(Discriminerende) handtekening van Migrantenjong?

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:En toch wil ik weten welke moorden hij op zijn geweten heeft.
Maar dat hebben we hier toch al vaak vermeld??! :o Mohammed had sluipmoordenaars in dienst om critici te vermoorden, zoals Abu Afak, K'ab ibn Ashraf, Asma bin Marwan, enz. Ook heeft hij massamoord gepleegd op alle mannen (en jongens) van de Joodse stam Banu Quraiza. Aan die massamoord dee hij eigenhandig mee dat staat beschreven in de Sirat Rasul Allah (Ibn Ishaq). Hetzelfde overkwam andere omringende stammen die zich niet direct aan de Islam wilden onderwerpen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Pilgrim schreef:
Chaimae schreef:En toch wil ik weten welke moorden hij op zijn geweten heeft.
Maar dat hebben we hier toch al vaak vermeld??! :o Mohammed had sluipmoordenaars in dienst om critici te vermoorden, zoals Abu Afak, K'ab ibn Ashraf, Asma bin Marwan, enz. Ook heeft hij massamoord gepleegd op alle mannen (en jongens) van de Joodse stam Banu Quraiza. Aan die massamoord dee hij eigenhandig mee dat staat beschreven in de Sirat Rasul Allah (Ibn Ishaq). Hetzelfde overkwam andere omringende stammen die zich niet direct aan de Islam wilden onderwerpen.
De stam Banu Quraiza had samengewerkt met de vijand van de Profeet, en wou hem vermoorden en daarom heeft hij wraak op ze genomen.

Er waren heel veel Joodse stammen die de Profeet steunden, en waarvan hij zelfs onderdak kreeg.

Mohammed zei:
''Diegene die een Dhimmi (Jood of christen) kwaad toebrengt, en hij die mij kwaad toebrengt, ergert God" (gemeld door At-Tabarani in Al-Awsat)

"Iemand die een Dhimmi (Jood of christen)doodt, zal zelfs niet de geur van het Paradijs ruiken." (eveneens gemeld door At-Tabarani in Al-Awsat)

"Wie een Dhimmi kwaad toebrengt, van hem ben ik de vijand, en ik zal zijn vijand zijn op de Oordeelsdag." (gemeld door Al-Khatib
)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:De stam Banu Quraiza had samengewerkt met de vijand van de Profeet, en wou hem vermoorden en daarom heeft hij wraak op ze genomen.
Dat is een historische leugen, waarin beweerd wordt dat de Joden een verdrag met Mohammed schonden. Er is maar één opmerking in één hadith waarin beweerd wordt dat Bani Quraiza een verdrag schonden. Denk er aan dat het verhaal is opgeschreven door de overwinnaar. Verder is er nergens iets te vinden (in alle negen hadiths) waarin staat dat Bani Quraiza officieel of onofficieel het verdrag met Mohammed opzegde of het verdrag schonden en met een duidelijke beschrijving van hoe ze het verdrag schonden. Er is slechts een hadith die over de positie van de Bani Quraiza gaat in deze situatie (Musnad Ahmad 22823) en die vermeldt dat ze WEIGERDEN de heidense arabieren te helpen tegen Mohammed. Ze vielen de moslims dus niet aan. De verdragen werden hen ook vaak door Mohammed opgedrongen.
Sad bin Mudah werd door Mohammed benoemd als een van de boodschappers naar Bani Quraiza. Het staat beschreven in ‘Sirat Rasul Allah’ (The life of Muhammda) van Ibn Ishaq (p. 453). Zij (de Joden) spraken denigrerend over de apostel, zeggende: “wie is de apostel van God. We hebben geen overeenkomst of verbintenis(!!!) met Mohammed.” Hier staat dus duidelijk dat ze zeggen dat er geen verdrag is met Mohammed. Nergens is er in de ‘Sirat Rasul Allah’ sprake van een gebroken verdrag maar wel van een plotselinge opdracht van de ‘engel Gabriel’ aan Mohammed om de Bani Quraiza aan te vallen. Ik heb er dus mijn twijfels over of ze echt een verdrag schonden, Mohammed schond zelf vaak verdragen. Mogelijk bestond de enige ‘schending’ er uit dat ze Mohammed niet hielpen tegen de heidense Arabieren.
Chaimae schreef:Er waren heel veel Joodse stammen die de Profeet steunden, en waarvan hij zelfs onderdak kreeg.
Waren dat er echt zo veel? Alle Joden zijn immers uit Arabië verdreven. Wellicht steunden sommmige Joden hem uit angst. Joden die hem erkenden als profeet waren immers geen Joden meer maar moslims.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Socrates, je bent een stuk. :D
Een heel knappe jongen, en ik vermoed dat je onbewust een harten breker bent.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ariel schreef:
Socrates, je bent een stuk. :D
Een heel knappe jongen, en ik vermoed dat je onbewust een harten breker bent.
Ariel, Socrates is geen hartenbreker. Die zien er anders uit.
Die zien er zo uit:

Afbeelding

Afbeelding
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Socrates schreef:En hoezo als je geen baard hebt? Ik zal zelf niet gauw een baard laten staan, maar er is absoluut geen grondig reden om daar iets tegen te hebben.
Ik heb er niets op tegen. Integendeel, zo te zien zal een ringbaard jou zeker niet misstaan. Ik heb zelf vroeger een snor, sik en een ringbaard (korte tijd) gedragen. Dat moet een ieder voor zich weten, zolang het maar niets met de een of andere god te maken heeft.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

migrantenjong schreef:
Ariel schreef:
Socrates, je bent een stuk. :D
Een heel knappe jongen, en ik vermoed dat je onbewust een harten breker bent.
Ariel, Socrates is geen hartenbreker. Die zien er anders uit.
Die zien er zo uit:

Afbeelding
Maar, maar.. :? dit zijn toch bewuste hartenbrekers migrantenjong?
Hoe noem jij die ook alweer? Gabbers?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Wat mij vaak opvalt bij Marokkaanse mannen en vrouwen is dat zij van die grote jodeneuzen hebben. Hoe zou dat toch komen?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

:shock: Volgens mij zijn deze Marokkaanse mannen en vrouwen Joden .
Is het niet zo dat de Joden de wereld veroveren ?
Volgens mij zijn deze Marokkaanse mannen en vrouwen met een Joodse neus Joodse infiltranten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ariel, gabbers zijn totaal anders. Gabbers zijn "Lonsdale-jongeren".

Lonsdale, Nike Air, kaal met zigeuneroorbellen en meestal hobbyracistisch. Zijn bijna uitsluitend autochtonen.


Deze "jongeren" zoals op foto hebben niet echt een vaste naam. Zij hebben wel een zeer kenmerkende kledingsstijl, die zich kenmerkt door te flashy kleding en te grote riemen. Ook vreemde haarconstructies zijn prevalent.
De meeste Marokkanen zijn ook zo. Alvast diegenen die geen fulltime baan in de bizznezz hebben of te gelovig zijn.

Muzieksmaak: R&B, Jumpstyle en aanverwanten

Hobby's: harddrugs, vrouwen versieren (dit wordt playen genoemd, en een persoon die vertrouwd is met de handeling is een player), vreemde dansjes doen, groepsfoto's trekken en cool uitzien, elkaar nadoen met de kleding, vreemde dansjes doen.

Typerende kenmerken: draaien veel te luide muziek op bussen en trams, ondertekenen alles met "shab style" of [naam]_stylezzz, hebben valse diamantjes in hun oren, en dragen valse Italiaanse designermerken.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dank je wel migrantenjong.
Als ik jou niet had. Ik leer dagelijk van je. :razz:

Je beseft natuurlijk wel dat we je niet meer kunnen missen, dus als je eens op vakantie wil of zo, dan zal je dat moeten aanvragen.

Ik merk wel dat deze "jongeren" een zeer haram levenstijl hebben.
Allah zal niet blij met ze zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Socrates, je bent inderdaad een stuk en Ariel en ikzelf kunnen het weten, gezien onze jarenlange ervaring en kijk op "stukken" :lol: . Jouw ouders hebben een mooi stukje jongmens afgeleverd, dat bovendien intelligent is, ook mooi meegenomen.
Pas wel op, als onze Chaimae jou in het vizier krijgt, dan ben je niet meer veilig. Ze heeft zo nu en dan danig last van haar hormonen.

Wat jouw "moslim"-uiterlijk betreft, daar kan ik inkomen. Mijn eigen kinderen hebben daar ook al eens last van, maar wie jullie beter leert kennen of even met jullie praat weet dadelijk beter en...dan wordt jullie uiterlijk feitelijk een pluspunt. Je wordt dan gelijk de favoriete "knuffelallochtoon" van zowat iedereen, is het niet ?
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Bericht door Socrates »

Hehe, dank lieve Ariel en Dutch.....als de ''experts'' het zeggen, dan moet het wel waar zijn. :lol: 8)

Het is niet dat ik last heb van mn ''moslim''-uiterlijk maar gewoon....het feit dat mensen bepaalde opmerkingen maken....die je in een hoek plaatst, vandaar dat ik ook zei dat het woord Moslim misschien ook behalve een religieuze betekenis ook een culturele/ethnische betekenis heeft gekregen.

Afgelopen Ramadan hoorde ik bijv. vaak ''fijne suikerfeest'' of op mn werk tijdens eten ''Het is gewoon rundvlees hoor''.....dat soort dingen, maar ach die mensen proberen ook alleen maar vriendelijk te zijn. En ik ga dan ook niet in discussie......van hoe kom je erbij dat ik Moslim ben etc. krijg je weer gezeik met de zelfverklaarde Moslims.

Ik denk dat Chaimea wel een lieve dame is.............Maroc ladies usually are. :razz:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

hans van de mortel schreef:Wat mij vaak opvalt bij Marokkaanse mannen en vrouwen is dat zij van die grote jodeneuzen hebben. Hoe zou dat toch komen?
Die hebben Arabische neuzen!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Pas wel op, als onze Chaimae jou in het vizier krijgt, dan ben je niet meer veilig. Ze heeft zo nu en dan danig last van haar hormonen.
Het aangaan van een relatie of enig contact met een jongen is niet toegestaan. Hier hou ik me dan ook strikt aan.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Socrates schreef:Hehe, dank lieve Ariel en Dutch.....als de ''experts'' het zeggen, dan moet het wel waar zijn. :lol: 8)

Het is niet dat ik last heb van mn ''moslim''-uiterlijk maar gewoon....het feit dat mensen bepaalde opmerkingen maken....die je in een hoek plaatst, vandaar dat ik ook zei dat het woord Moslim misschien ook behalve een religieuze betekenis ook een culturele/ethnische betekenis heeft gekregen.

Afgelopen Ramadan hoorde ik bijv. vaak ''fijne suikerfeest'' of op mn werk tijdens eten ''Het is gewoon rundvlees hoor''.....dat soort dingen, maar ach die mensen proberen ook alleen maar vriendelijk te zijn. En ik ga dan ook niet in discussie......van hoe kom je erbij dat ik Moslim ben etc. krijg je weer gezeik met de zelfverklaarde Moslims.

Ik denk dat Chaimea wel een lieve dame is.............Maroc ladies usually are. :razz:
Soms zijn ze zo achterlijk! Rundvlees van Hollanders is niet toegestaan.

''Chaimae mag je ook geen water gedurende de Ramadan? Doe het stiekem, niemand die je ziet. En waarom epileer jij je wenbrauwen niet? Dat slaat toch nergens op. Word je later uitgehuwelijkt. Heb jij een strenge vader.''

En als ik dan vertel dat ik thuis de enige ben die het gebed verricht, en als enige met de familie geen vlees buitenshuis eet schrikken ze! '' Waarom ben jij de enige dan?'' Nou.. Omdat mijn ouders het geloof niet praktiseren, en ik lekker wel. ''Maar waarom jij wel?'' Tsjah, ik ben me bewust van DE WAARHEID.


Achterlijke mensen denk ik dan, terwijl ik ze van binnen uitlach.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Socrates schreef:Afgelopen Ramadan hoorde ik bijv. vaak ''fijne suikerfeest'' of op mn werk tijdens eten ''Het is gewoon rundvlees hoor''.....dat soort dingen, maar ach die mensen proberen ook alleen maar vriendelijk te zijn. En ik ga dan ook niet in discussie......van hoe kom je erbij dat ik Moslim ben etc. krijg je weer gezeik met de zelfverklaarde Moslims.
”Fijne suikerfeest . . .” Mogelijk antwoord: ”Hoezo? Voor mij is het hele jaar één groot suikerfeest. Ik neem altijd suiker in de koffie.”
”Het is gewoon rundvlees hoor . . . ” Mogelijk antwoord: ”Alweer? Ik rekende nog zo op een mals stukje varkensvlees.”
Ben je moslim kun je antwoorden: ”Verrek, ik dacht dat het lams was.”

Je boft dat je niet bij de Amsterdamse politie werkt. Als er ergens echt gediscrimineerd wordt, en niet zo’n klein beetje ook, dan is het wel bij de politie. Ik vraag mij af hoe een goedgelovige moslim daar werken kan met zulke collega’s. Ik zou ervan kotsen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:Nou.. Omdat mijn ouders het geloof niet praktiseren, en ik lekker wel. ''Maar waarom jij wel?'' Tsjah, ik ben me bewust van DE WAARHEID.
Terwijl je laatst nog had gezegd dat je geen moslim meer was en ook dat je diep in je hart niet meer in de Islam geloofde. :? :?:
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef: Soms zijn ze zo achterlijk! Rundvlees van Hollanders is niet toegestaan.

Achterlijke mensen denk ik dan, terwijl ik ze van binnen uitlach.
Die mensen doen dan moeite om vriendelijk te zijn en te zeggen dat het geen varkensvlees is. En dan zijn ze achterlijk volgens de aanhangers van de enige ware godsdienst!
Want iedereen moet de Koran kennen, en wie dit niet doet, is zo achterlijk!
Achterlijk, want ze weten niet exact wat je aan zo'n ingepakte zeug of baardagaam moet geven!

Jullie horen in de woestijn, inferieure beesten. Als jullie zo bekrompen, arrogant en achterlijk zijn dat jullie een welgemeend teken van goede wil opnemen als achterlijkheid, dan zijn jullie inferieur.
Ik hoop op nog veel mishandeling door politie, discriminatie en een dikke vette massadeportatie.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

iN DIENE TIJD HADDEN ZE NOG GENE :

Afbeelding
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Plaats reactie