WK 2018

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Deze is wreed.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

IS wil ook van zich laten horen op het WK in Rusland.

Afbeelding Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Tja..!!!!! Een rechtse politicus had eens moeten roepen. " Kom IJsland "stuur die barbaarse Nigeriaanse hordes" naar "Allahs paradijs"

Had dat een wereldwijde rel geworden?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De teams van Kroatië en Servië speelden ijzersterk.

Beide landen zijn landen die hun geloof baseren op de figuur Jezus Christus, de historische figuur van de tolerantie en vrije meningsuiting die ook bij mij als atheïst een positieve geloofwaardige reputatie heeft.

De grote verliezers op dit WK zijn zoals gebruikelijk de teams met de moslims die hun geloof baseren op het vieze smerige historische roverhoofdmannetje Mohammed die pedofiel en psychopaat was. Hij kon de Arabieren in eerste termijn niet overtuigen dat hij een bijzondere knecht had aangesteld voor wat betreft het onderhoud van de Arabische zandbak. Die knecht noemde hij Allah, een goedkope plagiaat god van de joden en de christenen.


Afbeelding

Omdat de Arabieren het onnozele gedrag van Mohammed in het begin niet accepteerden, gooide Mohammed het over een andere boeg. Als roverhoofdman had hij al ervaring opgedaan met crimineel gedrag. Hij verzamelde troepen om zich heen die hij uitrustte met zwaarden. Op deze gewelddadige manier vond de Islam haar oorsprong. Een weerzinwekkende heidense tweedehands plagiaatreligie waar de honden geen brood van lusten. De Islam leidde uiteindelijk tot de mislukte mensensoort 'moslims'. Vandaar ook de niet noemenswaardige resultaten van de moslimlanden op dit zoveelste WK waar moslims voor de zoveelste keer hun nederlaag moeten ondergaan omdat Allah's wil nu eenmaal altijd in het voordeel van niet-moslims uitvalt (LOL). Ik weet bijna zeker dat de verloren wedstrijden van de moslims worden toegeschreven aan een joods complot. Slim van de joden om niet aan dit WK mee te doen. Kun je ook niet afgaan. Desalniettemin spreek ik mijn bewondering uit voor het Tunesische elftal. Van mij mag dit team in de finale spelen. Tenminste, zo Allah het wil.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op di jun 26, 2018 10:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

De lange arm van de EU rijkt ver. Zelfs tot in Rusland.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Marokko -Spanje.. 2-2

Het is feest in Amsterdam. Het maakt niet uit of Marokko gewonnen heeft of niet. Gisteren maakte de Turken een zootje van de stad, en nu vieren de Marokkanen een feestje.
Toeterende Marokko-fans en vuurwerk op Mercatorplein

Afbeelding

Het was vanavond opnieuw onrustig op het Mercatorplein. Dit keer stonden er toeterende supporters van het Marokkaanse elftal, ook werd er met vuurwerk gegooid.

Er was veel politie op de been, er zou volgens een omstander ook tenminste een man zijn aangehouden. Agenten probeerden het kruispunt, wat vol stond met scooters en enkele auto's, vrij te houden voor ander verkeer.

Kentekens
Later werd het Mercatorplein vanaf de Hoofdweg afgesloten. Agenten noteerden de kentekens van scooterrijders en automobilisten die zich niet aan de verkeersregels hielden. Veel agenten droegen bodycams, ook reed er een videoregistratiewagen van de politie rond. Rond middernacht vertrokken de meeste Marokkaanse Amsterdammers van het plein.

Iets later zorgden een paar groepjes jongeren nog voor overlast. Ze bekogelden agenten met eieren en gooiden een dynamo tegen een GVB-bus. Na ongeveer een kwartier vertrokken ze en keerde de rust terug op en rond het Mercatorplein.

Laatste in de poule
Marokko was al uitgeschakeld op het WK en wist ook vanavond niet te winnen. Het stond tot kort voor tijd met 2-1 voor tegen Spanje maar zag de Spanjaarden nog langszij komen. Met één punt uit drie wedstrijden eindigde Marokko achter Portugal, Spanje en Iran als laatste in de poule.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Marokkaanse elftal boos op tegenstander door eigen onkunde

Het Marokkaanse elftal gedroeg zich na afloop van de wedstrijd Spanje - Marokko, die eindigde in 2-2, onmiddellijk agressief.

Typisch Marokkaans. Ik dacht dan ook direct aan de verstandige uitspraak van Wilders: 'minder Marokkanen', die bijna allemaal moslim zijn, ging regelen.

Waar ging het om?

Het ging erom dat 1 minuut voor tijd een geldig doelpunt werd toegekend aan Spanje bij een stand 2-1 voor Marokko. Niks mis mee zou je zeggen: 2-2. Knap voetbal. Leuk om naar te kijken. Gelijkspel. Dat komt meer voor bij voetbal. Of . . . was er toch sprake van een bedrijfsongeval? Immers, de vlaggenist seinde dat het buitenspel van Spanje was. Ik riep direct: "Nee, het is geen buitenspel." Stond de grensrechter dan niet op een lijn met de spelers?

Marokko claimde buitenspel en de scheidsrechter wilde daarin meegaan, gehoor gevende aan het initiatief van zijn assistent langs de lijn. Maar Spanje protesteerde en maakte het gebaar boven het hoofd dat video arbitrage dringend nodig was. En zo gebeurde. Toen de scheidsrechter het veld weer opkwam nadat hij op de video-computer had gekeken, veranderde hij zijn eerdere conclusie en gaf hij aan dat het een geldig doelpunt was en geen buitenspel. Daar namen de Marokkanen geen genoegen mee. Ondanks dat elk land, en alle spelers, behalve dan Marokkanen, het video controlesysteem accepteert op deze WK. Er moest nog 1 minuut doorgespeeld worden en zo geschiedde.

Marokkanen kennende, haalden zij alsnog hun gram over het feit dat zij niet één wedstrijd hadden kunnen winnen op dit WK waarbij zij dus zoals altijd de schuld gaven aan de andere partij: het video-systeem.

Nu moet ik zeggen dat dit systeem net zo corrupt functioneert als de scheidsrechters die ik tot nu toe op dit WK bezig heb gezien. Maar voor wat betreft het beoordelen van het al of niet buitenspel staan, functioneert het video controlesysteem perfect. Het programma werkt met allerlei lijnen op de monitor die haarfijn duidelijk maken dat op het moment van het spelen van de bal door een aanvaller een verdediger wel of niet buitenspel staat.

Bedankt voor de uitleg Hans. Graag gedaan! icon_thumbup.gif Voor wat betreft de opstootjes en het rellen van een aantal Marokkaanse spelers cum suis na het laatste fluitsignaal, het door blijven mekkeren en zich onrecht aangedaan voelen door de schuld aan de ander te geven, vond ik uniek. Nou ja, ik hoef verder geen nadere uitleg te geven. Ik blijf voorlopig vasthouden aan de logica dat Marokkanen met een achterlijk Allah-macho-gedrag niet thuishoren in onze westerse beschaving. Het begint mij ook knap te vervelen dat ik steeds herinnerd word aan het parasiteren van moslims op onze kenniseconomie en beschaving.

Voetbal tenslotte is geen islamitische uitvinding maar een niet-moslim inventiviteit van het denkvermogen waar het bij moslims al honderden jaren aan ontbreekt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Als Senegal er ook nog uitvliegt, dan hebben we een geheel Moslimvrij WK. Mag ik ook opmerken dat Rusland een waardig organisator is en dat er overal in de speelsteden gemoedelijkheid heerst? En mag ik Qatar organisatie onwaardig noemen? Zuid-Afrika was ook organisatie onwaardig. Sommige van de stadions brokkelen nu al af omdat er geen eigen competitie of andere vormen van exploiteren zijn met voldoende publieke belangstelling voor al deze stadions en het onderhoud te wensen overlaat als gevolg van leegstand.

De eerste achtste finales zijn bekend:

Rusland - Spanje
Uruguay - Portugal
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Beste wedstrijd tot nu toe: Colombia-Polen: 3-0.

70% van de door mij tot nu toe gade geslagen wedstrijden was ronduit slecht. Tikkie breed en weer terug tot je erbij in slaap valt. Dit soort voetbal is niet nieuw. Het Nederlands elftal lustte daar wel voetbalpap van in de zeventiger jaren. Dat is dus lang geleden. Inderdaad. Jantje Peters (AZ'67) was destijds de middenvelder en smaakmaker in het Nederlands elftal die er zich weergaloos schuldig aan maakte.

Spelers mogen geen balverlies lijden. Dat kan dodelijk zijn. Maar bijna nooit in de opbouw. Dat bewees de wedstrijd van Colombia. Eindeloos breed spelen en proberen langzaam op te schuiven naar het doel van de tegenstander kost tijd. Veel tijd. Ook het Duitse elftal maakte zich daar in de wedstrijd tegen Zweden schuldig aan. Een zeer eentonige wedstrijd die het Duitse team bijna de kop kostte. Het was 1-1 en in de laatste minuut van de verlenging was God met Duitsland. 2-1 voor de moffen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

King George schreef:Als Senegal er ook nog uitvliegt, dan hebben we een geheel Moslimvrij WK. Mag ik ook opmerken dat Rusland een waardig organisator is en dat er overal in de speelsteden gemoedelijkheid heerst? En mag ik Qatar organisatie onwaardig noemen? Zuid-Afrika was ook organisatie onwaardig. Sommige van de stadions brokkelen nu al af omdat er geen eigen competitie of andere vormen van exploiteren zijn met voldoende publieke belangstelling voor al deze stadions en het onderhoud te wensen overlaat als gevolg van leegstand.

De eerste achtste finales zijn bekend:

Rusland - Spanje
Uruguay - Portugal
En mijn gebeden voor mijn geliefde Japan, het land zonder Moslims, zijn gehoord. Ondanks een 0-1 nederlaag tegen Polen gaat Japan verder en niet het Afrikaanse en Islamitische Senegal. In wedstrijdpunten, doelsaldo, eigen score en onderling resultaat eindigden ze precies gelijk. Wat ditmaal de doorslag gaf was het was de meedogenloze scherprechter het fair play klassement. En laten we eerlijk zijn: Moslims en eerlijk spel of sowiezo Moslims en eerlijk; Dat is nog nooit samengegaan.

AM NIPPON CHAI

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

De coach van Senegal noemt agressie ` "onze passie" Coach Senegal: ’Door onze passie moeten we naar huis’

Senegal is uitgeschakeld op het WK omdat het in de groepsfase meer gele kaarten kreeg dan Japan.
Mijn spelers hebben met veel passie en overtuiging gespeeld. Daar kan ik alleen maar tevreden over zijn. Misschien was het wel door die passie dat we iets te veel gele kaarten hebben gekregen.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

En in Marokko heerst de overtuiging dat de in de groepsduels met Portugal (0-1) en Spanje (2-2) gemaakte fouten Marokko een plaats in de achtste finales hebben gekost.
,,We willen onze verontwaardiging uitspreken over het onrecht dat onze nationale voetbalploeg is aangedaan nadat enorme fouten van scheidsrechters tot ons voortijdig afscheid op het WK hebben geleid'', staat te lezen in het donderdag openbaar gemaakte schrijven.

,,De ernst van de genoemde fouten is des te groter omdat bij beide wedstrijden het gebruik van video-arbitrage (VAR) alleen maar diende om de belangen van onze concurrenten te beschermen'', luidde de kritiek van de Marokkaanse bond
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: WK 2018

Bericht door Mahalingam »

Hier zie je dat voodoo werkt want na een behandeling van een doelpaal komt er een doelpunt.

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: WK 2018

Bericht door Mahalingam »

Constanteyn
‏ @constanteyn

Ghe, Senegal dus niet door omdat de zwarte mensen vaker straf hebben gehad dit toernooi. We wachten de reactie van Gloria Wekker nog even af.
https://twitter.com/constanteyn/status/ ... tijl.nl%2F
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: WK 2018

Bericht door Pilgrim »

Zou dit waar zijn?? :thinking:
Complottheorie werd waarheid: ‘Duitsland moest van Merkel smadelijk verliezen op WK’

Xander, 28-06-2018

Afbeelding
Voor het eerst sinds 1938 overleefde het Duitse elftal de eerste rond niet, en dat leek op het veld hard aan te komen. (Afbeelding: Getty Images (2)).

Gisteren werd het Duitse voetbalelftal tot grote verrassing van vriend en vijand al in de eerste ronde van het WK voetbal uitgeschakeld. Iedere ploeg kan een wedstrijd verliezen, maar de manier waarop verbijsterde tal van analisten - maar niet de Duitse burgerjournalist en blogger Peter Haisenko. Hij schreef namelijk al op 19 juni dat het WK voor politieke doeleinden misbruikt zou worden, echter niet door de Russische president Vladimir Putin –die zich tot nu toe amper heeft laten zien-, maar door de Duitse bondskanselier Angela Merkel. Zij zou op voorhand hebben bevolen dat het Duitse elftal snel op vernederende wijze moest worden uitgeschakeld, om te voorkomen dat de Duitse bevolking een positieve associatie met Rusland zou krijgen. Oordeel zelf of dit onzin is, of misschien wel eens kan kloppen.

De afgelopen week werd op diverse Duitse sites verwezen naar deze complottheorie. Het leek echter te vergezocht en bizar om waar te kunnen zijn – tot gisterenavond. Duitsland moest tegen het veel zwakkere Zuid Korea, ‘een makkie’, zo stelden alle voetbalkenners.

Tijdens de wedstrijd was het Duitse elftal, dat tegen Zweden nog met succes tot de laatste minuut voor de overwinning had gevochten, als verlamd. Er werd extreem traag en slordig gespeeld, en bondscoach Joachim Löw, die Duitsland 4 jaar geleden naar de wereldtitel leidde, stelde omstreden spelers op –waaronder Erdogan fan Mehmut Özil- die al vele wedstrijden helemaal niets hadden laten zien. Aan het einde van de wedstrijd, bij een stand van 1-0 voor Zuid Korea, verliet de vaak als beste ter wereld geprezen doelman minutenlang zijn doel en zelfs zijn eigen helft, waardoor de tegenstander heel eenvoudig de 2-0 kon maken, en zo de beruchte Duitse ‘last minute overwinning’ definitief onmogelijk maakte.

‘Rusland moet worden geassocieerd met schande van uitschakeling’
Achteraf is altijd makkelijk praten, maar Peter Haisenko schreef al op 19 juni, dus 8 dagen van tevoren, dat dit zou gaan gebeuren. Volgens hem hebben de Duitsers door het behalen van hun 4e wereldtitel in 2014 een positief gevoel overgehouden aan het land waar dat gebeurde, namelijk Brazilië. ‘Maar dat mag met Rusland niet gebeuren. Na de grote prestatie in Brazilië werd de Duitse Nationalmannschaft omgedoopt, en is niet langer ‘Duits’ noch ‘nationaal’, maar enkel ‘die Mannschaft’. Dat kan men kleingeestig vinden, maar ik zie hierin een trend om grote prestaties van Duitsland te denationaliseren, zodat er geen nationale trots meer kan groeien.’

Bondskanselier Angela Merkel zag feestende Duitse fans in de straten van Moskou als een gevaar voor haar anti-Russische houding, zo stelt Haisenko. ‘Dus Duitsland moest in de voorronde worden uitgeschakeld, zodat deze schande in de hoofden (van de fans) met Rusland zou worden verbonden... Een bijeffect zou zijn dat de Duitsers hun aandacht voor Rusland zouden verliezen, waardoor er geen gevaar meer zou zijn dat ze positieve dingen over het land zouden meekrijgen.’

Plots gewijzigde aanpak, voor het eerst geen WK-studio in gastland
Bondscoach Joachim Löw moet vanzelfsprekend in dit complot zitten. Al bijna een jaar krijgt hij veel kritiek vanwege zijn plotseling flink gewijzigde aanpak en tactiek, die het Duitse elftal steeds slechter deed spelen. Dan was er nog de rel rond de Turks-Duitse spelers Gündogan en Özil, die vanwege het feit dat ze met de Turkse dictator Erdogan op de foto gingen een storm van verontwaardiging over zich heen kregen. Toch nam Löw deze spelers, die helemaal niets presteerden, wel mee, en liet hij het jonge toptalent Sané gewoon thuis.

Maar er waren meer vreemde zaken. Zo had de Duitse publieke omroep geen eigen studio in Rusland opgesteld. Dat gebeurde in Brazilië, dat veel verder weg ligt, wel. ‘Zoals ik al zei is dit een complottheorie, waar ik geen bewijs voor heb,’ benadrukte Haisenko op 19 juni. ‘Feit is echter dat het bij mijn weten voor het eerst is dat de WK-studio zich niet in het gastland bevindt.’

Na het verrassende verlies in de eerste poulewedstrijd tegen Mexico kopte het Duitse Bild op 18 juni ‘Jogi (=Löw), dit was een WK-boycot.’ Het vreemde, onverklaarbare spel van die Mannschaft was alle Duitse analisten gelijk opgevallen. Haisenko: ‘Is dat ook maar een complottheorie?’

Vijandbeeld Rusland zou bij Duits succes in duigen vallen
Bij een grootse Duitse voetbalprestatie, en zeker een nieuwe wereldtitel –Duitsland was bij de meeste bookmakers topfavoriet, samen met Brazilië-, zou het jarenlang zorgvuldig via de nepnieuws-propagandamedia gecreëerde vijandbeeld van Rusland niet meer werken, zo vervolgde Haisenko. De Duitse fans zouden er in de Russische steden zijn achter gekomen dat er in realiteit helemaal geen sprake is van een ‘dictatuur’ door Putin, en er in Rusland in een aantal opzichten inmiddels meer vrijheid is dan in de EU. Dat moest ten koste van alles worden voorkomen.

‘Het is echt treurig dat sport op zich, en voetbal in het bijzonder, politiek misbruikt wordt,’ vervolgt Haisenko. Dat gebeurde natuurlijk al vaker: in 1978 werd het WK in het land van de moorddadige Argentijnse dictator Videla georganiseerd, en behaalde het Argentijnse elftal volgens velen via een aantal smerige trucs en oneerlijke beslissingen een ‘gestolen’ overwinning, ten koste van het Nederlandse elftal.

‘Maar nu gaat het er niet om dat een land zich op zijn best aan de wereld wil laten zien. Nee, deze keer wil men dit juist een land niet gunnen, omdat het tot vijand is verklaard,’ en dat terwijl sport, en zeker de populairste, de wereld met elkaar kan verbroederen, juist omdat er tijdens zo’n WK alle ruimte is voor de eigen identiteit en cultuur van de verschillende teams en hun fans. Het WK laat feitelijk zien dat een wereld met scherp afgebakende grenzen, culturen en gewoonten prima met elkaar kan leven en samenwerken. Dat is echter een boodschap die lijnrecht tegen de Westerse ‘multiculti’ elite ingaat, die juist alle grenzen en culturen wil uitwissen, te beginnen in Europa.

Haisenko besloot op 19 juni met de hoop dat de Duitse voetballers zich niets van Löws sabotage zouden aantrekken en toch goed zouden presteren, want ‘dat zou doorslaggevend kunnen zijn voor de vrede, en voor de terugkeer van constructieve samenwerking (met Rusland) in Europa. En dat willen we toch allemaal – behalve Merkel en misschien Löw.’ Gisteren bleek echter dat laatstgenoemden toch hun zin lijken te hebben gekregen. (1)

Xander

(1) Anderwelt Online
(2) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... ezen-op-WK
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Zou dit waar zijn?? :thinking:
Complottheorie werd waarheid: ‘Duitsland moest van Merkel smadelijk verliezen op WK’
:nietverstaan: Ik kan me dat niet voorstellen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Argentinië - Frankrijk
Portugal - Uruguay
Rusland - Spanje
Kroatië- Denemarken
Brazilië - Mexico
Japan - België
Zweden - Zwitserland
Colombia - Engeland
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Zou dit waar zijn?? :thinking:
Complottheorie werd waarheid: ‘Duitsland moest van Merkel smadelijk verliezen op WK’
Nee Pilgrim! Natuurlijk niet. Scrol even omhoog en je komt terecht bij wie anders dan . . . ?

Xander.

Stel jezelf geen onnodig retorische vraag.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Gespeeld:

Argentinië - Frankrijk 4-3
Portugal - Uruguay 1-2
Rusland - Spanje 1-1 (Rusland w.n.s.)
Kroatië- Denemarken 0-0 (Kroatië w.n.s.)
Brazilië - Mexico 2-0
Japan - België 3-2

Vandaag;

Zweden - Zwitserland
Colombia - Engeland

In een zinderende achtste finale heeft Japan moeten buigen voor de Rode Duivels. Het is niet anders. Na een vrije trap tot hoekschop verwerkt ontstond na de hoekschop een counter waarmee België de eindstand op 3-2 in hun voordeel beslechtte.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Sfeerbeelden uit Rusland:

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
In een zinderende achtste finale heeft Japan moeten buigen voor de Rode Duivels. Het is niet anders. Na een vrije trap tot hoekschop verwerkt ontstond na de hoekschop een counter waarmee België de eindstand op 3-2 in hun voordeel beslechtte.
Het was heel erg dom van de Japanners. Japan staat met 2-0 voor en het werd nota bene bijna ook nog eens 3-0 tegen de fritebakkers. En wat doet Japan? Die gaat in de laatste fase, waarin het ondertussen 2-2 is geworden, harakiri spelen door met man en macht het Belgische doel te bestoken. Tsja, dat is in voetbal dodelijk als je balverlies lijdt. En dat gebeurde. In een enorme energieke uitbraak van de Belgen richting doel van de rijzende zon, die met 5 man van de ene helft van het veld naar de andere helft stormden met slechts 3 Japanse verdedigers voor zich werd het pleit 1 minuut voor tijd beslecht in het nadeel van Japan.

Dom. Dom. Dom van Japan. Dommer kon Japan zich niet presenteren. Jammer. Want Japan gaf de wereld een lesje in dynamisch attractief enerverend spannend technisch hoogstaand voetbal. Duitsland moet zich diep schamen met zijn laffe eindeloze stomvervelende tikkie breed en weer terug voetbal. De moffen hadden geen recht om mee te doen op het WK. Eerst maar eens goed oefenen thuis in der Heimat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Neymar, de man van 220 miljoen, is een aansteller. Hij is al in de volgende poses gespot:

Afbeelding


Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Neymar, de man van 220 miljoen, is een aansteller. Hij is al in de volgende poses gespot:
afbeelding

LEUK!

Verschrikkelijke onuitstaanbare komediant die Neymar.

Hij kronkelt het liefst liggend over het veld alsof hij even later dood zal gaan en al zijn geld de belasting toekomt. Wie echt pijn heeft, geeft geen kik. Tenminste, als je geen mietje en kinderachtige aansteller bent. De meeste profvoetballers zijn domme mensen. Ze denken dat de wereld keer op keer in hun misselijk makende theatrale strapatsen trapt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie