzieken hun geest en leven met de angst voor de dood, het zijn net kleine kinders die elkaar griezelverhalen vertellen...
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:
Zelf ben ik tegen de doodstraf om dat ik vind dat het doden van een medemens de grootste misdaad is die een mens plegen kan.
Als je iemand straft door de persoon om het leven te brengen ben je namelijk een grotere of net zo'n grote misdadiger als degene die je straft.
Daar denk ik anders over. Ik ben namelijk een voorstander van gerechtigheid.

Wie daarom agressief tegen u handelt, vergeldt hem naarmate hij tegen u heeft gedaan. [al-Baqarah: 194]

Oog om oog, tand om tand. Het is niet toegestaan om vrouwen of kinderen te vermoorden.
Dus vrouwen die overspel plegen mogen niet gedood worden?
De zoveelste leugen van Chaimae...

"vergelding" (wraak) is geen "gerechtigheid" Chaimae.

Het stenigen van een overspelige vrouw heeft ook niets met gerechtigheid, maar alles met wraak te maken!
Wat is ook alweer de straf voor een man die vreemdgaat in de islam?
Hetzelfde als die voor een vrouw. 100 stokslagen. Daar maakt de Islam geen onderscheid in.
"100 stokslagen" is bij jou het zelfde als "stenigen"? :roll:
Islam is liefde.
Islam is "angst".

De enige reden dat jij 5X daags buigt is omdat jij doodsbang bent voor de hiernamaalse straffen waar de islam mee dreigt.

Jij houd niet eens van je eigen moeder, laat staan van een denkbeeldige god...
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Islam is liefde.
Islams liefde is een lege doos.
ALs je het individu vernietigd door het een deeltje te maken van een Ummah, kan er geen liefde zijn.
Allah is één. Eenheid kent geen individu dus geen liefde.

God is de vader, de zoon en de heilige geest.
Hier is repect voor het individuele, basisvoorwaarde van liefde.

YHWH is echad. YHWH is uniek.
Liefde is uniek.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Langs waar zou die doornstruik dan in je lichaam gepropt worden ? :shock:

Die meiden verzieken hun geest en leven met de angst voor de dood, het zijn net kleine kinders die elkaar griezelverhalen vertellen..
Maar dat is het ook als je weet wat Mohammed en Al-Basri over de dood zeiden. De dood is het ergste wat een mens kan overkomen. Ik heb er een boekje over gehaald en durfde die avond geeneens meer te slapen. Jeetje, wat ze allemaal zeiden. :shock:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
Islam is liefde.
Islams liefde is een lege doos.
ALs je het individu vernietigd door het een deeltje te maken van een Ummah, kan er geen liefde zijn.
Allah is één. Eenheid kent geen individu dus geen liefde.

God is de vader, de zoon en de heilige geest.
Hier is repect voor het individuele, basisvoorwaarde van liefde.

YHWH is echad. YHWH is uniek.
Liefde is uniek.
Allah is ook liefde, kijk maar eens naar de volgende hadiths Qudsie.


Mijn Genade daalt op hen neer terwijl hun slechte daden naar Mij opstijgen.

Ik uit mijn Liefde voor hen met Mijn Geschenken, ook al heb Ik hen niet nodig. Terwijl zij zichzelf aan Mij onttrekken met hun zonden en zij Mijn Hulp dringend nodig hebben.

Eenieder die zich tot Mij wendt, Ik accepteer hem zonder te letten op hoe ver hij is; en eenieder die zich van Mij afkeert, ik benader hem en spreek hem aan.

Eenieder die een zonde nalaat voor Mij, Ik beloon hem met vele geschenken en eenieder die tracht Mij tevreden te stellen, Ik tracht hem tevreden te stellen.

Eenieder die Mijn Wil en Macht erkent in alles wat hij doet, Ik laat het ijzer voor hem buigen.

Mijn dierbare mensen zijn degenen die met Mij zijn.

Eenieder die Mij dankt, Ik schenk hem meer zegeningen.

Eenieder die Mij gehoorzaamt, Ik verhef hem en liefkoos hem meer.

Eenieder die Mij ongehoorzaam is, Ik houd de deuren van Mijn Genade voor hem open; als hij zich tot Mij keert, schenk Ik hem Mijn Liefde, aangezien Ik van degenen houd die berouw tonen en zichzelf voor Mij reinigen.

Als hij geen berouw toont, bejegen Ik hem nog steeds door hem in een moeilijkheid te plaatsen om hem te reinigen.

Ik beloon elke goede daad tien keer of zevenhonderd keer tot ontelbare keren.

Ik tel elke slechte daad als een enkele, tenzij de persoon berouw toont en Mijn Vergiffenis vraagt; in dat geval vergeef Ik zelfs die éne.

Ik neem elke kleine goede daad in aanmerking en Ik vergeef zelfs de grote zonden.

Mijn Genade overtreft Mijn Woede.

Mijn Tolerantie overtreft Mijn Berisping.

Mijn Vergiffenis overtreft Mijn Bestraffing, aangezien Ik Genadevoller met Mijn Dienaren ben dan een moeder met haar kind.

Nou... als dit geen liefde en Barmhartigheid is dan weet ik 't ook niet meer.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
Langs waar zou die doornstruik dan in je lichaam gepropt worden ? :shock:

Die meiden verzieken hun geest en leven met de angst voor de dood, het zijn net kleine kinders die elkaar griezelverhalen vertellen..
Maar dat is het ook als je weet wat Mohammed en Al-Basri over de dood zeiden. De dood is het ergste wat een mens kan overkomen. Ik heb er een boekje over gehaald en durfde die avond geeneens meer te slapen. Jeetje, wat ze allemaal zeiden. :shock:
Je moet jezelf niet zo opnaaien Chaimae.
Probeer eens een keer logisch na te denken.
En je moet je ook niet zo op laten naaien door die andere meiden.
Misschien wat professionele hulp en je zult een veel prettigere leven leiden de komen 60 a 70 jaar.

En dat zeg ik niet om je te pesten maar omdat ik je dat echt gun.....
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Chaimea is gewoon ontzettend bang voor de dood, dat zit er nu éénmaal ingebakken. Vandaar ook haar morbide fascinatie daarvoor, het in haar kamer opsluiten, gordijnen dichtdoen en haar fantasieën. Dat ze op bed ligt en doet alsof ze dood is, de angst bekruipt haar en daarna is ze weer helemaal klaar voor de Islam.

Dit heb ik niet zelf verzonnen, dat heeft ze zelf hier op het forum neergepend.

Dan nog wat uit dat leuke forum, zusters in islaam, ik weet dat Chaimea daar het volgende heeft neergezet:
De Hel zal die dag met 70.000 teugels worden aangesleept en elke teugel zal door 70.000 engelen getrokken worden. De zon en de maan zullen samen met andere dingen die aanbeden werden naast Allah in de Hel geworpen worden op de Dag der Opstanding. Degene die voor de Hel bestemd is zal zo groot verschijnen dat alleen zijn kies even groot is als de berg Uhud. Het afstand tussen de twee schouders van een ongelovige in de Hel zal zijn als een reis van drie dagen afgelegd door een snelle ruiter. Zijn zitplaats zal zo groot zijn als van Mekkah tot Madinah [Dat is ongeveer 500 km]. De bovenste gedeelte van zijn arm zal als Al Bayda zijn, zijn dij zal als Warqaan zijn. De ligtste bestraffing is dat je in schoenen moet staan waarbij je hersenen beginnen te koken, denkende dat hij de zwaarste straf ondergaat. De dikte van de huid van een pmgelovige in de Hel zal 35 meter zijn, zodat hij de pijn sterker voelt.

Het Vuur van de Hel is 69 keer heter dan het vuur die wij kennen op aarde. Allah heeft 19 engelen als bewakers gesteld over de Hel, elk van die engelen kan de Hele mensheid alleen aan. De brandstof van de Hel bestaat uit mensen en stenen, alles wat je erin werpt is zijn brandstof. In de Hel zullen verschrikkelijk hete winden zijn, niet koel en ze zullen niet Helpen tegen de hitte van de Hel zelf. De mensen van het Paradijs zullen kokend water drinken, en het zal over hun gezichten worden gegoten. Dat zullen ze drinken en het zal op ze gegooid worden tot het hun zijkanten bereikt en hun ingewanden eruitvallen. De schaduwen zijn van zwarte rook, die de gezichten zullen bedekken, mensen zullen met zwarte gezichten rondgesleurd worden in de Hel.

Allah heeft de Hel 1.000 jaar laten branden, toen werd het vuur rood. Dan liet Allah het nog 1.000 jaar branden toen werd het vuur wit. En dan liet Allah hem nog een keer 1.000 jaar branden zodat het vuur zwart werd, en het is nu zwart. De Hel heeft vier muren, elke muur is zo groot dat je een reis van 40 jaar moet maken om van de ene kant naar de andere kant te gaan. De gevangenen van de Hel zullen met zware ijzeren vastgeketend worden. Indien je een zo'n ketting om aarde zou zetten zouden de mensheid en jin's samen er niet in slagen het op te tillen. En als je het op een berg zou plaatsen zou die berg uitteen vallen. De huiden zullen vervangen worden nadat ze zijn geroosterd, zodat ze steeds opnieuw de pijn proeven, en de dood bestaat niet daar. De Helbewoners zullen 70.000 keer per dag geroosterd worden, en steeds zullen ze opnieuw hersteldt worden.
De Hel zal niet gevuld worden totdat Allah zijn 'Voet' erin stopt en het zal schreeuwen, 'Genoeg, Genoeg!'. In het Vuur zullen de gezichten verschrompelen, de mensen zullen om de dood schreeuwen, maar alle gebeden zullen niet verhoord worden. De bewoners van de Hel zullen gewaden dragen, die Allah uit het vuur van de Hel zal snijden, speciaal voor hun. De ongelovigen zullen bij de haren en voorhoofden worden gegrepen en in de Hel geslingerd, met hun gezichten tegen de grond. De harten zullen verminkt worden en vegaan, het vuur van de Hel zal erover heen gaan en niets onverteerd en ongeraakt laten. Wanneer de ongelovigen het Vuur zien, zullen ze om vernietiging schreeuwen en huilen totdat hun tranen op zijn en bloed tranen. Er zullen kuilen ontstaan boven hun wangen en in de grond door de tranen. De Helbewoners zullen zoveel huilen dat er een schip zou kunnen drijven op iemand's tranen.
De zwarte gezichten van de Helbewoners zullen er gruwelijk uitzien als één van hen op aarde werd getoond zou iedereen sterven van de schrik. De bovenlip van de Helbewoner zal zijn gezicht bedekken en zijn onderlip zal tot zijn navel hangen. De tongen van hen zullen op de grond slepen zodat een ander Hel bewoner erop zal lopen. De voeten van een Mujahid die bedekt zijn door stof op Jihad zullen de Hel niet raken zei de Profeet, Allah's vrede en zegen zij met hem. Een traan gelaten uit vrees voor Allah kan een Oceaan van vuur doven. Ze zullen Addarie eten, dat is een doornige plant dat bekend staat als Ash Shubruq en het groeit in Hijaaz. En ze zullen uit de boom van Zaqqoem eten. Een boom die uit de bodem der Hel ontspringt. De trossen er van zijn als de koppen van duivels. Wanneer ze hun buiken ermee gevuld hebben begint het te koken, waaraan ze zwaar zullen lijden. In de Hel zitten slangen en scorpioenen, als ze je bijten zal je 40 jaar lijden.

Ze zullen met hete roeden geslagen worden. En als ze hebben gegeten zullen ze dorst krijgen en drinken uit kokend water zoals dorstige kamelen, het zal hun ingewanden openscheuren. Als één druppel van de Zaqqoem op aarde zou vallen, dan zouden alle bewoners van de aarde en hun voedsel vernietigd zijn. Nog iets dat ze zullen eten is Al Gasleen, de spoelsel van wonden, pus. Als je een steen in de Hel zou gooien, zou het 70 jaar duren voor het de bodem zou raken. En het zweet van de mensen van de Hel zullen ze drinken, en ook degenen die op aarde alcohol dronken onder de moslims. Als je een Helbewoner uit het vuur van de Hel haalt en hem hier op op het vuur gooit, dan zal hij rustig slapen. En ijskoude, verschrikkelijk stinkende, dranken zullen ze opdrinken. En Almuhl zullen ze drinken, het is als kokend olie en wanneer het dicht bij iemand gezicht is gebracht, zal het huid van zijn gezicht eraf vallen.
Dat Chaimea echt als de dood is, blijkt wel uit haar reactie later, op haar stukje:
Dit is eng.

Citaat:
Koran 3:193. Onze Heer, wij hebben een prediker gehoord, die opriep tot het geloof, 'Geloof in de Heer' en wij hebben geloofd. Onze Heer, vergeef ons daarom onze zonden en bedek onze zwakheden en doe ons sterven met de rechtvaardigen
In één ding kan ik haar gelijk geven, het is inderdaad heel eng. Het is gewoon eng, hoe mensen door deze teksten dus gek van angst worden, gek genoeg, om zich op deze sekte te werpen.

Daarom ook nog een fijne uitspraak van Chaimea:
Insa'Allah ya Rabie. Het is zo eng dat wij straks langs dat ene touwtje moeten om de Hemel te bereiken. Moge Allah het ons vergemakkelijken en ons tot de winnaars doen behoren.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

@Freya.
Toen ik vroeger onwetend was bood de Islam me meer rust dan nu.
Ik begon me op een gegeven moment te verdiepen in de Islam en vond de Islam toendertijd helemaal fantastisch.
Allah zegt duidelijk, hoe meer je weet over de Islam des te meer je de Islam ga praktiseren.
En dat is bij mij niet het geval.
Hoe meer ik over de Islam weet hoe meer ik het verafschuw en haat.
Ik dacht vroeger dat de Islam me rust zou kunnen bieden.
Integendeel! Ik word er alleen maar bang van.
Laatst gewijzigd door Chaimae op di jun 12, 2007 8:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Freya schreef:Chaimea is gewoon ontzettend bang voor de dood, dat zit er nu éénmaal ingebakken. Vandaar ook haar morbide fascinatie daarvoor, het in haar kamer opsluiten, gordijnen dichtdoen en haar fantasieën. Dat ze op bed ligt en doet alsof ze dood is, de angst bekruipt haar en daarna is ze weer helemaal klaar voor de Islam.

Dit heb ik niet zelf verzonnen, dat heeft ze zelf hier op het forum neergepend.

Dan nog wat uit dat leuke forum, zusters in islaam, ik weet dat Chaimea daar het volgende heeft neergezet:
De Hel zal die dag met 70.000 teugels worden aangesleept en elke teugel zal door 70.000 engelen getrokken worden. De zon en de maan zullen samen met andere dingen die aanbeden werden naast Allah in de Hel geworpen worden op de Dag der Opstanding. Degene die voor de Hel bestemd is zal zo groot verschijnen dat alleen zijn kies even groot is als de berg Uhud. Het afstand tussen de twee schouders van een ongelovige in de Hel zal zijn als een reis van drie dagen afgelegd door een snelle ruiter. Zijn zitplaats zal zo groot zijn als van Mekkah tot Madinah [Dat is ongeveer 500 km]. De bovenste gedeelte van zijn arm zal als Al Bayda zijn, zijn dij zal als Warqaan zijn. De ligtste bestraffing is dat je in schoenen moet staan waarbij je hersenen beginnen te koken, denkende dat hij de zwaarste straf ondergaat. De dikte van de huid van een pmgelovige in de Hel zal 35 meter zijn, zodat hij de pijn sterker voelt.

Het Vuur van de Hel is 69 keer heter dan het vuur die wij kennen op aarde. Allah heeft 19 engelen als bewakers gesteld over de Hel, elk van die engelen kan de Hele mensheid alleen aan. De brandstof van de Hel bestaat uit mensen en stenen, alles wat je erin werpt is zijn brandstof. In de Hel zullen verschrikkelijk hete winden zijn, niet koel en ze zullen niet Helpen tegen de hitte van de Hel zelf. De mensen van het Paradijs zullen kokend water drinken, en het zal over hun gezichten worden gegoten. Dat zullen ze drinken en het zal op ze gegooid worden tot het hun zijkanten bereikt en hun ingewanden eruitvallen. De schaduwen zijn van zwarte rook, die de gezichten zullen bedekken, mensen zullen met zwarte gezichten rondgesleurd worden in de Hel.

Allah heeft de Hel 1.000 jaar laten branden, toen werd het vuur rood. Dan liet Allah het nog 1.000 jaar branden toen werd het vuur wit. En dan liet Allah hem nog een keer 1.000 jaar branden zodat het vuur zwart werd, en het is nu zwart. De Hel heeft vier muren, elke muur is zo groot dat je een reis van 40 jaar moet maken om van de ene kant naar de andere kant te gaan. De gevangenen van de Hel zullen met zware ijzeren vastgeketend worden. Indien je een zo'n ketting om aarde zou zetten zouden de mensheid en jin's samen er niet in slagen het op te tillen. En als je het op een berg zou plaatsen zou die berg uitteen vallen. De huiden zullen vervangen worden nadat ze zijn geroosterd, zodat ze steeds opnieuw de pijn proeven, en de dood bestaat niet daar. De Helbewoners zullen 70.000 keer per dag geroosterd worden, en steeds zullen ze opnieuw hersteldt worden.
De Hel zal niet gevuld worden totdat Allah zijn 'Voet' erin stopt en het zal schreeuwen, 'Genoeg, Genoeg!'. In het Vuur zullen de gezichten verschrompelen, de mensen zullen om de dood schreeuwen, maar alle gebeden zullen niet verhoord worden. De bewoners van de Hel zullen gewaden dragen, die Allah uit het vuur van de Hel zal snijden, speciaal voor hun. De ongelovigen zullen bij de haren en voorhoofden worden gegrepen en in de Hel geslingerd, met hun gezichten tegen de grond. De harten zullen verminkt worden en vegaan, het vuur van de Hel zal erover heen gaan en niets onverteerd en ongeraakt laten. Wanneer de ongelovigen het Vuur zien, zullen ze om vernietiging schreeuwen en huilen totdat hun tranen op zijn en bloed tranen. Er zullen kuilen ontstaan boven hun wangen en in de grond door de tranen. De Helbewoners zullen zoveel huilen dat er een schip zou kunnen drijven op iemand's tranen.
De zwarte gezichten van de Helbewoners zullen er gruwelijk uitzien als één van hen op aarde werd getoond zou iedereen sterven van de schrik. De bovenlip van de Helbewoner zal zijn gezicht bedekken en zijn onderlip zal tot zijn navel hangen. De tongen van hen zullen op de grond slepen zodat een ander Hel bewoner erop zal lopen. De voeten van een Mujahid die bedekt zijn door stof op Jihad zullen de Hel niet raken zei de Profeet, Allah's vrede en zegen zij met hem. Een traan gelaten uit vrees voor Allah kan een Oceaan van vuur doven. Ze zullen Addarie eten, dat is een doornige plant dat bekend staat als Ash Shubruq en het groeit in Hijaaz. En ze zullen uit de boom van Zaqqoem eten. Een boom die uit de bodem der Hel ontspringt. De trossen er van zijn als de koppen van duivels. Wanneer ze hun buiken ermee gevuld hebben begint het te koken, waaraan ze zwaar zullen lijden. In de Hel zitten slangen en scorpioenen, als ze je bijten zal je 40 jaar lijden.

Ze zullen met hete roeden geslagen worden. En als ze hebben gegeten zullen ze dorst krijgen en drinken uit kokend water zoals dorstige kamelen, het zal hun ingewanden openscheuren. Als één druppel van de Zaqqoem op aarde zou vallen, dan zouden alle bewoners van de aarde en hun voedsel vernietigd zijn. Nog iets dat ze zullen eten is Al Gasleen, de spoelsel van wonden, pus. Als je een steen in de Hel zou gooien, zou het 70 jaar duren voor het de bodem zou raken. En het zweet van de mensen van de Hel zullen ze drinken, en ook degenen die op aarde alcohol dronken onder de moslims. Als je een Helbewoner uit het vuur van de Hel haalt en hem hier op op het vuur gooit, dan zal hij rustig slapen. En ijskoude, verschrikkelijk stinkende, dranken zullen ze opdrinken. En Almuhl zullen ze drinken, het is als kokend olie en wanneer het dicht bij iemand gezicht is gebracht, zal het huid van zijn gezicht eraf vallen.
Dat Chaimea echt als de dood is, blijkt wel uit haar reactie later, op haar stukje:
Dit is eng.

Citaat:
Koran 3:193. Onze Heer, wij hebben een prediker gehoord, die opriep tot het geloof, 'Geloof in de Heer' en wij hebben geloofd. Onze Heer, vergeef ons daarom onze zonden en bedek onze zwakheden en doe ons sterven met de rechtvaardigen
In één ding kan ik haar gelijk geven, het is inderdaad heel eng. Het is gewoon eng, hoe mensen door deze teksten dus gek van angst worden, gek genoeg, om zich op deze sekte te werpen.

Daarom ook nog een fijne uitspraak van Chaimea:
Insa'Allah ya Rabie. Het is zo eng dat wij straks langs dat ene touwtje moeten om de Hemel te bereiken. Moge Allah het ons vergemakkelijken en ons tot de winnaars doen behoren.
Ik weet het.
Ik had dat stuk over de hel al eens ergens anders gelezen.

sorry hoor, maar in mijn ogen is het gewoon een zielig stuk opgesteld door een geestelijk gestoorde/morbide persoon.

Het erge is alleen dat die meiden zoals onze Chaimae het nog geloven ook.
Maar Freya, ik denk dat het verstand met de jaren komt en dus ook voor onze Chaimae is er nog hoop. Het is alleen zo jammer dat ze het leukste stuk van hun leven (je jeugd) laten vergallen door zoiets als de islam/koran/dood/verderf/hel enz.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:@Freya.
Toen ik vroeger onwetend was bood de Islam me meer rust dan nu.
Ik begon me op een gegeven moment te verdiepen in de Islam en vond de Islam toendertijd helemaal fantastisch.
Allah zegt duidelijk, hoe meer je weet over de Islam des te meer je de Islam ga praktiseren.
En dat is bij mij niet het geval.
Hoe meer ik over de Islam weet hoe meer ik het verafschuw en haat.
Ik dacht vroeger dat de Islam me rust zou kunnen bieden.
Integendeel! Ik word er alleen maar bang van.
Precies.....je wordt er allen maar bang van.
Zo bang dat je geen rustig moment meer hebt in je geest.
Constant die angst......

Dat is toch niet goed Chaimae.
En realiseer je dat je nog een jaar of 60, 70 zo moet leven.
Dat is toch geen doen.

volg mijn advies...........

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Chaimae schreef:@Freya.
Toen ik vroeger onwetend was bood de Islam me meer rust dan nu.
Ik begon me op een gegeven moment te verdiepen in de Islam en vond de Islam toendertijd helemaal fantastisch.
Allah zegt duidelijk, hoe meer je weet over de Islam des te meer je de Islam ga praktiseren.
En dat is bij mij niet het geval.
Hoe meer ik over de Islam weet hoe meer ik het verafschuw en haat.
Ik dacht vroeger dat de Islam me rust zou kunnen bieden.
Integendeel! Ik word er alleen maar bang van.
de verdwaalde chaimae komt terug naar huis!!!. chaimae heeft vele keren beweert dat zij van allah houdt en de koran 100% waar is. ik ben blij dat zij haar intellect gebruikt.

chaimae, de koran is onwaar. en allah is een sadist. waarheid en liefde overwinnen altijd.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Plaats reactie