Im happy!!

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Im happy!!

Bericht door Chaimae »

Mijn zusje is A-islamitisch. Ze weet niet beter, arm kind. Weet ook echt niks van het geloof, et cetera. Ik heb gisteren een aantal dua's op papier gezet, dus bij het betreden van de lokaal, voor de examinator alles uitdeelt en zo voort..

Rond een uur of twaalf uur in de nacht heb ik het stiekem naar haar kamer gebracht. Er stond op de voorkant: '' Voor Nissrin. En wel zeggen en doen, hé. P.S: niet verscheuren in verband met hadeeths (weet niet eens wat het is, maargoed) en koranversen.''

Nu zag ik dus dat ze het blaadje gelezen heeft, en dat is niet alles. NEEEEEEEE, ze heeft het meegenomen. Wauwie!

P.S: Zo zie je maar weer dat ze toch wel een greintje liefde voor de Heer voelt. Het heeft me echt ontroerd, ik heb echt gehuild toen ik zag dat ze het blaadje heeft meegenomen. Dat was wel het laatst wat ik had verwacht.

P.S.S: En nu ga ik een extra gebed verrichten voor haar. Ze is aan het zweten nu.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
katie
Berichten: 427
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 3:55 pm
Locatie: belgie

Bericht door katie »

Ontroerend ....
We krijgen tranen in onze ogen nu, nietwaar ?
lost and not found yet!
Berichten: 35
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 3:09 pm

Bericht door lost and not found yet! »

P.S.S: En nu ga ik een extra gebed verrichten voor haar. Ze is aan het zweten nu.
Zweten? Het is hier maar 17 graden hoor! Maar idd, een zeer inspirerend en ontroerend verhaal! :lol:
Religion should be a matter of personal faith, not a tool for judgement! Linda Livni.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

De tranen schieten me tijdens het lezen in de ogen .
Ik kan niet meer stoppen met huilen. Weer een zieltje gered.
Halleluja..... worthy:

Om het te vieren geef ik jou een uitvoering van het halleluja cadeau.

http://www.youtube.com/watch?v=rf36v0epfmI

Afbeelding

Ariel, die niet meer kan stoppen met huilen.... :crying:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Voor iedereen wiens ogen nu vol tranen schieten

Afbeelding

sniksnottersnuifsnotter...
Maar...ik wacht op de sequel.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ik kan niet stoppen met huilen.
Zo iets ontroerends heb ik nooit nooit gehoord.
Zelfs de kat schoten de ogen vol toen ik het hem voorlas....
Afbeelding
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik heb mijn zusje op een slimme en positieve manier gestimuleerd. Dat is een SNIK SNIK waard.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Monique schreef:Ik kan niet stoppen met huilen.
Zo iets ontroerends heb ik nooit nooit gehoord.
Zelfs de kat schoten de ogen vol toen ik het hem voorlas....
Afbeelding
Geef jouw katje maar een dikke kus van Chaimae.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Gefeliciteerd! Dat is netjes gedaan. Nu nog laten besnijden en trouwen met oom Hassan van 95. :razz:

Mijn zus is ook zo'n religieuze kwezel. Alleen aanbidt ze geen zwarte steen. Stel dat ze me een rozenkrans en wat tekstjes zou geven. En ik die, uit beleefdheid, zou aanvaarden. Of, als ik er logeer, op haar verzoek mee ga naar de kerk. Wederom uit beleefdheid. Denk je dat ik daardoor opeens het licht zie en me bekeer tot den here? misschien dat je zus er ook zo over denkt? Gewoon die rotzooi aanvaard en ergens discreet in de prullenbak kiepert?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef: Geef jouw katje maar een dikke kus van Chaimae.
Het is een onreine kafir kater... :evil:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

:smile: :lol: Haha Ariel je laat me echt lachen :)
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Ik heb mijn zusje op een slimme en positieve manier gestimuleerd. Dat is een SNIK SNIK waard.
’Op een sluwe manier’ komt waarschijnlijk geloofwaardiger bij ons over. Daar gaan we weer. De ene mens wil de andere mens met alle geweld zijn eigen waarheid opleggen. Is het niet met dwang, dan is het wel met voorbedachte rade en sluwheid. Je stelt je weer bekwaam op in de spiegel van zelfreflexie, Chaimae: ”Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is er nu de sluwste in allahland?” . . . Hulde! Doe geen moeite. We weten maar al te gaar wie je bent!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

NIEUWS!!

Mijn andere zusje is vandaag naar de moskee geweest in een hoofddoek. Ze zag er prachtig uit met haar jong, mooi gezichtje. (L)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:NIEUWS!!

Mijn andere zusje is vandaag naar de moskee geweest in een hoofddoek. Ze zag er prachtig uit met haar jong, mooi gezichtje. (L)
prachtig chaimae

zijn uw zussen net geboren? of zijn het uw zussen van uw vaders tweede of derde vrouw?

voordien had je enkel broertjes als ik me herinner?

In suriname hadden ze ook zo'n "stadvrouw" en een "plantagevrouw"... halfzusjes dus? Nu eindelijk mee kennisgemaakt? hoe leuk voor je.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

circe schreef:
Chaimae schreef:NIEUWS!!

Mijn andere zusje is vandaag naar de moskee geweest in een hoofddoek. Ze zag er prachtig uit met haar jong, mooi gezichtje. (L)
prachtig chaimae

zijn uw zussen net geboren? of zijn het uw zussen van uw vaders tweede of derde vrouw?

voordien had je enkel broertjes als ik me herinner?

In suriname hadden ze ook zo'n "stadvrouw" en een "plantagevrouw"... halfzusjes dus? Nu eindelijk mee kennisgemaakt? hoe leuk voor je.
Mijn vader heeft maar één vrouw: mijn moeder.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

circe schreef:
Chaimae schreef:voordien had je enkel broertjes als ik me herinner?
Mijn vader heeft maar één vrouw: mijn moeder.
Je geeft geen antwoord op de vraag. Valt me nog mee dat je niet met een paar koranteksten komt opdraven. Maar we begrijpen het zo ook wel, je moeder heeft blijkbaar overspel gepleegd!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Mijn vader heeft maar één vrouw: mijn moeder.
Begrijpelijk. En hoeveel bij-vrouwen?

Gefeliciteerd met je zusje platpraten. Een overwinning (van bekrompenheid) die geviert mag worden, lijkt me. Misschien met een flesje de-make up, voor die make up doos? Heeft je vader al plannen gemaakt om haar uit te huwelijken aan oom Hassan of neef Hoessein?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

hans van de mortel schreef:
circe schreef:
Chaimae schreef:voordien had je enkel broertjes als ik me herinner?
Mijn vader heeft maar één vrouw: mijn moeder.
Je geeft geen antwoord op de vraag. Valt me nog mee dat je niet met een paar koranteksten komt opdraven. Maar we begrijpen het zo ook wel, je moeder heeft blijkbaar overspel gepleegd!
Het trouwen met meerdere vrouwen mag slechts als er een een reeks eisen wordt voldaan en onder bepaalde omstandigheden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

H.Numan schreef:
Chaimae schreef:Mijn vader heeft maar één vrouw: mijn moeder.
Begrijpelijk. En hoeveel bij-vrouwen?

Gefeliciteerd met je zusje platpraten. Een overwinning (van bekrompenheid) die geviert mag worden, lijkt me. Misschien met een flesje de-make up, voor die make up doos? Heeft je vader al plannen gemaakt om haar uit te huwelijken aan oom Hassan of neef Hoessein?
Oh, maar dat heb ik niet gedaan. Mijn zusje gaat met een erg goed, leuk en vroom Marokkaans meisje om die haar steeds opbelt en meevraagt.Make-up is HARAM!! Dat mag ze van mij niet, althans het liefst niet. Het is nergens voor nodig, ze is een hartstikke mooie dame. De pot verwijt de ketel dat het zwart ziet. Wie denkt hier nou bekropompen? Juist, jij! Kom eens uit die tunnel.. Als je voor me stond had ik je keihard in je gezicht uitgelachen. Intrieste reactie.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De masochiste is steeds in de weer om een andere vrouw te kunnen verleiden tot deelname in het masochisme.
Het explosievere klaarkomen geeft een gevoel van superioriteit over andere mensen niet in masochisme ingewijd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:
hans van de mortel schreef:
circe schreef: Mijn vader heeft maar één vrouw: mijn moeder.
Je geeft geen antwoord op de vraag. Valt me nog mee dat je niet met een paar koranteksten komt opdraven. Maar we begrijpen het zo ook wel, je moeder heeft blijkbaar overspel gepleegd!
Het trouwen met meerdere vrouwen mag slechts als er een een reeks eisen wordt voldaan en onder bepaalde omstandigheden.
volgens de net nieuw aangepaste MAROKKAANSE burgerlijke wet.

Niet volgens uw koran hoor.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

circe schreef:
Chaimae schreef:
hans van de mortel schreef: Je geeft geen antwoord op de vraag. Valt me nog mee dat je niet met een paar koranteksten komt opdraven. Maar we begrijpen het zo ook wel, je moeder heeft blijkbaar overspel gepleegd!
Het trouwen met meerdere vrouwen mag slechts als er een een reeks eisen wordt voldaan en onder bepaalde omstandigheden.
volgens de net nieuw aangepaste MAROKKAANSE burgerlijke wet.

Niet volgens uw koran hoor.
Volgens de Koran en de overleveringen mag een man niet zomaar een tweede vrouw huwen. En jij hebt je verdiept in de islaam? Hahahaha.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Oh, maar dat heb ik niet gedaan. Mijn zusje gaat met een erg goed, leuk en vroom Marokkaans meisje om die haar steeds opbelt en meevraagt.Make-up is HARAM!! Dat mag ze van mij niet, althans het liefst niet. Het is nergens voor nodig, ze is een hartstikke mooie dame. De pot verwijt de ketel dat het zwart ziet. Wie denkt hier nou bekropompen? Juist, jij! Kom eens uit die tunnel.. Als je voor me stond had ik je keihard in je gezicht uitgelachen. Intrieste reactie.
Vanuit de ogen van een schele is de wereld krom, nietwaar? Het lijkt me dat je zusje probeert als normale Nederlandse te fungeren, maar daar dapper in tegen gewerkt wordt door pappa en oude zus. Die zien haar liever in een zwarte jurk trouwen met oom Hassan. Zo gaat het tenslotte ook al eeuwen in het Riff dorp waar je vader en/of grootvader vandaan komen, en wat goed is voor het Riff is goed genoeg voor dhimmies.

Je reactie is overigens exact zoals te verwachten valt van een boerentrien uit Staphorst die trots verteld dat ze haar zusje wist mee te sleuren naar de zondagsdienst en vreemd opkijkt dat andere mensen dat imbeciel vinden. Die zou exact gelijk anderen beschuldigen van bekrompenheid en hard staan lachen.

Zo ongeveer reageerde de CU fractie toen men, de rest van Nederland, aan hun "gekwetsheid" twijfelde gezien de ernst van de gedichten in een tunnel (persiflage op Johannes de Heer).
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Volgens de Koran en de overleveringen mag een man niet zomaar een tweede vrouw huwen. En jij hebt je verdiept in de islaam? Hahahaha.
Volgens muzelmannen wetgeving mag een man vier vrouwen huwen. In beschaafde landen is dat nergens toegestaan. Beschaafde landen verbieden ook neef-nicht of oom-nicht huwelijken. Kans op gekke kindjes is namelijk bijzonder groot.

Maar ja, in landen waar de beschaving nog niet bestaat mag dat wel. (Is een goede reden warom ze nog niet beschaafd zijn. )

En muzelmannen mogen niet 'zo maar' trouwen. Ze moeten uiteraard voldoen aan de muzelmannetjes wetten. Ze zijn weliswaar onbeschaafd (en meestal ongeletterd) maar niet ZO onbeschaafd.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ik zou dan toch graag van Chaimae met de zoveel koranische kennis te weten komen welk vers bepaalt dat een man niet zomaar vier vrouwen mag huwen.

Tenzij je verwijst naar de regel dat hij ze alle vier gelijk moet behandelen? Nou ja, maar dàar gaat het niet om, dat is uiteindelijk niet meer dan normaal.
Maar het is niét zo dat volgens de koran vrouw 1 moet toestemming geven .
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie