Chit chat.

Ariel

Bericht door Ariel »

Links666 schreef:
Kijk zo kan het ook :
Zo'n vulkano-logen pak staat veel hipper, je kan er als moezeldwaas zo de disco mee in.
Afbeelding

Jij gaat Islamitische geschiedenis schrijven Links... :razz: Dit is een prachtig pak, die al de schoonheid keurig bedekt, en ook nog eens helvast is. Volgens mij beschermt dit pak je uitstekend als je toch per ongeluk in de hel terecht komt.

Kopen Vera.... :smile: En gelijk aantrekken en nooit meer uitdoen.
Better save then sorry.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Links666

Bericht door Links666 »

hahahahah!

Trouwens, eerder dit jaar ging een Maleisische moslim de ruimte in (dank aan de Christelijke Russen). Dat maakte hem meteen een slechte moslim: Het kijk-ruitje van zijn helm bevat namelijk goud; dat kosmische straling tegen houdt. Maar dat mag niet van ome Moh, die 7e eeuwe rove--uhhh ... pedof-uuhhh ... profeet!
Very few of us lie awake at night, worrying about the Amish. This is not an accident. They are not likely to hijack aircraft and fly them into buildings. That all religions have these extremists is bullshit. Some religions have never had these extremists.
H.Numan

Bericht door H.Numan »

Die ruimtebaard had overigens grote problemen. Hoe correct te bidden naar Mekka? Iedere 2 seconden moet het baardje van plaats verwisselen. Hoe te eten? Halal ruimte-eten bestaat nog niet. Hoe te ontlasten? Je kan je positie al biddende veranderen, maar eenmaal op de pot is dat een stuk lastiger.

Problemen, problemen. :razz: MASA (Mecca Aeronautics and Space Administration) heeft nog een hoop te doen, voor ze de space camel lanceren.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Vera

Bericht door Vera »

H.Numan schreef:
Chaimae schreef:Kleed me hartstikke modern (foto gezien?),
Jazeker, net die van je Ali Baba uit Pakistan. Of was het toch Saoedi Arabie? Kijk, omdat je nogal flexibel bent (een net woord voor notoire jokkebrok) kan het een echte foto zijn (onwaarschijnlijk) of niet (zeer waarschijnlijk). We weten het gewoon niet.
maar ben strikt in het geloof, en ik heb mijn principes.
Zekers. Die van een berber. En dat is geen compliment.
Misschien is het goede inzien van de mens, hoewel er een kans is dat dit niet beloond word, wel een interessant aandachtspunt voor jou.

Chaimae is hartstikke lief en ik vertrouw haar voor 100%
Laa ilaaha illallaah
Socrates

Bericht door Socrates »

Vera schreef:
Chaimae schreef:De komende twee weken zit ik erg krap, in verband met mijn tentamenweek. Wellicht dat het over drie weken kan?
Precies, ik ook.

Door de weeks? Ik kan niet op zaterdag.
Vera, ik wil jou en Chaimae ook graag ontmoeten, dus mag ik er bij zijn?
En ik ben niet de type die elke meisje ''uitvraagt'' dus jullie mogen zich vereerd voelen. :P
Vera

Bericht door Vera »

Socrates schreef:Vera, ik wil jou en Chaimae ook graag ontmoeten, dus mag ik er bij zijn?
En ik ben niet de type die elke meisje ''uitvraagt'' dus jullie mogen zich vereerd voelen. :P
Zou ik je beweegredenen mogen weten?
Laa ilaaha illallaah
Socrates

Bericht door Socrates »

Vera schreef:
Socrates schreef:Vera, ik wil jou en Chaimae ook graag ontmoeten, dus mag ik er bij zijn?
Zou ik je beweegredenen mogen weten?
Gewoon ben benieuwd naar jou en Chaimae......
Jij treedt een geloof binnen....die ik juist verlaten heb of beter gezegd waar ik in geboren ben.....ik heb namelijk nooit gepraktiseerd en ook nooit geleerd te praktiseren.

We kunnen lekker over geloof praten - Chamae kan ten alle tijden bemiddelen - zonder dat er atheisten en ''Islam vijanden'' zich in kunnen mengen.
Gewoon puur van mening en gedachte wisselen, ik houd van logica, ben ook benieuwd naar jou beweegredenen tot zo'n ingrijpend besluit in je leven.
hans van de mortel

Bericht door hans van de mortel »

Socrates schreef:Gewoon puur van mening en gedachte wisselen, ik houd van logica, ben ook benieuwd naar jou beweegredenen tot zo'n ingrijpend besluit in je leven.
Van mening en gedachte wisselen? Jij houdt van logica? Daar zie ik de logica niet van in, van zo’n ontmoeting. Of denk je soms dat er ook maar iets van logica te ontdekken valt in de agressieve onpersoonlijke tot niet zelfstandig denken aansporende discriminerende regeltjes van de islam? Jouw reden moet dus haast wel een dubieus karakter dragen. :smile:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Socrates,

Spreek niet met mannen af. De kans dat je me ooit zal zien is er niet, tenzij je oprecht geinteresseerd bent in de islaam, dan wil ik best een uitzondering voor je maken en met je afspreken in Leeuwarden. Dus, zeg het maar..

NB

Heb je trouwens zin om een keer met me mee te gaan naar een lezing?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Socrates

Bericht door Socrates »

hans van de mortel schreef:
Socrates schreef:Gewoon puur van mening en gedachte wisselen, ik houd van logica, ben ook benieuwd naar jou beweegredenen tot zo'n ingrijpend besluit in je leven.
Van mening en gedachte wisselen? Jij houdt van logica? Daar zie ik de logica niet van in, van zo’n ontmoeting. Of denk je soms dat er ook maar iets van logica te ontdekken valt in de agressieve onpersoonlijke tot niet zelfstandig denken aansporende discriminerende regeltjes van de islam? Jouw reden moet dus haast wel een dubieus karakter dragen. :smile:
Beste Hans, ik zie in al je posts terug dat je vol woede en frusraties zit, probeer wat nuances te brengen in je posts en visies. En nu verdenk jij mij er opeens van dat mijn reden wel een dubieus karakter moet hebben. :?

We hoeven het niet eens te zijn met Vera en Chaimae, maar daarmee hoeven we ze nog niet alle negatieve bestaande kwalificaties toe te kennen.
Volgens mij zijn Vera en Chaimae verre van agressief.

@Chaimae

Ik ben oprecht geintresseerd in Islam en mensen, naar een lezing wil ik niet, maar een debat bijwonen of aan deelnemen - met voor en tegenstanders van Islam - lijkt me wel wat.
hans van de mortel

hans van de mortel schreef:Of denk je soms dat er ook maar iets van logica te ontdekken valt in de agressieve onpersoonlijke tot niet zelfstandig denken aansporende discriminerende regeltjes van de islam? Jouw reden moet dus haast wel een dubieus karakter dragen. :smile:
Reactie Socrates: ”Beste Hans, ik zie in al je posts terug dat je vol woede en frusraties zit, probeer wat nuances te brengen in je posts en visies. En nu verdenk jij mij er opeens van dat mijn reden wel een dubieus karakter moet hebben. :? [/quote]

Beste Socrates, het onderwerp was niet ’AL MIJN POSTS’ (van Hans van de Mortel), maar ’DE LOGICA’ van jou!!!! Heb ik ergens gezegd dat ik jou ergens van verdenk? Lees nu eens rustig en onbevooroordeeld en niet geïrriteerd mijn antwoord terug!
Als jij denkt (ik weet niet hoe jij denkt) dat er enige vorm van logica bestaat in de islam, ja, dan heeft jouw reden GEEN dubieus karakter. Maar mijn tekst aan jou gericht is in vragende zin gesteld, dat is jou misschien ontgaan in jouw te snelle reactie hierop. Ik ga er van uit dat jij weet dat er met moslims NIET te redeneren valt. In dat geval heeft jouw interesse - volgens mijn redenatie - een dubieus karakter. Het grappige is dat iedereen jouw reactie heeft kunnen lezen. Die begint namelijk direct met mij aan te vallen. Geen probleem hoor! Omdat jij waarschijnlijk jezelf door mij aangevallen voelde. Jammer! Je had beter mijn tekst nog eens goed moeten nalezen. Helaas, de verdachtmaking zoals je die zelf aankaart, blijft. Ik zeg eerlijk dat ik voorheen het ook wel uitdagend vond om Chaimae of Islaminside te ontmoeten. Daar ben ik op terug gekomen. Terwille van onnodig verspilde tijd. Maar, verders zonder een enkel verwijt - wie ben ik? - ga gerust je gang! Ik gun een ieder zijn deel en pleziertjes.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Socrates

Bericht door Socrates »

Oke mn excuses Hans, ik geloof ook niet dat er in de Islam logica zit, absoluut niet!

Maar Vera is toch een gewone Friese meid zou je denken, misschien valt er met haar wel te praten en hopelijk zetten bepaalde dingen haar aan het denken.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Beste Socrates,

Als het doel van jouw afspraak Vera op andere gedachten brengen is, dan hoeft het voor haar en mij niet. De logica neemt over het algemeen binnen het islamitische klimaat een geheel eigen plaats in, dus wat versta jij onder logica?

Mocht dat niet jouw doel wezen, dan moet je maar even PMen voor een afspraak.
Laatst gewijzigd door Chaimae op do okt 30, 2008 12:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Manon

Bericht door Manon »

De logica neemt over het algemeen binnen het islamitische klimaat een geheel eigen plaats in, dus wat versta jij onder logica?
Logica = REDE.

Dus Chaimae, wat versta jij onder rede?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Contacteer:

Bericht door naar boven »

De logica neemt over het algemeen binnen het islamitische klimaat een geheel eigen plaats in...
Staat in de gifkast. Met twintig sloten erop. Is een soort antrax en dodelijk voor de dwaalleer. Kan het pseudo-religieuze jasje van de islam zo maar doen oplossen.
RTFM
BFA

Bericht door BFA »

De logica neemt over het algemeen binnen het islamitische klimaat een geheel eigen plaats in
Logica is basis van het menselijk denksysteem.
Niet iets dat een ongedefinieerde plaats bekleed. Over het algemeen wijst op gebrek aan definitie.
Logica over het algemeen = openstaan voor irrationaliteit.

Wat is logica volgens Islam Chaimae? geef eens uitleg.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Socrates

Bericht door Socrates »

Chaimae schreef:Beste Socrates,

Als het doel van jouw afspraak Vera op andere gedachten brengen is, dan hoeft het voor haar en mij niet. De logica neemt over het algemeen binnen het islamitische klimaat een geheel eigen plaats in, dus wat versta jij onder logica?

Mocht dat niet jouw doel wezen, dan moet je maar even PMen voor een afspraak.
Beste Chaimae,

Je weet al bij voorbaat dat je niet van gedachte kan veranderen? Dat is geen goed teken, dat wilt alleen maar zeggen dat je koppig bent en toch sowieso niet van gedachte WILT veranderen ook al brengen ze jou onfeilbaar bewijs.

Ik weet niet wat logica precies inhoudt, maar ik weet wel genoeg om te weten dat Islam niet op logica is gebaseerd. Je moet mij niet zien als een vijand van de Islam, ik ben in een Islamitisch milieu geboren en heb een Islamitisch/Arabisch naam en achtergrond.

Toen ik het gevoel kreeg en ontdekte dat Islam niet op de logica is gebaseerd en dat het weleens niet de ultieme waarheid zou kunnen zijn, werd ik er juist droevig van, omdat het een deel van mij was/is en bij mn achtergrond hoorde/hoort etc. Maar mn ogen sluiten voor de waarheid kan ook niet, de waarheid dat Islam HELAAS zoveel errors bevat (naast de vele mooie hadith.)

Iets wat zich als ultieme waarheid presenteert moet volmaakt zijn, welnu heeft Islam wel vele mooie elementen, maar het is verre van volmaakt.
hans van de mortel

Socrates schreef:Oke mn excuses Hans, ik geloof ook niet dat er in de Islam logica zit, absoluut niet
Geen excuses vriend. Ook al zou je slecht over mij spreken. Ik weet dat niemand mijn gelijke is en andersom. De mens is een individu. En ik zoek die mensen op waarin ik iets van mijzelf kan terugvinden. Zoals bij BFA, Ariel, SDX, Scarlattie, Monique, Manon, Mahalingam, Naar Boven, en anderen zoals jij. Als iemand mij een klootzak noemt dan is dat ja of nee. Is het ja, dan heeft hij dat volgens hem goed gezien. Is het nee, dan heb ik reden tot twijfel. Het leven is tekort om elkaar de hersens in te slaan zoals gebruikelijk bij islam en zijn aanhangers de moslims.
Plaats reactie