Correcte leeftijd?

BFA

Bericht door BFA »

moet het angstgevoel wel heel groot zijn om je zo bang te laten maken door de bedreigingen uit dit boekje dat je je hele leven daar door laat beheersen.
Het angstgevoel maakt dat je de hele tijd aan hetgeen niet mag loopt te denken.
Erg, het mag niet, je kan het niet uit je hoofd krijgen. Om echt botergeil van te worden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:
Monique schreef:Mensen toch, chaimae wil gewoon neuken..... meer niet.
Aangezien dat alleen maar mag binnen een huwelijk wil ze trouwen.
Ze is gewoon zo geil als boter..... :evil:

Deze dame heeft haar trots en eer, en in het bijzonder; Godsvrees.
Wat heeft godsangst, trots en eer te maken met geilheid?
Allah himself heeft de geilheid uitgevonden hoor...
Amorele atheistische nitwit
hans van de mortel

Bericht door hans van de mortel »

Scarlatti schreef:t feit dat ze t hier zet bij The Humour Lounge moet zeker op een 'grapje' van Chaimea duiden? :evil:
Heel goed Scarlatti! Jij bent tenminste nog bij de les! Ik had niet anders verwacht van jou.

Wie neemt nu iemand van Marokkaanse afkomst serieus? Het zou kunnen, uitzonderingen bevestigen de regel. Maar noch in deze Humor Lounge, noch in welke topic dan ook, blijkt enige logica vanuit de rede van Chaimae. Wat ik van haar onthouden heb is dat zij ooit schreef . . . dat het om de hartetoestand van iemand gaat. Dat is een ware mooie en wijze gedachte. Maar de volgende dag was zij alweer besmet met het virus van de pedofiele analfabete Mohamed en zijn fascistisch sadistische ongeschoren knecht en hulpje van het eerste uur ’allah’.

Chaimae serieus nemen is zoals het brengen van een bezoek aan een moskee door een marokkaan die het voornemen heeft om niet achter het achterwerk van een godsdienstwaanzinnige terecht komen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
hans van de mortel

hans van de mortel schreef:Chaimae serieus nemen is zoals het brengen van een bezoek aan een moskee door een marokkaan die het voornemen heeft om niet achter het achterwerk van een godsdienstwaanzinnige terecht komen.
Een ongelovige mohammedaan zal vast en zeker op de eerste rij plaatsnemen.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Hans,

Hartetoestand? Zou je dat kunnen citeren, aangezien ik het me niet meer voor de geest kan halen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
hans van de mortel

De moderne mens bedrijft de liefde op een intieme manier met zijn of haar partner. De Japanners waren daar vroeger al meesters in, getuigen de vele artistieke afbeeldingen over dit onderwerp. Alleen een mens die zich vrij voelt is in staat eerlijk en oprecht te zijn. Soms fantaseer ik weleens over de mohammedaan als hij onder de dekens kruipt bij zijn vrouw. Licht uit, broek uit en er bovenop. Afhankelijk van zijn leeftijd kun je bedenken in wat voor versnelling hij bezig is. Poef! Dan is het gebeurd. Omdraaien en slapen gaan. Mohammedanen zijn zelfzuchtige autoritaire boemannen voor een vrouw. Hoe ik dat weet? Een moslim ziet een vrouw nu eenmaal als een stom schepsel ’allahs’. Zij moet achter hem aanhuppelen, schaamhaarlap om, en dient verder seksueel benaderd te worden op een manier zoals de koran zo lyrisch de islamitische liefdesdaad weet te omschrijven. Een grotere minachtende en walgelijke omschrijving van de liefdesdaad bestaat er niet. Alleen islam heeft daar al 1400 jaar het patent op.

Kunt u zich het volgende tafereel voorstellen? De moslimman helemaal naakt op zijn rug, om zich vervolgens te laten verwennen door zijn ’mooie’ naakte vrouw? Ik denk het niet! Ik weet bijna zeker dat hij bij het omploegen van zijn ’akker’ zijn islamitische onderbroek nog aanhoudt. Dat is een onderbroek met een gulp waardoor hij zijn ploeggereedschap haast ongezien naar buiten kan manoevreren zonder zijn andere schaamdelen bloot te hoeven geven. Je weet maar nooit met die moslima’s. Zij gaan ook bij elkaar op de thee en wisselen dan al giechelend informatie uit over hun bekrompen zielige mannetjes. Dan is het beter dat je alles maar zo goed mogelijk verbergd. Ook voor je eigen vrouw. Alleen bij het ploegen mag de islamitische vrouw haar schaamhaarlap afdoen. Hoe anders moet de mohammedaan hem dan omhoog zien te krijgen? Van liefdevolle genegenheid en wederzijdse verrukking heeft hij nooit vernomen. Dat zijn toch zaken die op een ploegveld niet thuishoren. Voor de mohammedaan telt maar één ding in zijn huwelijk: aan zijn ’trekken’ komen door zijn akker te bewerken. Dat daar toevallig ook nog eens rijen van kindertjes uit voortkomen, is genoegzaam bekend bij islam. Daar kan hij ook niets aan doen. Dat is de wil van ’allah’. Verantwoordelijkheidsgevoel naar de maatschappij is de islamiet ten enemale volkomen vreemd en onbekend. Dus . . . hoezo integreren?

Naïef optimisme!

Anneke

Bericht door Anneke »

Hoe amusant je omschrijving ook is Hans, het is alleen toegespitst op de eerdere generaties moslims die seks inderdaad nog als een egoistische morele plicht van allah zien. De moslims van nu en hier hebben echt wel zin in een avontuurtje hoor..
Roelof

Bericht door Roelof »

Anneke schreef:De moslims van nu en hier hebben echt wel zin in een avontuurtje hoor..
Chaimae bewijst dat de zin duidelijk aanwezig is (wat heel normaal is voor een meisje van haar leeftijd), maar ze bewijst ook dat ze het lef niet heeft om tegen de wil van haar denkbeeldige god in te gaan. (en dat heeft alles te maken met de autoriteit die er van de islam uitgaat, wat maar weer eens bewijst dat allah zijn onderdanen geen vrijheid gunt)

Ik ben er zeker van dat er nog veel meer van dat soort gevallen rondlopen Anneke...
Vera

Re: Correcte leeftijd?

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:Is 20 een acceptabel leeftijd om het huwelijksbootje in te stappen? Was het niet dat je een kans altijd met beide handen moet grijpen.
Toen ik de topictitel las dacht ik dat het over " je echte leeftijd" ging, haha.

Lieve Chaimae, het gaat niet om een cijfertje, het gaat erom wanneer jij (en hij) er klaar voor bent. Degenen van het pad der liefde zullen altijd winnen. Liefde maakt het onmogelijke mogelijk.
Laa ilaaha illallaah
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Vera,

Het gaat ook om mijn echte leeftijd, maar het is ZO lastig, want ik wil 'carriere' maken en heb nog een try-before-i-wed-lijst! En, ik wil een makelaar als man, die maagd is. Deze is wel maagd, maar heeft iets met elektro aan de Universiteit gestudeerd, dus valt deels af. Ochjaa, ook wil ik niet in Schilderswijk wonen, tussen al die Marokkaanse schoffies, waar ik op neerkijk, woon namelijk in een witte wijk en studeer op een witte school, en ben daarbij ook nog enige buitenlandse in de klas. Voorts, wil ik een man die kan koken en een beetje dom is, een soort van een sukkel, dan kan ik namelijk de baas over hem spelen, want heb maar al te graag de broek thuis aan.. en wil dominant zijn over de man. GEWELDIG. Ben bij lange na nog niet klaar, maar ik haal even adem..Begrijp je 't een beetje, Vera? Mijn moeder zegt dat ik nooit aan een man kom, vanwege mijn eisen en omdat ik 'prettig gestoord' ben, maar vind jij dat ook?
Laatst gewijzigd door Chaimae op za okt 25, 2008 6:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA

Bericht door BFA »

Degenen van het pad der liefde zullen altijd winnen.
Hoe zit het dan in Islam?
Zoals iedereen weet is in Islam geen liefde aanwezig.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA

Bericht door BFA »

en wil dominant zijn over de man. .
Dominatrix Chaimae.
GEWELDIG
Inderdaad, in SM is ook geen liefde nodig. Enkel de drang tot explosiever klaarkomen voldoet.
Net zoals Islam laat SM ook een lege menselijke huls achter.
Eens men is waar de zin tot leven is verdwenen, is de zelfontploffing maar één stap meer.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Vera,

Prefereer trouwens een Jeblie, maar je zal je nu vast afvragen wat een Jeblie nou in godsnaam is. Laat het me je uitleggen, gezien het feit je erg geinteresseerd bent in het land Marokko. Een foto zegt meer dan duizend woorden.

Afbeelding
Deze dames zijn allemaal blond en hebben blauwe ogen, zoals mijn moeder en mijn moeder's kant. Deze vrouwen zie je langs de weg voedingswaar kopen, wat verbouwd wordt in het streekgebied van hen. El KARMOS, El HINDI.

Afbeelding
Het bovenstaande is Karmos en het onderstaande hindi, wat stekels bevat.

Jebella verschillen van de Berbers.. moderner en er heerst op helemaal niks een taboe, wat ik merk bij de familie van mijn moeder. De flora en fauna is er trouwens prachtig.. zie foto. (wat ben ik slecht in het maken van foto's)

In die bergen heb ik gereden. (love) Je komt letterlijk alleen blondharigen tegen, en voelde me als brunette niet echt thuis, integendeel tot mijn twee (blonde) zusjes.

Ons bruiloft is iets wat je mee moet maken. Vorig jaar was het voor het eerst dat ik een Jebliaans bruiloft heb meegemaakt, en moet zeggen dat het waanzinnig was.. In de Bergen tot in de ochtend, waarna de vrouw met een hele stoet in een dood op een ezel door de bergen naar de moskee wordt vervoerd, met veeel gedans en gejuich.. En gewoon GEMENGD! De mannen die dansen en slaan op de trommel(derbouka) en de vrouwen die loeyloeyloeyen en zeggen het bekende bruidszinnetje op, die als volgt luidt: '' Slaaat ou selaaam, hela rasoullah, iela zejna sidna mohammed, allahoe mehek ya zaylaliel. En dan het loeyloey.. KEIGEZELLIG en iets wat je gewoon MOET meemaken. Vervolgens wordt er een rondje om de moskee gedaan en een smeekgebede opgeroepen en rij je weer terug naar het huis/zaal, waar het feest doorgaat. Vul het zelf maar in.. wij dansen met de heupen, schouders en borsten.

Dit is overigens ons muziek: http://nl.youtube.com/watch?v=ZTGx3ZhpZcY

Het is niet echt muziek, slechts trommel en een trompet..

Zo, nu ben je wat wijzer.

Vera

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:Vera,

Het gaat ook om mijn echte leeftijd, maar het is ZO lastig, want ik wil 'carriere' maken en heb nog een try-before-i-wed-lijst! En, ik wil een makelaar als man, die maagd is. Deze is wel maagd, maar heeft iets met elektro aan de Universiteit gestudeerd, dus valt deels af. Ochjaa, ook wil ik niet in Schilderswijk wonen, tussen al die Marokkaanse schoffies, waar ik op neerkijk, woon namelijk in een witte wijk en studeer op een witte school, en ben daarbij ook nog enige buitenlandse in de klas. Voorts, wil ik een man die kan koken en een beetje dom is, een soort van een sukkel, dan kan ik namelijk de baas over hem spelen, want heb maar al te graag de broek thuis aan.. en wil dominant zijn over de man. GEWELDIG. Ben bij lange na nog niet klaar, maar ik haal even adem..Begrijp je 't een beetje, Vera? Mijn moeder zegt dat ik nooit aan een man kom, vanwege mijn eisen en omdat ik 'prettig gestoord' ben, maar vind jij dat ook?
Misschien tijd om te kijken wat deze man wel heeft, wat hij jou wel kan bieden?
Hmm ik ben ook niet zo'n favoriet van de Schilderswijk, of Kanaleneiland, brrr. Maar om mn mannetje in Leeuwarden te droppen, haha toch maar niet.
Nu ik erover nadenk.. Mijn mannetje *you know who* klinkt best wel als jou ideale man. Tegelijk ook weer niet want hij is heel wijs en begripvol en verstandig en open en eerlijk.. Maar toch

Dankjewel voor die info over Jebella's. Ik zat net te denken, hmm past een echte die-heart mocro wel in jou profiel. Maar die Jebella's zijn best.. Tja. Los? Bijzonder? Anders?
Laa ilaaha illallaah
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:Voorts, wil ik een man die kan koken en een beetje dom is, een soort van een sukkel, dan kan ik namelijk de baas over hem spelen, want heb maar al te graag de broek thuis aan.. en wil dominant zijn over de man.
Hahahahahhaa!!! Ik kom niet meer bij van het lachen! Dit is dus de ideale man voor Chaimae. :lol: :lol: :lol: Is dit typerend voor geemancipeerde moslima's?!
Manon

Bericht door Manon »

Voorts, wil ik een man die kan koken en een beetje dom is, een soort van een sukkel, dan kan ik namelijk de baas over hem spelen, want heb maar al te graag de broek thuis aan.. en wil dominant zijn over de man. GEWELDIG
tiens, je weet toch wel dat islamitische mannen VOOGD zijn over hun vrouw? Het is dus de vrouw die als onderdanig sujet aan zijn voeten moet gaan liggen en uit dankbaarheid de snot uit zijn neusgaten moet opzuigen..... sorry Chaimae,niet mijn gedacht, maar woorden van UW profeet!

Kon ook de etter uit zijn wonden zijn... of allebei. ben even niet meer helemaal zeker wàt ze nu moest oplikken uit dankbaarheid.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Pilgrim schreef:
Chaimae schreef:Voorts, wil ik een man die kan koken en een beetje dom is, een soort van een sukkel, dan kan ik namelijk de baas over hem spelen, want heb maar al te graag de broek thuis aan.. en wil dominant zijn over de man.
Hahahahahhaa!!! Ik kom niet meer bij van het lachen! Dit is dus de ideale man voor Chaimae. :lol: :lol: :lol: Is dit typerend voor geemancipeerde moslima's?!
Het lachen zal je vergaan.. Mijn moeder vindt me namelijk ook al lachwekkend.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

:cry: Liefdesverdriet.

Ariel

Bericht door Ariel »

Vertel. Wat is er aan de hand.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

De prins op de witte paard gaat hoogstwaarschijnlijk trouwen. Hij heeft nog vijf dagen bedenktijd, alvorens hij de knoop moet doorhakken.

Het vreet aan me, maar over vijf dagen weet ik waar ik aan toe ben.

Vera

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:De prins op de witte paard gaat hoogstwaarschijnlijk trouwen. Hij heeft nog vijf dagen bedenktijd, alvorens hij de knoop moet doorhakken.

Het vreet aan me, maar over vijf dagen weet ik waar ik aan toe ben.
Alles is mektab lieve Chaimae
Laa ilaaha illallaah
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Klopt.

Ik vind het belangrijk dat ik bij het kiezen van een man, eerst moet kijken naar hoe mijn kinderen er eventueel zullen uitzien. Immers, ik wil mooie kindertjes.

Het had dus toch geen kans van slagen.

Manon

Bericht door Manon »

ha! Chaimae zag hem dus wel zitten, maar hij zag haar niet staan?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
H.Numan

Bericht door H.Numan »

Nee, nee, nee. Allah weet het beter. :laugh1:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Amazigh

Bericht door Amazigh »

H.Numan schreef:
Chaimae schreef:
H.Numan schreef: Kijk, dat is dus waarom je steeds ongeloofwaardiger wordt.
Wil je zijn adres?
Laat me raden: Braamstruiksebinnenpad 2? Of is het Koeweitlaan 12, Petroleumdorp?

Ariel schreef al: je bent hier alleen maar om te stoken. Nergens anders om. Ze heeft gelijk. De foto die jij als je verloofde toont is een Arabier in traditonele dracht, absoluut zeker geen Pakistaan. Het dragen van Arabische tradtionele dracht is niet de gewoonte in Pakistan. Wel in Saoedi en de Golfstaten. Op de achtergrond zien we nog zo'n hoofdoekenknul zitten. De foto komt van imageshack.

Ik weet niet wat voor werk je doet (kassa? Lidl?), maar student journalistiek in Windesheim lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Je vond dat toevallig op het internet? Gezien je achtergrond denk ik dat je ouders je wel naar de locale journalistenschool zouden laten gaan, maar niet op kamers ergens ver weg. Kan, maar lijkt me niet waarschijnlijk.

Kortom, je zit de boel hier gewoon te verneuken.
Waar vind je zulke slimme werknemers van Lidl?
A proud amazigh!
Plaats reactie