BEDANKT, BEDANKT, BEDANKT.....

Ariel

BEDANKT, BEDANKT, BEDANKT.....

Berichtdoor Ariel » Di Jan 22, 2008 2:25 pm

Jongelui, ik ben te laat..2 dagen te laat. :oops:
Ik had deze toespraak 2 dagen geleden moeten houden, maar we zullen maar denken, beter laat dan nooit.

FFI Nederland heeft 20 Januari haar 5 jarig bestaan gevierd, en daarom wil ik een ieder op dit forum bedanken.

Allereerst bedankt ik Dutch.
Zij was het die FFI Nederland opgericht heeft. Ik zou graag willen dat Dutch zelf even verteld waarom ze dit gedaan heeft.

Vervolgens wil ik onze Moslim vrienden bedanken, want zonder moslims geen FFI.
Er zijn een paar trouwe Moslim vrienden /vriendinnen die ik even wil noemen.

Ik begin met onze Chaimae die tot nu toe 7545 posten gemaakt heeft.
Ze is dus een topscoorder.
Chaimae, meisje.. bedankt dat je ons zo trouw gebleven bent. We zijn op afstand van je gaan houden, ook al zijn we het vaak nog steeds niet eens, soms kunnen we elkaar toch een hand schudden en zeggen…”Zie je nou wel, dat vinden wij nou ook.”

We mogen ook moyouknow/islaminside niet vergeten. Ook hij blijft volhardend als een pitbull ons de goede weg wijze, namelijk de weg naar Allah en Islam.
Dat wij zo eigenwijs als muilezels zijn, daar kan Islaminsde niks aan doen. Hij probeert het toch maar om aan ons, op zijn nederige manier Islam te verklaren.

Ajax wil ik niet vergeten. Ajax komt bij ons voor de fun. Hij weet namelijk dat wij zo slecht niet zijn, en vandaar dat hij zo nu en dan zijn gezicht weer laat zien.

Ook Vera onze potige recalcitrante Friezin komt regelmatig even kijken hoe het met ons gaat, en dan kan ze het niet laten om ons te vertellen hoe mooi Islam wel niet is, en hoe zedelijk en Islamitisch een hoofddoek is. Eigenlijk moet iedereen zo,n hoofddoek proberen. Je voelt je gelijk een ander mens als je een hoofdoek op hebt.

Bedankt Chaimae, Islaminside, Ajax, Vera en alle andere moslims die ik niet genoemd hebt.

Verder gaat mijn dank uit naar Sprot, Manon, Monique, Stropke, Hamsa, Zwartmeer, Akkersloot, Vrijdenker, Graslelie, Jm, gideong, Thomas, Roelof vechters van het eerste uur, of bijna het eerste uur. Jullie trouw aan FFI is zeer gewaardeerd.

Ik wil ook graag Polleke bedanken voor al het werk dat hij gedaan heeft voor FFI.

En natuurlijk Peter Louter voor zijn geweldige artikelen . Ook tomtom bedankt, alhoewel ik even een bestraffend vingertje naar hem moet uitsteken, want 37 posten in 2 jaar is natuurlijk niks.

Mijn dank gaat ook uit naar Ketter en naar Afghan ook al zijn ze op dit moment afwezig ,die beide een goede bijdrage aan FFI geleverd hebben. Ik mis Ketter en Afghan ,Afghan waar ben je, we kunnen niet zonder je, en ik hoop dat we snel jullie gezicht weer zullen zien.

Verder gaat mijn dank uit naar onze moedige nadia die gelukkig ondanks haar drukke werk nu weer tijd heeft om zo nu en dan te posten en naar Navane die ik ook heel erg mis. De bijdragen van Navane zijn zeer gewaardeerd.

Natuurlijk gaat mijn dank ook uit naar naar boven die in een zin een pagina vol geschreven heeft. Daar bedoel ik mee dat zijn zinnen doordenkers zijn, en dat hij in een paar woorden kan zeggen waar een ander een pagina voor nodig heeft. ( net zo als ik dus :oops: )

Lieve zusjes Silly en Anneke , ook bedankt. Jullie hebben het op dit moment druk met je studie, maar toch nemen jullie zo nu en dan de tijd om even met een moslim in discussie te gaan.

Webmaster NRP jij bedankt dat we steeds vanaf jouw site weer wat interessante artikelen kunnen plukken.

Teva Teff ook jij bedankt. En Joannes, waar ben je.. Ik mis je, en kom aub weer snel posten.

Sebastiaan we mogen jou niet vergeten net zo min als osint en jpmante, Aldebaran, Gielah. Dank zij de bijdragen van jullie is FFI levend en boeiend gebleven.

migrantenjong verdient een aparte vermelding. Jij laat ons lachen met je ondeugende posten, en ik zou je niet meer willen missen.

Hans van der Mortel. Natuurlijk ben ik jou niet vergeten. FFI zonder Hans is ondenkbaar. Wij genieten van je rake artikelen, en zoals jij ons geleerd hebt.. Wij moeten God en Allah met rust laten. Wie zijn wij om het ongrijpbare te willen pakken, en het onverklaarbare te verklaren en te begrijpen.
Bedankt Hans.. Je hebt dit forum verrijkt met je geweldige bijdragen.

Katie, Onze moderator… bedankt voor het werk wat je verricht hebt. Je bent een kei en ik hoop dat je snel wat meer weer tijd hebt om je met FFI te bemoeien.

Ruth, BFA, bedankt. Ook jullie zijn zeer gewaardeerde leden van FFI, en de rake antwoorden van jullie beide zijn een doorn in het oog van Moslims, maar een joy for ever voor de niet moslim.

Mahalingam , wat kan ik zeggen tegen jou.. Je bent geweldig. Bedankt voor al je bijdragen, en al de belangrijke informatie die jij op dit forum zet.

Wie heb ik nog niet gehad.. Freya , pd7835, Pilgrim, Ik weet het niet meer. Er zijn er ook zoveel om te bedanken. Dat jullie onder aan de lijst staan betekend natuurlijk niet dat jullie ondergewaardeerd worden. In tegendeel zou ik bijna zeggen. Lest best… Van harte bedankt en ik hoop dat we nog heel lang plezier van elkaar mogen beleven.

Als ik iemand vergeten ben om te bedanken, dan schaam ik me diep. Weet dat mijn dank ook is voor een iedereen die ik niet genoemd heb.

En nu is het tijd voor rooibos thee en jus de orange voor onze Moslim vrienden, en voor de niet Moslims staat er campagne klaar. De halal taart is voor iedereen . Ik had geen zin om twee taarten te bakken.

Proost.

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

BFA, aan jou de eer om de champagne te laten knallen. Om een of andere reden denk ik dat jij daar de juiste man voor bent.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Di Jan 22, 2008 2:40 pm

BOEM,

Open is ie.
Nog vele jaren tsamen voor ons allemaal.

Met zulk een bende komt er nog een heel vuurwerk champagnekurken aan.

Daar gaan ze:

Boem,boem, boem ,boem,... Santé.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Jan 22, 2008 4:54 pm

Nog vele jaren, alhoewel ik hoop dat dit niet nodig is.

Manon

Berichtdoor Manon » Di Jan 22, 2008 5:35 pm

Nou, schol allemaal zou ik zeggen.

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Monique

Berichtdoor Monique » Di Jan 22, 2008 5:49 pm

Chaimae schreef:Nog vele jaren, alhoewel ik hoop dat dit niet nodig is.

Chaimae, ik ben het helemaal met je eens.
Ik hoop ook dat FFI heel snel volkomen overbodig zal zijn.. dat betekent namelijk dat islam "verdwenen/aangepast is... :lol:
Amorele atheistische nitwit

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Jan 22, 2008 6:09 pm

Monique schreef:
Chaimae schreef:Nog vele jaren, alhoewel ik hoop dat dit niet nodig is.

Chaimae, ik ben het helemaal met je eens.
Ik hoop ook dat FFI heel snel volkomen overbodig zal zijn.. dat betekent namelijk dat islam "verdwenen/aangepast is... :lol:

Dat is niet wat ik impliceerde.

Ik hoop namelijk van ganser harte dat de moslims zich zullen gedragen in Nederland en niet voor allerlei wanorde in het land zullen zorgen.

Dit kan worden verwezenlijkt door een realistisch beeld van de islam, zodat men kennis kan omzetten in gedrag.

Ik hoop het. Hoop is in de islam een negatieve kracht. In de islam neemt de hoop een centrale - positieve- plaats in en wordt zij beschouwd als de fundamentele stuctuur van het mens - zijn.

Gegroet, Chaimae.

stropke

Re: BEDANKT, BEDANKT, BEDANKT.....

Berichtdoor stropke » Di Jan 22, 2008 6:39 pm

Ariel schreef:Jongelui, ik ben te laat..2 dagen te laat. :oops:
Ik had deze toespraak 2 dagen geleden moeten houden, maar we zullen maar denken, beter laat dan nooit.

Afbeelding Afbeelding

Ik sluit aan bij de mooie speech van Ariel en hou het bij een glaasje fruitsap zoals we jus-orange in Belgie noemen. Kwestie van BOB zijn, :lol: :lol:

PROFICIAT EN PROOST..... Hik :oops:

Heeft er iemand wat in mijn glas gedaan...? :razz: :razz: :razz:
Zal maar naar huis lopen.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

Ruth

Berichtdoor Ruth » Di Jan 22, 2008 7:05 pm

applaus voor onze Ariel. Prachtige speech meid, enne die champagne sla ik niet af !!!

Proost allemaal

Een toast op onze jarige site ! Dat we, zolang het nodig is, nog heel veel leden erbij mogen krijgen

groetjes
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

BFA

Berichtdoor BFA » Di Jan 22, 2008 7:08 pm

Ik hoop namelijk van ganser harte dat de moslims zich zullen gedragen in Nederland en niet voor allerlei wanorde in het land zullen zorgen.

Dit kan worden verwezenlijkt door een realistisch beeld van de islam,

Voor een realistisch beeld van de Islam kijkt men best naar het hartland van de Islamterritoria. Saudi Arabie.

zodat men kennis kan omzetten in gedrag.

Wordt dan een heel twijfelachtige quote. Niet aleen voor SA, voor de hele Islamterritoria.
De Islamterritoria hebben buiten olie in alles de Moderne Wereld nodig.
Voor hun voeding, die ze vandaar importeren. Voor hun geneesmiddelen en medische faciliteiten, die ze weeral vandaar importeren. Voor hun technologie en afgeleide produkten, die ze ook weer uit de Moderne Wereld importeren.
Het ogenblik dat de Moderne ereld besluit deze importen te stoppen, verdwijnen de Islamterritoria als sneeuw voor de zon, in honger en totale chaos en ontwrichting van hun communicatie-en fabricatiesystemen.

Allah zal daar niet aan kunnen verhelpen.

Hoop is in de islam een negatieve kracht. In de islam neemt de hoop een centrale - positieve- plaats

Ik begrijp dit niet.

wordt zij beschouwd als de fundamentele stuctuur van het mens - zijn

Of zou het 'Insh Allah' betekenen.

Insh Allah heeft nog maar alleen voor het verval gezorgd van de verwezenlijkingen van de plaatselijke voor-Islamitische kulturen. MEt geestelijke en materiele armoede als gevolg.
Hoop op Insh Allah is dus zeker een negatieve kracht.

Insh Allah onderschrijft voor ook het verlangen naar de dood, die uit het dagelijkse lijden door geestelijke en materiele armoede verlost. Dagelijks lijden als proef van Allah. Op die manier verwoord Insh Allah de droom voor het paradijs. Helpt niet om de mensen te leren zichzelf te helpen.
Nogmaals een negatief gegeven.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Jan 22, 2008 7:54 pm

@ Ariel:
dank voor deze rede.
En wie weet ontmoeten we elkaar ooit in levende lijve in een Hallal Snakbar

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Freya

Berichtdoor Freya » Di Jan 22, 2008 8:09 pm

Bedankt Ariel, Dutch en vele anderen, die zo veel doen voor dit forum. Fijn dat ik daar af en toe bij mag zijn. Gefeliciteerd!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Jan 22, 2008 11:36 pm

:razz: Dit was de aller eerste post van Dutch. Wo Jan 22, 2003 10:02

Hij ging ( hoe anders) over de Rechten van de vrouw : vergelijking Islam - Westerse wereld

Vaak hoort men het door moslims aangehaalde argument als zou de islam de vrouw uitstekende rechten garanderen. Nu was het lot van de vrouw tentijde van Mohammed waarschijnlijk alles behalve rooskleurig en bracht de shari'a daar misschien enigzins verbetering in...ik zeg wel misschien want ik heb daar zo mijn twijfels over. Dit neemt niet weg dat de Koran de man bepaalde rechten over zijn vrouw(en) verleent, die helemaal niet stroken met wat in onze westerse wereld van kracht is.
Voorbeeld : Koran An-Nisa':34 waar wordt medegedeeld dat een man zijn vrouw(en) mag slaan. Hoe kunnen moslims dit verantwoorden?

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... .php?p=3#3

Hamsa was toen nog "Gast" :smile: schreef..

Khadija was de eerste vrouw van Mohammed. Dat was nog van vóór de openbaring van de Islam. Zij had een eigen transportbedrijf en onderhield zelfs haar veel jongere echtgenoot die in de toekomst profeet werd.
Dit is toch wel een bewijs dat de vrouwen in Arabië van voor de Islam meer mochten dan nu.

En sprot de seksist :evil: schreef..

Tsja, ik geef toe, ik ben een (westerse) man ......
Voor zover ik weet wordt er van uit gegaan dat de kledij die een vrome moslima draagt (sjaal, geen spannende kledij, lange vest, ....) dient om de lustgevoelens van de mannen nie te op te roepen ...???
Zeg nu zelf (mannen), wat is er meer sexy dan zo'n ingepakte vrouw. Een 'westerse' vrouw met een topje aan en een kort rokje .... wij zien onmiddellijk welke 'marchandise' zij heeft .....
Maar een ingepakte moslima ..... woooooowwwww dat brengt bij mij 'onzedelijke' gedachten bij.... Wat is de kleur van haar haar, kort, lang haar,... ? Heeft zij een ferm stel borsten onder die lange jas zitten? En haar benenspel ? Hoe zou die er uit zien ? En dat kontje ? Een spannend kontje of meer een dik kontje ... ???
Zo zie je maar ..... in plaats van niet op te vallen wekken zij juist de aandacht bij de gezonde man !
Een voorschrift dat blijkbaar niet beantwoord aan het doel. Of was dat toch misschien de (geheime) bedoeling van de mannen en lopen de dames er in?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dutch

Berichtdoor Dutch » Di Jan 22, 2008 11:55 pm

Jij bedankt lieve en competente Ariel voor je mooie woorden !

Allereerst bedankt ik Dutch.
Zij was het die FFI Nederland opgericht heeft. Ik zou graag willen dat Dutch zelf even verteld waarom ze dit gedaan heeft

Toen ik zo'n 6 jaar geleden "van mijn geloof viel" en gelijk ook op 3 maand tijd naar het atheïsme evolueerde, dacht ik waarlijk dat ik gans alleen stond in deze wereld en dat ik zo ongeveer de enige was met mijn denkbeelden over de islam, die ik zo goed van binnenuit kende. Ook dacht ik dat mijn daaraan gerelateerde gezins- en andere ellende alleen door mij als dusdanig beleefd werd.

Tot ik op een goede dag via internet-kennis Patrick (op het ondertussen ter ziele gegane forum van AEL) naar Engelstalig FFI werd verwezen en er voor mij een nieuwe wereld openging en de eerste dag van de rest van mijn leven aanbrak...
Ik maakte kennis met Ali Sina en ontdekte dat ik niet de enige ex-moslim was, maar dat integendeel duizenden met mij dezelfde denkbeelden en opinies hadden ! Ik voelde me dadelijk niet meer zo alleen en wist dat ik met mijn kennis wel degelijk iets moest doen, dat anderen uit mijn ervaringen konden leren, dat het de hoogste tijd was om iets te doen.
Toen Ali me vroeg om actief mee te werken aan FFI en zelf een Nederlandstalig forum uit te bouwen, ging ik ervoor, ondanks mijn povere en basic internet-kwaliteiten.

Wanneer ik nu zie hoe de wereld stilaan begint te beseffen waarvoor de islam staat, wat de moslims beweegt en wat hun uiteindelijk door de koran opgelegde doelstellingen zijn, ben ik zeer tevreden. Het begint erop te lijken : overal ter wereld wordt er gemobiliseerd tegen de islam, worden de ex-moslims meer en meer begrepen en gesteund, komt het ware gelaat van de islam stilaan aan het licht... Ik ben blij dat ik daaraan op een bescheiden manier heb kunnen meewerken en hoop hiermee door te gaan zolang het nodig is en zolang ik het kan.

Gelijkertijd heeft FFI me ook enorm geholpen, ik evolueerde dankzij de intellectuele en andere steun van mede-FFI-ers van een stille, teruggetrokken en door de islam mishandelde vrouw met een zeer laag zelfbeeld naar een zelfbewuste, gelukkige en vrije amazone ( :oops: ) wiens pad nog steeds niet over rozen gaat, maar wel door mezelf uitgestippeld wordt. Ik word niet meer geleefd, IK LEEF !
Zoals ik onlangs nog aan iemand zei : "zelfs met een mes op de keel en de loop van een revolver tegen mijn slaap zou ik nog niet terugkeren naar vroeger". De vrijheid is me lief, net zoals de zelfontplooing en het leven zelf en deze levenskwaliteiten wens ik voor alle vrouwen gerealiseerd en bereikbaar te zien en DAAROM ZAL IK TOT DE LAATSTE SNIK VOORTVECHTEN. Voor alle vrouwen en onderdrukten in de islam, voor mijn eigen dochters en al mijn broers en zussen die lijden onder een juk dat elke vrijheid uitsluit, voor de ontvoogding van allen die lijden onder middeleeuwse toestanden, voor de vrijheid van religie die de islam verbiedt...

Dank aan iedereen die hielp en helpt FFI verder uit te bouwen, FFI is broodnodig, FFI strijdt voor een vrije toekomst voor onze kinderen en kleinkinderen, FFI strijdt voor de overleving van de medemenselijkheid, laten we samen verdergaan op dit lastige, soms moeilijke, maar o zoveel voldoening schenkende lichtende pad, het pad van de VRIJHEID !!!

Met heel speciale dank aan onze lieve Ariel, een vrouw met een enorme levenslust, een uitzonderlijk karakter, een steun en toeverlaat, iemand uit de duizend.

Steffi

Berichtdoor Steffi » Wo Jan 23, 2008 4:38 pm

Ooh zo mooie speeches :smile:
Ik denk inderdaad ook vaak van ' hoe zou mijn leven er nu uit hebben gezien als ik nooit op FFI terecht was gekomen'.
Ik weet in ieder geval wel dat het er totaal anders zou hebben uitgezien.
ik heb echt heel veel gehad aan jullie woorden,
En de ontmoeting met Dutch,Ariel en Katie heeft me ook echt deugd gedaan om te weten dat ze écht het beste met me voorhadden.
Ook al was het vaak moeilijk om geconfronteerd te worden met jullie reacties, toch heeft het me wakker geschud!
Bedankt daarvoor!
Liefs,,
Steffi
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Jan 23, 2008 4:50 pm

Steffi,
speciaal voor jou laten we nog een kurk wegschieten.

Gezondheid.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jan 23, 2008 4:53 pm

Steffi schat.. Ik ben jou vergeten. Wat erg. :oops:
Sorry. Hoe kan ik nou zo dom zijn.
Jij natuurlijk ook bedankt voor jouw bijdragen, en ik wil je hier nogmaals een compliment geven over jouw inzicht, kracht en de manier hoe jij je losgerukt hebt uit Islam.
Het moet moeilijk geweest zijn.
Je bent gegroeid van een vrouw met een laag zelfbeeld tot een zelfverzekerde volwassen vrouw die haar mannetje staat.

Alleen daarom had jij een ere plaats in de lijst moeten hebben.

Bedankt Steffi, en een knuffel en kus voor een geweldige meid.
Er zijn veel vrouwen die een voorbeeld aan jou kunnen nemen.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Do Jan 24, 2008 12:32 am

Nou 'proost' dan maar... en op naar het volgende jubileum over 5 jaar. Al hoop ik wel dat FFI op een dag niet meer nodig zal zijn. :razz:

migrantenjong
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Berichtdoor migrantenjong » Vr Jan 25, 2008 10:49 pm

Ik ben ook te laat, heb deze topic gemist. Door de examens. Antwoordde enkel op topics die in mijn lijst stonden.

Ik wil allen bedanken die deze site mogelijk maken. Als ik jullie zie, weet ik dat er nog hoop is in Europa. Misschien weinig, maar er is nog hoop...

Maar laten wij niet tragisch doen! Tijd voor vuurwerk, voor ons gebracht door de raketartillerieafdeling van de Israeli Defence Forces!
Afbeelding
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.

stropke

Berichtdoor stropke » Za Jan 26, 2008 2:31 pm

migrantenjong schreef:Ik ben ook te laat, heb deze topic gemist. Door de examens. Antwoordde enkel op topics die in mijn lijst stonden.

Ik wil allen bedanken die deze site mogelijk maken. Als ik jullie zie, weet ik dat er nog hoop is in Europa. Misschien weinig, maar er is nog hoop...

Maar laten wij niet tragisch doen! Tijd voor vuurwerk, voor ons gebracht door de raketartillerieafdeling van de Israeli Defence Forces!
Afbeelding

Jips idd en komt die nu terecht op de westermoskeet in Amsterdam? Zijn we daar ook gelijk vanaf.. :razz:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

Terug naar “FFI Nederlands Café”