Het uur.

Moderator: M

Polleke

Berichtdoor Polleke » Wo Jul 11, 2007 1:33 am

Een beetje uw geschiedenis leren ..... geen enkel hedendaags land bestond 2000 jaar geleden ...

Geen interculturele training aan Chinezen geven binnenkort hoor.. :P
Slecht voor onze economie....

sprot

Berichtdoor sprot » Wo Jul 11, 2007 1:35 am

Polleke schreef:
Een beetje uw geschiedenis leren ..... geen enkel hedendaags land bestond 2000 jaar geleden ...

Geen interculturele training aan Chinezen geven binnenkort hoor.. :P
Slecht voor onze economie....

allez, de uitzonderingen daar gelaten ... :)
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Freya

Berichtdoor Freya » Wo Jul 11, 2007 9:18 am

Chaimae schreef:Als de Joden stoppen met het vermoorden van Palestijnen en het onderdrukken van de Palestijnse volk. Verder moeten ze de stad Jerusalem aan de Palestijnen geven, aangezien daar Quds ligt. Dat klaagmuur mogen de Palestijnen vernietigen.

Vrede en onrecht gaan niet samen beste Sprot. De Palestijnen zullen nooit ophouden met vechten totdat alle Joden zijn vernietigd.

Ondanks alle eerdere posten, lijk je maar wat blij te zijn, deze onwaarheden te blijven verkondigen. De Joden, die komen uit dat gebied. Sterker nog, de meesten van hen zijn verdreven door de arabieren en Turken, toen die langskwamen om de boel te koloniseren en de Joodse tempel te slopen, waar de klaagmuur nog maar een klein gedeelte van is. Toen hebben die imperialistische moslims de moskee op diezelfde plek gebouwd.

Ondanks hun moordpartijen, zijn er echter altijd nog Joden in dat gebied gebleven, die daar al generaties lang, duizenden jaren, woonden. Het woord Palestina is ook het woord, dat werd gebruikt om aan te geven, dat daar Joden woonden.

Het Palestijnse volk bestaat ook niet.

Zahir Muhse, lid van het Uitvoerend Comité van de PLO:

‘Het Palestijnse volk bestaat niet. De schepping van een Palestijnse staat is slechts een middel tot het voortzetten van onze strijd tegen de staat Israël ten behoeve van onze Arabische eenheid. In de werkelijkheid van vandaag is er geen verschil tussen Jordaniërs, Palestijnen, Syriërs en Libanezen.
Alleen om tactische redenen spreken we nog van het Palestijnse volk, omdat Arabische nationale belangen vragen dat we een afzonderlijk Palestijns volk positioneren om het Zionisme tegen te gaan. Om tactische redenen kan Libanon, een soevereine staat met vastomlijnde grenzen, geen aanspraak maken op Haifa en Jaffa, terwijl ik als Palestijn zonder enige twijfel Haifa, Jaffa, Beer-Sheba en Jerusalem kan opeisen. Echter, op het moment dat we ons recht opeisen op heel Palestina, zullen we geen seconde wachten met het verenigen van Palestina en Jordanië’ (31 maart 1977).

Dus, pure propaganda, en het blijkt ook te werken. Palestijnen zijn dus gewoon ordinaire arabieren, die als ze normaal hadden gedaan, gewoon hadden kunnen blijven wonen waar ze op dat moment leefden. Maar door hun oorlogsvoeringen, moesten ze uiteindelijk wel weg.

En de miljoen Joden die gedwongen arabische landen moesten verlaten, terwijl ze daar al duizenden jaren woonden, daar hoor ik je niet over Chaimea.

Verder ben ik van mening dat je de laatste dagen al meer uit je evenwicht bent, dan ooit tevoren. Zeker met uitspraken als dat jij er achter staat, dat alle Joden vermoord dienen te worden, ben je eigenlijk geen antwoord als de mijne waardig.

Je bent een diep triest figuur.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Jul 11, 2007 10:20 am

Verder ben ik van mening dat je de laatste dagen al meer uit je evenwicht bent, dan ooit tevoren. Zeker met uitspraken als dat jij er achter staat, dat alle Joden vermoord dienen te worden, ben je eigenlijk geen antwoord als de mijne waardig

Misschien is ze zich al aan het oefenen voor haar verloving met die vrome baardaap die ze amper kent?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ruth

Berichtdoor Ruth » Wo Jul 11, 2007 10:55 am

Manon schreef:
Verder ben ik van mening dat je de laatste dagen al meer uit je evenwicht bent, dan ooit tevoren. Zeker met uitspraken als dat jij er achter staat, dat alle Joden vermoord dienen te worden, ben je eigenlijk geen antwoord als de mijne waardig

Misschien is ze zich al aan het oefenen voor haar verloving met die vrome baardaap die ze amper kent?

aah juist ja Manon, je hebt het waarschijnlijk bij het rechte eind. Wat kan dat kind een ongelofelijke onzin uitkramen.
Volgens mij lijdt ze aan schizofrenie, dr zitten minstens 10 persoonlijkheden in dat warrige hoofd van haar. De een nog gekker dan de ander. Hopelijk doet de vakantie haar goed en werken haar hersenen weer wat beter na haar terugkomst. :evil:

(al acht ik die kans zeer klein, gezien haar posten van de afgelopen tijd)
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Jul 11, 2007 11:00 am

Moet je eens horen wie het zegt! Elk rationeel denkend mesn weet dat het Christendom nep is! Als er iemand is waarvan de hersens zijn aangetast dan ben jij het wel, Ruth.

Laat me toch niet lachen. :-)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ruth

Berichtdoor Ruth » Wo Jul 11, 2007 11:20 am

fout fout fout Chaimae. Als jij echt zo vroom ben mag je niet lachen. Is verboden in islam, het leidt namelijk af van het ware geloof. Geldt ook voor muziek, maarja dat hoef ik jou niet te vertellen he, als islam-deskundige !!

Ik als christen mag wel lachen :wink: , bovendien heb ik alle reden tot lachen. Ik ben namelijk niet zo'n dom, hersenloos, onnadenkend mutsje als jij. Ik mag nadenken, onderzoeken, twijfelen, dansen, liefhebben. Jij niet, jij moet alleen maar na-apen/nablaten wat jouw geliefde profeet je heeft bevolen.
Dus Chaimae, ik denk dat ik degene ben die als laatste lacht !!

hoe is t met je a.s. verloofde?? heb je al ja gezegd?? Zou maar gauw een hoofddoek gaan uitzoeken anders krijg je klappen.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

EDL

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Jul 11, 2007 11:27 am

Ach ja. Wie het laatst lacht het best. En ik weet al wie dat zal zijn.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Jul 11, 2007 12:19 pm

Chaimae schreef:Ach ja. Wie het laatst lacht het best. En ik weet al wie dat zal zijn.

Jaja, dat weet ik ook...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Jul 11, 2007 7:49 pm

Chaimae schreef:Het gaat de Palestijnen lukken insa'Allah. Het uur zal niet komen voordat alle Joden zijn vermoord staat in de hadeeth.

Wat is nu het verschil tussen hitler en allah?
Amorele atheistische nitwit

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Jul 11, 2007 7:54 pm

Chaimae schreef:Bommen maken is haram.

Hoe wil je dan de Joden uitroeien?
Amorele atheistische nitwit

Navane

Re: Het uur.

Berichtdoor Navane » Do Jul 12, 2007 12:13 pm

Chaimae schreef:Het uur (van het oordeel) zal pas komen wanneer de Moslims alle Joden hebben uitgeroeid.

Het veroveren van Jeruzalam/Quds door de Moslims behoort tot de kleinen tekenen van het laatste uur. Alle tekenen die zijn voorspeld door Mohammed zijn uitgekomen, of dreigen uit te komen.

Welke tekenen zijn dat dan?

Tot dusver hebben de moslims tegen israel alleen maar nederlagen geleden. Uit niets blijkt dat Allah gusntig staat tegenover de moslims. Of zou Jehovah gewoon sterker zijn?
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?

Ashadoe

Berichtdoor Ashadoe » Do Jul 12, 2007 12:47 pm

Navane schreef:Welke tekenen zijn dat dan?

De Tekenen voor de Dag des Oordeels

Het is overleverd van Aboe Sa'id al-Khoedri dat de Profeet ( vzmh ) heeft gezegd : " De donderbuien zullen als het Uur nadert zo toenemen dat wanneer iemand naar een groepje mensen toekomt , zal hij vragen : " Wie is er vanochtend door de bliksem getroffen ? " Zij zullen antwoorden : " Die en die en die en die zijn door de bliksem getroffen. " ( Ahmed, Musnad, 3/64, 65 )

Het is van Aboe Hoerairah overgeleverd , dat de Profeet ( vzmh ) gezegd heeft : " Het Uur zal niet aanbreken voor er een regen komt die alle onderkomens behalve tenten zal vernietigen. " ( Ahmed. 2/262 )

Er is door Aboe Hoerairah overgeleverd dat de Profeet ( vzmh ) zei : " Het Uur zal niet plaatsvinden voordat de volgende gebeurtenissen geweest zullen zijn : de mensen zullen met elkaar wedijveren in het bouwen van hoge gebouwen ; twee grote groepen zullen met elkaar vechten en er zullen veel gewonden zijn - beiden zullen dezelfde religueze leringen volgen ; de aardbevingen zullen toenemen ; de tijd zal snel voorbijgaan ; het elkaar kwaad doen en het doden zal toenemen ; bijna dertig dajjals zullen verschijnen , elk van hen beweert dat hij een boodschapper van Allah is ; een man zal een graf voorbijlopen en zeggen : " Ik wou dat ik op jouw plaats was ; " de zon zal uit het Westen opkomen en wanneer zij opkomt zullen mensen het zien ; zij zullen allen geloven , maar het zal de tijd zijn dat het geloven geen ziel baat die voorheen niet geloofde noch iets goeds door haar geloof verdiende ( Al-An'am 6:158 ) , en een rijke man zal zich zorgen maken want niemand accepteerd zijn Zakat. " ( Al-Boechari, Muslim )

Het is van Anaz overgeleverd dat de Profeet ( vzmh ) zei : " Onder de tekenen van de Uur kunnen wij de volgende vinden : " De kennis zal afnemen en de ontwetendheid zal verschijnen , ontucht en het drinken van wijn zal gewoon zijn ; het aantal mannen zal afnemen en het aantal vrouwen zal toenemen , tot één man voor vijftig vrouwen moet zorgen. " ( Al-Boechari, Kitab al-'ilm, 1/30,31 )

'Aisha zei : " Ik hoorde de Profeet ( vzmh ) zeggen : " De dag en de nacht zullen niet voorbijgaan tot de mensen Lat en 'Oezza ( twee goddinnen uit het pre-islamitische Arabië ) beginnen te aanbidden. " Ik zei : " O Boodschapper van Allah , ik dacht toen Allah de ayah : " Hij is het , Die Zijn boodschapper met leiding en de ware godsdienst heeft gezonden om deze te doen zegevieren boven alle godsdiensten , ofschoon de afgodendienaren er afkering van zijn. ( Taubah 9:33 ) betekende dat ( deze belofte ) vervuld zou worden. " De Profeet ( vzmh ) zei : " Het zal zo gebeuren als Allah het wenst. Dan zal Allah een prettige wind sturen, die eenieder die zelfs maar het geloof ter grootte van een mosterdzaadje in zijn hart heeft , zal meenemen. Slechts degenen zonder goedheid in hun hart zullen achterblijven en zij zullen tot de religie van hun voorvaderen terugkeren. ( Muslim, Kitab al-Fitan, 8/182 )

Er is overleverd van Aboe Hoerairah dat op een dag toen de Profeet ( vzmh ) met de mensen zat een bedoeïen naar hem toekwam en hem over iman en islam vroeg. Daarna vroeg hij : " O Boodschapper van Allah , wanneer zal het Uur zijn ? " Deze zei : " Degene ondervraagd wordt , weet daarover niet meer dan degene die vraagt , maar ik kan je over haar tekenen vertellen. Wanneer een slaaf haar meesteres baart en wanneer de mensen met blote voeten en zonder kleding de leiders van de mensen worden - dit zijn de tekenen van het Uur. Er zijn vijf zaken die niemand behalve Allah kent. " Toen reciteerde hij : " Voorwaar , Allah alleen bezit de kennis van het Uur. Hij zendt de regen neder en Hij weet wat zich in de baarmoeder bevindt. Geen ziel weet wat zij morgen zal doen en geen ziel weet in welk land zij zal sterven. Voorwaar , Allah is Alwetend , Alkennend. " ( Loekman 31:34 ) Toen ging de man weg en de Profeet ( vzmh ) zei : " Roep hem bij mij terug " , maar toen de mensen naar hem toe wilden gaan om hem terug te roepen , zagen zij niets meer. De Profeet ( vzmh ) zei : " Dat was Jibriel , die de mensen hun religie kwam onderwijzen ". ( Al-Boechari Kitab al-Iman 1/19: Kitab al-Tafsir - Soerat Loekman 6/144. Muslim )

Het is door Aboe Sa'id overgeleverd , dat de Profeet ( vzmh ) zei : " Het Uur zal niet aanbreken tot de tijd dat een man zijn huis verlaat en zijn schoenen en zweep of stok hem zullen vertellen wat er met zijn familie gebeurt. " ( Ahmed, Musnad, 3/88,89 )

Het is door Aboe Sa'id overgeleverd , dat de Profeet ( vzmh ) zei : " Bij Hem in Wiens hand mijn ziel is , het Uur zal niet aanbreken tot de wilde dieren tot de mensen zullen spreken en de man met zijn zweep of schoen zal spreken en dat zijn dij hem zal vertellen wat er met zijn familie gebeurt die hij achter liet. " ( Ahmed, Musnad, 3/83,84 )

Anas zei : " Wij spraken over het feit dat het Uur niet zal komen voordat er geen regen meer is en de aarde geen oogsten meer produceert en dat vijftig vrouwen door één man moeten worden verzorgd ; en dat als een vrouw een man voorbij loopt hij naar haar zal kijken en zal zeggen : " Deze vrouw had eens een echtgenoot. " ( Ahmed )

Aboe Hoerairah zei : " De Profeet ( vzmh ) zei : " Het Uur zal niet komen tot de tijd zo snel voorbij zal gaan , dat een jaar op een maand lijkt , een maand op een week , een week op een dag , een dag op een uur , en een uur op de tijd die nodig is om een palmblad te verbranden. " ( Ahmed )

Aboe Hoerairah zei : " De Profeet ( vzmh ) zei : " De wereld zal niet ten ondergaan tot degene die er het meest van geniet de verdorven zoon van de verdorvene is. " ( Ahmed )

Aboe Hoerairah zei : " De Profeet ( vzmh ) zei : " Voordat het Uur komt , zullen er jaren van bedrog zijn , waarin een waarheidslievend persoon niet geloofd wordt en een leugenaar wel ; en de onbetekenenden zullen het voor het zeggen hebben. " ( Ahmed )

Aboe Hoerairah zei : " Ik hoorde de Profeet ( vzmh ) zeggen : " Het Uur zal niet komen tot de schapen met hoorns niet meer met de schapen zonder hoorns zullen vechten. " ( Ahmed )

Het is overleverd van Aboe Hoerairah dat de Profeet ( vzmh ) zei : " Het Uur zal niet komen tot de weelde zo zal toenemen dat een rijke man zich zorgen maakt omdat niemand zijn sadaqah aanneemt ; de kennis zal weggenomen worden ; de tijd zal snel voorbijgaan ; beproevingen zullen verschijnen ; en er zal veel Harj zijn. " De Mensen vroegen : " Wat is Harj , o Boodschapper van Allah ? " Hij zei : " Doden , doden. " ( Ahmed )

Het is overleverd van Aboe Hoerairah dat de Profeet ( vzmh ) zei : " Bij Hem Die mij met de waarheid gestuurd heeft , deze aarde zal niet verloren gaan tot de mensen door landverschuivingen getroffen worden en door stenen verpletterd worden en in dieren veranderen. " De mensen vroegen : " Wanneer zal dat zijn , o Boodschapper van Allah ? " Hij zei : " Wanneer je vrouwen in het zadel ziet rijden , wanneer zangers normaal zijn , wanneer het afleggen van een valse getuigenis algemeen is en wanneer mannen met mannen liggen en vrouwen met vrouwen ". ( Al-haythami, Kitab al-fitan ).

Tariq ibn Shihab zei : " Wij zaten bij Ábd Allah ibn Mas'oed , toen een man naar ons toe kwam , die vertelde dat de tijd voor het gebed was aangebroken. Wij stonden dus op en gingen naar de moskee. Na het gebed kwam een man naar Ábd Allah ibn Mas'oed en zei : " As-salam alayka ( vrede zei met u ) , O Aboe 'Abd al-Rahman ". 'Abd Allah antwoordde : " Allah en Zijn boodschapper hebben de waarheid gesproken ". Wij keerden terug en vroegen elkaar : " Heb jij gehoord wat voor antwoord hij gegeven heeft ? " Wie van ons gaat hem daarnaar vragen ? " Ik zei : " Ik zal het hem vragen ; dus ik vroeg het hem toen hij naar buiten kwam. Hij vertelde van de Profeet ( vzmh ) : " Voordat het Uur komt , zal er een speciale groet zijn voor de mensen met waardigheid , de handel zal zo wijdverspreid zijn dat de vrouw haar man in de zaak helpt , familiebanden zullen verbroken worden ; het geven van valse getuigenissen zal gewoon zijn , en de waarachtige getuige zal zeldzaam zijn en het schrift zal wijdverspreid zijn ". ( Ahmed, Musnad, 1/407 )

( Uit het boek De Tekenen voor de Dag des Oordeels, van Ibn Kathir , Hoofdstuk 27 )

http://www.islaammail.com/iforum/forum_ ... =5945&PN=1
Allah is de Alwetende!

Iznogoodh

Berichtdoor Iznogoodh » Do Jul 12, 2007 12:51 pm

De meeste van deze voorspellingen zijn zo vaag geformuleerd dat ze altijd wel uitkomen.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

Navane

Berichtdoor Navane » Do Jul 12, 2007 12:54 pm

Ashadoe schreef:
Navane schreef:Welke tekenen zijn dat dan?

De Tekenen voor de Dag des Oordeels

( Uit het boek De Tekenen voor de Dag des Oordeels, van Ibn Kathir , Hoofdstuk 27 )

http://www.islaammail.com/iforum/forum_ ... =5945&PN=1

Ik had begrepen dat het ging om tekenen van de nederlaag van de joden - want dat is toch waar Chaimae het over heeft?

Jij noemt allerlei vaag geklets over de dag des oordeels, dat is iets anders.

En trouwens - zijn Chaimae en Ashadoe en Faris nu ook een persoon?
Polleke, kun jij dit eens goed uitzoeken a.j.b.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?

stropke

Berichtdoor stropke » Do Jul 12, 2007 2:32 pm

Chaimae schreef:
Thomas schreef:
Chaimae schreef:Het gaat de Palestijnen lukken insa'Allah. Het uur zal niet komen voordat alle Joden zijn vermoord staat in de hadeeth.

Dan is er maar een conclusie mogelijk: HET UUR ZAL NOOIT KOMEN.

Want amerika en vrienden zullen het nooooooit toestaan dat Israel wordt vernietigd.

Is die fabel ook weer de wereld uit......

Zeg nooit nooit. De Joden dienen uitgeroeid te worden.

En gij dient op te donderen, nu. Blijf maar in Marokko waar ge vanaf komt. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Als gij voor de uitroeien van Joden bent krijgt gij met mij te doen. Gods volk is niet uit te roeien. Jezus is de koning der Joden. Stond boven het kruis gespijkerd door Pilatus.
Zal ik u berichtje eens aan de Flikken doorgeven? Wat ge zegt is strafbaar in de wet: oproep tot genocide.
Ik denk er verdikkie goe aan dat ik het durf doorgeven, vergis u niet Chaimeaake, ge zult me nog tegenkomen. :evil:
Ik leg zeker klacht neer bij moderatie wegens u bericht.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

Ruth

Berichtdoor Ruth » Do Jul 12, 2007 2:44 pm

rustig maar lieve Stropke,

die domme Chaimae wilde nog effe indruk maken op haar taliban-aanbidder (w.s. leest die gozer haar posts)

Bovendien weten wij wel beter, het joodse volk zal nooit en te nimmer worden uitgeroeid. Zoveel eeuwen vervolging heeft hen niet klein gekregen. Dus die domme arabieren zal het zeer zeker niet lukken.

Maar je hebt gelijk, die post van haar kan echt niet.

Ruth

EDL

stropke

Berichtdoor stropke » Do Jul 12, 2007 2:44 pm

Monique schreef:

Wat is nu het verschil tussen hitler en allah?

Geen, alle twee dezelfde hufters. :twisted:

Thomas

Berichtdoor Thomas » Do Jul 12, 2007 2:47 pm

stropke schreef:
Chaimae schreef:
Thomas schreef:

Dan is er maar een conclusie mogelijk: HET UUR ZAL NOOIT KOMEN.

Want amerika en vrienden zullen het nooooooit toestaan dat Israel wordt vernietigd.

Is die fabel ook weer de wereld uit......

Zeg nooit nooit. De Joden dienen uitgeroeid te worden.

En gij dient op te donderen, nu. Blijf maar in Marokko waar ge vanaf komt. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Als gij voor de uitroeien van Joden bent krijgt gij met mij te doen. Gods volk is niet uit te roeien. Jezus is de koning der Joden. Stond boven het kruis gespijkerd door Pilatus.
Zal ik u berichtje eens aan de Flikken doorgeven? Wat ge zegt is strafbaar in de wet: oproep tot genocide.
Ik denk er verdikkie goe aan dat ik het durf doorgeven, vergis u niet Chaimeaake, ge zult me nog tegenkomen. :evil:
Ik leg zeker klacht neer bij moderatie wegens u bericht.

Hee Stropke,

Windt u niet te veel op he......
(Dat wordt zo benauwd in uw haranas.)
Wij weten wel beter.

Dat kind is eigenlijk de reactie niet eens waard.
Ff indruk maken en dan weg voor een aantal weken.
Ze is gewoon te dom om voor de shaitan te dansen.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Jul 12, 2007 4:52 pm

Navane schreef:En trouwens - zijn Chaimae en Ashadoe en Faris nu ook een persoon?
Polleke, kun jij dit eens goed uitzoeken a.j.b.

Beste Navane,
Chaimae is Chaimae, en Ashadoe en Faris zijn de zelfde persoon.
Ze zullen allicht contact met elkaar hebben, maar ze zijn niet een persoon.
Vriendelijke groet.
Ariel.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Roelof

Berichtdoor Roelof » Do Jul 12, 2007 10:48 pm

Chaimae schreef:Het uur (van het oordeel) zal pas komen wanneer de Moslims alle Joden hebben uitgeroeid.

Kijk eens aan, de 'religie van vrede' doet weer van zich spreken...

Roelof

Berichtdoor Roelof » Do Jul 12, 2007 11:27 pm

Chaimae schreef:Israel bestaat niet, en heeft ook nooit bestaan. Het is altijd Palestijna geweest, al Quds.

Al eerder had ik ons geesteszieke pubertje er op gewezen dat de 1400 jaar oude ideologie van een pedofiele woestijnrat die zij zelf als het woord van één of andere almachtige dictator beschouwd al spreekt over de staat Israël:

de (schijn)heilige koran schreef:Soera 17 heeft de titel: De nachtelijke tocht, de kinderen van Israël (al-Israa, banie Israa'iel)

19.58: Dezen zijn het over wie God Zijn zegeningen heeft uitgestort; namelijk de profeten van het nageslacht van Adam en van degenen die Wij met Noach droegen (in de ark) en van het nageslacht van Abraham en Israël; en zij behoren tot degenen die Wij leidden en uitverkoren. Toen de tekenen van de Weldadige hun werden voorgelezen vielen zij buigend en wenend neer.

20.47: "Gaat dus naar hem toe en zegt: 'Wij zijn de boodschappers van uw Heer; laat derhalve de kinderen van Israël met ons weggaan, en doe hun geen leed aan. Wij hebben u, voorwaar, een teken gebracht van uw Heer; vrede rust op hem die de leiding volgt;'"

20.80: "O kinderen van Israël, Wij bevrijdden u van uw vijand en Wij gingen met u een verbond aan, aan de rechter zijde van de Berg (Sinaï) en zonden manna en kwartels op u neer."

20.94: Hij antwoordde: "O zoon van mijn moeder, grijp mij niet bij mijn baard noch bij mijn hoofd." Ik was beducht dat je zou zeggen: 'Gij hebt een scheuring teweeg gebracht onder de kinderen van Israël en hebt niet op mijn woord gewacht.'"

23.49: En wij schonken Mozes het Boek opdat zij (de kinderen Israëls) leiding mochten volge.

26.17: Laat de kinderen Israëls met ons meegaan'."

26.22: Is dit de gunst die je mij in herinnering brengt, dat je de kinderen van Israël tot slaven hebt gemaakt?"

26.59: Zo geschiedde het; en Wij gaven die als een erfenis aan de kinderen van Israël."

26.197: Is het geen teken voor hen dat de geleerden onder de kinderen van Israël het weten?

27.76: Waarlijk deze Koran legt aan de kinderen van Israël veel uit van hetgeen waaromtrent zij verschillen.

32.23: Voorzeker, Wij gaven Mozes het Boek - twijfel dus niet aan de ontmoeting met Hem - en Wij maakten dit tot een richtsnoer voor de kinderen van Israël.

40.53: En Wij gaven Mozes de leiding, en deden de kinderen van Israël het Boek erven.

43.59: Hij (Jezus) is niets dan een dienaar wie Wij Onze gunst schonken en Wij stelden hem tot voorbeeld voor de kinderen van Israël.

44.30: En zo redden Wij de kinderen van Israël van een vernederende kwelling.

45.16: Wij gaven het Boek en de heerschappij en het profetenambt aan de kinderen van Israël en Wij hadden hen van goede dingen voorzien: Wij begunstigden hen boven de andere volkeren.

46.10: "Ziet, indien hij van God is en gij hem verwerpt, hoewel een getuige vanuit de kinderen Israëls (Mozes) heeft getuigd van een aan hem gelijke en hij geloofde (in hem) maar gij zijt hoovaardig? Voorwaar God leidt het onrechtvaardige volk niet.

61.6: En toen Jezus, zoon van Maria, zeide: "O kinderen van Israël, Ik ben God's boodschapper voor u, datgene bevestigend wat vóór mij in de Torah was, en een blijde tijding gevende van een boodschapper die na mij komen zal, zijn naam zal Ahmad zijn." En als hij tot hen komen zal met duidelijke bewijzen zullen zij zeggen: "Dit is louter bedrog."

62.14: O, gij die gelooft, weest God's helpers, zoals toen Jezus, zoon van Maria, tot zijn discipelen zeide: "Wie zijn mijn helpers terwille van God?" De discipelen antwoordden: "Wij zijn God's helpers!" Toen geloofde een gedeelte van de kinderen Israëls, terwijl een ander deel niet geloofde maar Wij hielpen de gelovigen tegen hun vijand en zij werden overwinnaars.

Profeet Mohammed is beter dan jezus etc .. (de verschillen)

Kennelijk krijg je bij het likken van de kont van een geesteszieke middeleeuwse pedofiel een portie stront in je ogen die er voor zorgt dat je zelfs zijn eigen verdorvenheden niet meer kunt lezen...

stropke

Berichtdoor stropke » Vr Jul 13, 2007 10:25 am

Het uur.

Zeg een vraagske tussendoor...is dat UUR zomertijd of wintertijd?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Srry ben in mijn zotte doen :razz:

Ashadoe

Berichtdoor Ashadoe » Vr Jul 13, 2007 11:30 am

Navane schreef:Ik had begrepen dat het ging om tekenen van de nederlaag van de joden - want dat is toch waar Chaimae het over heeft?

tjonge jonge, ik moet ff beginnen goed te lezen :oops:

maar goed. Misschien dat Chaimae het kan toelichten als ze terug is van vakantie. Een teken die ik heb gevonden:

• De Kafir Dajjal (Anti Christ) zal verschijnen uit Isafhan [Iran] tijdens de tijd van Mahdi. (Ahmad). 70.000 Joden uit Isfahan zullen hem volgen. (Tirmidhie).
(Vandaag leven er meer dan 40.000 Joden in het 'Jewish neighborhood of Isfahan').

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=3555
Allah is de Alwetende!

sprot

Berichtdoor sprot » Vr Jul 13, 2007 11:38 am

Ashadoe schreef:
Navane schreef:Ik had begrepen dat het ging om tekenen van de nederlaag van de joden - want dat is toch waar Chaimae het over heeft?

tjonge jonge, ik moet ff beginnen goed te lezen :oops:

maar goed. Misschien dat Chaimae het kan toelichten als ze terug is van vakantie. Een teken die ik heb gevonden:

• De Kafir Dajjal (Anti Christ) zal verschijnen uit Isafhan [Iran] tijdens de tijd van Mahdi. (Ahmad). 70.000 Joden uit Isfahan zullen hem volgen. (Tirmidhie).
(Vandaag leven er meer dan 40.000 Joden in het 'Jewish neighborhood of Isfahan').

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=3555

En ge vergeet nog Nostradamus ....!!
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste

Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)

Sapere aude!

In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Terug naar “Commentaar van Lezers”