Im happy!!

Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Ik denk dat Chaimea een zich een klein beetje vergist. Een muzelman mag zo maar een of meer vrouwen verstoten. Ik denk dat ze dat bedoelde. Spreek drie keer de zin uit 'ik verstoot je' en je bent van de zak ellende af. Het mohammedanisme gaat gelukkig wel met de tijd mee. Je mag iemand ook per SMS verstoten.

Voor zo ver mij bekend is er geen redelijke aanleiding noodzakelijk. Een vrouw die een man ziet in een televisie programma kan al verstoten worden, zo gebeurde onlangs in Saoedi Arabie. Aanspraak op kinderen of alimentie heeft een muzelvrouw sowieso nooit, dus dat is snel, gemakkelijk en efficient.

Onze helden op slippers hoeven er het theehuis niet voor uit. Gemak dient de mens, nietwaar?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

H.Numan schreef:
Chaimae schreef:Oh, maar dat heb ik niet gedaan. Mijn zusje gaat met een erg goed, leuk en vroom Marokkaans meisje om die haar steeds opbelt en meevraagt.Make-up is HARAM!! Dat mag ze van mij niet, althans het liefst niet. Het is nergens voor nodig, ze is een hartstikke mooie dame. De pot verwijt de ketel dat het zwart ziet. Wie denkt hier nou bekropompen? Juist, jij! Kom eens uit die tunnel.. Als je voor me stond had ik je keihard in je gezicht uitgelachen. Intrieste reactie.
Vanuit de ogen van een schele is de wereld krom, nietwaar? Het lijkt me dat je zusje probeert als normale Nederlandse te fungeren, maar daar dapper in tegen gewerkt wordt door pappa en oude zus. Die zien haar liever in een zwarte jurk trouwen met oom Hassan. Zo gaat het tenslotte ook al eeuwen in het Riff dorp waar je vader en/of grootvader vandaan komen, en wat goed is voor het Riff is goed genoeg voor dhimmies.

Je reactie is overigens exact zoals te verwachten valt van een boerentrien uit Staphorst die trots verteld dat ze haar zusje wist mee te sleuren naar de zondagsdienst en vreemd opkijkt dat andere mensen dat imbeciel vinden. Die zou exact gelijk anderen beschuldigen van bekrompenheid en hard staan lachen.

Zo ongeveer reageerde de CU fractie toen men, de rest van Nederland, aan hun "gekwetsheid" twijfelde gezien de ernst van de gedichten in een tunnel (persiflage op Johannes de Heer).
Laat het dan net zo zijn dat mijn vader geen enkel weet had van mijn zusje's bezoek aan de moskee. Ze wou er namelijk zelf heen. Wat verstaan Hollanders onder integratie? Inderdaad het opgeven van je eigen religie en cultuur, dat nooit en te nimmer. Wat versta ik onder integratie: je houden aan de wetten en gewoon partciperen in de samenleving met behoud van je eigen cultuur en religie.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Laat het dan net zo zijn dat mijn vader geen enkel weet had van mijn zusje's bezoek aan de moskee.
Houdt je haar brein voor jou alleen, of deel je haar met de Imam?
dat nooit en te nimmer
Voor zombies is er geen weg terug naar menselijkheid.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaima,

Cultuur is voor meelopers. Mensen die ervoor kiezen om hun persoonlijkheid te verdringen en te vervangen met een "culturele identiteit" zijn meelopers.
Maak je eigen cultuur. Je bent Chaima, geen bergvrouw van de Rif, geen moslima, geen Nederlandse.
En nee, ik wil geen antwoorden met "Ik ben Chaimae, ik ben moslima".

Jij bent dat niet. Jij bent gewoon te lui om je eigen moraal samen te stellen, dus "download" je maar een besturingssysteem.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Laat het dan net zo zijn dat mijn vader geen enkel weet had van mijn zusje's bezoek aan de moskee. Ze wou er namelijk zelf heen. Wat verstaan Hollanders onder integratie? Inderdaad het opgeven van je eigen religie en cultuur, dat nooit en te nimmer. Wat versta ik onder integratie: je houden aan de wetten en gewoon partciperen in de samenleving met behoud van je eigen cultuur en religie.
Beste Chaimae, ik weet alles over "vrijwillig" naar de kerk gaan en "vrijwillig" een uur lang jozef gebeden op de dreunen. Mijn ouders waren schatten van mensen, zeer ruimdenkend, maar als het op religie aankwam zouden ze ons uit pure liefde total loss geslagen hebben als we niet "vrijwillig" naar de kerk gingen. Dus je kan dat soort verhaaltjes gerust achterwege laten.

Behoud van je eigen cultuur en religie? Zoals jij dat toepast ben je een boerentrien op klompen, alleen zonder een geldig excuus. Je bent geen marokkaanse. Je bent 3e of 4e generatie import Nederlander. Normale migranten (voel je aub niet aangesproken) zijn tegen die tijd volledig geintegreert in hun nieuwe vaderland. Zo niet mohammdanen.

Je grootvader, die als ongeletterde barbaar uit het Riff kwam had een excuus. Jij niet. Cultureel gezien ben je net zo'n platte barbaar. Als je eigen marokkaanse cultuur je zo dierbaar is, ga er dan wonen.

Behoud van je eigen religie: wie wil je je religie afnemen? Niemand. Is er iemand die je ook maar een hararm vinger dwars zit met je religie? Welnee. Zolang jij de rest van dit NIET MOHAMMEDAANSE land respecteert is er geen vuiltje aan de lucht. En daar ligt het probleem. Jij, als 3e of 4r generatie import Riff bewoner gedraagt je ongeveer zoals Riff bewoners zich gedroegen in de jaren 60. Plat. Korte lontjes. Barbaars. Ram onze "cultuur" in jullie gezichten.

In niet mohammedaanse landen zitten we niet zo te geilen om kerk bezoek. Behalve als je in Staphorst woont. We zijn helemaal niet gek op vrouwen die zich al dan niet vrijwillig omhullen in kuisheidsdoeken of gordels. Niemand krijgt hier van z'n baas tijd en plaats om 5x per dag te bidden. Dat is gewoon hier, leer er mee leven. Als je daar problemen mee hebt: verhuis naar marokko. Je voelt je er meer mee verbonden, en je kan je religie naar hartelust praktiseren.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ter aanvulling: Ze is geslaagd!
Laatst gewijzigd door Chaimae op do jun 12, 2008 11:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:Chaima,

Cultuur is voor meelopers. Mensen die ervoor kiezen om hun persoonlijkheid te verdringen en te vervangen met een "culturele identiteit" zijn meelopers.
Maak je eigen cultuur. Je bent Chaima, geen bergvrouw van de Rif, geen moslima, geen Nederlandse.
En nee, ik wil geen antwoorden met "Ik ben Chaimae, ik ben moslima".

Jij bent dat niet. Jij bent gewoon te lui om je eigen moraal samen te stellen, dus "download" je maar een besturingssysteem.
Cultuur is de levensstijl van een samenleving, en daarmee dus absoluut niet voor meelopers. Cultuur wordt aan elke nieuwe generatie overgedragen als leefregel. Religie is een onlosmakelijke onderdeel van de cultuur, maar dat probeer ik zoveel mogelijk van elkaar te scheiden. Mijn geloof is de islaam en mijn cultuur is deels Arabisch/Berbers en Nederlands.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Ter aanvulling: Ze is geslaagd!

Gefeliciteerd Chaimae. :razz: Ik ben blij voor je.
En nu keihard blijven werken, maar straks eerst vakantie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Mijn geloof is de islaam en mijn cultuur is deels Arabisch/Berbers en Nederlands.
Jouw geloof en kultuur is Islam en het Nederlandse deel dat je zou moeten opdoen probeer je ook te Islamiseren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef: Mijn geloof is de islaam en mijn cultuur is deels Arabisch/Berbers en Nederlands.
Tuttifruti. Be-ba-be-loo-bah! Yeah Yeah!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:Ter aanvulling: Ze is geslaagd!

Gefeliciteerd Chaimae. :razz: Ik ben blij voor je.
En nu keihard blijven werken, maar straks eerst vakantie.
Ik heb een 5.5 voor Economie! Ik heb niet geleerd, heb het boek niet eens opengehad! LOEYLOEYLOEY.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik ga je niet feliciteren met dat cijfer, want je had een beter cijfer kunnen halen.
Foei voor het niet leren. :mad: Als je mijn dochter was, dan had je nu een boze preek kunnen verwachten.
Betekent dit dat jij je propedeuse gehaald hebt?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Ik ga je niet feliciteren met dat cijfer, want je had een beter cijfer kunnen halen.
Foei voor het niet leren. :mad: Als je mijn dochter was, dan had je nu een boze preek kunnen verwachten.
Betekent dit dat jij je propedeuse gehaald hebt?
Ik vind het reuzegoed voor iemand die haast geen colleges heeft gevolgd voor dat vak en het boek nooit opengehad heeft. Wees niet getreurd, ik ga het herkansen. Mijn propedeuse haal ik volgend jaar wel. Ik ga wel over.. en neem mijn laptop gewoon mee naar Marokko. Kan ik al die dingen van het eerstejaar in de zomer (onderweg, strand, thuis) maken en gelijk na de zomer inleveren.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik vind het reuze slecht van een intelligent iemand als ze haar studie niet serieus neemt. Jij hebt de kans om iets te bereiken . Een kans waar misschien veel mensen jaloers op zijn, en het is zonde om deze kans niet ten volle te gebruiken.
Middelmatigheid brengt je nergens lieverd.
Maar ja, een nieuw jaar, en weer nieuwe kansen. Pak die kansen met beide handen, en doe je best…

Toch krijg je een knuffel van me omdat je over bent.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:Middelmatigheid brengt je nergens lieverd.
Maar ja, een nieuw jaar, en weer nieuwe kansen. Pak die kansen met beide handen, en doe je best…
Je best om de koran uit je hoofd te leren. Begrijpen hoeft niet. Daar kom je verder mee in het leven in Marokko dan met kennis van economie.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

H.Numan schreef:Ik denk dat Chaimea een zich een klein beetje vergist. Een muzelman mag zo maar een of meer vrouwen verstoten. Ik denk dat ze dat bedoelde. Spreek drie keer de zin uit 'ik verstoot je' en je bent van de zak ellende af. Het mohammedanisme gaat gelukkig wel met de tijd mee. Je mag iemand ook per SMS verstoten.
[...]
Hie in ons land hebben we snel-scheidingen maar dat haalt het toch niet kwa snelheid bij de Mohammedanen. SMS-scheiden wordt steeds populairder:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/96213/-E ... taten.html
Extreme toename sms-scheidingen in Golfstaten
In de Golfstaten is het aantal echtscheidingen per sms extreem toegenomen. Dat berichtte de Gulf Daily News vandaag.

Vrouwenrechtenorganisaties in Bahrein hebben opgeroepen om maatregelen te nemen tegen de "spontane en inhumane" manier van scheiden. "Als een man wil scheiden zouden we de beslissing samen moeten nemen, niet via een sms", aldus Fatima al-Rabea van de Vrouwenbond Bahrein.

Als de sms-scheidingen geen halt wordt toegeroepen "gaat het maar door en zullen veel gezinnen uit elkaar vallen". De vrouwenrechtenorganisaties pleiten voor een snelle invoering van een gezinswet die gezinnen moet beschermen en de situatie van vrouwen moet verbeteren.

Volgens het islamitische recht, de sharia, moet een man in het bijzijn van een getuige drie keer tegen zijn vrouw zeggen dat hij wil scheiden. Dat moet hij bij de rechter bevestigen en dan is het echtpaar officieel uit elkaar. De rechter staat een sms ook vaak toe, alhoewel iedereen een sms met andermans telefoon zou kunnen sturen. Vrouwen kunnen een jarenlang slepende rechtszaak tegemoet zien als ze willen scheiden.
http://www.gulf-daily-news.com/Story.as ... ueID=31131
heeft meer details.
He said some judges would accept a text message as a legitimate way of divorcing their wives.
"The judge will ask if he meant what he said in the text message and if he did they will count it as a divorce," said Mr Al Mo'awda.
"But I think some Sharia judges will say you can't write the divorce unless you can't speak, but others say you can write it, so it depends on the judge."
Dat de Wet Van God enige rechtszekerheid kan bieden is dus onzin.
Nog een klein detail wat ik niet wist (en denk ik, de meeste Mohammedanen ook niet)
For example, he said, a husband could not divorce his wife while she was having her menstrual period. Likewise, a husband who had sex with his wife after she finished her last menstrual period should wait for her to get and finish her next menstrual period before he could divorce her.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie