Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Hans v d Mortel sr

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Feb 18, 2020 1:50 pm

Moslims zijn een volk zonder beschaving

Afbeelding

De Britse historicus Tony Judt, met zijn brede kennis over bijna elk denkbaar onderwerp, zag de trein als teken van beschaving.

Moslims kennen slechts één teken. Het teken dat kant noch wal raakt van welke beschaving dan ook: het teken van de historische barbaar en woestijnrover Mohammed die naar hemzelf verwees als onbeschaafde ongeletterde primitieve wellustige roverhoofdman met kenmerken van een psychopaat, sadist en oorlogsmisdadiger.

Islam als incompetente middeleeuwse baggerreligie bestaat niet om het denken richting te geven maar om het denken in te snoeren. Moslims, met Aboutaleb in de voorste gelederen, zouden excuses moeten maken voor de door hen geliefde sadist Mohammed. Salafisten als Aboutaleb spannen de kroon waar het in hun geloof draait om de Profeet in zijn daden na te volgen.

Als ik moslims vergelijk met mensen die verstand hebben van voetbal dan beweren zij dat het nationale heilige halal-elftal van Saoedi-Arabië, dankzij de wil van Allah, in staat geacht wordt van elk ander land in de wereld te winnen.
Waarom dat niet verwezenlijkt kan worden, heeft te maken met het probleem van moslims dat zij niet tegen hun verlies kunnen. Desondanks blijven zij volhardend volhouden dat zij met hun Arabische halal-team de beste in de wereld zijn. Als iedereen dood is zal het bewijs van de onoverwinnelijkheid een feit zijn. Daar zijn moslims van overtuigd. Het is te hopen, dat wanneer die wedstrijd ooit wordt gespeeld, deze wordt vastgelegd voor het nageslacht. Het is bekend dat moslims hun opgedane wijsheid hebben opgedaan door elkaar naar de mond te praten zonder ook maar een moment zelf na te denken.

Jammer. Maar het is niet anders. Moslims behoren al decennialang tot de mislukte mensensoort moslims. Zij voelen zich blijkbaar erg op hun gemak in de veronderstelling dat het leven op aarde onderhevig moet zijn aan allerlei voorwaarden die bedacht en vastgesteld zijn door een vieze gore smerige Arabische pedofiele psychopaat uit het verleden die furore maakte met het opstoken van andere mensen om zijn tegenstanders te martelen en uit de weg te ruimen.

Mohammed (VZMH) was de facto een in de misdaad gelouterde maffiabaas van zijn eigen verzonnen religie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Feb 18, 2020 4:10 pm

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Feb 18, 2020 7:14 pm

15 man is wat overdreven.

Maar van Marokkaans jongerentuig, opgevoed door moskeevaders, is bekend dat zij doorgaans niet-moslims lastigvallen door met vijf man klaar te staan om één iemand te beroven. Het verschrikkelijke achterbakse lafhartige Marokkaanse moslimtuig (haast nooit betreft het Turkse jongeren) dat door moskeevaders is opgevoed, neemt geen enkel risico, geheel overeenkomstig de legendarische historische overleveringen van een van de meest walgelijke historische mensen die ooit geleefd hebben: de geilzieke vrouwenliefhebber en marteldeskundige sadist eersteklas proleet-profeet psychopaat Mohammed (VZMH).

Moslims zijn idolaat van de weerzinwekkende walgelijke
historische sadistische figuur, genoemd Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Mar 19, 2020 12:13 pm

Bomb bomb Iran – Vince Vance

Toen de Amerikaanse ambassade in Teheran in 1979 werd bezet, een bezetting die liefst 14 maanden stand hield, hadden de Verenigde Staten Iran twee dagen de tijd moeten geven om de ambassade te bevrijden van het islamitische uitschot. Dat gebeurde niet. Dus had Amerika aan de sjiietische moslims moeten laten zien hoe je met moslimterroristen in de rol van de Iraanse regeringsleiders, en de meeste studenten, moet omgaan. Heel simpel door hen te straffen voor hun onnozelheid en misdadig optreden in de geest van de profeet tegen Amerika dat gebaseerd was op het vertrouwen in Allah de knecht van de historische profeet Mohammed (Vrede Zij Met Hem).

Afbeelding

Een gewaarschuwde moslim telt voor twee Allahs. De Amerikanen hadden na de twee dagen respijt die de moslimleiders was gegeven, de overheidsgebouwen in Teheran moeten bombarderen wegens ongehoorzaamheid aan de baas van de wereld.

President Carter was een democraat, een onnozele lul die blijkbaar meer angst had voor Allah dan vertrouwen in zijn christelijke god. Maar Trump is een republikeinse kanjer. Hij heeft de strot van Iran nog steeds in een ijzeren greep. Als wraak voor de vernedering van Amerika in 1979 die 14 maanden te lang duurde.

sjun

Berichtdoor sjun » Vr Mar 20, 2020 6:10 pm

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Mar 21, 2020 4:03 pm

Voor moslims is was deze persoon geen terrorist maar een dienaar van Allah.

En wie is Allah? Ik leg het even uit want blijkbaar is er geen moslims die het weet. Allah was namelijk de digitale knecht van de historische weerzinwekkende walgelijke pedofiel psychopaat stuk Arabisch ongeluk en eersteklas gore sadist Mohammed. O ja, die Arabische veelneuker beweerde ook dat hij de boodschapper was van zijn eigen knecht.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Mar 21, 2020 4:07 pm

Afbeelding

(Bewerkte screenshot uit een kort filmpje van onze Belgische artiest Mercator.)

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Mar 21, 2020 6:20 pm

Afbeelding

Dit is mijn kleindochter nog geen jaar geleden. Een bijdehandje. Net zo bijdehand als zij die zich met een heidense kopvod tooien en uitdragers zijn van het walgelijke Islamvirus dat al honderden jaren over deze wereld raast. Zij verkeren in de veronderstelling dat zij, gerelateerd aan de islamitische godsdienstwaanzin, uiteindelijk de dienst gaan uitmaken. Is het niet op aarde dan wel in de gedaante van het tijdperk van de doden in samenspraak met Allah, de digitale kneusjesknecht van de Arabische historische pedofiel psychopaat en walgelijke misselijk makende sadist Mohammed. Want moslims willen van geen wijken weten. Ik weet dat, want er wonen er een paar in mijn straat waarvan je mag verwachten dat zij na zovele jaren parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving zich weleens eindelijk geacclimatiseerd weten. Mooi niet. Eigen volk eerst. Marokkanen die zo hoog nodig moslim willen zijn horen bij Marokkanen die ook moslim zijn. En zo hoort het ook. Maar dan wel in de eigen regio: Noord-Afrika. Soort bij soort. Zo voorkomt men vervuiling en onnodige misverstanden.

En dan nu het laatste nieuws over de mislukte mensensoort moslims dat het nooit verder heeft gebracht dan te parasiteren op de ander zonder zelf ook maar ooit een duit van belang in de zak van onze beschaving te hebben gedaan.

Overal waar conflicten bestaan is een van de partijen aan de Islam gerelateerd. Nu krijgen we geen info hoe het aan de Grieks-Turkse grens toegaat. De Turken onder bevel van moslim no. 1 Erdogan gebruiken geweld, traangas, molotov-cocktails. Het Turkse leger helpt vluchtelingen de grens over. Dan ontving ik ook nog, los van het bovenstaande, een Whatsapp-bericht.

Ahojda op zaterdag! (12.50 uur)

Ik kijk nu naar de islamitische tv-uitzending 'Nieuwe Maan'. De moslims zijn van mening dat de overheid hun begrafenissen hier in Nederland moet betalen want het is nu verboden naar Marocco te vliegen om daar hun overleden familielid te begraven. Hun graven mogen nooit geruimd worden. Eisen, eisen en nogmaals eisen. Zoeken en onderzoeken wat en waar wat te halen is. Nooit tevreden., want de rest doet hen altijd tekort. Parasieten. Gr. !

Terug naar “FFI Nederlands Café”