...

Moderator: M

Ashadoe

...

Berichtdoor Ashadoe » Wo Jul 11, 2007 2:40 pm

Tsja, hier ben ik dan. En niemand anders. Gewoon Ashadoe die een verklaring komt afleggen.

Ik begrijp dat ik er niet onderuit kan.
Ik kan wel ontkennen, maar het bewijs is geleverd en ik zat het toch moeten bekennen.

Polleke heeft gelijk. Freya heeft gelijk.

Faris bestaat niet en ik zit nu met een rood hoofd voor de PC.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik het heb gedaan, misschien omdat ik eens wou zien hoe een ex-moslim zich voelde.

Het was in elk geval fout wat ik heb gedaan, het spijt me en ik hoop dat jullie, als forum en persoonlijk, het me kunnen vergeven.

Als jullie willen dat ik wegblijf, vind ik dat terecht en dat zal ik dan ook maar doen.

Zusters, broeders, ik hoop dat jullie het me ook vergeven, aangezien ik het er niet beter op heb gemaakt. Mijn excuses gaan vooral naar jou Chaimae.

Dat Allah het me mag vergeven.

Ashadoe
Allah is de Alwetende!

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Jul 11, 2007 4:19 pm

Ik vind dat uw excuses vooral moeten uitgaan naar ex-moslims, mensen die dikwijls heel veel moeilijkheden ondervinden in hun leven en sociaal patroon. Mensen waarvoor deze site speciaal werd opgericht om hen een hart onder de riem te steken.

Het getuigt van een grote kinderachtigheid om u zo te gedragen en op die manier andere mensen in diskrediet te brengen.

Indien dit de manier is waarop nieuwe moslimbekeerlingskes (de suikermoslima's) zich gedragen, moge dit dan ook de ogen van anderen openen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Deovolanthe

Berichtdoor Deovolanthe » Wo Jul 11, 2007 4:25 pm

Beste Ashadoe,

Ik vind het moedig dat je toegeeft dat je fout zat.Ik hoop dat ik je nog lang zal meemaken op dit forum.

Mattheus 18:21-23
‘Heer, als mijn broeder of zuster tegen mij zondigt, hoe vaak moet ik dan vergeving schenken? Tot zevenmaal toe?’ 22 Jezus antwoordde: ‘Niet tot zevenmaal toe, zeg ik je, maar tot zeventig maal zeven. 23
JESUS IS LORD...

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jul 11, 2007 5:26 pm

Van mijn hoef je niet weg te blijven Ashadoe.
Wij wisten bijna van post een dat je een grapje met ons uit wilde halen.
Dat mag, maar je moet het niet gek vinden dat we je gelijk door hebben.
Blijf jij maar lekker posten.Wie weet steek je iets op.
Je ziet er trouwens heel leuk uit.
Lekker blond, en je hebt een leuke gezichtje. Je bent een knappe meid.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ashadoe

Berichtdoor Ashadoe » Wo Jul 11, 2007 6:34 pm

Bij deze dan ook mijn excuses aan de ex-moslims. Het is echt niet mijn bedoeling geweest deze belachelijk te maken.

En het was het gedrag van mij persoonlijk en niet het gedrag van bekeerde moslims in het algemeen.

Ariel, bedankt, al denk ik dat je met met Souhaila verwart.
Ik heb nooit foto's van mezelf op het forum geplaatst.
Allah is de Alwetende!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jul 11, 2007 6:58 pm

Dat is waar lieverd, maar je foto staat wel op internet.
Ik zal niet zeggen waar, maar ik heb je gezien. :razz:
Je ziet er prachtig uit. Je kan me vertrouwen. Ik zal aan niemand zeggen op wat voor site ik je foto gezien hebt.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ashadoe

Berichtdoor Ashadoe » Wo Jul 11, 2007 7:24 pm

ooeeeh :smile: spannend.

hahaha:wink:
Allah is de Alwetende!

Thomas

Berichtdoor Thomas » Wo Jul 11, 2007 7:27 pm

Ariel schreef:Dat is waar lieverd, maar je foto staat wel op internet.
Ik zal niet zeggen waar, maar ik heb je gezien. :razz:
Je ziet er prachtig uit. Je kan me vertrouwen. Ik zal aan niemand zeggen op wat voor site ik je foto gezien hebt.

Ik ook niet Laura.
Maar je ziet er inderdaad redelijk goed uit met je gele shirt.
Verder moet je maar roeien met de riemen die je hebt....... :mrgreen:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Thomas

Berichtdoor Thomas » Wo Jul 11, 2007 7:28 pm

Dubbel
Laatst gewijzigd door Thomas op Wo Jul 11, 2007 8:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Context???

Uitleg???

Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Ruth

Berichtdoor Ruth » Wo Jul 11, 2007 7:53 pm

fijn dat er ook nog wat mensen zijn die om dit voorval kunnen lachen maar ik ben dr knap pissig over eerlijk gezegd.
Misschien is het voor de doorgewinterde leden een makkie om dit soort fake-verhalen te doorzien maar ik schijt dr van. Excuses voor mn taalgebruik.
Zolangzamerhand begin ik steeds meer argwaan te krijgen bij nieuwe leden, het eerste wat ik dan denk is: kan ik dit geloven of is dit de zoveelste moslimtrick.
Kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me.
Het enige wat de moslims en hun bekeerlingen ermee bereiken is dat ik hen steeds minder serieus neem. Strakke aktie dus.

Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Ashadoe

Berichtdoor Ashadoe » Wo Jul 11, 2007 8:49 pm

Ook mijn excuses naar jouw kant Ruth. Zowieso heb ik met het vertrouwen van iedereen gespeeld. Ik weet dat het verkeerd was en ik snap je reactie heel goed. Van mij mag je ongeloofelijk pissig op me zijn.
Allah is de Alwetende!

Ashadoe

Berichtdoor Ashadoe » Wo Jul 11, 2007 8:52 pm

Dat is waar lieverd, maar je foto staat wel op internet.
Ik zal niet zeggen waar, maar ik heb je gezien.

Ik ook niet Laura.
Maar je ziet er inderdaad redelijk goed uit met je gele shirt.
Verder moet je maar roeien met de riemen die je hebt.......

Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar die site :redface:
Allah is de Alwetende!

Teva Teff

Re: ...

Berichtdoor Teva Teff » Wo Jul 11, 2007 8:55 pm

Ashadoe schreef:Tsja, hier ben ik dan. En niemand anders. Gewoon Ashadoe die een verklaring komt afleggen.

Ik begrijp dat ik er niet onderuit kan.
Ik kan wel ontkennen, maar het bewijs is geleverd en ik zat het toch moeten bekennen.

Polleke heeft gelijk. Freya heeft gelijk.

Faris bestaat niet en ik zit nu met een rood hoofd voor de PC.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik het heb gedaan, misschien omdat ik eens wou zien hoe een ex-moslim zich voelde.

Het was in elk geval fout wat ik heb gedaan, het spijt me en ik hoop dat jullie, als forum en persoonlijk, het me kunnen vergeven.

Als jullie willen dat ik wegblijf, vind ik dat terecht en dat zal ik dan ook maar doen.

Zusters, broeders, ik hoop dat jullie het me ook vergeven, aangezien ik het er niet beter op heb gemaakt. Mijn excuses gaan vooral naar jou Chaimae.

Dat Allah het me mag vergeven.

Ashadoe

Moslims zijn leugenaars.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Wo Jul 11, 2007 9:37 pm

Ruth schreef:fijn dat er ook nog wat mensen zijn die om dit voorval kunnen lachen maar ik ben dr knap pissig over eerlijk gezegd.
Misschien is het voor de doorgewinterde leden een makkie om dit soort fake-verhalen te doorzien maar ik schijt dr van. Excuses voor mn taalgebruik.
Zolangzamerhand begin ik steeds meer argwaan te krijgen bij nieuwe leden, het eerste wat ik dan denk is: kan ik dit geloven of is dit de zoveelste moslimtrick.
Kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me.
Het enige wat de moslims en hun bekeerlingen ermee bereiken is dat ik hen steeds minder serieus neem. Strakke aktie dus.

Ruth

Ook ik ben er ingestonken.
Toch blijf ik van mening dat je niet iedereen meteen moet wantrouwen.
Gun elke nieuweling om te beginnen het voordeel van de twijfel.
Een bedrieger valt vroeg of laat toch wel door de mand (deze overigens wel erg snel).
Bovendien: wat kan je nu helemaal gebeuren?
Echt vertrouwen kan je niemand.

Iznogoodh

Berichtdoor Iznogoodh » Wo Jul 11, 2007 10:46 pm

Ashadoe schreef:Ook mijn excuses naar jouw kant Ruth. Zowieso heb ik met het vertrouwen van iedereen gespeeld. Ik weet dat het verkeerd was en ik snap je reactie heel goed. Van mij mag je ongeloofelijk pissig op me zijn.
Ik vind het wel grappig. Ik heb op een andere site wel eens gespeeld met het idee om me voor te doen als een Moslim die Allah prijst voor zijn wijsheid en goedheid die uit de schepping blijkt, waarbij ik dan langzaam steeds absurdere dingen zou gaan prijzen.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Jul 11, 2007 10:51 pm

Wie durft er nu nog het woord "vooroordeel" in de mond te nemen?
Iedere keer weer worden de zgn "vooroordelen" bevestigd.
Strakke actie... een parel voor FFI... het onderstreept maar weer eens dat FFI gelijk heeft en niet allah.
Amorele atheistische nitwit

Bernie

Berichtdoor Bernie » Wo Jul 11, 2007 11:18 pm

Okay Ashadoe, het is niet fraai, maar dat heb je inmiddels zelf ook door. Op elk moslimforum zou je hiervoor ongetwijfeld een ban krijgen.

Mijn religie gaat over liefde en vergeving:
Vergeef ons onze schulden,
zoals ook wij hebben vergeven
wie ons iets schuldig was.
13 En breng ons niet in beproeving,
maar red ons uit de greep van het kwaad
(Mat. 6:12-13)

Het is je vergeven wat mij betreft, ik hoop dat je hier -als jezelf- zal blijven schrijven en we van elkaar zullen leren.

Ma salama

Joannes

Berichtdoor Joannes » Wo Jul 11, 2007 11:20 pm

beste Polleke,

Sorry, dat ik jouw eerste hint, vanwege het bedrog van Faris niet direkt doorhad, en voordeel van de twijfel gaf aan hem.
Dat is nu waar die gasten steeds weer slinks misbruik van weten te maken, nl. de gereserveerdheid, die men aan de dag legt.
Het ligt niet in de westerse natuur van de mens om te wantrouwen, denk ik, in tegenstelling tot de opponenten. (genetisch bepaald?)
Op alle terreinen van de samenleving ondervinden we hiervan grote schade.

Ik moet zeggen dat je ''visie'' hebt, en ben blij dat er een ''waakhond'' als jij bent.

Ik weet dat binnen islam leugen en bedrog dagelijks werk is, en als een virus bijna de gehele gemeenschap besmet heeft, nee, zelfs als een kunst is verheven.
Daarom zul je misschien een beetje slachtoffer zijn van lichte achterdocht en wat ongewone vragen, maar het bedrog van veel islamisten veroorzaakt dat nu eenmaal.

Als ik echt moet zeggen wat ik vind van de islam-aktie, denk ik dat ik gebanned moet worden, dus ik zal dat maar niet doen.

Het is wel net alsof, alles wat de ''dromende islam-dwalers'' aanraken of bespreken, besmeurd wordt en er een onaangename geur ontstaat.
Op termijn, hopend op een verbetering, met vriendelijke groet,

Joannes

Ashadoe

Berichtdoor Ashadoe » Wo Jul 11, 2007 11:28 pm

Teva Teff schreef:Moslims zijn leugenaars.

Nee, ik was een leugenaar. Dat is verboden, ik heb gezondigd en vraag zowel God als jullie om vergiffenis.
Allah is de Alwetende!

Iznogoodh

Berichtdoor Iznogoodh » Wo Jul 11, 2007 11:31 pm

Ashadoe schreef:
Teva Teff schreef:Moslims zijn leugenaars.

Nee, ik was een leugenaar. Dat is verboden, ik heb gezondigd en vraag zowel God als jullie om vergiffenis.
Natuurlijk meisje. Je bent vergeven. En nu opsodemieteren graag.
Onze Vader...

Die in de Hemel zijt...

Blijf daar...

Ashadoe

Berichtdoor Ashadoe » Wo Jul 11, 2007 11:31 pm

Monique schreef:Wie durft er nu nog het woord "vooroordeel" in de mond te nemen?
Strakke actie... een parel voor FFI... het onderstreept maar weer eens dat FFI gelijk heeft en niet allah.

Daar ben ik het niet met je eens Monique. Het bericht boven je bewijst dat. Iznogood heeft zelf ook wel eens zich als een ander voor gedaan. Dat heeft dus niks te maken met wat je gelooft of welk visie.

Dat is gewoon een domme zet, zoals ik zelf wel heb gemerkt.
Allah is de Alwetende!

Iznogoodh

Berichtdoor Iznogoodh » Wo Jul 11, 2007 11:33 pm

Ashadoe schreef:
Monique schreef:Wie durft er nu nog het woord "vooroordeel" in de mond te nemen?

Daar ben ik het niet met je eens Monique. Het bericht boven je bewijst dat. Iznogood heeft zelf ook wel eens zich als een ander voor gedaan. Dat heeft dus niks te maken met wat je gelooft of welk visie.

Dat is gewoon een domme zet, zoals ik zelf wel heb gemerkt.
Nee, ik heb gezegd dat ik wel eens met de gedachte heb gespeeld. En zeker niet met verkeerde intenties.
Onze Vader...

Die in de Hemel zijt...

Blijf daar...

Ashadoe

Berichtdoor Ashadoe » Do Jul 12, 2007 10:56 am

Iznogoodh schreef:Nee, ik heb gezegd dat ik wel eens met de gedachte heb gespeeld. En zeker niet met verkeerde intenties.

Sorry, verkeerd gelezen :oops:
Allah is de Alwetende!

sprot

Berichtdoor sprot » Do Jul 12, 2007 11:17 am

Zal AShadoe nu door haar leugen in de hel belanden ?? Hoe zal daar boven gereageerd worden ?? Bedrog ?? Toch een zware zonde!! Is zij niet bang dat wij (toch onze oudere FFI'ers :mad: ) rond haar sterfbed zullen staan om rekenschap te vragen voor deze zonde ??
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Ashadoe

Berichtdoor Ashadoe » Do Jul 12, 2007 11:38 am

sprot schreef:Zal AShadoe nu door haar leugen in de hel belanden ?? Hoe zal daar boven gereageerd worden ?? Bedrog ?? Toch een zware zonde!! Is zij niet bang dat wij (toch onze oudere FFI'ers :mad: ) rond haar sterfbed zullen staan om rekenschap te vragen voor deze zonde ??

Misschien wel, maar daar kan alleen Allah over beslissen. Ik heb Hem om vergiffenis gevraagd.

En jullie trouwens ook. Als jullie het me niet willen vergeven, heb ik me best gedaan. Meer dan sorry zeggen kan ik toch immers niet??
Allah is de Alwetende!

Terug naar “Commentaar van Lezers”