Woordje uitleg voor Trotse Moslim

Moderator: M

Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Teva Teff schreef:Sommigen zouden dit soort imitatiegedrag als een compliment beschouwen. Ik niet.
In de eerste plaats omdat je er eerst zeker van zou moeten zijn dat je voldoende talent hebt om dit na-aap-gedrag succesvol te kunnen brengen.
Ten tweede, het vervelende is dat we er al uit waren dat bij jou, het brutale redeloze moslimventje, het talent tot herkennen van lullige verhaaltjes geheel ontbreekt. En dat juist het feit dat jij moslim bent de groei van deze gave volledig in de kiem smoort.
Krijg je ooit weer een keer aandrang om mij te imiteren, niet doen, Checkenmaga.
- 't Was niet beledigend bedoeld. Ik ben niet als Teva. Ik zette gewoon een kort antwoord, zoals Teva doet.
- Brutale redeloze moslimventje? Wat een vooroordeel zeg, leugens gewoon.

- Chechen. Of wou u "chicken" schrijven? Zo ja, schrijf het juist.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

ChechenMaga schreef:
Roelof schreef:Ik zie nog steeds geen inhoudelijke argumenten...
Geen zin om heel de geschiedenis te typen. (Eigenlijk kopiëren en plakken)
Wat op 't internet zoeken, of vragen naar sites (lezingen, tekst,...) zal beter zijn.
Hmmm..., je wilt dus discuseren, maar bent te lui om met inhoudelijke argumenten te komen...

Jammer voor jou, maar dan blijft mijn theorie voorlopig in stand:
Roelof schreef:Een atheïst is objectief en bekijkt elke religie zonder vooroordelen.
Voor een atheïst zijn goden door mensen zelf bedacht.

Elk mens dat 'open minded' is zal inzien dat er grote verschillen zijn tussen religies.
Met name tussen de twee grootste en de manier waarop de volgelingen zich gedragen bestaan de nodige verschillen.

Als atheïst kan het mij persoonlijk geen ruk schelen in wat voor god mensen geloven, zolang ze daar een ander maar niet mee lastig vallen.
Helaas moet ik constateren dat er één religie met kop en schouders boven de anderen uitsteekt op dat gebied..., DE ISLAM!

Elk onafhankelijk individu dat de moeite neemt zich te verdiepen in de ideologie achter de islam zal tot de ontdekking komen dat de volgelingen van deze sekte die zich schuldig maken aan discriminatie, haat, moord en doodslag, en het gebruik van geweld, de bron en voedingsbodem voor hun gedrag rechtstreeks uit de bijbehorende geschriften van de islam halen.

De islam heeft maar 1 doelstelling: "absolute heerschappij" (macht), en probeert dit te bereiken door de mensen die het in zijn macht heeft (door ze te bedreigen met vreselijke straffen na de dood als ze de dominante regels van deze sekte niet naleven) aan te zetten tot strijd en het gebruik van geweld jegens degene die zich niet bang laten maken door de verdorven ideologie van één of andere middeleeuwse pedofiele woestijnrover.

De islam is er verantwoordelijk voor dat er dagelijks bloed vloeit van onschuldige mensen in naam van de almachtige god die Mo bedacht om zijn ideologie kracht bij te zetten.

En dat is de reden waarom de moderne wereld steeds meer afkeer krijgt van deze sekte...
8)
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Roelof schreef:
ChechenMaga schreef:
Roelof schreef:Ik zie nog steeds geen inhoudelijke argumenten...
Geen zin om heel de geschiedenis te typen. (Eigenlijk kopiëren en plakken)
Wat op 't internet zoeken, of vragen naar sites (lezingen, tekst,...) zal beter zijn.
Hmmm..., je wilt dus discuseren, maar bent te lui om met inhoudelijke argumenten te komen...

Jammer voor jou, maar dan blijft mijn theorie voorlopig in stand:
8)
Good for you. 8)
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ChechenMaga schreef:
Roelof schreef:
ChechenMaga schreef: Geen zin om heel de geschiedenis te typen. (Eigenlijk kopiëren en plakken)
Wat op 't internet zoeken, of vragen naar sites (lezingen, tekst,...) zal beter zijn.
Hmmm..., je wilt dus discuseren, maar bent te lui om met inhoudelijke argumenten te komen...

Jammer voor jou, maar dan blijft mijn theorie voorlopig in stand:
8)
Good for you. 8)
Gewoon zielig.

zo zie je maar weer Roelof:
wel een grote mond maar geen weerwoord.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Thomas schreef:Gewoon zielig.

zo zie je maar weer Roelof:
wel een grote mond maar geen weerwoord.
Ik zei... heb geen kennis.
Wat wil Thomas toch?
Ik moet veel leren.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

ChechenMaga schreef:Ik moet veel leren.
Dan zit je hier wel goed... :cool:
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Roelof schreef:
ChechenMaga schreef:Ik moet veel leren.
Dan zit je hier wel goed... :cool:
Echt he. :wink:
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

ChechenMaga schreef:
Roelof schreef:
ChechenMaga schreef:Ik moet veel leren.
Dan zit je hier wel goed... :cool:
Echt he. :wink:
Mits je natuurlijk bereid bent om ook iets van een ander aan te nemen i.p.v. er domweg vanuit te gaan dat het gedachtengoed van ÉÉN middeleeuws figuur de enige en absolute waarheid in pacht heeft...
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Roelof schreef:
ChechenMaga schreef:
Roelof schreef: Dan zit je hier wel goed... :cool:
Echt he. :wink:
Mits je uiteraard bereid bent om ook iets van een ander aan te nemen i.p.v. er domweg vanuit te gaan dat het gedachtengoed van ÉÉN middeleeuws figuur de enige en absolute waarheid in pacht heeft...
Serieus! :)
Sorry hoor.
Btw, iemand zei tegen me dat Ahmed Deedat wou "speech" geven aan nieuwszenders over "misconceptions" en over leugens over islam.
Was wel in jaren '90, but anyway.
Ze lieten hem niet. I wonder why.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

ChechenMaga schreef: - 't Was niet beledigend bedoeld. Ik ben niet als Teva. Ik zette gewoon een kort antwoord, zoals Teva doet.
- Brutale redeloze moslimventje? Wat een vooroordeel zeg, leugens gewoon.

- Chechen. Of wou u "chicken" schrijven? Zo ja, schrijf het juist.
Het gezinnetje ontvlucht het oorlogsgeweld van Tjetjenië.
En wordt liefdevol opgenomen in het gastland België.
Chechenmage groeit hier op als ware hij een belg met dezelfde privileges. Ik heb ook het idee dat hij nooit meer vertrekt.
En dan ineens als hij een jaar of 15 is, gaat tie een beetje wij moslims zijn betere mensen doen en alle kafir zullen gruwelijk eeuwig gemarteld worden in het moslimhellevuur.

Ik vind dan dat Chechenmaga daardoor een brutaal redeloze moslimventje is.
Zijn gedrag maakt dat je hem zo mag typeren. Dat mag de ondankbare moslim best zelf een leugen noemen, maar ik weet wel beter.
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Teva Teff schreef:Het gezinnetje ontvlucht het oorlogsgeweld van Tjetjenië.
En wordt liefdevol opgenomen in het gastland België.
Chechenmage groeit hier op als ware hij een belg met dezelfde privileges. Ik heb ook het idee dat hij nooit meer vertrekt.
En dan ineens als hij een jaar of 15 is, gaat tie een beetje wij moslims zijn betere mensen doen en alle kafir zullen gruwelijk eeuwig gemarteld worden in het moslimhellevuur.

Ik vind dan dat Chechenmaga daardoor een brutaal redeloze moslimventje is.
Zijn gedrag maakt dat je hem zo mag typeren. Dat mag de ondankbare moslim best zelf een leugen noemen, maar ik weet wel beter.
Zei ik dat ergens?
Ik zal nooit vertrekken?
Als die Russen op hun achterste zouden blijven zitten, zou ik nog daar zijn.
Alsof wij hier als toeristen kwamen.
Nu ga ik hier studeren ja. En als er daar een normale sfeer is, naar daar. Waarom niet.
Mijn vader wil wel naar huis. Zijn meestal de ouders die veel missen.
Familie, vrienden, thuisland...
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Blijft vreemd dat degene die zich als gewillige schapen onderwerpen aan de dictatoriale wil van een denkbeeldige god de grootste terroristen onder de mensheid zijn...
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Roelof schreef:Blijft vreemd dat degene die zich als gewillige schapen onderwerpen aan de dictatoriale wil van een denkbeeldige god de grootste terroristen onder de mensheid zijn...
Ik zie de link niet met de reactie hierboven... ?
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

ChechenMaga schreef:
Roelof schreef:Blijft vreemd dat degene die zich als gewillige schapen onderwerpen aan de dictatoriale wil van een denkbeeldige god de grootste terroristen onder de mensheid zijn...
Ik zie de link niet met de reactie hierboven... ?
Moet die er zijn dan? :huh:
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

ChechenMaga schreef:
Roelof schreef:Blijft vreemd dat degene die zich als gewillige schapen onderwerpen aan de dictatoriale wil van een denkbeeldige god de grootste terroristen onder de mensheid zijn...
Ik zie de link niet met de reactie hierboven... ?
zoek maar op google anti-islam of iets wat daarop lijkt. Resultaat gegarandeerd van allemaal anti-moslims die allen elkaar napraten :p zonder enige ECHTE kennis te hebben over de islaam.

Roelof, waarom lees je niet de hele koran door? (bij voorkeur in het Arabisch) :)
Dan zal je zelf erachter komen dat de islaam niet is zoals je nu denkt dat het is.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Trotse-Moslim schreef:Roelof, waarom lees je niet de hele koran door? (bij voorkeur in het Arabisch) :)
Dan zal je zelf erachter komen dat de islaam niet is zoals je nu denkt dat het is.
Ik heb geen woestijtaal nodig om ZEKER TE WETEN dat de islam een verdorven sekte is jongen.
(Ik dacht trouwens dat de koran voor alle mensen geschreven was..., waarom moet ik die onzin dan persé in het arabisch lezen?)

Ieder mens met een klein beetje relativatie vermogen die de verdorvenheden uit de koran combineert met de daden van de dwazen die dit boek als woord van een god en als absolute waarheid beschouwen, en die hun stinkende best doen om die onzinnigheden die dit boek voorschrijft na te leven, weet eigenlijk al genoeg...
  • "Degene die zich als gewillige schapen onderwerpen aan de dictatoriale wil van een denkbeeldige god blijken in de praktijk de grootste terroristen onder de mensheid zijn."
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Trotse-Moslim schreef:
Roelof, waarom lees je niet de hele koran door? (bij voorkeur in het Arabisch) :)
Dan zal je zelf erachter komen dat de islaam niet is zoals je nu denkt dat het is.
beste trotse moslim,
ik weet niet wat trots is aan moslim zijn, maar dat terzijde.

lees en begrijp jij arabisch?
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

ChechenMaga schreef:Hah. :razz:
Alsof de anti-islam mensen (o.a. u) wél de waarheid zouden vertellen over islam. :lol:
Als dat gebeurt, zal er rode sneeuw vallen. :o
Dat is eens gebeurd (misschien wel vaker, maar minstens 1 keer) in Rusland. Rood zand uit Mongolie werd meegevoerd door de wind en door het verdampen van water en dergelijke, kwam het in een wolk, waar sneeuw gevormd werd. Toen de sneeuw viel, was het rood door het woestijnzand
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

weda schreef:
Trotse-Moslim schreef:
Roelof, waarom lees je niet de hele koran door? (bij voorkeur in het Arabisch) :)
Dan zal je zelf erachter komen dat de islaam niet is zoals je nu denkt dat het is.
beste trotse moslim,
ik weet niet wat trots is aan moslim zijn, maar dat terzijde.

lees en begrijp jij arabisch?
Ik zal het even voor Trotse-Moslim beantwoorden aangezien hij nu druk bezig is met het voorbereiden. Hij vertrekt morgen namelijk naar Marokko, insa'Allah.

Trotse-Moslim spreekt vloeiend Arabisch. Hij heeft een tijdje in Cairo gestudeerd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Chaimae schreef:Ik zal het even voor Trotse-Moslim beantwoorden aangezien hij nu druk bezig is met het voorbereiden. Hij vertrekt morgen namelijk naar Marokko, insa'Allah.

Trotse-Moslim spreekt vloeiend Arabisch. Hij heeft een tijdje in Cairo gestudeerd.
Maar niet slim genoeg, om mijn berichten in deze thread te begrijpen....
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Freya schreef:
Chaimae schreef:Ik zal het even voor Trotse-Moslim beantwoorden aangezien hij nu druk bezig is met het voorbereiden. Hij vertrekt morgen namelijk naar Marokko, insa'Allah.

Trotse-Moslim spreekt vloeiend Arabisch. Hij heeft een tijdje in Cairo gestudeerd.
Maar niet slim genoeg, om mijn berichten in deze thread te begrijpen....
Goh meid, hoe komt dat denk je?

Ik ben een moslim en jij niet.

En de stelling van deze site is dat moslims zooooo dom zijn en niet-moslims zooooo slim zijn, hihi. (Althans dat is wat jullie alle mensen willen laten geloven) Dus dat verklaart een hoop :)

Degene die zichzelf als de slim bestempelen of de andere als niet-slim bestempelen vind ik het domst. En degene die zichzelf als niet-slim bestempelen en anderen als slim bestempelen zijn in mijn ogen juist slimst :wink:
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Trotse-Moslim schreef:En de stelling van deze site is dat moslims zooooo dom zijn en niet-moslims zooooo slim zijn, hihi. (Althans dat is wat jullie alle mensen willen laten geloven) Dus dat verklaart een hoop
Wat één of andere middeleeuwse pedofiele woestijnrover mensen wil laten geloven, dat verklaart ook vele gebeurtenissen in de wereld waar het menselijk bloed rijkelijk vloeit...
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Trotse moslim schreef:Vooraanstaande mensen als Harun Yahya en voor hem de Fransman Maurice Bucaille, deze laatste zelf geen moslim, stelden reeds vast dat de Qor'aan geen met onze huidige wetenschappelijke kennis tegenstrijdige uitspraken bevat. De Qor'anische beschrijving van het embryo, zie onder andere de verzen 22:5 of 39:6, komt precies overeen met wat wij er tegenwoordig van weten.
Freya schreef:Al eerder op dit forum is Harun Yahya besproken. Hij is geen vooraanstaand man of wetenschapper, Trotse moslim, het is de naam van een groep mensen, met aan het hoofd een turkse binnenhuisarchitect. Zij worden gefinancierd door salafistische arabieren. Hun theorieën zijn werkelijk waardeloos, de gehele evolutietheorie wordt afgebrand, op een onwetenschappelijke wijze, inclusief leugens. Dat geldt ook voor hun boeken over de Joodse holocaust, dat zou volgens deze organisatie niet zijn gebeurd

Nou ja, genoeg info gevonden over die Bucaille. Een man, die in wetenschappelijke kringen een totale nobody is, maar die door moslims wordt omarmd, omdat deze chirurg, die toen werkte aan het hof van de SA koning Faisal, een boekje heeft geschreven over de wetenschappelijke juistheid van de koran. Deze zijn dus ook al lang weersproken. En je kent het spreekwoord, "wiens brood men eet, wiens woord men spreekt"
En dat mensen in die tijd zouden niet zouden hebben geweten hoe een embryo er uit ziet, doe nou nu niet zo dom.

Denk je werkelijk niet, dat er in die tijd al vrouwen waren, die wel eens een miskraam kregen? Waarschijnlijk in die tijd nog wel meer dan nu, wegens het ontbreken van goede medische verzorging.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Freya schreef:
Trotse moslim schreef:Vooraanstaande mensen als Harun Yahya en voor hem de Fransman Maurice Bucaille, deze laatste zelf geen moslim, stelden reeds vast dat de Qor'aan geen met onze huidige wetenschappelijke kennis tegenstrijdige uitspraken bevat. De Qor'anische beschrijving van het embryo, zie onder andere de verzen 22:5 of 39:6, komt precies overeen met wat wij er tegenwoordig van weten.
Freya schreef:Al eerder op dit forum is Harun Yahya besproken. Hij is geen vooraanstaand man of wetenschapper, Trotse moslim, het is de naam van een groep mensen, met aan het hoofd een turkse binnenhuisarchitect. Zij worden gefinancierd door salafistische arabieren. Hun theorieën zijn werkelijk waardeloos, de gehele evolutietheorie wordt afgebrand, op een onwetenschappelijke wijze, inclusief leugens. Dat geldt ook voor hun boeken over de Joodse holocaust, dat zou volgens deze organisatie niet zijn gebeurd

Nou ja, genoeg info gevonden over die Bucaille. Een man, die in wetenschappelijke kringen een totale nobody is, maar die door moslims wordt omarmd, omdat deze chirurg, die toen werkte aan het hof van de SA koning Faisal, een boekje heeft geschreven over de wetenschappelijke juistheid van de koran. Deze zijn dus ook al lang weersproken. En je kent het spreekwoord, "wiens brood men eet, wiens woord men spreekt"
En dat mensen in die tijd zouden niet zouden hebben geweten hoe een embryo er uit ziet, doe nou nu niet zo dom.

Denk je werkelijk niet, dat er in die tijd al vrouwen waren, die wel eens een miskraam kregen? Waarschijnlijk in die tijd nog wel meer dan nu, wegens het ontbreken van goede medische verzorging.
Het is 1 persoon lieve schat, Adnan Oktar (alias Harun Yahya = zijn schrijversnaam).

Hij heeft oa. Filosofie gestudeerd a/d Uni. van Istanboel.

Ziehier zijn biografie: http://www.harunyahya.com/nl/sectie/auteur.php

Heb je nog andere vragen? :)
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Adnan Oktar
Is één persoon, en binnenhuisarchitekt.
Harun Yahya
Schrijverskollektief.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie