Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Hans v d Mortel sr

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Aug 03, 2019 12:26 am

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Aug 09, 2019 1:37 pm

Afbeelding

Islam is een achterwaartse religie. Vruchtbare denkbeelden zult u bij moslims niet aantreffen. Humor gaat voorbij aan moslims. Omdat moslims geen alcoholische versnaperingen mogen nuttigen, is volgens hun uitleg alcohol slecht voor de mens. In alles zijn moslim betweters en dwarsliggers op onze beschaving. En dat alles is gebaseerd op de kennis van hun achterwaartse profeet en analfabeet Mohammed. Behalve wanneer het aankomt op onze kenniseconomie, dan presenteren mohammedanen (moslims in de rol van volgers van profeet Mohammed) zich als voorbeeldige parasieten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Aug 12, 2019 5:21 pm

Afbeelding

Wanneer je als niet-moslim in het huis van de Islam rondkijkt is het net alsof je in een vieze badkamer werkt, en maar schrobt en schrobt, zonder dat het schoner wordt.

Terug naar “FFI Nederlands Café”