Gesprek over moedige Moslims.

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Gesprek over moedige Moslims.

Bericht door Chaimae »

Ilona schreef:Ik kan niet wachten op de film! :D Ik heb Geert zelfs via zn site een mail gestuurd of het niet mogelijk is zijn film op andere zenders dan de Nederlandse uit te zenden :oops: Ik ken er zelf enkele die de film maar al te graag zouden willen vertonen.

Oh trouwens, waarom reageren de moslims zo weinig? Zijn jullie dr nog jongens? :wink:
Die kerel is triest en is de aandacht van moslims niet waard. Laat die hond maar blaffen. Een Arabische gezegde: ’de honden blaffen terwijl de karavaan haar tocht voortzet.’

Moslims zijn niet bang, Ilona. Wij hebben zo'n vertrouwen in ons geloof, onbeschrijfelijk.

“En Allah zal jou tegen de mensen beschermen.”
(Soerat al-Maa’idah: 67)
Laatst gewijzigd door Chaimae op ma mar 17, 2008 9:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ilona schreef:Yes, kunnen we nu weer onze zwaarden uit de kast halen en Mekka en Jeruzalem terugveroveren?
HAHAHAHAHAHAHA!

Mekka en Jeruzalem zijn van de moslims. De mannen zullen doorgaan tot het bittere eind.

De meeste dromen zijn bedrog..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Moslims zijn niet bang, Ilona. Wij hebben zo'n vertrouwen in ons geloof.
Moslims zijn als de dood voor Allah.
Onderworpen zijn aan ... en, vertrouwen hebben in ... zijn totaal tegengestelde dingen.

Voor Moslims, in de omgekeerde wereld van de Islamterritoria is alles op zijn kop heel normaal.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef:
Ilona schreef:Yes, kunnen we nu weer onze zwaarden uit de kast halen en Mekka en Jeruzalem terugveroveren?
HAHAHAHAHAHAHA!

Mekka en Jeruzalem zijn van de moslims. De mannen zullen doorgaan tot het bittere eind.

De meeste dromen zijn bedrog..
Wij hebben al gezien hoe je Derkaboys doorgingen tot het einde in de 6-daagse oorlog en de Yom Kippoer-oorlog.

Het waren naar't schijnt de grootste lafaarden dat de 20ste eeuw heeft gekend.

Geef mij een peloton aan schoolmeisjes en ik verover Mekka. Wapens mogen eventueel.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
Moslims zijn niet bang, Ilona. Wij hebben zo'n vertrouwen in ons geloof.
Moslims zijn als de dood voor Allah.
Onderworpen zijn aan ... en, vertrouwen hebben in ... zijn totaal tegengestelde dingen.

Voor Moslims, in de omgekeerde wereld van de Islamterritoria is alles op zijn kop heel normaal.
Moslims hebben alles, maar dan ook alles voor Allah over. Het is nog alijd beter een slaaf van Allah, dan een slaaf van dit aardse wereld te zijn.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:
Chaimae schreef:
Ilona schreef:Yes, kunnen we nu weer onze zwaarden uit de kast halen en Mekka en Jeruzalem terugveroveren?
HAHAHAHAHAHAHA!

Mekka en Jeruzalem zijn van de moslims. De mannen zullen doorgaan tot het bittere eind.

De meeste dromen zijn bedrog..
Wij hebben al gezien hoe je Derkaboys doorgingen tot het einde in de 6-daagse oorlog en de Yom Kippoer-oorlog.

Het waren naar't schijnt de grootste lafaarden dat de 20ste eeuw heeft gekend.

Geef mij een peloton aan schoolmeisjes en ik verover Mekka. Wapens mogen eventueel.
Dat was inderdaad laf, en dat neem ik de Arabische landen kwalijk. De Arabische landen dienen nauw samen te werken.. Zo kan Israel vernietigd worden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef: Dat was inderdaad laf, en dat neem ik de Arabische landen kwalijk. De Arabische landen dienen nauw samen te werken.. Zo kan Israel vernietigd worden.
Een bende tribalistische losers die gaan schuilen onder tafels en stoelen wanneer de Israelische vliegtuigen komen, zodat de Russische adviseurs de splinternieuwe (en superieure) luchtafweerkanonnen moesten bedienen om te overleven, zal nooit zegevieren.

Het volk van "allah" zal zielig zijn en blijven.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:.’

Moslims zijn niet bang, Ilona. Wij hebben zo'n vertrouwen in ons geloof, onbeschrijfelijk.

“En Allah zal jou tegen de mensen beschermen.”
(Soerat al-Maa’idah: 67)
Een beetje dom om op een dode god te vertrouwen.
Allah zal niemand beschermen.
Vandaag nog heeft hij weer 37 moslims om laten komen.
Bloedbad bij bomaanslag Iraakse stad

AMSTERDAM - Een vrouwelijke zelfmoordterrorist blies zichzelf maandag op in de Iraakse stad Kerbala. Zeker 37 mensen kwamen om het leven, tientallen anderen raakten gewond.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:
Chaimae schreef: Dat was inderdaad laf, en dat neem ik de Arabische landen kwalijk. De Arabische landen dienen nauw samen te werken.. Zo kan Israel vernietigd worden.
Een bende tribalistische losers die gaan schuilen onder tafels en stoelen wanneer de Israelische vliegtuigen komen, zodat de Russische adviseurs de splinternieuwe (en superieure) luchtafweerkanonnen moesten bedienen om te overleven, zal nooit zegevieren.

Het volk van "allah" zal zielig zijn en blijven.
We zullen zien, beste migrantenjong.

Dat is waar ook, je hebt mijn ouders zwart gemaakt. Wees blij dat je ver van me vandaan woont en veilig achter je computer zit.. Anders hadden een paar Mocro's je eens flink toegetakeld. Zal je leren en laten zien wat Mocro's nou daadwerkelijk zijn. Jammer.. =)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef: We zullen zien, beste migrantenjong.

Dat is waar ook, je hebt mijn ouders zwart gemaakt. Wees blij dat je ver van me vandaan woont en veilig achter je computer zit.. Anders hadden een paar Mocro's je eens flink toegetakeld. Zal je leren en laten zien wat Mocro's nou daadwerkelijk zijn. Jammer.. =)
Ooo, dat wou ik dus horen.

Maar ik was een beetje teleurgesteld wanneer ik na mijn belediging geen bedreiging kreeg. Maar nu komt ie :D

Over dat toetakelen... Ik denk dat jij wel weet waar jullie en waar wij staan op de sociale ladder in het ondergrondse leven.
Mocro's zijn altijd al ruziestokers en kruimeldieven geweest
Russen daarintegen...

Ik heb Mocro's al genoeg gezien. Meestal van de soort dat je hun leider een klop geeft en dat de rest begint te smeken.


En wat Mocro's zijn... militante, barbaarse oboltussen zonder gevoel voor humor en met meer ultranationalisme dan goed is voor hen.
Het feit dat jij een bedreiging naar mijn hoofd smijt is hetgeen wat ik wou provoceren, en hetgeen wat mij gelukt is.

Jullie zijn simpel en voorspelbaar. En primitief.
Laatst gewijzigd door migrantenjong op ma mar 17, 2008 9:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: De Arabische landen dienen nauw samen te werken.. Zo kan Israel vernietigd worden.

Het enige wat de Arabische wereld kan is janken en klagen. Het zijn net kinderen die hun broek vol gepoept hebben.
Het is aan onze ( westen) beschaafdheid en liefde voor de mensheid te danken dat de Arabische wereld nog bestaat.
Als wij het zelfde karakter als sommige van jullie zouden hebben, dan hadden veel Arabische landen er uitgezien als een stoffige parkeerplek waar geen auto's meer geparkeerd stonden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:
Chaimae schreef: We zullen zien, beste migrantenjong.

Dat is waar ook, je hebt mijn ouders zwart gemaakt. Wees blij dat je ver van me vandaan woont en veilig achter je computer zit.. Anders hadden een paar Mocro's je eens flink toegetakeld. Zal je leren en laten zien wat Mocro's nou daadwerkelijk zijn. Jammer.. =)
Ooo, dat wou ik dus horen.

Maar ik was een beetje teleurgesteld wanneer ik na mijn belediging geen bedreiging kreeg. Maar nu komt ie :D

Over dat toetakelen... Ik denk dat jij wel weet waar jullie en waar wij staan op de sociale ladder in het ondergrondse leven.
Mocro's zijn altijd al ruziestokers en kruimeldieven geweest
Russen daarintegen...

Ik heb Mocro's al genoeg gezien. Meestal van de soort dat je hun leider een klop geeft en dat de rest begint te smeken.
Spreek een groepje Marokkanen op straat aan en vertel ze expliciet dat je een hekel aan Marokkanen hebt. Eens zien of ik je morgen nog op het forum zal treffen..

Ik wil daden zien, geen woorden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef: Spreek een groepje Marokkanen op straat aan en vertel ze expliciet dat je een hekel aan Marokkanen hebt. Eens zien of ik je morgen nog op het forum zal treffen..

Ik wil daden zien, geen woorden.
Ik heb een beetje toegevoegd aan vorig bericht, moest je het niet opmerken.

:D:D

Ik ben al eens naar een groep Marokkanen die naar mij riepen dat ik mijn jas moest afgeven afgestapt (was weliswaar met een vriend erbij) en ik zei "derkaderka mohammed allah jihad". Ze waren met 5, wij met 2.

Ik kreeg toen een flink pak slaag. Die lafaard trok een riem. Jullie zijn zodanig laf dat eerlijk vechten jullie ontgaat.
Altijd in groepjes.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:
Chaimae schreef: Spreek een groepje Marokkanen op straat aan en vertel ze expliciet dat je een hekel aan Marokkanen hebt. Eens zien of ik je morgen nog op het forum zal treffen..

Ik wil daden zien, geen woorden.
Ik heb een beetje toegevoegd aan vorig bericht, moest je het niet opmerken.

:D:D

Ik ben al eens naar een groep Marokkanen die naar mij riepen dat ik mijn jas moest afgeven afgestapt (was weliswaar met een vriend erbij) en ik zei "derkaderka mohammed allah jihad". Ze waren met 5, wij met 2.

Ik kreeg toen een flink pak slaag. Die lafaard trok een riem. Jullie zijn zodanig laf dat eerlijk vechten jullie ontgaat.
Heb je ze toen lekker ontvangen? (alhoewel in dit geval de Marokkanen fout zaten)

Probeer 't morgen anders maar even uit. Stap op een willekeurig groepje Marokkanen af..En doe het.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef: Heb je ze toen lekker ontvangen? (alhoewel in dit geval de Marokkanen fout zaten)

Probeer 't morgen anders maar even uit. Stap op een willekeurig groepje Marokkanen af..En doe het.
Vechten moet eerlijk gebeuren. En dat kunnen jullie niet. Als ik eentje slaag wil geven, bellen ze meteen heel de Fatimidische Dynastie op.

En als men met even veel is als jullie, gaan jullie lopen of zwaaien jullie met riemen.

Nietwaar?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Probeer 't morgen anders maar even uit. Stap op een willekeurig
groepje Marokkanen
af..En doe het.
Groepje?
En wat wanneer het er 1 is?
Of, opereren ze alleen in kuddes?
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Het is nog alijd beter een slaaf van Allah, dan een slaaf van dit aardse wereld te zijn.
Is het nog nooit bij je opgekomen dat je in dit Aardse leven vrij kan zijn om je individuele kwaliteiten te ontwikkelen, zo een voorportaal van het Aards Paradijs maken.

Voor Moslims geldt dit als ze van hun sexverslaving verlost worden. Spijtig.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De Arabische landen dienen nauw samen te werken.. Zo kan Israel vernietigd worden.
Door wie kan Israel vernietigd worden? Toch niet door deze laffe Paganisten. Het enige waar ze toe in staat zijn is collectief zelfmoord

Hamas MP Fathi Hammad: We Used Women and Children as Human Shields http://www.memritv.org/clip/en/1710.htm
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Chaimae schreef: De Arabische landen dienen nauw samen te werken.. Zo kan Israel vernietigd worden.
De Arabische landen willen Israël helemaal niet vernietigen.
Dat is allemaal holle macho-rethoriek om het eigen volk te kunnen onderdrukken.
Stel, stel - niets is onmogelijk; dus het valt niet uit te sluiten - stel dat Israël vernietigd wordt: wie moet er dan de schuld van alles krijgen?
RTFM
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

naar boven schreef:
Chaimae schreef: De Arabische landen dienen nauw samen te werken.. Zo kan Israel vernietigd worden.
De Arabische landen willen Israël helemaal niet vernietigen.
Dat is allemaal holle macho-rethoriek om het eigen volk te kunnen onderdrukken.
Stel, stel - niets is onmogelijk; dus het valt niet uit te sluiten - stel dat Israël vernietigd wordt: wie moet er dan de schuld van alles krijgen?
Afbeelding
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

migrantenjong schreef:Afbeelding
OK. Dat is een alternatief, maar de vrijmetselarij is toch heel wat minder mediageniek..
RTFM
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Israël komt bovendien van pas als je een discussie wil verontreinigen.
Als de plaatser van deze advertentie:
Afbeelding

heeft geplaatst, debatteert met de schrijver van dit boek:

Afbeelding
Bij Pauw en Witteman dan moet het blijkbaar niet alleen over Wilders of de koran gaan, maar volkomen off-topic vooral ook over...Israël.
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Bedankt voor de tip naar boven.
Jammer dat ik niet gekeken heb.
Tegenwoordig zit ik me maar op te winden als ik naar Pauw en Witteman kijk.

Maar ik heb een herkansing, dus ga ik straks wel kijken.

PS.. zijn boek ga ik morgen kopen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wat een vuurwerk. :shock:
Kijken jongelui, naar het fragment van het gesprek tussen Hans Jansen en Harry de Winter.
Wat een arrogante kwal is die harry.
Dit is de eerste keer dat ik Hans Jansen zijn geduld zag verliezen.
harry is totaal wereld vreemd. Hij kan zich maar beter tot Islam bekeren, alhoewel hij dan zijn wijntje moet laten staan.
Alle glazen wijn waren nog vol, maar Harry zijn glas was halverwege de uitzending leeg, en zijn glas werd later weer gevuld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ik heb het ook gezien. Een complete dwaas die Harry. Mensen als Harry kom ik bij bosjes tegen, vooral in de zogenaamde 'progressieve' wereld. Altijd komen ze weer aan met dezelfde kul 'argumenten'! Jijbakken door de Koran te vergelijken met het OT, enz. Het OT zet niet aan tot haat tegen Joden, christenen en ongelovigen, respectievelijk apen, zwijnen en demonen (sura5:60), wat de Koran wel doet. Ik heb veel respect voor Hans Jansen, maar niet voor Harry de Winter. Ik verdenk Harry er van dat hij gewoon een afkeer heeft van het Joodse en christelijke geloof. Dit soort mensen relativeert het gevaar van de Islam daarom gewoon weg door de Islam over een kam te scheren met christelijke en Joodse fundamentalisten. :mad:
Plaats reactie