Correcte leeftijd?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Okt 01, 2008 10:44 am

Scarlatti,

Het is bloedserieus.
Ik ken een Pakistaanse baardman die met me wilt trouwen, alleen.. ben ik bang dat hij naar het orthodoxe neigt.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Okt 01, 2008 11:45 am

Ik ken een Pakistaanse baardman die met me wilt trouwen, alleen.. ben ik bang dat hij naar het orthodoxe neigt.

En dan, hij zal je gegarandeerd helpen in je verlangen, de kroon der vergetelheid te dragen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

naar boven

Berichtdoor naar boven » Wo Okt 01, 2008 12:30 pm

Chaimae schreef:Ik ken een Pakistaanse baardman die met me wilt trouwen, alleen.. ben ik bang dat hij naar het orthodoxe neigt.

Lijkt me een goede keus. Zit de afstandsbediening erbij?
(het instructieboekje heb je al)
RTFM

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Okt 01, 2008 12:53 pm

MAAR..

Als ik het huwelijksbootje in stap, dan..

Kan ik de buitenwereld mijn haartjes niet meer tentoonstellen. Dat was één van zijn eisen.
Laatst gewijzigd door Chaimae op Za Okt 04, 2008 8:20 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Okt 01, 2008 12:59 pm

Wel, Pilgrim, je hebt nu antwoord op je vraag. De 'hijaab' draag ik niet.

De reden?

SDX

Berichtdoor SDX » Wo Okt 01, 2008 1:09 pm

Chaimae schreef:...De reden?

Omdat je haren veel te prachtig zijn om te verbergen!
Omdat je een veel te mooie meid bent om dat allemaal onder doeken en dekens te verstoppen.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Okt 01, 2008 4:26 pm

Chaimae schreef:Scarlatti,

Het is bloedserieus.

Doen lieverd. Zo'n kans krijg je nooit meer.
Dan kan je vader je vermoorden omdat je geen Marokkaan gekozen hebt, en jij kan je prachtige ghimaar aantrekken.
Iedereen gelukkig.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Okt 01, 2008 4:31 pm

Je zal me ongetwijfeld missen wanneer ik er niet meer ben. Ik zal mezelf ook best ontberen.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Okt 01, 2008 4:38 pm

Natuurlijk zouden we je missen.

Maar waarom zou je niet kunnen blijven forummen met ons? Is het huwelijk voor jou dan een stapje richting gevangenis? En welke voordelen zijn er dan aan een zelfgekozen gevangenisregime waar je nooit meer zelf uit kan geraken?

Ik begrijp nu wel dat je op je twintigste enige hormonale behoeften hebt, maar om aan die behoeften te voldoen hoef je jezelf toch niet met een levenslange gevangenisstraf op te zadelen?

Of je nu nog studeert of gestopt bent met je journalistieke studies laat ik in het midden. Maar hoe zie jij jezelf als onafhankelijke journaliste terwijl je van je paki-man geeneens buitenmoogt?

Zou je trouwens voorgekookte en mechanisch gerolde couscous mogen kopen, of denk je dat hij wil dat je deze nog met de hand bijeenrolt en zo? zelf kleding weven aan een milieuvriendelijk weefgetouw met vrouwkracht te bedienen? Lijkt me leuk zo'n historische filmpkes maar wèl saai denk ik, als je zo winter na winter aan zijn zijden hemd moet zitten weven....
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Okt 01, 2008 4:45 pm

Chaimae schreef:Je zal me ongetwijfeld missen wanneer ik er niet meer ben. Ik zal mezelf ook best ontberen.

Ik ga je heel erg missen. Daar ben ik eerlijk in, maar jouw geluk gaat voor mijn geluk.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Okt 01, 2008 4:52 pm

SDX schreef:
Chaimae schreef:...De reden?

Omdat je haren veel te prachtig zijn om te verbergen!
Omdat je een veel te mooie meid bent om dat allemaal onder doeken en dekens te verstoppen.

Dat is niet mijn drijfveer. Sterker nog, mocht dit mijn drijf zijn er niet één te dragen, dan zou het erg verstandeloos zijn. Aangezien, ik niet verstandeloos ben..

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Okt 01, 2008 5:18 pm

Ariel schreef:Ik ga je heel erg missen. Daar ben ik eerlijk in, maar jouw geluk gaat voor mijn geluk.

Van hetzelfde, maar weest niet bevreesd.. Mijn dochter zal me vervangen op dit forum.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Okt 01, 2008 5:31 pm

Chaimae schreef:
Ariel schreef:Ik ga je heel erg missen. Daar ben ik eerlijk in, maar jouw geluk gaat voor mijn geluk.

Van hetzelfde, maar weest niet bevreesd.. Mijn dochter zal me vervangen op dit forum.

Dat is leuk voor verre toekomstige gebruikers van dit forum, maar voor mij zal dat te laat zijn. Ik ben egoïstisch en heb liever dat jij op het forum blijft.

Miep

Berichtdoor Miep » Wo Okt 01, 2008 8:01 pm

CHAIMAE,

eisen?????
In een huwelijk stel je geen eisen,noch man noch vrouw.
Hij kan hoogstens aan je vragen of je dat wilt.

En waarom zou je met hem willen trouwen????
Je houd niet van hem.

Geloof me nou, houden van voor aanvang in een huwelijhk is een vereiste!!!!!!!!!!!
Anders kan je niet samen leven.Is er geen balans.
Je moet elkaar begrijpen etc.Zonder liefde kan dat niet.!!!

groetjes
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Okt 01, 2008 9:01 pm

Geloof me nou, houden van voor aanvang in een huwelijhk is een vereiste!!!!!!!!!!!
Anders kan je niet samen leven.Is er geen balans.
Je moet elkaar begrijpen etc.Zonder liefde kan dat niet

Het gaat niet om dat samenleven.
De kroon der vergetelheid, of de ghimmaar, dragen is wat Chaimae wil.
Op haar eentje is ze te zwak om dat ding op haar hoofd te zetten. Huwt ze de juiste man, dan doet die dat.
Voor Chaimae is dit steeds een win-situatie. Wat zijn een paar huisleijke problemen in vergelijking met het geluk waar een continue geestelijke dood voor zorgt. Antichambre van het paradijs.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Anneke

Berichtdoor Anneke » Wo Okt 01, 2008 10:12 pm

Ik vind trouwen sowieso een loze belofte. Hoe kun je nu zweren dat je voor de rest van je leven bij een en dezelfde persoon zal blijven? Ik bedoel, je kunt toch niet in de toekomst kijken om dat te verifieren? Zoiets kun je tocht pas acheteraf beoordelen? Mooi gebaar, maar het slaat nergens op :?

Maar goed, daar heb jij niets aan Chaimae. Hoe ben je in aanraking gekomen met de baardaap? En wie/wat staat jou in de weg om hem gewoon te negeren? Als hij op dat plaatje lijkt dat jij hebt gepost... sorry, maar het zou mijn ochtendhumeur nog verder verpesten als ik 's ochtends wakker zou worden naast zo'n onding.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Okt 01, 2008 10:29 pm

Het is inmiddels al drie jaar geleden dat ik voor het eerst in aanraking ben gekomen met deze jongen, via een dame. Deze dame kom me niet helpen met mijn twijfels, omdat het haar ontbrak aan kennis. Weest niet gerust, want ik heb deze jongen in het echt gezien.

DOCH..

Mijn ouders zouden nooit en te nimmer een Pakistaan accepteren, en ik nooit en te nimmer een kut-Marokkaan.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Do Okt 02, 2008 12:17 am

Chaimae schreef:Hij moet er trouwens zo uitzien.

Afbeelding

Ben je wel helemaal goed??!! Ach nee natuurlijk niet! Je bent immers moslima. :cool:

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Do Okt 02, 2008 12:18 am

ik geloof er niet EEN syllabe van.. je komt kennelijk aandacht te kort.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Do Okt 02, 2008 12:26 am

Chaimae schreef:Het is inmiddels al drie jaar geleden dat ik voor het eerst in aanraking ben gekomen met deze jongen, via een dame. Deze dame kom me niet helpen met mijn twijfels, omdat het haar ontbrak aan kennis. Weest niet gerust, want ik heb deze jongen in het echt gezien.

DOCH..

Mijn ouders zouden nooit en te nimmer een Pakistaan accepteren, en ik nooit en te nimmer een kut-Marokkaan.

Dus je hebt twijfels! Dat is geen goed teken. Waarom blijf je niet gewoon lekker vrijgezel, zoals ik? :?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Do Okt 02, 2008 12:37 am

Pilgrim schreef:Dus je hebt twijfels! Dat is geen goed teken. Waarom blijf je niet gewoon lekker vrijgezel, zoals ik? :?

Correctie: ik had twijfels. Vrijgezel blijven? Dat doe ik de wereld niet aan, want ik wil kleine Chaimae's op aarde zetten.

Manon

Berichtdoor Manon » Do Okt 02, 2008 9:20 am

en hoe oud is deze adonis Chaimae? En wat doet hij voor job? Want je moet er rekening mee houden dat hij voor brood op de plank zal moeten zorgen, vermits jij niet meer buiten zal mogen.

Is hij al Nederlander? Of huwt hij je voor het papiertje?

En kleine chaimaekes maken? zullen wel kleine pakistaneesjes zijn denk ik.

En tégen de wens van je ouders? damagnie van de islam!

-------------------

Als je nu eens naar de Nederlandse universiteiten gaat rondkijken: je vindt daar vast wel een paar niet-kut-marokkanen. Wat denk je?

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Do Okt 02, 2008 10:13 am

Chaimae schreef:Je zal me ongetwijfeld missen wanneer ik er niet meer ben. Ik zal mezelf ook best ontberen.

Je zal jezelf niet ontberen, want je bestaat dan niet meer. Een pc die uit gezet wordt is zich daar ook niet van bewust. Ook al beschikt die over de meest verfijnde kunstmatige intelligentie. Geen stroom = dood.

Overigens, gesteld dat jij je Paki baard kiest, en je vader stomtoevallig van het balkon ziet vallen. Kom jij dan in de hemel of in de hel? Twee antwoorden, aub:
1- jou eigen versie
2- wat zegt het mohammedanisme over zelfmoord plegen?

Laatste vraag: waarom zou je jezelf ontberen? Ik dacht dat gelovigen (niet alleen muzelmannen, maar meer algemeen) het juist zo enorm goed kregen in die hemel. Dat is toch iets om naar uit te kijken?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Do Okt 02, 2008 11:49 am

Manon,

Daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
Het is een Pakistaan geboren en getogen in Nederland, met een universitair diploma, aan de Universiteit Delft.

Manon

Berichtdoor Manon » Do Okt 02, 2008 11:56 am

Chaimae schreef:Manon,

Daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
Het is een Pakistaan geboren en getogen in Nederland, met een universitair diploma, aan de Universiteit Delft.

Hoeveel generaties blijven in Nederland geboren en getogen Pakistani nog pakistani? Tot in het jaar des heeren 3028?

En kan jij wel pakistani koken? anders kan het wel eens dat je dagelijks je portie daraba krijgt.

Terug naar “FFI Nederlands Café”