Met alle respect..

Moderator: M

gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Typ in http://www.bijbelenkoran.nl/ het woord: vrijheid

Wat zie je ?
De boom herken je aan zijn vruchten
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Koran: Er zijn geen zoekresultaten gevonden.
Bijbel: een hele lijst.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Dat heeft op zich niet zoveel te maken met de waarde ervan. Ik bedoel, er kan ook over waarheid in de negatieve zin gesproken worden, of als onnodig bijbetreksel. Dat het helemaal niet voorkomt in de koran is echter geweldig:D

Ohja, nu we het over hits in de koran hebben. Ik ben lid van Hyves, en op een bepaalde publieke hyve over de islam is er een boeiende discussie gaande tussen mij, een moslim en een 'atheist' (denk ik) en daar zei de atheist het volgende:
Ook de statische, (zog. Rekenkundige wonderen) zijn niet de ontkennen. Laten we kijken naar het volgende; het woord man en vrouw, allebei 24x (waarvoor duidelijk mag zijn dat man en vrouw gelijk zijn in de Islam, dat mensen het verkeerd uitvoeren zegt niet dat de theologie niet goed is) Het woord maand 12x en het woord dag 365x.
Het woord 'land'en het woord 'water' in een dusdanige hoeveelheid, namelijk het woord 'water' 32 keer, en het woord 'land' 13 keer, dat wanneer je dit omzet naar percentages je de volgend rekensom krijgt; Wanneer we 32 bij 13 optellen krijgen we 45.
32/45 X 100% = 71.11111111%
en
13/45 X 100% = 28.88888888%
Dit is iets wat een mens onmogelijk kan schrijven, dus vertel mij, hoe kan de koran een leugen zijn?
Een beetje van dezelfde onzin ;)
Voor de hele discussie (ik weer in mn eentje tegen de rest :( ) kun je hier kijken
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Ilona, er staat me iets van bij dat een discussie over die statistische cijfers ook hier al is gevoerd en dat deze weerlegd zijn door, ik meen, Ketter. Ik zal eens kijken wat er op dat andere forum staat. Jammer, dat je er zo alleen in bent. Succes met posten. :wink:
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Ik heb het snel gelezen, Ilona, alleen Fabian staat je bij. Is natuurlijk moeilijk, als zoveel mensen, waaronder ook Marije, die binnenkort waarschijnlijk de shahada gaat uitspreken, onder de invloed zijn van islampropaganda.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Inderdaad Freya, voor zover ze dat nog niet heeft gedaan. Haar man komt namelijk uit Basra (Irak) dus zij is al helemaal in de islam waan. :( Ik blijf echter doorgaan met posten, ik hoop dat ik haar kan laten inzien waarom de islam fout is. Ik heb haar (en alle andere Hyvers) trouwens doorverwezen naar dit forum, ik hoop dat ze zich ook zullen aanmelden!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ilona, je doet het hartsikke goed.
Ik heb nu eindelijk eens de tijd om jouw discussie na te lezen.
Volgens mij begin je door te dringen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie