De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

King George

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Berichtdoor King George » Do Aug 02, 2018 2:01 pm

Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

King George

Berichtdoor King George » Za Aug 25, 2018 11:34 am

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Aug 26, 2018 12:41 am

Ontspannende muziek om bij te werken.

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

xplosive

Berichtdoor xplosive » Ma Aug 27, 2018 10:28 pm

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

xplosive

Berichtdoor xplosive » Di Aug 28, 2018 12:37 am

Hoe anders is dit dan bij moslims :

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Ma Sep 17, 2018 11:06 am

Gee officer Krupke (West side story)
Hoop is geen strategie om vrijheid te behouden.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Okt 02, 2018 8:32 pm

Kennen jullie dit?

Zoiets onwaarschijnlijk moois

Zoiets onwaarschijnlijk moois en loepzuiver muzikaal zul je bij de mislukte mensensoort NOOIT aantreffen. Moslims behoren niet voor niets tot de mislukte mensensoort moslims, met in sommige Afrikaanse landen afgezworen vrouwen waarbij al in een vroeg stadium met het verwijderen van de clitoris een aanvang wordt genoemen. Een onmenselijke sadistische ingreep. Niet zo verwonderlijk, want de moslims staat bekend als een vieze gore smerige sadist. Dat heeft hij niet van een vreemde, wel van een geliefde: de Arabische sadist profeet Mohammed (VZMH).
De clitoris wordt verwijderd - niet om moslim meisjes hoger te laten zingen, maar om alle mogelijke wellustige aspiraties, die bij vrouwen als abnormaal worden beschouwd, tegen te gaan. Geile seksistische aandrang, waar alleen de moslimman recht op heeft. Mogelijk vanuit de gedachte dat vrouwen minder intelligent zijn en daardoor eerdr geneigd zijn hun wellustige gevoelens op te dringen aan moslim mannen die nog niet getrouwd zijn en daardoor na de geslachtsdaad in problemen kunnen komen.

De moslim is het product van de vieze gore smerige heidense ziekelijk primitieve Islam, waar incest en allerlei smerige culturele en ritueel heidense praktijken nog hoog in het vaandel van 1,7 miljard moslims prijken. Ik moet de eerste van de meer dan 1,7 miljard moslim nog meemaken die ook maar één afkeurenswaardig geluid over de Islam laat horen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Okt 08, 2018 4:39 pm

Het enig echte grote monster dat werkelijk bestaat is de Islam, gepresenteerd door ongeveer 1,7 miljard kleine afzichtelijke weerzinwekkende kleine monstertjes. Prima beeldmateriaal!

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Okt 08, 2018 6:09 pm

Teva Teff schreef:
Er zijn wel honderden dansfilmpjes van dit duo.
Deze is van 14 april 2017.

Grappig! Nu ik dit dansfilmpje weer eens bekijk, zie ik dat die knul helemaal niet Rock&Roll kan dansen. Zijn passes lijken nergens op. Bij R&R behoort op de vierkwartsmaat gedanst te worden. Enfin, het ziet er hardstikke leuk uit en wat doet het er dan verder toe? icon_thumbup.gif

King George

Berichtdoor King George » Ma Okt 08, 2018 7:23 pm

Kortgeleden overleden de Spaanse soprane Montserrat Caballé. In Nederland waarschijnlijk het meest bekend van de hit Barcelona in duet met de legendarische Freddy Mercury.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Okt 10, 2018 6:44 pm

Waarom ik zo'n godsgruwelijke hekel heb aan moslims.

Om dezelfde reden dat ik een hekel heb aan zwervend straatvuil.

Schiep God de vrouw met een schaamhaarlap om haar hoofd? Geenszins. De eerste vrouw was verleidelijk en dat moet vooral zo blijven! Mooie benen speelden daarbij een belangrijke rol. Heeft God alcoholische versnaperingen verboden? Echt niet. Heeft God muziek en dans verboden? Hoe kom je op het idee? Maar moslims hebben Allah, de zielige woestijnknecht van de vieze smerige historische pedofiele hypocriet, bloedzuiger, sadist en Arabische terroristische oorlogspsychopaat Mohammed die het allemaal beter wist omdat hij analfabeet was. Weleens een moslim viool zien spelen of de Nobelprijs in de wetenschap zien winnen?

Deze muzikale opname is van vijftig jaar geleden en was een algemeen geaccepteerde vanzelfsprekendheid die hoorde bij het logische verstand, aangemoedigd door de vrije geest en het welzijn van de gelukkige mens die niet gebonden was aan de vieze smerige godsdienstwaanzin waarmee moslims de wereld pogen te verbeteren. Moslims keren zich van ons af! Niet echt. Want zij leven zich uit als parasieten op onze kenniseconomie en beschaving die zij verafschuwen.

Waarom moet ik in een pizzazaak, bij de gemeente, in het ziekenhuis en waar dan ook door middel van de Kopvod geconfronteerd worden met de propaganda voor de meest vieze gore historische smerige pedofiele discriminerende haat zaaiende sadist en Arabische oorlogsterrorist Mohammed?

Moslims zijn het enige volk op aarde dat zichzelf in deze tijd verbonden weet met de achterlijkheid van het niet willen weten, het niet willen aanpassen aan de realiteit van alle dag. En dat al meer dan 1400 jaar vanuit de overtuiging de superieure soort mens te zijn. Zij behoren derhalve tot de enige nog overgebleven mislukte mensensoort die we ‘moslims’ noemen. Islam is het virus en moslims zijn de dragers ervan.

Terug naar “FFI Nederlands Café”