Chit chat.

Vera

Bericht door Vera »

Afbeelding

Hier zijn de ogen helemaal niet zichtbaar maar word niet geklooid met dingen voor 1 oog etc.[/img]
Laa ilaaha illallaah
Ariel

Bericht door Ariel »

Hoi Vera. Hoe gaat het met je ? Leuk om je weer even te zien. :)

Heb jij al zo'n soort boerka aangeschaft ? Moet je wel doen lieverd. Je moet je schoonheid bedekken. Als ik je moeder was, dan kreeg je er een van me cadeau,( en zwarte handschoenen) en mocht je het huis niet zonder dat ding uit.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Vera

Bericht door Vera »

Ariel schreef:Hoi Vera. Hoe gaat het met je ? Leuk om je weer even te zien. :)

Heb jij al zo'n soort boerka aangeschaft ? Moet je wel doen lieverd. Je moet je schoonheid bedekken. Als ik je moeder was, dan kreeg je er een van me cadeau,( en zwarte handschoenen) en mocht je het huis niet zonder dat ding uit.
Het gaat goed met me, dankjewel. En met jou?

Nee nog niet. Heb er eentje zelf gemaakt maar die is nogal mislukt. Zwarte handschoenen heb ik (en draag ik) al wel.
Laa ilaaha illallaah
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Vera,

Sta jij op het punt je te hullen in een burqa?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Vera

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:Vera,

Sta jij op het punt je te hullen in een burqa?
Ik hoop zodra ik getrouwd ben met ... niqaab te gaan dragen.
Laa ilaaha illallaah
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Ik ga me zo schuldig en slecht voelen, wanneer ik met je ga afspreken. Weet je ook waarom?

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
hans van de mortel

Bericht door hans van de mortel »

Vera schreef:
Hier zijn de ogen helemaal niet zichtbaar maar word niet geklooid met dingen voor 1 oog etc.[/img]
GODSDIENSTWAANZIN. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken. Joden, christenen, moslims. Zij allen zijn godsdienstwaanzinnige corrupt geestelijk gestoorden zonder het zelf te beseffen. Zij verkeren immers in de overtuiging op de goede weg te zijn. De weg van god die god niet aan hen heeft geopenbaard, maar waarvan zij denken dat god via een omweg, via een armetierige mens die net zo snel dood ging als u en ik zullen dood gaan, heeft geopenbaard. Een kinderachtige stompzinnige infantiele seniele gedachte. Want . . . God is voortdurend, maar de mens is tijdelijk. Jezus had wat te vertellen. Prima! Dat mag hij van mij doen. Laat maar horen met zijn eigen woorden. Maar die fantasieloze visionaire orthodoxe misslukte joodse messias is niet meer. Hij is zo dood als een pier. Dus . . . wat kan hij mij nog vertellen en wijsmaken? NIETS TOCH! HELEMAAL NIETS. HIJ IS ZO DOOD ALS EEN PIER! EN WIE DOOD IS, IS WAARDELOOS. MAAR GOD ALS ALMACHT IS VOORTDUREND!

Alleen ik snap er geen bal van. Ik ben tenslotte niet zoals moslims en al die andere godsdienstwaanzinnigen die alles beter weten dan Albert Einstein die God met rust liet zoals ik nu doe. En dat alles van mij na twaaf jaren van poppenkast bij de Jehovah’s Getuigen. Maar beter laat dan nooit!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Vera

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:Ik ga me zo schuldig en slecht voelen, wanneer ik met je ga afspreken. Weet je ook waarom?
Nee? Hoezo?
Ik zie jou toch als mijn zuster, hoe jij je ook kleed. Ik weet hoe je erover denkt, en ik houd van je omwille van Allaah Subhana Wa T'ala
Laa ilaaha illallaah
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Vera schreef:
Chaimae schreef:Ik ga me zo schuldig en slecht voelen, wanneer ik met je ga afspreken. Weet je ook waarom?
Nee? Hoezo?
Ik zie jou toch als mijn zuster, hoe jij je ook kleed. Ik weet hoe je erover denkt, en ik houd van je omwille van Allaah Subhana Wa T'ala
Dat is erg lief van je, maar ik kleed me nogal naakt en krijg hartstikke veel aandacht van het mannelijke geslacht. 'Een naakte moslima naast een ghimaarist.' Nu we het toch over elkaar treffen hebben. Wanneer heb je tijd?

NB

Kan je in Leeuwarden buitenlands eten?

Ariel

Bericht door Ariel »

Vera schreef:Het gaat goed met me, dankjewel. En met jou?

Nee nog niet. Heb er eentje zelf gemaakt maar die is nogal mislukt. Zwarte handschoenen heb ik (en draag ik) al wel.
Het gaat goed met me Vera. Dank je wel. Ik heb alleen een Thaise dame met zachte handjes nodig die zo nu en dan de spieren in mijn nek kan los masseren.
Weet jij er een?

En denk jij nou werkelijk dat God jouw geschapen heeft om je te bedekken met een zwart laken?
Jij gaat je ouders heel veel pijn doen meisje. Eert uw vader en moeder komt in jouw koppetje niet meer op.
Wanneer is de grote dag? Gaat dat huwelijk nog steeds in de Al-Yaqeen moskee voltrokken worden?
Ik kom kijken als jij gaat trouwen. Dan kan ik je ouders opvangen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Vera

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:
Vera schreef:
Nee? Hoezo?
Dat is erg lief van je, maar ik kleed me nogal naakt en krijg hartstikke veel aandacht van het mannelijke geslacht. 'Een naakte moslima naast een ghimaarist.' Nu we het toch over elkaar treffen hebben. Wanneer heb je tijd?

NB

Kan je in Leeuwarden buitenlands eten?
Een Moslima naast een Moslima.

Uhm.. De komende twee weken eigenlijk niet. Wanneer jij dan?

Uhu, we hebben 2 of 3 Turkse restaurants, een paar Grieken.. Wat je maar wilt.
Laa ilaaha illallaah
Chaimae

Bericht door Chaimae »

De komende twee weken zit ik erg krap, in verband met mijn tentamenweek. Wellicht dat het over drie weken kan?

Ariel

Bericht door Ariel »

Vera schreef:Nee? Hoezo?
Nog maar weer een keer. Je moet van Chaimae houden van uit jezelf. Niet omdat het moet van Allaah Subhana Wa T'ala.
Verplichte liefde is geen liefde. Wat ben jij een geestelijk koud meisje geworden Vera.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Vera houdt ook wel van me zonder dat omwille van Allah, daar ben ik zeker van.

Vera

Bericht door Vera »

Ariel schreef:Het gaat goed met me Vera. Dank je wel. Ik heb alleen een Thaise dame met zachte handjes nodig die zo nu en dan de spieren in mijn nek kan los masseren.
Weet jij er een?

En denk jij nou werkelijk dat God jouw geschapen heeft om je te bedekken met een zwart laken?
Jij gaat je ouders heel veel pijn doen meisje. Eert uw vader en moeder komt in jouw koppetje niet meer op.
Wanneer is de grote dag? Gaat dat huwelijk nog steeds in de Al-Yaqeen moskee voltrokken worden?
Ik kom kijken als jij gaat trouwen. Dan kan ik je ouders opvangen.
Mooi zo. Nee heb een Nederlandse dame om dat te doen.

Het gaat heel erg goed met mijn ouders. We zijn net een lang weekend weg geweest, ik met ghimaar en handschoenen natuurlijk. Ze hebben mijn verloofde ontmoet, volgende maand komt hij weer langs bij mijn ouders voor een gezellige dag. Ik denk niet dat het in de As-Soennah gebeurd.
Mijn huwlijk is niet voor pottenkijkers, alleen voor genodigden. Misschien nodig ik je uit
Laa ilaaha illallaah
Vera

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:De komende twee weken zit ik erg krap, in verband met mijn tentamenweek. Wellicht dat het over drie weken kan?
Precies, ik ook.

Door de weeks? Ik kan niet op zaterdag.
Laa ilaaha illallaah
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Vera zei:
Precies, ik ook.

Dat is goed, dan moeten we alleen nog binnekort een datum prikken. Ik kijk ernaar uit. Schrik vooral niet, ben namelijk erg drukjes en praat keihard. Een echte Arabische, hé.

Vera

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:Vera zei:
Precies, ik ook.

Dat is goed, dan moeten we alleen nog binnekort een datum prikken. Ik kijk ernaar uit. Schrik vooral niet, ben namelijk erg drukjes en praat keihard. Een echte Arabische, hé.
Hahah gekkie, nee joh. En jij ook niet van mij schrikken he! Ik ben heel stil en erg verlegen
Laa ilaaha illallaah
Vera

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:Vera houdt ook wel van me zonder dat omwille van Allah, daar ben ik zeker van.
Klopt, je bent een schat.
Laa ilaaha illallaah
hans van de mortel

Bericht door hans van de mortel »

Hier zien we weer zo’n typisch voorbeeld van achterlijke onnozele bijdragen aan het forum door zwakzinnige Marokkaanse types die kenmerkend zijn bij al die Marokkaanse website forums. Die staan vol met dit soort huis, tuin en keuken theedoekpraatjes. Kan onze moderator hier misschien iets aan doen? Sorry, dit soort infantiele kleutergedoe hoort hier niet thuis. Wel op een Maroc-forum of iets in die speelzandbakgeest.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Ariel

Bericht door Ariel »

Vera is een volbloed Friezin Hans. Je weet wel. Eens was ze een stoere blonde meid. Een Butter, brea en griene tsiis type, maar nu is ze een slavin.
Jammer..Er is in Friesland weer een echte vrouw verloren gegaan .
Van mij mag ze haar Fries paspoort inleveren.
Vera

Bericht door Vera »

Ariel schreef:Vera is een volbloed Friezin Hans. Je weet wel. Eens was ze een stoere blonde meid. Een Butter, brea en griene tsiis type, maar nu is ze een slavin.
Jammer..Er is in Friesland weer een echte vrouw verloren gegaan .
Van mij mag ze haar Fries paspoort inleveren.
Ik heb maar 1 paspoort/nationaliteit hoor.

En jij Chaimae?
Laa ilaaha illallaah
Ariel

Bericht door Ariel »

Heb jij geen Fries paspoort? Dan ben jij geen echte Fries. Gelukkig maar. Ik heb er wel een. Kijk maar.

Afbeelding
Vera

Bericht door Vera »

Ik heb er zelfs nog nooit over gehoord
Laa ilaaha illallaah
Ariel

Bericht door Ariel »

Vera schreef:Ik heb er zelfs nog nooit over gehoord
Dat komt omdat jij je geen echte Fries meer vindt. Een Fries is een vrije geest,en is koppig. Die laten zich niet onderdrukken, maar jij bent nu een Mohammedaan. Een slaaf van Allah.
Ik heb "sma"achter mijn achternaam. Dus ik kan er over meepraten.
Plaats reactie