'Reusachtige Israëlische vlag grootste ter wereld'

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

'Reusachtige Israëlische vlag grootste ter wereld'

Bericht door Ariel »

Dat lijkt me nou een leuk gezicht. :smile:
Ik ga op zoek naar een foto.
'Reusachtige Israëlische vlag grootste ter wereld'
zondag 25 november 2007 21:30

(Novum/AP) - Bij de citadel Masada in het zuiden van Israël is zondag een reusachtige Israëlische vlag uitgerold. Het blauw en wit bedekte een stuk woestijn van 660 bij 100 meter. De vlag weegt 5,2 ton en is volgens het Israëlische ministerie van toerisme de grootste ter wereld. De vlag is opgemeten door medewerkers van het Guinness Book of World Records.

De vlag is gemaakt door de Filipijnse ondernemer en evangelische christen Grace Galindez-Gupana. Ze zegt twee jaar geleden te hebben besloten de vlag te maken uit liefde voor Israël en het joodse volk en ter gelegenheid van de 50e verjaardag van het aanknopen van diplomatieke betrekkingen door Israël en de Filipijnen. Naast de Israëlische lag zondag een ook zeer grote Filipijnse vlag. Galindez-Gupana zegt van God zelf de opdracht te hebben gekregen de vlag te maken
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

En hier is de vlag.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

nou,ze ziet er al wat besmeurd uit! Nu nog een aangepaste wasmachine?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Verbranden die vlag.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

circe schreef:nou,ze ziet er al wat besmeurd uit! Nu nog een aangepaste wasmachine?
Ja en der zal wel een heeeel groot pak ARIEL in moete om die proper te krijge... :lol: :lol:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Verbranden die vlag.
Nee hoor. Dat is niet nodig. Gewoon de stofzuiger er over en de vlag is weer zandvrij. :razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:Verbranden die vlag.
Nee hoor. Dat is niet nodig. Gewoon de stofzuiger er over en de vlag is weer zandvrij. :razz:
Ik word kotsmisselijk bij het zien van de Israëlische vlag.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik word kotsmisselijk bij het zien van de Israëlische vlag.
En als in naam van je paganistische religie geen Israelische vlag meer bestaat kan je kotsmisselijk worden van de Nederlandse.

Van welke vlaggen worden Moslims al niet misselijk: De Amerikaanse, de Indonesische, de Nigeriaanse, De Ethiopische, De Thaise, De Russische, ..

Jij gaat nog een leven vol ziekte tegemoet. Er zijn meer vlaggen ter wereld dan je jaren zal tellen.
Ik wens je het beste ermee.

Dat Israel nog duizenden jaren mag bestaan.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: Ik word kotsmisselijk bij het zien van de Israëlische vlag.
Wat raar, :shock: Ik vind het juist een prachtige vlag.
Wit, met blauwe strepen, en die mooie ster in het midden.
Een heel esthetische vlag.

Heel wat anders dan deze vlag.

Afbeelding

Zo saai, en dan ook nog eens dat gekke zwaard.

Kijk, in deze vlag zit ook een Joden ster. :)

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Je zal toch even je brilletje moeten opzetten, Ariel.
De sterren verschillen namelijk.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

En als in naam van je paganistische religie geen Israelische vlag meer bestaat kan je kotsmisselijk worden van de Nederlandse.


Amen!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Je zal toch even je brilletje moeten opzetten, Ariel.
De sterren verschillen namelijk.
Nou, zoveel verschillen de sterren niet Chaimae
Kijk, hier heb je ze broederlijk naast elkaar.

Afbeelding Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Jan Janssen
Berichten: 112
Lid geworden op: za jul 22, 2006 3:14 pm
Locatie: Germany

Bericht door Jan Janssen »

Chaimae schreef:
Ariel schreef:
Chaimae schreef:Verbranden die vlag.
Nee hoor. Dat is niet nodig. Gewoon de stofzuiger er over en de vlag is weer zandvrij. :razz:
Ik word kotsmisselijk bij het zien van de Israëlische vlag.
Liefste Chaimae,

Word jij ook kotsmisselijk bij het zien van de Turkse vlag? Honderd jaar geleden woonden er nog 25 % niet-Turken, vooral Armeniërs en Grieken. Nu is dat nog 1%. Al deze Grieken en Armeniërs zijn intussen ofwel gedood of gedeporteerd. In islamitische termen zou mohammed in zijn Koran schrijven dat zij uit hun huizen verdreven zijn, zoals hij zelf gedaan heeft met de Joden in Medina, gedood of gedeporteerd. De vrouwen hadden geluk, zij werden slaven en konden dus blijven leven. The mercy of Islam. Kan je mij eens vertellen wanneer de armeense en griekse terroristen laatst een Turkse ambassade, moskee, kebabzaak, ... opgeblazen hebben?

Wat zeg je? Er bestaan geen armeense of griekse terroristen? Hoe kan dit nou? Deze mensen zijn toch uit hun huizen verdreven. Hun kerken zijn in moskeeën veranderd? Het Vatikaan van de orthodoxen, de Aya sofia is ontheiligd en in moskee omgezet.

Welk boek volgen deze mensen? Wat zeg je, Chaimae? Oh ja, de bijbel. Maar Chaimae, had je niet gezegd dat de koran een bevestiging is van de bijbel en de Thora? Dan moet in de bijbel toch staan dat je je vijand die je uit je huis verdreven heeft moet doden? Ja toch?

Wat zeg je? Staat er in de bijbel dat je je vijand moet beminnen? Dit kan toch niet, dit is toch onmenselijk? Hoe kan het dat Allah in de bijbel zegt om je vijand te beminnen en in de koran om je vijand te doden. nu ben ik even in de war. Kan je mij uit de duisternis halen?

Please liefste Chaimae.
Jan
Plaats reactie