a message for you...

Moderator: M

eva surga

a message for you...

Berichtdoor eva surga » Wo Dec 22, 2004 11:01 pm

denk goed na over wie je werkelijk bent, je bent - als het goed is - een weldenkend mens. als het kan wil je ook bewuster worden, intelligent zijn.

kies je voor jezelf, je eigen persoonlijke ontwikkeling, je menszijn, dan is er in je hoofd geen plaats voor religieus fanatisme, of dat nu christelijke kruistochten zijn of islamitische heilige oorlog.

de eerste NOODZAKELIJKE STAP die ieder weldenkend mens moet maken, is religie LOSKOPPELEN van wie je ZELF als mens bent. je bent MENS, geen bosnier of serviër. je bent MENS, geen christen of islamiet.

wat is nou een islamiet of een christen? dat zijn IDEEËN, BEELDEN, GEDACHTEN, FILOSOFIEËN. dat ben je zelf niét!

dus mohammed b is ECHT STOM: er zijn andere gezonde betere wegen om naar bed te gaan met maagden. trouwens, het afspraakje met de 70/72 maagden liep hij ook mis.

samir a, maar ook de nep imam abdul jabbar: ze leidden EEN GELEEND LEVEN. leef toch je EIGEN LEVEN! LEEN JE JE NIET UIT aan ronselaars, die jou, beste jason (ook zo'n bevlogene) willen gebruiken voor hun destructieve concepten.

ik ben eva, administrator van

www.mslog.web-log.nl
deze weblog met ruim 5 tot 600 bezoekers per dag is voor iedereen die ZELFBEWUST leeft.
www.magicsessions.tk
deze wereldberoemde website toont jou - als je daar de tijd voor neemt tenminste - WAT ER NOG MEER IS OP AARDE dan mekaar maar in elkaar slaan omdat jij marokkaan bent en ik een indische meid.
maar als je ECHT ALLES WIL WETEN, WAT DE OORSPRONG IS VAN DIT ALLES, waar het VANDAAN KOMT: jood draagt keppeltje, zonder keppeltje is hij nergens, moslim draagt hoofddoek, deejay draagt PETJE: bestudeer dan de verborgen bestanden van www.makrendih.tk

en ben je klaar voor het grote werk, wil je het diepe in:
nnw.psydolphin.net

en dan zul je jezelf veel beter kennen dan je ooit voor mogelijk hield, en je zult goed met mensen kunnen omgaan, en ook anderen kunnen helpen...

de eerste NOODZAKELIJKE STAP IS: inzien en erkennen dat er GEEN GOD IS. GOD, ALLAH enz. IS NIET ECHT, ZIJN "BEELDSPRAKEN", "metaforen".

je bent toch stom als je daarnaar leeft!

beste islammeisje - ook zonder hoofddoek kun je gezond leven!

beste christen - ook zonder kerstviering gaat het goed

beste joodse man - je kunt ook verder ademhalen zonder keppeltje!

triest, dat zoveel DOMME mensen zich LATEN leven, waardoor je al deze ellende heb.

wat is er dan nog? JEZELF! leef VANUIT JEZELF, en HELP OOK ANDEREN!

MAGICSESSIONS-MAKRENDIH-MSLOG: voedsel voor hen DIE ZICHZELF willen zijn!

dit postte ik zojuist in het forum van www.filosofiemagazine.nl:

beste weldenkende intelligente bewuste mensen,
ik ben medegebruiker van www.mslog.web-log.nl en daarvan is onderstaande tekst afkomstig. omdat wij juffrouw aha steunen (hoewel ze weer eens aan het werk moet, want zoals nu lijkt ze gezwicht - wat ik ook van eva ten opzichte van dit forum vindt) vind ik onderstaande tekst interessant genoeg om het hier onder jullie aandacht te brengen. mslog is de weblog van www.magicsessions.tk die het gedachtengoed verspreid van de society of the cat people founded 886 cs.

theo was een gewaardeerd lid van scp, en wij van magicsessions.tk vinden het erg dat hij er niet meer is. met hem is een taalvirtuoos heengegaan. immers, schelden is ook een kunst.

onderstaand bericht is van eva surga, administrator van mslog:

beschouw het als een verlate sinterklaasgedicht, of beter nog een aankomend kerstgedicht. terugkijkend op een jaar vol terrorisme, repressie, regressie en vooral ontzettende domheid is het goed daar enige tegenwicht over te zetten.

this is for a, samir, die denkt dat die heel wat is
voor b, mohammed, die zijn afspraak met zijn maagden misliep
voor d, murat, die zijn hele leven vergooid heeft, zo stom is die wel
voor j, abdul, die zich ontzettend belachelijk heeft gemaakt...

dit is voor iedereen die zich laat gebruiken voor het toneelstuk
die niet weten waar het werkelijk over gaat
die de oorsprong der dingen kwijt zijn
die niet weten wie zij zijn
die het niet begrijpen...

onderstaande tekst is ontleend uit
het voorwoord van de MRE edition
van de magicalbum 'we see all'
de bijbel van de dance
de bron van alles...

Naamloos

hij is het nu, de tijd, materie
hij is waarlijk naamloos
niemand kent zijn ware naam
dacht je dat hij zo heet?

in het engels betekent dat schaduw
in het frans beeldt hij gekte uit
in het duits geeft het hitte aan
in het nederlands maakt het mooi rond
in het maleis, dat italiaansch van het oosten,
doet het jouw doorgang zien...

hij heeft geen naam. hij is ieders ware vriend.
hij heeft geen naam. of het moet liefde zijn.

00.01 verse 1-3; lines 1/12 MA/Naamloos (edit)

'Naamloos' Eva's Short Name Mix (edit)
Written by Eva Surga with additional lyrics by Selina Kyle
Mixed by BAON at To My Kitchen Amsterdam, NL
Published (C) 2004 by Selina Kyle Press
excerpts taken from the Mascp Revised Edition (MRE)
of the Magicalbum 'We See All' / 'You Love Technicians'
this publication licensed courtesy of
www.magicsessions.tk 040712; permission granted by
Society Of The Cat People founded 886 CS
released by evava > 2544 (NL/TM)

en dit is voor aha:
beste ayaan, kom uit je schulp
en doe je werk, bevrijd de dommen
je weet dat je gelijk hebt
en wij steunen je...

www.magicsessions.tk

eva surga

faith or fate

Berichtdoor eva surga » Vr Dec 24, 2004 3:45 pm

volg gratis onderwijs bij mascp! lees dagelijks de SCRIPTURES in www.mslog.web-log.nl. word een ZELFBEWUST, WELWILLEND, INTELLIGENT NIEUW MENS! mohammed b. als je mag internetten, lees dan iedere dag www.mslog.web-log.nl dan zie je hoe stom je bent geweest! nou heb je alsnog je afspraakje met die 70 á 72 maagden misgelopen! bestudeer www.magicsessions.tk en www.makrendih.tk (verborgen bestanden). search in www.mslog.web-log.nl op 'scriptures'. als je dat allemaal leest zul je zien hoe het allemaal in elkaar zit en snap je pas hoezeer beperkend voor je eigen ontwikkeling en ontplooiing het is, als je 'gelovig' bent. hoe kun je nou 'jood', 'christen', 'moslim' zijn? door alleen maar even een keppeltje, hoofddoek op te zetten? je bent toch MENS?
als je magicsessions-makrendih-mslog bestudeert begrijp je ALLES. ook bijvoorbeeld de mooie kleuren hierboven van faith freedom: rood-blauw! wij allen hebben één gezamenlijke identiteit en dat is: wij zijn mensen! stop met die GELEENDE IDENTITEITEN! je bent GEEN JOOD of ARABIER, daar komen alleen oorlogen van!

wij zijn kunstenaars. ONE WORLD. eva.

Patrick

Berichtdoor Patrick » Vr Dec 24, 2004 9:47 pm

Mohammed B en velen met hem, zijn niet enkel dader maar vooral ook slachtoffer. Slachtoffer van een levenslange indoctrinatie, een ideologie die geen plaats biedt voor afwijkende gedachten wordt hem door zijn omgeving voorgehouden als de enige waarheid. Eenieder die niet bij het clubje hoort, die de zeden en gebruiken niet opvolgt, is niet beter dan de beesten. Cru, maar zo denken extremisten nu eenmaal.

We strijden dus niet zozeer tegen mensen, maar wel tegen foute en totalitaire ideën door ze openlijk te bekritiseren op alle mogelijke manieren.

eva surga

Berichtdoor eva surga » Za Dec 25, 2004 12:15 am

"We strijden dus niet zozeer tegen mensen, maar wel tegen foute en totalitaire ideën door ze openlijk te bekritiseren op alle mogelijke manieren."

dag patrick, dank je voor je specificatie. ik ben het geheel met je eens, en het gaat ook niet zozeer om op bepaalde personen in te spelen. totalitaire ideeën zijn schadelijk voor de mens, zowel geestelijk (indoctrinatie) als lichamelijk (martelingen), omdat ze de natuurlijke verlangen van de mens om zich 'wel te bevinden' en zich te ontplooien, volstrekt verhinderen.

wij van magicsession zijn allen kunstenaars. het is uit ervaring als ik zeg dat, om jezelf vrij als men je te ontwikkelen en te ontplooien, zodanig zelfs dat je ook voor anderen in deze mensengemeenschap waarin we met zijn allen leven, wat kun doen en terugdoen - is, dat deze twee dingen de noodzakelijke stappen zijn:

1. beseffen wie je bent. je identiteit ligt in je menszijn, niet in cultureel opgelegde rituelen en tradities.

2. afstand nemen van godsdienst en religie. inzien dat dat niet jezelf is, maar iets externs, iets wat bedacht is. gewoon, beeldspraak, literatuur.

dit tweede punt is heel belangrijk. ik wil hier niemand schaden. maar hoe moeilijk ook, de gezonde basis om weldenkend te handelen is vanuit jezelf, je eigen menszijn. doen wat jij denkt dat goed is. kom je daarmee op het terrein van de vrijheid van de ander, dan die kritiek aanvaarden en ook jezelf corrigeren. maar altijd vertrekken van uit de mens, en nooit: 'god wil dit van mij', 'god zegt dat jij dood moet', enz.

het is nu kerstavond. in het midden-oosten loopt nog steeds een toneelstuk dat al duizenden jaren daar gespeeld wordt: 'ik ben jood en ik moet filistijnen in elkaar slaan' en: 'wij palestijnen hebben de pest aan joden'.

dit alles wordt veroorzaakt doordat deze mensen in iets geloven, wat helemaal niet bestaat.

ze hadden ook net zogoed kunnen zeggen: 'ik ben van ajax en jij voor feyenoord, nou, laten we nu maar elkaar vermoorden.'

het is dus heel belangrijk om te zeggen: ik geloof in mijzelf en in het vermogen van de mensheid, en niet in een god die niet bestaat.

op het risico af dat ik misschien hier niet meer mag posten, zeg ik, beste patrick, dat god, allah, enz. niet bestaan. ze zijn verzonnen. ook deze kerstnacht.

beter is het om in de mens te geloven. want wij allen zijn mensen. dát hebben we allen gemeen!

de scheiding van kerk en staat (franse revolutie!) is de belangrijkste geschiedenis in de mensheid. het is werkelijk noodzakelijk, om - zelfs op deze kerstnacht - te zeggen: niet god, maar de mens is het gezag. en als mens wel proberen goed te doen. definitie van goed: geen schade plegen.

eva.

eva surga

mohammedje... hier gaat de koran en alles over!

Berichtdoor eva surga » Wo Aug 10, 2005 10:24 pm

------ eva: ------

[b]Dak Atwumaan...

dit moeten jullie echt zien!!! dit is ZO MOOI!!! KLIK ERROP!!! HIER GAAT HET NU OMM!!!

DIT IS DIE REGENERATION CYCLE!!!

http://www.eviltree.de/zoomquilt/zoom.htm

goh wat is dit goed zeg!!! treffend!!!

HAIL JEROEN BOSCH!!!

DOORLOOP JE HELE LEVEN!!!! MAAK DIE 5 X 20 MINUTEN!!!!

en hoeveel is dat? 100 minuten! en dat is?

juist! DE GEMIDDELDE LENGTE VAN EEN SPEELFILM!!!

SNAPPEM DAN!!!! MOHAMMED B!!! STOMME MOSLIM!!! SNAPPEM DAN!!!

HOEVEL KEER 20 MINUTEN ZIT ER IN LEVENSLAG???
[/b]

Terug naar “Commentaar van Lezers”