Voor Chechenmaga.

Moderator: M

Chaimae

Voor Chechenmaga.

Berichtdoor Chaimae » Ma Jun 11, 2007 7:29 pm

Hawaa Barayev uit Tsjetsjenie. Het zwaard van de Islam. Wat is dat toch een moedige vrouw. Masa'Allah!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jun 11, 2007 8:45 pm

Stomme moordenares.

Als jullie God liefde is, je al afgevraagd wat hij van zulke mensen moet vinden. Vraag mij af of die daden de goedkeuring van een liefdevolle God kunnen krijgen.

Hetzelfde vraag ik mij af over jouw gedachten Chaimae. ALs jullie God het goede voorstelt, waarom kom jij dan altijd met zulke afschuwelijke dingen op de proppen. In zijn naam dan nog wel.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Ruth

Berichtdoor Ruth » Di Jun 12, 2007 2:11 pm

sjonge Chaimae, hoeveel persoonlijkheden huizen er in dat koppie van jou?? Ene moment twijfel je aan de islam, zie jou onderstaande opmerking van hedenochtend:
Toen ik vroeger onwetend was bood de Islam me meer rust dan nu.
Ik begon me op een gegeven moment te verdiepen in de Islam en vond de Islam toendertijd helemaal fantastisch.
Allah zegt duidelijk, hoe meer je weet over de Islam des te meer je de Islam ga praktiseren.
En dat is bij mij niet het geval.
Hoe meer ik over de Islam weet hoe meer ik het verafschuw en haat.
Ik dacht vroeger dat de Islam me rust zou kunnen bieden.
Integendeel! Ik word er alleen maar bang van.

en vervolgens roep je dit weer. Misschien een idee om het voorbeeld te volgen van die dolle mina. Dan ben je dood dus dan hoef je dr niet meer bang voor te zijn. Probleem opgelost toch??!!!
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Do Aug 16, 2007 7:57 am

Paradijs blijft onzekere zaak voor martelares
Achtergrond Van onze verslaggeefsters

AMSTERDAM - Is de opkomst van de vrouwelijke jihadist een teken van emancipatie, of zijn ze slechts instrumenten in de handen van door mannen geleide terreurbewegingen?

Dit artikel maakt deel uit van

dossier: Angst voor de islam
Print
Nieuwsbrieven
E-mail dit artikel
Meer over dit onderwerp
Stuur me mail over

UitlegHet is een opmerkelijke gedachte, maar niet uniek in de wereld van de radicale islam. Moslim-extremisten hebben in Libanon, Tsjetsjenië en in het Israelisch-Palestijns conflict al eerder vrouwen actief ingezet in de gewelddadige jihad.

De eerste aanslag door een vrouwelijke zelfmoordterrorist waarvan de daad werd geclaimd door extremistische groeperingen was die van

de Tsjetsjeense Hawa Barayev. Zij reed 9 juni 2000 met een auto vol bommen in op het gebouw van de Russische Speciale Eenheid in Alkhan Khala. Bij die actie, waarbij ze zelf ook om het leven kwam, vonden 27 Russische soldaten de dood. Haar laatste woorden waren: 'Ik weet wat ik doe, het paradijs heeft een prijs.' Barayevs daad veroorzaakte een felle polemiek onder radicale moslimtheologen over de vraag of sprake was van een zelfmoorddaad of dat Barayev martelares was. Mannelijke martelaren gaan naar het paradijs en worden daar beloond met 72 maagden, zo wordt hen voorgespiegeld. De vraag was of Barayev met haar zelfmoordactie ook het paradijs verdiende, zoals zij zelf hoopte.

In elk geval waren Tsjetsjeense rebellen er snel bij om Barayevs actie op hun officiële website te betitelen als een moedige daad van een martelares. Uiteindelijk kwamen radicale moslimtheologen tot het oordeel dat zij geen ordinaire zelfmoord had gepleegd, wat niet is toegestaan in de islam.

De fatwa's over Barayev zijn vervat in het document Het islamitisch oordeel over het toestaan van martelaarsoperaties: pleegde Hawa Barayev zelfmoord of heeft ze het martelaarschap bereikt? ' Met haar opoffering heeft ze een geweldig voorbeeld gesteld', stelt het document, dat niet is ondertekend en waarin vrouwelijke jihadisten overigens ook geen mooie beloning in het paradijs in het vooruitzicht wordt gesteld.

Twee jaar later volgde de eerste Palestijnse, Barayevs voorbeeld. De 28-jarige Wafa Idriss liep, omgord met bommen, op 27 januari 2002 een druk winkelcentrum binnen in Jeruzalem. Bij haar actie kwamen zijzelf en een man om het leven en vielen 90 gewonden.

De Al Aqsa Brigades eerde Idriss als een moedige martelares en zet sindsdien vaker vrouwen in als zelfmoordbommen. Hamas weigerde aanvankelijk het voorbeeld van Al Aqsa te volgen, maar ging in januari 2004 ook overstag.

De inzet van vrouwelijke zelfmoordenaressen had, ontdekte uiteindelijk ook Hamas, zowel strategische als propagandistische voordelen. Vrouwen fouilleren is lastiger. In elk geval kunnen ze door mannen, die hen willen controleren op bommen , niet zomaar worden gevraagd hun gewaad op te tillen.

Arabische feministen zijn verdeeld over het fenomeen vrouwelijke jihadist. Is het een teken van emancipatie, eisen vrouwen een prominentere rol op in de strijd 1 u Of zijn ze slechts instrumenten in de handen van door mannen geleide terreurbewegingen?

Ook in Nederland dringen radicale moslima's naar de voorgrond. Volgens bronnen rond het zogenoemde Hofstadnetwerk zijn in de groep inmiddels drie zusters actief 'die zijn als broeders'. Ze doen aan dawa (prediking) en ze scholen zelfs broeders in de radicale leer.

Mag ik Chaimae met haar achterlijke verering voor moslimamassamoordenaars een gevaarlijk en achterlijk moslimmutsje noemen?

Alba

Berichtdoor Alba » Do Aug 16, 2007 10:03 am

Arabische feministen zijn verdeeld over het fenomeen vrouwelijke jihadist. Is het een teken van emancipatie, eisen vrouwen een prominentere rol op in de strijd 1 u Of zijn ze slechts instrumenten in de handen van door mannen geleide terreurbewegingen?

Ook in Nederland dringen radicale moslima's naar de voorgrond. Volgens bronnen rond het zogenoemde Hofstadnetwerk zijn in de groep inmiddels drie zusters actief 'die zijn als broeders'. Ze doen aan dawa (prediking) en ze scholen zelfs broeders in de radicale leer.

Lees maar eens 'Schiet eerst de vrouwen neer' van Eileen MacDonald. Vrouwen zijn niet de hulpeloze speeltjes in handen van mannen.

Joannes

Berichtdoor Joannes » Do Aug 16, 2007 4:36 pm

BFA schreef:Stomme moordenares.

Als jullie God liefde is, je al afgevraagd wat hij van zulke mensen moet vinden. Vraag mij af of die daden de goedkeuring van een liefdevolle God kunnen krijgen.

Hetzelfde vraag ik mij af over jouw gedachten Chaimae. ALs jullie God het goede voorstelt, waarom kom jij dan altijd met zulke afschuwelijke dingen op de proppen. In zijn naam dan nog wel.

Zoals veel jongelui, een ziekelijke drang naar sadistische taferelen.
Leest waarschijnlijk ook Japanse sado-cartoons.

Roelof

Re: Voor Chechenmaga.

Berichtdoor Roelof » Do Aug 16, 2007 9:47 pm

Chaimae schreef:Hawaa Barayev uit Tsjetsjenie. Het zwaard van de Islam. Wat is dat toch een moedige vrouw. Masa'Allah!

Het 'zwaard van de islam' heeft inmiddels vele honderden miljoenen (onschuldige) slachtoffers op zijn geweten:

Over the last 1400 years, 270 million non-believers were murdered by Muslim jihadists.
Islam destroyed the Christian Middle East and Christian North Africa. It is estimated
that upwards of 60 million Christians were slaughtered during this conquest.
Also, half the Hindu civilization was annihilated and 80 million Hindus murdered.
Islamic jihad also destroyed over 10 million Buddhists.
In other words;

Islam is a killing machine!

The sword of islam.

And still counting...

Terug naar “Commentaar van Lezers”