Jij gaat Islamitische geschiedenis schrijven Links...Links666 schreef:
Kijk zo kan het ook :
Zo'n vulkano-logen pak staat veel hipper, je kan er als moezeldwaas zo de disco mee in.

Kopen Vera....
Better save then sorry.
Jij gaat Islamitische geschiedenis schrijven Links...Links666 schreef:
Kijk zo kan het ook :
Zo'n vulkano-logen pak staat veel hipper, je kan er als moezeldwaas zo de disco mee in.
Misschien is het goede inzien van de mens, hoewel er een kans is dat dit niet beloond word, wel een interessant aandachtspunt voor jou.H.Numan schreef:Jazeker, net die van je Ali Baba uit Pakistan. Of was het toch Saoedi Arabie? Kijk, omdat je nogal flexibel bent (een net woord voor notoire jokkebrok) kan het een echte foto zijn (onwaarschijnlijk) of niet (zeer waarschijnlijk). We weten het gewoon niet.Chaimae schreef:Kleed me hartstikke modern (foto gezien?),Zekers. Die van een berber. En dat is geen compliment.maar ben strikt in het geloof, en ik heb mijn principes.
Vera, ik wil jou en Chaimae ook graag ontmoeten, dus mag ik er bij zijn?Vera schreef:Precies, ik ook.Chaimae schreef:De komende twee weken zit ik erg krap, in verband met mijn tentamenweek. Wellicht dat het over drie weken kan?
Door de weeks? Ik kan niet op zaterdag.
Gewoon ben benieuwd naar jou en Chaimae......Vera schreef:Zou ik je beweegredenen mogen weten?Socrates schreef:Vera, ik wil jou en Chaimae ook graag ontmoeten, dus mag ik er bij zijn?
En ik ben niet de type die elke meisje ''uitvraagt'' dus jullie mogen zich vereerd voelen. :P
Van mening en gedachte wisselen? Jij houdt van logica? Daar zie ik de logica niet van in, van zo’n ontmoeting. Of denk je soms dat er ook maar iets van logica te ontdekken valt in de agressieve onpersoonlijke tot niet zelfstandig denken aansporende discriminerende regeltjes van de islam? Jouw reden moet dus haast wel een dubieus karakter dragen.Socrates schreef:Gewoon puur van mening en gedachte wisselen, ik houd van logica, ben ook benieuwd naar jou beweegredenen tot zo'n ingrijpend besluit in je leven.
Beste Hans, ik zie in al je posts terug dat je vol woede en frusraties zit, probeer wat nuances te brengen in je posts en visies. En nu verdenk jij mij er opeens van dat mijn reden wel een dubieus karakter moet hebben. :?hans van de mortel schreef:Van mening en gedachte wisselen? Jij houdt van logica? Daar zie ik de logica niet van in, van zo’n ontmoeting. Of denk je soms dat er ook maar iets van logica te ontdekken valt in de agressieve onpersoonlijke tot niet zelfstandig denken aansporende discriminerende regeltjes van de islam? Jouw reden moet dus haast wel een dubieus karakter dragen.Socrates schreef:Gewoon puur van mening en gedachte wisselen, ik houd van logica, ben ook benieuwd naar jou beweegredenen tot zo'n ingrijpend besluit in je leven.
Reactie Socrates: ”Beste Hans, ik zie in al je posts terug dat je vol woede en frusraties zit, probeer wat nuances te brengen in je posts en visies. En nu verdenk jij mij er opeens van dat mijn reden wel een dubieus karakter moet hebben. :? [/quote]hans van de mortel schreef:Of denk je soms dat er ook maar iets van logica te ontdekken valt in de agressieve onpersoonlijke tot niet zelfstandig denken aansporende discriminerende regeltjes van de islam? Jouw reden moet dus haast wel een dubieus karakter dragen.
Logica is basis van het menselijk denksysteem.De logica neemt over het algemeen binnen het islamitische klimaat een geheel eigen plaats in
Beste Chaimae,Chaimae schreef:Beste Socrates,
Als het doel van jouw afspraak Vera op andere gedachten brengen is, dan hoeft het voor haar en mij niet. De logica neemt over het algemeen binnen het islamitische klimaat een geheel eigen plaats in, dus wat versta jij onder logica?
Mocht dat niet jouw doel wezen, dan moet je maar even PMen voor een afspraak.
Geen excuses vriend. Ook al zou je slecht over mij spreken. Ik weet dat niemand mijn gelijke is en andersom. De mens is een individu. En ik zoek die mensen op waarin ik iets van mijzelf kan terugvinden. Zoals bij BFA, Ariel, SDX, Scarlattie, Monique, Manon, Mahalingam, Naar Boven, en anderen zoals jij. Als iemand mij een klootzak noemt dan is dat ja of nee. Is het ja, dan heeft hij dat volgens hem goed gezien. Is het nee, dan heb ik reden tot twijfel. Het leven is tekort om elkaar de hersens in te slaan zoals gebruikelijk bij islam en zijn aanhangers de moslims.Socrates schreef:Oke mn excuses Hans, ik geloof ook niet dat er in de Islam logica zit, absoluut niet