Nieuwe Pat Condell.

Re: Nieuwe Pat Condell.

Berichtdoor silkyboxershortXL » vr aug 26, 2011 5:32 pm

Pat Condell scherp over Europa.
Hoop is geen strategie om vrijheid te behouden.
silkyboxershortXL

Berichtdoor Mahalingam » do okt 06, 2011 11:58 pm

The great Palestinian lie

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam

Berichtdoor silkyboxershortXL » za okt 29, 2011 10:34 am

silkyboxershortXL

Berichtdoor KevinB » za okt 29, 2011 12:26 pm

Pat Condell is echt heerlijk.

Hij is tegelijk vlijm -en vlijmscherp en (bij momenten) hilarisch. Ja, hij beledig, hij is grof en hij ontziet niemand. Hij heeft in 99 % van de gevallen echter volkomen gelijk. Over de islam heeft hij bijvoorbeeld al erg rake dingen gezegd.

Pat Condell is echt goed. Zijn video's bekijk ik graag.
KevinB

Berichtdoor KevinB » vr nov 04, 2011 8:54 pm

Er is weer een nieuwe video van Pat Condell.

Deze video handelt over Israël en Palestina, moslims, antisemitisme, islamisering in de Scandinavische landen, het nieuwe Libië, de antiracismeconferentie van Durban en het doden van onder andere christenen.
KevinB

Berichtdoor Ariel » vr nov 04, 2011 10:13 pm

:smile: De man is goed. Hard, maar hij spreekt de waarheid.
Eigenlijk zou hij elke avond na het acht uur nieuws zo'n vijf minuten zendtijd moeten krijgen. Dat is genoeg om mensen aan het denken te zetten, of wit heet te laten worden.

Peace....
Afbeelding
Wim Camp, CDA... 'De islam is onze bondgenoot"
I Stand with Israel
Ariel

Berichtdoor King George » vr nov 04, 2011 10:16 pm

De waarheid schijnt nog steeds iets te zijn wat wij niet mogen weten en sommigen niet willen horen.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:

Vrije Forums/Internetkluis Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 2.0 De Mooiste Stek
King George

Berichtdoor Ariel » do dec 01, 2011 1:51 am

Wim Camp, CDA... 'De islam is onze bondgenoot"
I Stand with Israel
Ariel

Berichtdoor Monique » wo dec 07, 2011 7:38 pm

Amorele atheistische nitwit
Monique

Berichtdoor KevinB » do dec 22, 2011 7:24 pm

Er is weer een nieuwe van Pat Condell. Hij heeft het in deze video over de 'oorlog tegen kerst' die blijkbaar een aantal achterlijke atheïsten voeren (en hij relateert dit aan politieke correctheid). Hij verteld dat sommige idiote atheïsten zich blijkbaar beledigd voelen door zaken als kerstbomen en kerststallen, en hij heeft het over deze zaken als cultureel erfgoed dat hij zelfs als atheïst weet te appreciëren, en dat volgens hem bovendien dient behouden te blijven. Hij is zoals gewoonlijk scherp en bij tijd en wijlen grof, maar oh zo goed. Ik luister graag naar die vent, zou 't denk ik wel met hem kunnen vinden.

Om Pat te herhalen:

Vrede, en zalig kerstfeest.
KevinB

Berichtdoor circe » do dec 22, 2011 8:14 pm

Met kerstmis vieren we de winterzonnewende. Het moment dat de dagen terug lengen: de terugkeer van het Licht dus (nee, niet Jezus, maar de zon!) en niet symbolisch, maar in het écht. Het JOELfeest dus.
Maar als je ziet hoe dit gebeurt: schreeuwend en een mogelijk weerwoord van de man met gejoel en gefluit onmogelijk makend, dan zie ik in deze werkwijze duidelijk fascistoïde trekken.(G. Bomans)
Daarom MEER Polen, MEER Roemenen, MEER Bulgaren, MEER Slovaken, MEER Pakistanen, MEER Nigerianen
circe

Berichtdoor Mahalingam » do feb 23, 2012 3:12 pm

Islam is not a victim

Mahalingam

Berichtdoor silkyboxershortXL » di maart 20, 2012 11:13 am

silkyboxershortXL

Berichtdoor KevinB » di maart 20, 2012 3:54 pm

Alweer een zeer goede video van Pat Condell. Hij is scherp en spreekt de waarheid over de islam.

Ik heb deze video gedeeld via mijn Facebook. Ik verwacht niet veel, maar je weet maar nooit.

Peace.
KevinB

Berichtdoor Zwartmeer » wo maart 28, 2012 11:37 am

Deze van Condell is mooi!
A madrassa is an islamic school where you come out even more ignorant than you went came in!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Zwartmeer

Berichtdoor Mahalingam » di apr 10, 2012 11:23 pm

Israel and the United Nations

Mahalingam

Berichtdoor silkyboxershortXL » wo mei 02, 2012 7:34 pm

Hello Saudi Arabia
silkyboxershortXL

Berichtdoor Pilgrim » zo jul 15, 2012 12:50 am

Pat Condell over de opstanding en de wederkomst van Jezus. Wat me altijd opvalt aan mensen die blijk geven van een afkeer van het christendom is dat ze vaak dezelfde geloofsvoorstellingen hebben als orthodoxe gelovigen, maar met dit verschil dat ze er niet in geloven terwijl de orthodoxe gelovigen dat wel doen.

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Pilgrim

Berichtdoor H.Numan » zo jul 15, 2012 3:28 am

Wat me altijd opvalt aan mensen die blijk geven van hun geloof in Jezus is dat ze vaak dezelfde geloofsvoorstellingen hebben als kleine kinderen, maar met dit verschil dat ze er wel in geloven terwijl de kinderen er over heen groeien.

Ook dat ze hun obsessie proberen te rationaliseren door langs het buffet te lopen. "Jeruzalem is een echte stad, heeft echt bestaan. Dus Jezus is echt!" "Het pratende ezeltje van Balaam is ietwat ongelofelijk, dus die laten we in de Efteling staan."
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
H.Numan

Berichtdoor Pilgrim » zo jul 15, 2012 2:34 pm

H.Numan schreef:Wat me altijd opvalt aan mensen die blijk geven van hun geloof in Jezus is dat ze vaak dezelfde geloofsvoorstellingen hebben als kleine kinderen, maar met dit verschil dat ze er wel in geloven terwijl de kinderen er over heen groeien.

Volgens mij klopt dit niet. Kleine kinderen heben van zichzelf geen geloofsvoorstellingen (tenzij ze die mee krijgen vanuit de andere wereld voordat ze geboren worden ;) ). Ze krijgen die traditionele geloofsvoorstellingen van hun gelovige ouders, die daar dus NIET overheen gegroeid zijn. En als die kinderen groot worden en hun geloof toch aan de kant zetten en zich soms zelfs geïrriteerd tegen hun voormalige geloof keren, zijn ze er kennelijk nog steeds niet overheen gegroeid, want anders zouden ze niet de behoefte voelen om zich er tegen af te zetten of hun geloof overboord te zetten.

Misschien zijn die traditionele geloofsvoorstellingen aan revisie toe.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Pilgrim

Berichtdoor KevinB » zo jul 15, 2012 5:59 pm

Wat me altijd opvalt aan mensen die blijk geven van een afkeer van het christendom is dat ze vaak dezelfde geloofsvoorstellingen hebben als orthodoxe gelovigen, maar met dit verschil dat ze er niet in geloven terwijl de orthodoxe gelovigen dat wel doen.

Ik krijg inderdaad een gelijkaardige indruk bij veel militante atheïsten.

Pilgrim schreef:Misschien zijn die traditionele geloofsvoorstellingen aan revisie toe.

Dat zal geen enkele orthodoxe/fundamentalistische gelovige met je eens zijn. Die revisie zullen ze zeker niet goed vinden. En wie zegt dat ze verkeerd zijn om dat te vinden, of dat hun voorstellingen de juiste niet zijn? Bovendien zijn veel van de kerken die nieuwe interpretaties en minder traditionele geloofsvormen aanhangen, ook behoorlijk PC.
KevinB

Re:

Berichtdoor H.Numan » ma jul 16, 2012 2:24 am

KevinB schreef:
Wat me altijd opvalt aan mensen die blijk geven van een afkeer van het christendom is dat ze vaak dezelfde geloofsvoorstellingen hebben als orthodoxe gelovigen, maar met dit verschil dat ze er niet in geloven terwijl de orthodoxe gelovigen dat wel doen.

Daar is een hele goede reden voor, namelijk het niet willen wandelen langs het buffet. Fundies weigeren dat te doen. Ze weten donders goed dat de aarde niet plat is, en de meesten ook wel dat die aarde niet ontstaan kan zijn in 6 dagen. Even zo goed is dat hun geloof, dus geloven ze het. Geen compromissen.

Gewone gelovigen wandelen langs het buffet en pakken alleen de lekkere hapjes. De rest negeren ze. Behalve een paar smaakmakers zoals Leviticus 18:22. Want ze zijn zelf toch geen flikkers, dus dat kan. Die gewone gelovigen vinden de fundies eigenlijk enorm vervelend, want die drukken hun op het feit dat ze (de gewone gelovigen) de helft negeren omdat dit niet meer mogelijk is of ronduit vervelend.

Militante atheïsten prikken met redelijk gemak door beiden heen, en vandaar die indruk dus.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
H.Numan

Berichtdoor KevinB » zo jul 22, 2012 3:36 pm

Pat Condell over christenen in de islamitische landen en over de dhimmi Hussein Obama.

KevinB

Re: Re:

Berichtdoor Ozes » zo jul 22, 2012 5:03 pm

H.Numan schreef:
KevinB schreef:

Daar is een hele goede reden voor, namelijk het niet willen wandelen langs het buffet. Fundies weigeren dat te doen. Ze weten donders goed dat de aarde niet plat is, en de meesten ook wel dat die aarde niet ontstaan kan zijn in 6 dagen. Even zo goed is dat hun geloof, dus geloven ze het. Geen compromissen.

Gewone gelovigen wandelen langs het buffet en pakken alleen de lekkere hapjes. De rest negeren ze. Behalve een paar smaakmakers zoals Leviticus 18:22. Want ze zijn zelf toch geen flikkers, dus dat kan. Die gewone gelovigen vinden de fundies eigenlijk enorm vervelend, want die drukken hun op het feit dat ze (de gewone gelovigen) de helft negeren omdat dit niet meer mogelijk is of ronduit vervelend.

Militante atheïsten prikken met redelijk gemak door beiden heen, en vandaar die indruk dus.

Dat is het inderdaad, het is niet dat militante atheïsten per definitie een door marx gecreëerde filosofie aanhangen en zich gedragen naar de exacte wens van marx.
Ik heb overigens geen enkel probleem met die "fundies" en waar ze mij op wijzen waar ik mezelf voor schaam zou ik niet weten. Wel als hun bewijs zwak staat, zoals bijvoorbeeld met futuristen.
Ozes

Berichtdoor Ozes » zo jul 22, 2012 5:10 pm

Het verdedigen van een groep, en zich zeker voelen over de motivaties en acties van een bepaalde groep, toont tevens een bepaalde affiniteit van Human met deze specifieke groep. Dan vraag je af, is de populairste stroming onder atheïsme er werkelijk één van individualisme?

De gemiddelde atheïst strijd zelfs tegen het idee dat er "stromingen' van atheïsme mogelijk zijn. Ze geloven in Marx zijn filosofie dat het atheïsme de laatste tree op de evolutionaire trap is, een waarbij men zich ontdaan heeft van het barbarisme van de Christenen. En dat is tevens de groep die onder de noemen marxistische of militante atheïsten valt.
Ozes

VorigeVolgende

Keer terug naar FFI Nederlands Café