Zweedse vrouwen mogen nu toch topless in zwembad

sprot

Zweedse vrouwen mogen nu toch topless in zwembad

Berichtdoor sprot » Di Jan 08, 2008 8:17 pm

Zweedse vrouwen mogen nu toch topless gaan zwemmen in een zwembad in Sundsvall. De toegift is een grote overwinning voor 'Bara Bröst'. De drukkingsgroep ijvert al een tijdje voor het topless zwemmen in zwembaden nadat twee vrouwen zonder bovenstukje uit het zwembad van Uppsala gezet werden. "We zien hier wel vaker naakte mensen en we zullen niet ingrijpen als vrouwen zonder topje een duik nemen", zegt Per-Erik Ulander.

"Goed nieuws!"
De strijd voor topless zwemen begon eind vorig jaar toen twee vrouwen zonder topje het zwembad van Uppsala moesten verlaten. Een groep feministen richtte meteen 'Bara Bröst' op, wat zoveel betekent als 'Naakte Borsten' en startten een campagne. Ragnhild Karlsson is heel blij met de beslissing van het zwembad in Sundsvall. "Dit is heel goed nieuws!". Ook al omdat een klacht bij de Ombudsdienst tegen Discriminatie niets opleverde. De ombudsman vond niet dat vrouwen gediscrimineerd werden.

"Gelijke behandeling"
"Onzin" vond Karlsson toen en ze blijft bij haar standpunt. "Als mannen in naakte bast mogen gaan zwemmen, dan mogen wij vrouwen dat ook zonder topje. We willen een gelijke behandeling voor mannen en vrouwen, punt uit." (vsv)
Leve de gelijkheid! :twisted: :razz:
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Jan 08, 2008 10:40 pm

Ja, Zweedse feministen, sorry, feministes bedoel ik). Ik heb ze al eens op de korrel genomen in draadje
Zweden. Oversteekplaatsen voor mannen en vrouwen gescheiden?
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

BFA

Berichtdoor BFA » Di Jan 08, 2008 10:57 pm

Platte schoenen, broek, rok erboven, borsten platgebonden. Nog een sluiertje aan en de perfecte Moslima is daar.

Het Griekse symbool van de vrouw als schoonheidsideaal, is hetgeen wat aan de basis van de ontwikkeling onze moderne wereld staat.
Door vrouwelijke schoonheid te verwerpen, verwerpen de feministen de enige maatschappij in de menselijke geschiedenis die de vrouw gelijkheid geeft.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Terug naar “FFI Nederlands Café”