Bizar.

Mahalingam

Re: Bizar.

Berichtdoor Mahalingam » Za Aug 12, 2017 8:03 pm

"The local authorities ordered the owner of the animal to slaughter it to avoid further risk of spreading the disease."
Er staat een foto bij het artikel van een lieve ezel. maar of dit de dader is?

Afbeelding
Fifteen minors who sexually assaulted a donkey in the small rural town of Sidi Kamel in the communal providence of Sidi Kacem have been treated for rabies infections received from the animal.

Rabies oftewel hondsdolheid. Er zijn gevallen bekend van mensen die dood daaraan zijn gegaan door een beet van een ezel.
The virus migrates along nerves to the spinal cord and brain at an estimated speed of 12–24 mm a day. The infected person exhibits behavioural changes and clinical signs when the virus reaches the brain. The incubation period ranges from a few days to several months, and can be as long as 1 year.

Als het echt rabies is dan is er geen redding mogelijk zodra de eerste symptomen verschijnen.
Ik twijfel of het rabies is; de 15 zijn toch nog niet dood? De volgende infectie manieren zijn er:
Touching or feeding animals
Licks on intact skin
Contact of intact skin with secretions or excretions of a rabid animal or human case'.
http://www.who.int/rabies/resources/SEA_CD_278_FAQs_Rabies.pdf
Ik lees verder:
The sexually frustrated children and teenagers stayed at the Mechraa Belksiri Hospital for one week to receive rabies vaccinations after the animal transmitted the disease to them..

…Local authorities have been alerted and search for find anyone else who has “approached” and “admired” the animal closely, in order to limit the risk of rabies spreading among the inhabitants of the region.

The occurrence became the subject of mockery and ridicule among the population of the small town.

Het stadje bevat 28.000 inwoners en 2000 families.
Vanwege dat 'rabies' is het nieuws maar in hoeveel dorpen hebben de jongens wel niet een druiper opgelopen? Daar hoor je niet over.
"According to the daily, the number of infections could be much higher, as some families preferred to take their children to hospitals outside the region to avoid humiliation."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Aug 13, 2017 1:16 am

Marokkanenseks...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Aug 13, 2017 10:07 am

Geweldig. De wereld zit vol goede ideeën. Islamitisch Disneyland?

Nou ja, de wereld dan zonder de mislukte mensensoort Islam. Het lijkt erop dat de islamwereld bestaat uit mensen die, of uitermate beschaafd, correct en super tolerant zijn, of niet in staat zijn tot fantasie en vernieuwing of enige bijdrage aan de wetenschap en innovatieve vooruitgang. Waar zijn de gadgets en cartoons door moslims bedacht? :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst van mijzelf en verkondig uitsluitend eigen dogma's.

King George

Berichtdoor King George » Di Aug 15, 2017 9:55 am

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 15, 2017 1:08 pm

Heel goed. Karma....
Wim Camp, CDA... 'De islam is onze bondgenoot"
I Stand with Israel

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Aug 15, 2017 2:10 pm

Ariel schreef:Heel goed. Karma....

Je moet olifanten niet onderschatten.

Trouwens, ook een kip, varken of geslagen hond voelt pijn zoals een mens. Moslims sluit ik daarbij uit. Die behoren toch tot de mislukte mensensoort die alleen nog maar gered kan worden door moslim af te zijn. Ach, wat die olifant betreft, je hebt gelijk, maar wat valt er te zeggen over het onderlinge gedrag van de mens? Ik kan lullen wat ik wil, maar het Rode Kruis heeft intussen heel veel leed verzacht dat voorkomen had kunnen worden.

Bij de Slag bij Solferino vielen 23.319 gewonden. In die tijd werd er nog actief met de sabel gehouwen en lag het infuus ver in de toekomst verwijderd.

Jean-Henri Dunant, die het resultaat van de slag met eigen ogen zag, raakte door het verschrikkelijke lijden van soldaten die achterbleven op het slagveld gemotiveerd om een campagne op te zetten die uiteindelijk zou resulteren in het (eerste) Verdrag van Genève van 1864, de diverse daaropvolgende Geneefse Conventies en de oprichting van het Internationale Rode Kruis.

Er hoort muziek bij. Want laten we vrolijk wezen (veel soldaten waren ook vader)

En weer speelt geld de eerste viool
In 2007 heeft farmaceutisch bedrijf Johnson & Johnson het Amerikaanse Rode Kruis aangeklaagd. Beide organisaties gebruiken al ruim honderd jaar hetzelfde symbool, maar het Rode Kruis gebruikt dit sinds enkele jaren ook op de producten die ze verkopen. Volgens Johnson & Johnson was dit een schending van het handelsmerk. De partijen hebben uiteindelijk in 2008 in goede verstandhouding het geschil bijgelegd.

Maar tsja . . . als de mens geen vrije wil heeft, dan . . . Of misschien heeft de mens wel een vrije wil, maar is die nog altijd niet aangesloten op het gezonde verstand. Ach, maar natuurlijk:

De natuur van de mens laat zich niet dwingen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst van mijzelf en verkondig uitsluitend eigen dogma's.

Terug naar “FFI Nederlands Café”