Woordje uitleg voor Trotse Moslim

Moderator: M

Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

@ Navane:

Als ik zeg dat ik het onderzocht heb, en jij zegt dat ik het niet onderzocht heb, zijn we al gauw klaar.

Alsof jij me gedachte kan lezen.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Iznogoodh.
Zeg dat maar ook aan de christenen hier.
Waarom nooit over de Schepper praten, met hen?
He? Waarom niet?
Hypocriete mensen.
Trotse Moslim is een geloofsfanaat. Wat verwacht je van hem? Dat hij eerlijk is? Kom nou.
Hah. :razz:
Alsof de anti-islam mensen (o.a. u) wél de waarheid zouden vertellen over islam. :lol:
Als dat gebeurt, zal er rode sneeuw vallen. :o
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Iznogoodh schreef:
Trotse-Moslim schreef:Het enige wat ik wel met zekerheid kan zeggen is dat de schepselen het altijd mis kunnen hebben, in tegenstelling tot de Schepper.
Mijn God, hoe krom moeten je hersenen wel niet zijn om zo'n logisch gedrocht in elkaar te solderen?
Hij zegt dat hij als schepsel het mis kan hebben en vervolgens zegt hij dat hij het niet mis heeft door te zeggen dat er een alwetende schepper is.
Na enig herschrijven luidt zijn zin: "Het enige wat ik wel met zekerheid kan zeggen is dat de schepselen het altijd mis kunnen hebben, in tegenstelling tot de Vliegende Theepot".
Hierin kunnen we nog een stapje verder gaan Iznogoodh.

Door te beweren dat schepselen (mensen) het mis kunnen hebben kan elk mens zijn eigen leugens rectificeren.

Gaan we nog een stapje verder dan geeft TM openlijk toe dat hij met zijn geloof in de islam er ook volledig naast kan zitten.
Hij is immers ook maar een schepsel... :wink:
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

ChechenMaga schreef:Iznogoodh.
Zeg dat maar ook aan de christenen hier.
Waarom nooit over de Schepper praten, met hen?
He? Waarom niet?
Hypocriete mensen.
Trotse Moslim is een geloofsfanaat. Wat verwacht je van hem? Dat hij eerlijk is? Kom nou.
Hah. :razz:
Alsof de anti-islam mensen (o.a. u) wél de waarheid zouden vertellen over islam. :lol:
Als dat gebeurt, zal er rode sneeuw vallen. :o
Das bullshit ChechenMaga. Een christen roept niet klakkeloos dat alles wat in de bijbel staat waar is, alleen omdat het in de bijbel staat. Een christen onderzoekt, en gebruikt zijn of haar verstand. Bovendien wijst een christen de wetenschap niet af, als er ergens concreet bewijs voor wordt geleverd zal een christen dat aannemen alszijnde de waarheid.
En schei uit om steeds te wijzen naar andere religies, das een teken van zwakte !!! Kom met bewijs, degelijk wetenschappelijk bewijs en pas dan krijgen we een echt interessante discussie.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Ruth schreef: Das bullshit ChechenMaga. Een christen roept niet klakkeloos dat alles wat in de bijbel staat waar is, alleen omdat het in de bijbel staat. Een christen onderzoekt, en gebruikt zijn of haar verstand. Bovendien wijst een christen de wetenschap niet af, als er ergens concreet bewijs voor wordt geleverd zal een christen dat aannemen alszijnde de waarheid.
En schei uit om steeds te wijzen naar andere religies, das een teken van zwakte !!! Kom met bewijs, degelijk wetenschappelijk bewijs en pas dan krijgen we een echt interessante discussie.
Ik bedoel...
Als atheïsten hier praten over God, dan zijn het altijd beledigingen, naar moslims gericht.
"Ja ja, wat heb ik aan een god dat wie ik moet aanbidden" etc.
Dat is juist hetzelfde bij het christendom!
Maar daar praten ze niet veel over, he. Dat zeg ik.
Gewoon, een soort "samenwerking" tegen de moslims, ofzo? :razz:
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Trotse-Moslim schreef:@ Navane:

Als ik zeg dat ik het onderzocht heb, en jij zegt dat ik het niet onderzocht heb, zijn we al gauw klaar.

Alsof jij me gedachte kan lezen.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen met dit antwoord? Is dit de gebruikelijke moslim - doublespeak? Jij zegt in deze zelfde thread (op pagina 1) het volgende:
Oh, ik dacht dat het een nieuw-site is. Omdat het heel neutraal oogt. Ik zie geen plaatje van een moskee, ook geen arabisch letters. Het ziet eruit als een 'doorsnee' nieuws-site, vandaar dat dacht/denk dat het gewoon een nieuws-site is. Maar ja, ik kan het ook fout hebben (evenals jij). Hij zei dat ik die text van islamonline.net of .nl had, maar dat klopt niet, vandaar dat ik dat duidelijk had gemaakt.
Je gaat dus af op het uiterlijk: 'het oogt neutraal'. Dat is niet wat we verstaan onder onderzoek.
Iedereen die 10 of hooguit 15 minuten rondkijkt op Isalmonline snapt dat het een islamistische propaganda site is.

Dus als jij zegt dat je het onderzocht hebt, toen was dat een vergissing. Goed, mensen zijn feilbaar.

En wat betreft wetenschap in de koran. Kijk eens op:

freethinker.nl/wetenschap-in-de-koran/

dan steek je nog wat op.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

ChechenMaga schreef:
Ruth schreef: Als atheïsten hier praten over God, dan zijn het altijd beledigingen, naar moslims gericht.
"Ja ja, wat heb ik aan een god dat wie ik moet aanbidden" etc.
Dat is juist hetzelfde bij het christendom!
Maar daar praten ze niet veel over, he. Dat zeg ik.
Gewoon, een soort "samenwerking" tegen de moslims, ofzo? :razz:

ATheisten zeggen hetzelfde over het christendom, maar door de scheiding tussen kerk en staat is het niet meer zo interessant om daartegen te ageren.
Bovendien hebben christenen geleerd om rationeel te praten over het geloof en niet meteen te roepen dat ze met te weinig respect worden behandeld.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Navane schreef:
ChechenMaga schreef:
Ruth schreef: Als atheïsten hier praten over God, dan zijn het altijd beledigingen, naar moslims gericht.
"Ja ja, wat heb ik aan een god dat wie ik moet aanbidden" etc.
Dat is juist hetzelfde bij het christendom!
Maar daar praten ze niet veel over, he. Dat zeg ik.
Gewoon, een soort "samenwerking" tegen de moslims, ofzo? :razz:

ATheisten zeggen hetzelfde over het christendom, maar door de scheiding tussen kerk en staat is het niet meer zo interessant om daartegen te ageren.
Bovendien hebben christenen geleerd om rationeel te praten over het geloof en niet meteen te roepen dat ze met te weinig respect worden behandeld.
hier sluit ik me helemaal bij aan :)
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Bovendien hebben christenen geleerd om rationeel te praten over het geloof en niet meteen te roepen dat ze met te weinig respect worden behandeld.
Moslims dienen bij bespottingen en onderdrukking van hun kwelgeesten af te wenden- op beschaafde wijze zegt de Koran.
Zie vers[15:58].
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

ChechenMaga schreef:
Ruth schreef: Das bullshit ChechenMaga. Een christen roept niet klakkeloos dat alles wat in de bijbel staat waar is, alleen omdat het in de bijbel staat. Een christen onderzoekt, en gebruikt zijn of haar verstand. Bovendien wijst een christen de wetenschap niet af, als er ergens concreet bewijs voor wordt geleverd zal een christen dat aannemen alszijnde de waarheid.
En schei uit om steeds te wijzen naar andere religies, das een teken van zwakte !!! Kom met bewijs, degelijk wetenschappelijk bewijs en pas dan krijgen we een echt interessante discussie.
Ik bedoel...
Als atheïsten hier praten over God, dan zijn het altijd beledigingen, naar moslims gericht.
"Ja ja, wat heb ik aan een god dat wie ik moet aanbidden" etc.
Dat is juist hetzelfde bij het christendom!
Maar daar praten ze niet veel over, he. Dat zeg ik.
Gewoon, een soort "samenwerking" tegen de moslims, ofzo? :razz:
Een atheïst is objectief en bekijkt elke religie zonder vooroordelen.
Voor een atheïst zijn goden door mensen zelf bedacht.

Elk mens dat 'open minded' is zal inzien dat er grote verschillen zijn tussen religies.
Met name tussen de twee grootste en de manier waarop de volgelingen zich gedragen bestaan de nodige verschillen.

Als atheïst kan het mij persoonlijk geen ruk schelen in wat voor god mensen geloven, zolang ze daar een ander maar niet mee lastig vallen.
Helaas moet ik constateren dat er één religie met kop en schouders boven de anderen uitsteekt op dat gebied..., DE ISLAM!

Elk onafhankelijk individu dat de moeite neemt zich te verdiepen in de ideologie achter de islam zal tot de ontdekking komen dat de volgelingen van deze sekte die zich schuldig maken aan discriminatie, haat, moord en doodslag, en het gebruik van geweld, de bron en voedingsbodem voor hun gedrag rechtstreeks uit de bijbehorende geschriften van de islam halen.

De islam heeft maar 1 doelstelling: "absolute heerschappij" (macht), en probeert dit te bereiken door de mensen die het in zijn macht heeft (door ze te bedreigen met vreselijke straffen na de dood als ze de dominante regels van deze sekte niet naleven) aan te zetten tot strijd en het gebruik van geweld jegens degene die zich niet bang laten maken door de verdorven ideologie van één of andere middeleeuwse pedofiele woestijnrover.

De islam is er verantwoordelijk voor dat er dagelijks bloed vloeit van onschuldige mensen in naam van de almachtige god die Mo bedacht om zijn ideologie kracht bij te zetten.

En dat is de reden waarom de moderne wereld steeds meer afkeer krijgt van deze sekte...
Laatst gewijzigd door Roelof op di jun 26, 2007 1:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Ruth schreef:
Navane schreef: ATheisten zeggen hetzelfde over het christendom, maar door de scheiding tussen kerk en staat is het niet meer zo interessant om daartegen te ageren.
Bovendien hebben christenen geleerd om rationeel te praten over het geloof en niet meteen te roepen dat ze met te weinig respect worden behandeld.
hier sluit ik me helemaal bij aan :)
Niet meer interessant?
Wat heeft kerk en staat hier te maken met God de Schepper?
Het gaat over God zelf, dus dat Hij alles schiep en dat alles niet door "toeval" is.

@Chaimae: Yep.

@Roelof: Stomme anti-islamitische "lullige verhaaltjes".
(Om het maar op z'n Teva Teff's te zeggen).
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

ChechenMaga schreef:
Ruth schreef:
Navane schreef: ATheisten zeggen hetzelfde over het christendom, maar door de scheiding tussen kerk en staat is het niet meer zo interessant om daartegen te ageren.
Bovendien hebben christenen geleerd om rationeel te praten over het geloof en niet meteen te roepen dat ze met te weinig respect worden behandeld.
hier sluit ik me helemaal bij aan :)
Niet meer interessant?
Wat heeft kerk en staat hier te maken met God de Schepper?
Het gaat over God zelf, dus dat Hij alles schiep en dat alles niet door "toeval" is.

@Chaimae: Yep.

@Roelof: Stomme anti-islamitische "lullige verhaaltjes".
(Om het maar op z'n Teva Teff's te zeggen).
Pardon?
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:
Bovendien hebben christenen geleerd om rationeel te praten over het geloof en niet meteen te roepen dat ze met te weinig respect worden behandeld.
Moslims dienen bij bespottingen en onderdrukking van hun kwelgeesten af te wenden- op beschaafde wijze zegt de Koran.
Zie vers[15:58].
15.58: Zij zeiden: "Wij zijn naar een schuldig volk gezonden."
:huh:
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Teva Teff schreef:
@Roelof: Stomme anti-islamitische "lullige verhaaltjes".
(Om het maar op z'n Teva Teff's te zeggen).
Pardon?
Wel. :D
Dat is Teva Teff style. :P
Maar aangepast (zie anti-islamitisch)
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

ChechenMaga schreef:@Roelof: Stomme anti-islamitische "lullige verhaaltjes".
(Om het maar op z'n Teva Teff's te zeggen).
je vraagt ergens om, krijgt van mij een eerlijk en uitgebreid antwoord.
Maar omdat jou dat antwoord niet aanstaat reageer je zo? :roll:

Over "open minded" gesproken...
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Roelof schreef:
ChechenMaga schreef:@Roelof: Stomme anti-islamitische "lullige verhaaltjes".
(Om het maar op z'n Teva Teff's te zeggen).
je vraagt ergens om, krijgt van mij een eerlijk en uitgebreid antwoord.
Maar omdat jou dat antwoord niet aanstaat reageer je zo? :roll:

Over "open minded" gesproken...
Huh.
Het is Teva Teff style, man. :cool:
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

ChechenMaga schreef:
Roelof schreef:
ChechenMaga schreef:@Roelof: Stomme anti-islamitische "lullige verhaaltjes".
(Om het maar op z'n Teva Teff's te zeggen).
je vraagt ergens om, krijgt van mij een eerlijk en uitgebreid antwoord.
Maar omdat jou dat antwoord niet aanstaat reageer je zo? :roll:

Over "open minded" gesproken...
Huh.
Het is Teva Teff style, man. :cool:
Dus jij bent het eens met mijn antwoord?
Roelof schreef:Een atheïst is objectief en bekijkt elke religie zonder vooroordelen.
Voor een atheïst zijn goden door mensen zelf bedacht.

Elk mens dat 'open minded' is zal inzien dat er grote verschillen zijn tussen religies.
Met name tussen de twee grootste en de manier waarop de volgelingen zich gedragen bestaan de nodige verschillen.

Als atheïst kan het mij persoonlijk geen ruk schelen in wat voor god mensen geloven, zolang ze daar een ander maar niet mee lastig vallen.
Helaas moet ik constateren dat er één religie met kop en schouders boven de anderen uitsteekt op dat gebied..., DE ISLAM!

Elk onafhankelijk individu dat de moeite neemt zich te verdiepen in de ideologie achter de islam zal tot de ontdekking komen dat de volgelingen van deze sekte die zich schuldig maken aan discriminatie, haat, moord en doodslag, en het gebruik van geweld, de bron en voedingsbodem voor hun gedrag rechtstreeks uit de bijbehorende geschriften van de islam halen.

De islam heeft maar 1 doelstelling: "absolute heerschappij" (macht), en probeert dit te bereiken door de mensen die het in zijn macht heeft (door ze te bedreigen met vreselijke straffen na de dood als ze de dominante regels van deze sekte niet naleven) aan te zetten tot strijd en het gebruik van geweld jegens degene die zich niet bang laten maken door de verdorven ideologie van één of andere middeleeuwse pedofiele woestijnrover.

De islam is er verantwoordelijk voor dat er dagelijks bloed vloeit van onschuldige mensen in naam van de almachtige god die Mo bedacht om zijn ideologie kracht bij te zetten.

En dat is de reden waarom de moderne wereld steeds meer afkeer krijgt van deze sekte...
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Roelof schreef: Dus jij bent het eens met mijn antwoord?
Nee. Hij zegt dat als negatieve reactie.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

ChechenMaga schreef:
Roelof schreef: Dus jij bent het eens met mijn antwoord?
Nee. Hij zegt dat als negatieve reactie.
De vraag was aan jouw gesteld...

Dus nogmaals: "ben jij het eens met mijn antwoord?:
Roelof schreef:Een atheïst is objectief en bekijkt elke religie zonder vooroordelen.
Voor een atheïst zijn goden door mensen zelf bedacht.

Elk mens dat 'open minded' is zal inzien dat er grote verschillen zijn tussen religies.
Met name tussen de twee grootste en de manier waarop de volgelingen zich gedragen bestaan de nodige verschillen.

Als atheïst kan het mij persoonlijk geen ruk schelen in wat voor god mensen geloven, zolang ze daar een ander maar niet mee lastig vallen.
Helaas moet ik constateren dat er één religie met kop en schouders boven de anderen uitsteekt op dat gebied..., DE ISLAM!

Elk onafhankelijk individu dat de moeite neemt zich te verdiepen in de ideologie achter de islam zal tot de ontdekking komen dat de volgelingen van deze sekte die zich schuldig maken aan discriminatie, haat, moord en doodslag, en het gebruik van geweld, de bron en voedingsbodem voor hun gedrag rechtstreeks uit de bijbehorende geschriften van de islam halen.

De islam heeft maar 1 doelstelling: "absolute heerschappij" (macht), en probeert dit te bereiken door de mensen die het in zijn macht heeft (door ze te bedreigen met vreselijke straffen na de dood als ze de dominante regels van deze sekte niet naleven) aan te zetten tot strijd en het gebruik van geweld jegens degene die zich niet bang laten maken door de verdorven ideologie van één of andere middeleeuwse pedofiele woestijnrover.

De islam is er verantwoordelijk voor dat er dagelijks bloed vloeit van onschuldige mensen in naam van de almachtige god die Mo bedacht om zijn ideologie kracht bij te zetten.

En dat is de reden waarom de moderne wereld steeds meer afkeer krijgt van deze sekte...
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Wat denkt u zelf?
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

ChechenMaga schreef:Wat denkt u zelf?
Geen idee..., ik heb nog geen inhoudelijke argumenten van jou gezien die mijn antwoord tegenspreken, dus ga ik ervan uit dat je het ermee eens bent...
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Roelof schreef:
ChechenMaga schreef:Wat denkt u zelf?
Geen idee..., ik heb nog geen inhoudelijke argumenten van jou gezien die mijn antwoord tegenspreken, dus ga ik ervan uit dat je het ermee eens bent...
:razz:
Ok dan.
Tot hier:
"...lastig vallen."
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ik zie nog steeds geen inhoudelijke argumenten...
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Roelof schreef:Ik zie nog steeds geen inhoudelijke argumenten...
Geen zin om heel de geschiedenis te typen. (Eigenlijk kopiëren en plakken)
Wat op 't internet zoeken, of vragen naar sites (lezingen, tekst,...) zal beter zijn.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

ChechenMaga schreef:
Roelof schreef:
ChechenMaga schreef:@Roelof: Stomme anti-islamitische "lullige verhaaltjes".
(Om het maar op z'n Teva Teff's te zeggen).
je vraagt ergens om, krijgt van mij een eerlijk en uitgebreid antwoord.
Maar omdat jou dat antwoord niet aanstaat reageer je zo? :roll:

Over "open minded" gesproken...
Huh.
Het is Teva Teff style, man. :cool:
Sommigen zouden dit soort imitatiegedrag als een compliment beschouwen. Ik niet.
In de eerste plaats omdat je er eerst zeker van zou moeten zijn dat je voldoende talent hebt om dit na-aap-gedrag succesvol te kunnen brengen.
Ten tweede, het vervelende is dat we er al uit waren dat bij jou, het brutale redeloze moslimventje, het talent tot herkennen van lullige verhaaltjes geheel ontbreekt. En dat juist het feit dat jij moslim bent de groei van deze gave volledig in de kiem smoort.
Krijg je ooit weer een keer aandrang om mij te imiteren, niet doen, Checkenmaga.
Plaats reactie