Pretplaatjes: Mohammed, Allah, Koran, moslims

Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gefeliciteerd!

Bericht door H.Numan »

'Hans van de Mortel' schreef:Gefeliciteerd bazen! Met jullie onbeheersbare autoritaire domme misplaatste correctiegedrag. Ik heb hier niks verkeerd gedaan. Wanneer ik hier een dubbele cartoon geplaatst heb dan is dat per ongeluk gebeurd. Denk je iets goed te doen, word je beschouwd als een tegenstrever. Jullie bazen zijn ziek. Heel erg ziek, dat jullie denken ook maar iets teweeg te kunnen brengen om moslims tot andere gedachten te brengen. Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Nou ja, duidelijk dat ik hier toch aan het verkeerde adres ben. Een persoonlijke mail had ook gekund. Ik ben dus duidelijk de vijand. Alsof ik aan de kant van de moslims sta. Alweer wat geleerd! :smile:
Hans, ga ergens anders lopen zieken en zaniken.
Je bent tot drie keer toe zeer beleefd gevraagd om niet constant dezelfde plaatjes te plaatsen.
Of die plaatjes leuk zijn is een persoonlijke ervaring waar ik geen mening over geef. Ongeveer de helft was behoorlijk over de schreef, en voor een flink aantal daarvan was je in het verleden ook al gewaarschuwd.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd!

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: Ongeveer de helft was behoorlijk over de schreef,
Dat was mij niet opgevallen. Sinds wanneer wil jij de censor spelen en waken over de moraliteit?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Naar mijn mening waren niet alle plaatjes die Hans had gepost even smaakvol, maar over de schreef vond ik ze eigenlijk niet. Net goed eigenlijk, prikkelend en op het randje.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door mercator »

Juist. De meeste had ik wel al s gezien. Een prentje geeft iets juist of onjuist weer, met "smaak" heeft dat niks te maken. Geen tekenpen is trouwens in staat om de "smaakloosheid" van islam en moslims correct te vatten.

Zo leurt Mercator al lang rond met een artiestiek plan, The Fat Muhammad.
Een enorm uit varkensvet opgetrokken beeld van de Profeet, uitgerust met kromzwaard en bommengordel. Dat wordt begin winter geplaatst in een moslimrijke omgeving. Naargelang de lente intreedt smelt dat beeld en lokt miljoenen vliegen, kevers en ander ongedierte. Tegen de zomer blijft er alleen een stinkende hoop blubber over.

Smakeloos? Tje t is maar hoe je het bekijkt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Pilgrim »

Ik snap deze heisa niet. Mogelijk dat Hans dubbele plaatjes plaatste, maar dat zal hij waarschijnlijk dan toch per ongeluk gedaan hebben. Dat is toch niet zo'n heel groot vergrijp op dit forum dacht ik. :? Ik vond de plaatjes van Hans trouwens best wel leuk en ik vind het jammer dat ze weg zijn. :(
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gefeliciteerd!

Bericht door H.Numan »

mercator schreef:
H.Numan schreef: Ongeveer de helft was behoorlijk over de schreef,
Dat was mij niet opgevallen. Sinds wanneer wil jij de censor spelen en waken over de moraliteit?
Over die schreef is wanneer man en paard (merrie) in dit geval genoemd worden.

Het probleem was niet dat Hans zijn zouteloze flauwe moppen niet mag plaatsen. Natuurlijk mag hij zijn flauwe zouteloze moppen plaatsen. Net zo vaak als hij maar wilt. Wat hij niet mag, en dat geldt voor mij net zo goed als voor ieder ander is dat we geen dubbele postings gaan doen.

Dus als Hans zijn flauwe zouteloze moppen wilt plaatsen, prima. Hij gaat zijn goddelijk gang maar. Alleen elke flauwe zouteloze mop één keer. Niet zijn hele verzameling flauwe zouteloze moppen eindeloos of in ieder geval meer dan één keer plaatsen.

Bovendien was Hans daar door mij erg achterbaks voor gewaarschuwd. Hans vind namelijk dat hij persoonlijk benaderd moet worden. Een vriendelijk verzoek in zijn posting plaatsen is volgens Hans erg achterbaks. Volkomen begrijpelijk. Want ik ben nu eenmaal heel erg achterbaks. Waarvan bij deze acte.

Nee, dat was dus niet per ongeluk, want Hans kreeg zeer achterbaks drie verzoeken om zijn flauwe zouteloze moppen niet dubbel te plaatsen.

Dus ofwel is Hans dyslectisch, ofwel is hij zelf wel een beetje achterbaks. Wie zal het zeggen? Hij mag mij dan beschuldigen van achterbaksheid, dat is zijn goed recht. Maar iemand die -al dan niet achterbaks- tot drie keer toe is gewaarschuwd beleefd verzocht om zich te gedragen en toch door gaat doet dat naar mijn idee niet per ongeluk.

En dan gaan lopen mekkeren over achterbaksheid en censuur? Dat is wat ik dus ACHTERBAKS noem. Het is dat het Oud en nieuw is, en ik geen stennis wil schoppen, maar ik ben niet zo gek op dit soort ellebogen mannekes. Normaliter trap ik die gelijk de ijskast in.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd!

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: Normaliter trap ik die gelijk de ijskast in.
Oei....macho zeg....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Pilgrim »

:shock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Monique »

Wat een gezeur over een paar plaatjes. [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef::shock:
Tja waarom moet het ook een ijkast zijn? Is een gewone kast niet goed genoeg?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door H.Numan »

Die flauwe zouteloze aftandse "moppen" die Hans hier plaatst kunnen mijn anaal oxideren. Hij mag net zo veel humorloze kinderachtige slechte plaatjes plaatsen als hij wilt. Maar 1x. Niet drie keer. Als hij tot drie keer toe gewaarschuwd is EN hij biedt (zogenaamd) zijn 'verontschuldigingen' aan waar hij toch even refereert dat ik achterbaks ben en een censuur nazi is EN hij loopt te janken op het forum dat er gecensureerd wordt zodat hij de ondersteuning van anderen krijgt voor mij de maat vol.

Of wel Hans biedt zijn verontschuldigingen ECHT aan, of hij gaat maar andere fora vervuilen. Dit accepteer ik niet.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:Die flauwe zouteloze aftandse "moppen" die Hans hier plaatst kunnen mijn anaal oxideren..
Ik snap niet wat je bedoelt, anaal ken ik en oxideren ook maar het verband dat je daar lijkt te leggen ontgaat me ten enen male, heeft het iets met je sexuele geaardheid te maken ? Of het verwijzen naar "minderheidsgroepen" zoals Joden ?

Wat er ook van zei, uitdrukkingen als "anaal oxideren" zijn smakeloos en gaan zeer zeker over de schreef van het fatsoen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Manon »

anaal oxideren is dat niet "aan mijn r**t roesten" op z'n vlaams?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door H.Numan »

circe schreef:anaal oxideren is dat niet "aan mijn r**t roesten" op z'n vlaams?
Juist Circe. Dat is de beleefde gekuisde versie. Zoals Hans dus op dit moment het seksueel misbruikte knaagdiertje is. (Verneukte haasje)
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Monique »

Jongens toch. Wat een geneuzel. Wanneer een plaatje al eens gepost is dan sla je die toch over? Je gaat er toch geen rel over beginnen?
Het zijn 10 pagina's, niemand gaat toch al die pagina's uitpluizen om te zien of het al eens gepost is? [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door mercator »

circe schreef:anaal oxideren is dat niet "aan mijn r**t roesten" op z'n vlaams?
Ok, ik kende die uitdrukking niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door H.Numan »

Monique schreef:Jongens toch. Wat een geneuzel. Wanneer een plaatje al eens gepost is dan sla je die toch over? Je gaat er toch geen rel over beginnen?
Het zijn 10 pagina's, niemand gaat toch al die pagina's uitpluizen om te zien of het al eens gepost is? [c045.gif]
Dubbele postings worden altijd verwijderd wanneer we dat zien. Meestal vragen we dat aan degene die de tweede draad start. In dit geval gaat het niet om de flauwe zouteloze moppen die Hans geplaatst heeft maar de wijze waarop hij reageert: als een bontkraagje.
Drie verzoeken waren voor meneer niet genoeg. Meneer wenst als speciale 'heer van stand' behandeld te worden, een 'anonieme' bemerking vind meneer achterbaks. In dat geval ben ik agent Boldoot en mijn nummer is 4711. Vervolgens gaat hij huilie huilie doen omdat er 'gecensureerd' wordt. En meneer stuurde een (zogenaamde) verontschuldiging waarin hij zich verontschuldigd voor het feit dat hij me achterbaks vind. En dat gaat me dus even een lichtjaar te ver.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: flauwe zouteloze moppen
Numan, is dit flauw genoeg? De Taliban-kat.
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door H.Numan »

Je mag van mij net zoveel flauwe en zouteloze moppen plaatsen als je maar wilt. Dus net zo veel, net zo flauw en net zo zouteloos als die van Hans. Zolang je elke mop maar een keer plaatst. Uiteraard liever leuke moppen, maar als je eindeloos veel flauwe zouteloze moppen wilt plaatsen net als Hans is dat geen enkel probleem.

Is dat zo ontzettend moeilijk te begrijpen? Moet ik dat echt vele malen moet uitleggen? Hans schijnt dat ook mentaal niet te kunnen bevatten. Ik zal eens vragen aan een lokale kleuterschool (aan de leerlingen, niet aan de leerkrachten) hoe zij zoiets ingewikkelds zouden omschrijven.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: Moet ik dat echt vele malen moet uitleggen? Hans schijnt dat ook mentaal niet te kunnen bevatten. Ik zal eens vragen aan een lokale kleuterschool (aan de leerlingen, niet aan de leerkrachten) hoe zij zoiets ingewikkelds zouden omschrijven.
Het is bekend dat mensen zonder fantazie perfect kunnen functioneren als onderwijzer. De taak van een schoolvos IS dan ook om de fantazie en de identiteit van zijn slachtoffers af te breken. Mentale beperktheid is een voorwaarde om les te mogen geven en anderen te corrigeren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Pretplaatjes. Over Mohammed. Voor hoe lang nog?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Mohammed zit vol met hot air....
Hierover was natuurlijk direct al weer veel commotie, heb ik ergens gelezen. In de Arabische lente was dat ding allang lek geschoten met de oplater(s) erbij. Uiteraard. Islam is vrede en vooral geen tolerantie, nietwaar?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Afbeelding
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door mercator »

Het Star Trek team was van den beginne af op en top multicultureel maar ook a-religieus. Dat zal wel een doelbewuste politiek geweest zijn. Ik weet niet wat ik ervan moet denken: droomde Gene Roddenberry van een ideale toekomst zonder godsdienstwaanzin van welke soort ook of was hij gewoon politiek-correct en wilde hij omwille van de kijkcijfers geen gedonder vanuit Christen of Joodse hoek?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Het Star Trek team was van den beginne af op en top multicultureel maar ook a-religieus. Dat zal wel een doelbewuste politiek geweest zijn. Ik weet niet wat ik ervan moet denken: droomde Gene Roddenberry van een ideale toekomst zonder godsdienstwaanzin van welke soort ook of was hij gewoon politiek-correct en wilde hij omwille van de kijkcijfers geen gedonder vanuit Christen of Joodse hoek?
Roddenberry was zelf Joods en de serie was inderdaad multicultureel maar NIET politiek correct! Er kwamen wel degelijk moslims in de serie voor: dat waren de Klingons! Roddenberry nam Arabische krijgsheren als voorbeeld voor de oorlogszuchtige Klingons, die de grote vijand van de mensheid in de toekomst zijn. Zijn vreedzame Federatie van planeten lijkt ook wel wat op het moderne Westen.

Afbeelding

http://www.landoverbaptist.org/news0203/startrek.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie