misschien begrijpen jullie nu.

Moderator: M

momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Als je een aanlijding geeft om geleidt te worden, dan zal Allah je zeker leiden, maar indien je je afzijdig houdt dan zal Allah je nog meer laten dwalen.
Maar het heeft geen zin dat ik jullie waarschuw want jullie zullen niet geloven, enkel als Allah het wil. Allah heeft dus de waarheid gesproken.
allah oe akbar
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

momo schreef:Als je een aanlijding geeft om geleidt te worden, dan zal Allah je zeker leiden, maar indien je je afzijdig houdt dan zal Allah je nog meer laten dwalen.
Nu mag jij mij eens uitleggen HOE iemand een aanleiding kan geven om "geleid" te worden wanneer de hele boel (waar dus die aanleiding mee gegeven zou moeten worden) verzegeld is?
Amorele atheistische nitwit
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Monique schreef:
momo schreef:Als je een aanlijding geeft om geleidt te worden, dan zal Allah je zeker leiden, maar indien je je afzijdig houdt dan zal Allah je nog meer laten dwalen.
Nu mag jij mij eens uitleggen HOE iemand een aanleiding kan geven om "geleid" te worden wanneer de hele boel (waar dus die aanleiding mee gegeven zou moeten worden) verzegeld is?
Hoe? simpel.
luister, je moet met een goede intensie zoeken naar Allah zonder enige vooroordelen, en dan zal je misschien geleidt worden. Maar je moet ook de intensie hebben om te WILLEN geleidt worden.
allah oe akbar
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Ashadoe schreef:Surah 29:69

69. En zij, die naar Ons streven, - Wij zullen hen zeker op Onze wegen leiden. Voorwaar, Allah is met hen die goed doen.
Nee, niet waar. Mensen die goed doen, noem maar eens wat mensen, laten we zeggen, Majoor Boshardt, die gaan toch naar de hel, volgens de Islam. Alweer een complete flater, die soera.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

momo schreef: luister, je moet met een goede intensie zoeken naar Allah zonder enige vooroordelen, en dan zal je misschien geleidt worden. Maar je moet ook de intensie hebben om te WILLEN geleidt worden.
Allah heeft, door de boel te verzegelen, juist de weg afgesloten om allah te kennen en/of geleid te worden.

Wanneer dat NIET de betekenis is van "de boel verzegelen" dan mag je mij uitleggen waarom de boel dan verzegeld is?
Amorele atheistische nitwit
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Monique schreef:
momo schreef: luister, je moet met een goede intensie zoeken naar Allah zonder enige vooroordelen, en dan zal je misschien geleidt worden. Maar je moet ook de intensie hebben om te WILLEN geleidt worden.
Allah heeft, door de boel te verzegelen, juist de weg afgesloten om allah te kennen en/of geleid te worden.

Wanneer dat NIET de betekenis is van "de boel verzegelen" dan mag je mij uitleggen waarom de boel dan verzegeld is?
Ja maar jij hebt een een oorzaak gegeven om verzegelt te worden. Jij zit jouw heer uit te schelden en dan verwacht je van jouw heer dat hij je zal leiden?
Dat is hetzelfde als je mij uitscheld, en dan vraag je mijn hulp.
Is dat niet redicuul?
allah oe akbar
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

momo schreef:
Monique schreef:
momo schreef:Als je een aanlijding geeft om geleidt te worden, dan zal Allah je zeker leiden, maar indien je je afzijdig houdt dan zal Allah je nog meer laten dwalen.
Nu mag jij mij eens uitleggen HOE iemand een aanleiding kan geven om "geleid" te worden wanneer de hele boel (waar dus die aanleiding mee gegeven zou moeten worden) verzegeld is?
Hoe? simpel.
luister, je moet met een goede intensie zoeken naar Allah zonder enige vooroordelen, en dan zal je misschien geleidt worden. Maar je moet ook de intensie hebben om te WILLEN geleidt worden.
Je moet ook de wil hebben om op te letten op school en geen spelfouten te maken, zotskap.

Je krijgt toch langzaam aan de zekerheid dat de Moslims die hier aankloppen meer dan evenredig vertegenwoordigd zijn onder de schoolverlaters zonder diploma.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

momo schreef:[Ja maar jij hebt een een oorzaak gegeven om verzegelt te worden. Jij zit jouw heer uit te schelden en dan verwacht je van jouw heer dat hij je zal leiden?
Dat is hetzelfde als je mij uitscheld, en dan vraag je mijn hulp.
Is dat niet redicuul?
Nee, dat is niet ridicuul. Allah, geeft zogenaamd aan Mohammed, een vreemde snuiter met een vallende ziekte en visioenen, ook niet vies van pedofilie, verkrachtingen, berovingen, moordpartijen, etc. zijn boodschap.

Moeten we dat dan serieus nemen, zeker gezien het boekje, wat daar te zamen mee is gegaan, de koran? Alle onzin daaruit, de lachwekkende zogenaamde wetenschappelijke feiten en alle daarbij behorende onzin, zoals de sunna? Een boodschap van rascisme, geweld, vrouwenvernedering? En dit alles maar even in een notendop.

Nee dus, Allah, of bestaat niet, en als die wel had bestaan, dan had hij niet die malloot van een Mohammed uitgezocht en ook niet zulke belachelijke boodschappen achtergelaten, die een kind nog kan ontkrachten.

Conclusie, wat betreft de Islam zijn de meeste moslims hersendood en is Mohammed gewoon een machtsgeile dictator, die zijn visioenen, of gewoonweg toevallen, heeft misbruikt, om daar een wereldrijk mee te stichen. Helaas is deze charlatan dat gelukt.
Laatst gewijzigd door Freya op vr jul 13, 2007 7:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Allah leidt in en naar onwetendheid.
Enkel idioten volgen die weg.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

momo schreef:Ja maar jij hebt een een oorzaak gegeven om verzegelt te worden. Jij zit jouw heer uit te schelden en dan verwacht je van jouw heer dat hij je zal leiden?
He? Volgens mij draai je de boel weer eens om.
Is het niet zo DAT ik zit te "schelden" OMDAT mijn hart verzegeld is?
Wanneer de boel namelijk NIET verzegeld zou zijn dan zou ik ook NIET schelden.
Toch?

Stel, het is zoals je zegt: allah verzegeld de boel OMDAT ik scheld.
Dan.. vraag ik mij af WAAROM allah dan de moeite neemt om de boel te verzegelen? Het is toch al "afgesloten"?
Daarbij komt dat allah dan (na dat verzegelen) zegt dat ik in hem MOET geloven anders word ik voor eeuwig gestraft.

Resumé:
- ik geloof niet in allh
- allah verzegeld de boel zodat ik niet in hem geloof (wat ik al niet deed)
- allah eist NA die verzegeling dat ik in hem geloof.

Waar slaat dit op? Is allah werkelijk zo dom? Wie gaat er nu iets dichtmaken dat al dicht is???????

Stel... ik geef je een stalen doos en ik zeg je dat er een achtogig marsmannetje in zit. Jij gelooft me niet en kijkt niet in die doos en zegt dat ik geschift ben. Nu word ik boos en zet een cijferslot op die doos, ik geef jou de code niet en EIS nu dat je gaat kijken naar dat achtogig marsmannetje in die doos. Wanneer je dat NIET doet dan zal ik je martelen tot je van ouderdom sterft.

Als het goed is vind jij bovenstaand volkomen "normaal" en logisch?
Dit is namelijk precies wat allah doet.
Toch?

Dat is hetzelfde als je mij uitscheld, en dan vraag je mijn hulp.
Is dat niet redicuul?
Dit slaat al helemaal nergens op.
Welke "hulp" zou ik allah willen hebben? Het gaat allemaal prima hoor.
Amorele atheistische nitwit
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

BFA schreef:Allah leidt in en naar onwetendheid.
Enkel idioten volgen die weg.
Ik wil echt later jullie gezichten zien wanneer de dag des oordeels aanbreekt. Dan wil ik zien hoe jullie bloed zullen wenen door de spijt.
allah oe akbar
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Monique, niet te verslaan in REDE en LOGICA. Zeker niet door moslims!
Laatst gewijzigd door Freya op vr jul 13, 2007 7:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

momo schreef:
BFA schreef:Allah leidt in en naar onwetendheid.
Enkel idioten volgen die weg.
Ik wil echt later jullie gezichten zien wanneer de dag des oordeels aanbreekt. Dan wil ik zien hoe jullie bloed zullen wenen door de spijt.
Ach ach, de kameel gelooft het ook nog allemaal en meent indruk te kunnen maken.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik wil echt later jullie gezichten zien wanneer de dag des oordeels aanbreekt. Dan wil ik zien hoe jullie bloed zullen wenen door de spijt.
In het land der schaduwmen ontstaan lichamelijke kwellingen alleen maar in een lichaamloze verbeelding.
Moet je de weg van Allah's onwetendheid gevolgd hebben om daar onder tte lijden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Je weet wel, genocidale racisten.

Tenzij je wilt declareren dat allah compleet verkeerd was in de koran, hoofdstukken 8 en 9 om te beginnen, natuurlijk. Alle het gaat mij om je overtuiging en niet om je bloed ofzo.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Ashadoe schreef:Begrijp hem nou niet verkeerd. Het is waar wat Momo zegt.

Allah leidt die geleidt wil worden. En aangezien jullie niet geleidt willen worden... :roll:

wat een vette bulsshit en dat hoor ik moslims altijd zeggen ..
ik heb een paar jaar geleden afstand gedaan van alle religies en gezegd: god als je echt bestaat nou bewijs het dan maar laat maar zien .want ik gellof niets meer omdat ik alleen tot nu toe heb geloofd wat mensen mij hebben verteld ..en veel onderzoek gedaan en naar de wereld en feiten gekeken ,,en ben bij jezus uitgekomen ..niet doordat ik de bijbel elke dag las en naar de kerk ging elke zondag maar om andere dingen (die ik prive wil houden) terwijl jullie ...je neemt niet eens even afstand van dat wat de rest je in je kop heeft gedauwd en je gelooft al dat islam de ware religie is ..laat staan dat je ooit atheist bent geweest en dan God uit daagde om je te leiden naar het goede ...
je draait de zaken om meisje ..heel veel mensen die geen moslim zijn die zijn juist door God geleid die hebben afstand van alles gedaan en lieten zich (en laten) alleen nog maar door God leiden .en niet door allemaal van die vreemde sektes die ze opvolgen terwijl ze niet eens weten wat hun geloof echt inhoudt ....heb jij ooit eens afstand genomen van wat jij gelooft en God uitgedaagd om je naarhet ware te leiden ??ik ken juist heel veel atheisten die juist meer open staan voor leiding door God en naar de echte waarheid dan de meeste mensen die een religie aanhangen !!!!!

nee ..je lult alleen maar onzin en je weet niet eens de helft van de islam terwijl de atheisten hier nog meer weten dan jou erover ...
dus aub geen onzin uitkramen : god leidt wie geleidt wil worden want heel veel mensen staan open voor God ..maar niet voor leugenaars en moordenaars zoals Mo!!!! denk daar maar eens over na!!!
Laatst gewijzigd door maria20 op vr jul 13, 2007 10:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

momo schreef: Ik wil echt later jullie gezichten zien wanneer de dag des oordeels aanbreekt. Dan wil ik zien hoe jullie bloed zullen wenen door de spijt.
Ik wil..
Ik wil..

Is de kleine eistijd weer aangebroken?
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

momo schreef:
BFA schreef:Allah leidt in en naar onwetendheid.
Enkel idioten volgen die weg.
Ik wil echt later jullie gezichten zien wanneer de dag des oordeels aanbreekt. Dan wil ik zien hoe jullie bloed zullen wenen door de spijt.
Grappig dat alle moslims zo reageren wanneer ze niet meer weten wat te zeggen... 'wacht maar tot de dag des oordeels'.... 'branden zul je'...

:roll:
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

momo... waar ben je? :roll:
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

momo... waar ben je?
Lucifers zoeken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

momo schreef:Ik wil echt later jullie gezichten zien wanneer de dag des oordeels aanbreekt. Dan wil ik zien hoe jullie bloed zullen wenen door de spijt.
Heerlijk, die Goddelijke inspiratie die moslims ons laten zien !

Ik zit niet echt op dat zogenaamde paradijs van Mohammed te wachten trouwens, met veel te veel maagden en allemaal ineens alsnog aan de wijn waar je niet dronken van wordt.

In de hel zal ik met ongelovigen als Majoor Bosshardt, Nelson Mandela, Ghandi, etc. in elk geval in prettig gezelschap zijn.
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Ilona schreef:Grappig dat alle moslims zo reageren wanneer ze niet meer weten wat te zeggen... 'wacht maar tot de dag des oordeels'.... 'branden zul je'...

:roll:
Net zoals jullie reageren als jullie het ff niet weten met dat Allah toch niet bestaat en dat de Profeet Mohammed (saw) een *** is.

Das ook grappig :roll:
Allah is de Alwetende!
lijer2
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jul 16, 2007 2:25 am

Bericht door lijer2 »

Door wie wordt deze site gesponsord? of hebben jullie geen sponsor?
lijer2
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jul 16, 2007 2:25 am

Bericht door lijer2 »

maria20 schreef:
Ashadoe schreef:Begrijp hem nou niet verkeerd. Het is waar wat Momo zegt.

Allah leidt die geleidt wil worden. En aangezien jullie niet geleidt willen worden... :roll:

wat een vette bulsshit en dat hoor ik moslims altijd zeggen ..
ik heb een paar jaar geleden afstand gedaan van alle religies en gezegd: god als je echt bestaat nou bewijs het dan maar laat maar zien .want ik gellof niets meer omdat ik alleen tot nu toe heb geloofd wat mensen mij hebben verteld ..en veel onderzoek gedaan en naar de wereld en feiten gekeken ,,en ben bij jezus uitgekomen ..niet doordat ik de bijbel elke dag las en naar de kerk ging elke zondag maar om andere dingen (die ik prive wil houden) terwijl jullie ...je neemt niet eens even afstand van dat wat de rest je in je kop heeft gedauwd en je gelooft al dat islam de ware religie is ..laat staan dat je ooit atheist bent geweest en dan God uit daagde om je te leiden naar het goede ...
je draait de zaken om meisje ..heel veel mensen die geen moslim zijn die zijn juist door God geleid die hebben afstand van alles gedaan en lieten zich (en laten) alleen nog maar door God leiden .en niet door allemaal van die vreemde sektes die ze opvolgen terwijl ze niet eens weten wat hun geloof echt inhoudt ....heb jij ooit eens afstand genomen van wat jij gelooft en God uitgedaagd om je naarhet ware te leiden ??ik ken juist heel veel atheisten die juist meer open staan voor leiding door God en naar de echte waarheid dan de meeste mensen die een religie aanhangen !!!!!

nee ..je lult alleen maar onzin en je weet niet eens de helft van de islam terwijl de atheisten hier nog meer weten dan jou erover ...
dus aub geen onzin uitkramen : god leidt wie geleidt wil worden want heel veel mensen staan open voor God ..maar niet voor leugenaars en moordenaars zoals Mo!!!! denk daar maar eens over na!!!
1 ding, Maria leer typen.
En toon aan dat Mohammed ( vrede zij met hem ) een leugenaar en een moordenaar is, dan bekeer ik me spontaan tot het christendom.
lijer2
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jul 16, 2007 2:25 am

Bericht door lijer2 »

maria20 schreef:
Ashadoe schreef:Begrijp hem nou niet verkeerd. Het is waar wat Momo zegt.

Allah leidt die geleidt wil worden. En aangezien jullie niet geleidt willen worden... :roll:

wat een vette bulsshit en dat hoor ik moslims altijd zeggen ..
ik heb een paar jaar geleden afstand gedaan van alle religies en gezegd: god als je echt bestaat nou bewijs het dan maar laat maar zien .want ik gellof niets meer omdat ik alleen tot nu toe heb geloofd wat mensen mij hebben verteld ..en veel onderzoek gedaan en naar de wereld en feiten gekeken ,,en ben bij jezus uitgekomen ..niet doordat ik de bijbel elke dag las en naar de kerk ging elke zondag maar om andere dingen (die ik prive wil houden) terwijl jullie ...je neemt niet eens even afstand van dat wat de rest je in je kop heeft gedauwd en je gelooft al dat islam de ware religie is ..laat staan dat je ooit atheist bent geweest en dan God uit daagde om je te leiden naar het goede ...
je draait de zaken om meisje ..heel veel mensen die geen moslim zijn die zijn juist door God geleid die hebben afstand van alles gedaan en lieten zich (en laten) alleen nog maar door God leiden .en niet door allemaal van die vreemde sektes die ze opvolgen terwijl ze niet eens weten wat hun geloof echt inhoudt ....heb jij ooit eens afstand genomen van wat jij gelooft en God uitgedaagd om je naarhet ware te leiden ??ik ken juist heel veel atheisten die juist meer open staan voor leiding door God en naar de echte waarheid dan de meeste mensen die een religie aanhangen !!!!!

nee ..je lult alleen maar onzin en je weet niet eens de helft van de islam terwijl de atheisten hier nog meer weten dan jou erover ...
dus aub geen onzin uitkramen : god leidt wie geleidt wil worden want heel veel mensen staan open voor God ..maar niet voor leugenaars en moordenaars zoals Mo!!!! denk daar maar eens over na!!!
1 ding "Maria" leer schrijven.
Ik kan al zien dat je een dom iemand bent en dat je niet eens weet wat de Islam inhoud. En als je me aantoont dat Mohammed (vrede zij met hem) een leugenaar en een moordenaar is dan bekeer ik me spontaan tot het christendom. Weetje wat jij eens zou moeten doen? Ga naar www.Islam-Way.com, dan leer je wat over de basis van de Islam, en dan kan je praten, want wat je nu allemaal zegt is net zo waar als Sinterklaas.

Sadakallahu-Adim
Plaats reactie