Ban voor op marokko.nl

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Ban voor op marokko.nl

Bericht door Chaimae »

circe schreef:Als je een banneling van politics bent.... ? heb geen idee meer. Ik ben nu al bezig aan mijn derde maand ban... dan vergeet je gemakkelijk de medeposters.
Ik heb een ban te pakken op marokko.nl.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Ik heb een ban te pakken op marokko.nl.
:smile: Wat heb je nou weer uitgevreten op Marokko.nl. Ben je weer tekeer gegaan over de hoofddoekjes ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door Manon »

Chaimae een ban op Marokko? o jij stouterd toch!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:Ik heb een ban te pakken op marokko.nl.
:smile: Wat heb je nou weer uitgevreten op Marokko.nl. Ben je weer tekeer gegaan over de hoofddoekjes ?
Onder andere.

Ik zei vaak dat ik de hoofddoek verafschuw en niet meer vindt passen in de psyche van deze samenleving. Ik begreep ook niet waarom de vrouw zich wel moest bedekken en de man niet. Vaak zeiden de mannen dan dat dat komt omdat de vrouw aantrekkelijker is. Ik zei dan, dat ik ook wel warm wordt van mooie mannelijke schouders, armen en buik. Dat meen ik niet, maar dan had ik ze mooi stil in een discussie.

Geloofskritiek moet kunnen zei ik. Als je moslim bent dan is alles wel geoorloofd. Maar wanneer ik kritiek uit op de islam dan roepen leden in koor vieze slet of islamfoob. We zouden evengoed kunnen stellen dat moslims lijden aan ongelovigenfobie.

Ook zei ik dat het grappige is dat Mohammed zelf wel alcohol dronk, een drankje genaamd nabid, maar zijn volgelingen het niet toeliet. Dit staat beschreven in de sirah van de profeet, maar is op de één of ander manier door de geleerden weggemoffeld, waardoor niemand dit meer weet.

Verder zei ik dat de islam als enige niet gevoelig is voor sensititzing concept. En dat de profeet vast niet blij zal zijn met de ban op Chaimae.

Om ze te pesten heb ik toen een klacht ingediend samen met een vriendin, die ze heeft gepubliceerd.
Beste moderators,

Graag zou ik een klacht willen indienen namens het lid Tetouaniia. Vandaag zou zij een ban hebben gekregen omdat zij volgens de betreffende moderator provocerend zou zijn, hadiths zou vervalsen en de islam zou beledigen. De ban zou gebaseerd zijn op haar reacties in een topic in onzinhoekje waarin zij vertelde dat het volgens de profeet Mohammed (vrede zij met hem) goed en gezond is om kamelenpis te drinken. Dat zij deze hadith verzonnen of vervalst zou hebben, is dan ook absoluut niet waar. Deze hadith is namelijk overgeleverd door Al-Bukhari en is bestempeld als sa7i7. Zie voor bron onderstaande link (tweede alinea).

http://www.muhammadanism.org/Hadith/Topics/Medicine.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat zij zich verder kritisch tegenover de islam opstelt, mag naar haar en naar mijn mening ook geen reden zijn tot het overgaan op een ban. Wij leven nu eenmaal in een land waar vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staat. Dat zij het niet eens is met bepaalde hadiths of met bepaalde ‘regels’ dat het geloof ons voorschrijft, wil ook niet zeggen dat zijzelf niet gelooft of dat zij een ander wil aansporen uit de islam te stappen. Integendeel. Wij vinden dat als je een goede moslim wil zijn, je beter kritisch kunt zijn en je beter soera’s in de historische context kunt plaatsen, dan dat je alles kwakkeloos overneemt wat een ander je voorschotelt.

Dat jullie moderators het daar niet mee eens zijn, is jullie goed recht. Maar vergeet niet dat M.nl geen islamitische site is en wij daarom ook het recht hebben om ons kritisch uit te laten over de islam, mits dat natuurlijk met respect gebeurd.

Verder wil ik jullie nog op het hart drukken dat Tetouaniia journalistiek studeert en zich mede daardoor op alle terreinen kritisch uitlaat en dus niet alleen op basis van het geloof. Ik weet dat, want ik ken haar persoonlijk.

Tot slot wil ik nogmaals benadrukken hoe spijtig wij het vinden dat er tot een ban is overgegaan, nog wel tot juni, en we zouden het erg waarderen als we wat meer duidelijkheid zouden kunnen krijgen over de aard van de ban.

Bij voorbaat dank voor uw reactie!

Met vriendelijke groet,
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ariel »

:D Nou, ik ben benieuwd wat voor reactie je hier op krijgt. Goed verweer Chaimae. Jullie moeten advocaat worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Chaimae »

De moderators zijn niet ingegaan op de, door ons, opgestelde brief. Het ging me meer om bashing. En stiekem ben ik best blij dat ik geband ben op deze site, omdat het zo onder niveau is. Bij deze, mijn grote dank moderators!
Laatst gewijzigd door Chaimae op zo feb 08, 2009 7:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
aislin
Berichten: 111
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 3:38 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door aislin »

Chaimae schreef:De moderators zijn niet ingegaan op de, door ons, opgestelde brief. Het ging me meer om bashing. En stiekem ben ik best blij dat ik geband ben op deze site, omdat het zo onder niveau is. Bij deze, mijn grote dank moderators!
Er is wel degelijk gereageerd door twee Mods.
Maar men was jouw provocatie een beetje beu, en er waren klachten omtrent jouw persoontje binnen gekomen.
Bij het nalezen van jouw draadjes, kan ik mij daar wel wat bij voorstellen ja.
De ene keer doe jij je voor als vrome Moslima die een hijaab wil dragen, de andere keer ben je een ongelovige.
Je lult dus uit je nek, en dat is niet de eerste keer.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Chaimae »

aislin schreef:
Chaimae schreef:De moderators zijn niet ingegaan op de, door ons, opgestelde brief. Het ging me meer om bashing. En stiekem ben ik best blij dat ik geband ben op deze site, omdat het zo onder niveau is. Bij deze, mijn grote dank moderators!
Er is wel degelijk gereageerd door twee Mods.
Maar men was jouw provocatie een beetje beu, en er waren klachten omtrent jouw persoontje binnen gekomen.
Bij het nalezen van jouw draadjes, kan ik mij daar wel wat bij voorstellen ja.
De ene keer doe jij je voor als vrome Moslima die een hijaab wil dragen, de andere keer ben je een ongelovige.
Je lult dus uit je nek, en dat is niet de eerste keer.
Zij zijn niet inhoudelijk op de brief ingegaan. Is dat trouwens een geldig reden om over te gaan op een ban? Als mens heb ik het recht me uit te laten, al is het gros van de leden, incluis de moderators, het er niet mee eens. Vergeet voor de goede orde niet dat Marokko.nl geen islamitische site is.
Laatst gewijzigd door Chaimae op zo feb 08, 2009 8:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ariel »

Hallo aislin. Wat nu.... :shock: Ik dacht dat we afscheid genomen hadden?
Je lult dus uit je nek
En wat gebruik je nu toch weer een naar vies woord. :?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ariel »

Chaimae , we kunnen hier verder over je ban kletsen.
Ik heb de induk dat aislin een goede bekende is op marokko.nl. Is dat zo aislin?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
aislin
Berichten: 111
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 3:38 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door aislin »

Chaimae schreef:
aislin schreef:
Chaimae schreef:De moderators zijn niet ingegaan op de, door ons, opgestelde brief. Het ging me meer om bashing. En stiekem ben ik best blij dat ik geband ben op deze site, omdat het zo onder niveau is. Bij deze, mijn grote dank moderators!
Er is wel degelijk gereageerd door twee Mods.
Maar men was jouw provocatie een beetje beu, en er waren klachten omtrent jouw persoontje binnen gekomen.
Bij het nalezen van jouw draadjes, kan ik mij daar wel wat bij voorstellen ja.
De ene keer doe jij je voor als vrome Moslima die een hijaab wil dragen, de andere keer ben je een ongelovige.
Je lult dus uit je nek, en dat is niet de eerste keer.
Zij zijn niet inhoudelijk op de brief ingegaan. Is dat trouwens een geldig reden om over te gaan op een ban? Als mens heb ik het recht me uit te laten, al is het gros van de leden, incluis de moderators, het er niet mee eens. Vergeet voor de goede orde niet dat Marokko.nl geen islamitische site is.
Ze zijn in zoverre op jouw posting ingegaan, dat men van mening is dat jij helemaal niks toevoegt aan het forum.
Je loop te provoceren en te liegen en er lagen klachten over jou, dat was mede aanleiding om jou een ban te geven.
Ook hier loop je te liegen en ben je de ene keer Moslima en de andere keer zo ongelovig als de pest.

Je zult er net als wij achter komen dat Chaimae schizoïde is. Ze heeft een dubbele persoonlijheid. Enerzijds is ze overtuigd moslima en anderzijds neigt ze soms naar afvalligheid.
Gebruikersavatar
aislin
Berichten: 111
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 3:38 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door aislin »

Ariel schreef:Hallo aislin. Wat nu.... :shock: Ik dacht dat we afscheid genomen hadden?
Je lult dus uit je nek
En wat gebruik je nu toch weer een naar vies woord. :?
Op vieze woorden hebben jullie patent.
Ik pas me een beetje aan het niveau aan van dit forum.
Gebruikersavatar
aislin
Berichten: 111
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 3:38 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door aislin »

Ariel schreef:Chaimae , we kunnen hier verder over je ban kletsen.
Ik heb de induk dat aislin een goede bekende is op marokko.nl. Is dat zo aislin?
Wie is het nu, Aislin of Marokko.nl?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ariel »

aislin schreef:
Op vieze woorden hebben jullie patent.
Ik pas me een beetje aan het niveau aan van dit forum.
Jij bent wel erg gemakkelijk te beïnvloeden zeg. :shock:
En wat betreft aanpassen aan het forum..Ik ben hier op dit forum nog niet zulke scheldwoorden en haat zaaien tegengekomen als je op Marokko.nl kan lezen.
Er hoeft maar een militair te sneuvelen, en heel marokko.nl viert feest , plus dat de doodsverwensingen naar onze andere militairen niet uit de lucht zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ban voor op marokko.nl

Bericht door Ariel »

Trouwens, als je aan Chaimae komt, dan kom je ook aan mij. Het is maar dat je dat weet.
Of Chaimae nu een gelovige moslima is, of als ze zich een beetje recalcitrant gedraagt , dat maakt niet uit. Ze hoort bij ons.

Ben jij moderator op marokko.nl ? Dat ben je echt het goede type voor, en het lijkt me een leuk baantje voor je.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
aislin
Berichten: 111
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 3:38 am

Re: Ban voor op marokko.nl

Bericht door aislin »

Ariel schreef:Trouwens, als je aan Chaimae komt, dan kom je ook aan mij. Het is maar dat je dat weet. Of Chaimae nu een gelovige moslima is, of als ze zich een beetje recalcitrant gedraagt , dat maakt niet uit. Ze hoort bij ons.

Ben jij moderator op marokko.nl ? Dat ben je echt het goede type voor, en het lijkt me een leuk baantje voor je.

Je was 62 toch?

Of ik mod ben of niet is niet aan de orde.
Chaimae doet hier haar beklag over haar ban op Marokko.nl, ik wilde dat even rechtzetten.
Gebruikersavatar
aislin
Berichten: 111
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 3:38 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door aislin »

Ariel schreef:
aislin schreef:
Op vieze woorden hebben jullie patent.
Ik pas me een beetje aan het niveau aan van dit forum.
Jij bent wel erg gemakkelijk te beïnvloeden zeg. :shock:
En wat betreft aanpassen aan het forum..Ik ben hier op dit forum nog niet zulke scheldwoorden en haat zaaien tegengekomen als je op Marokko.nl kan lezen.
Er hoeft maar een militair te sneuvelen, en heel marokko.nl viert feest , plus dat de doodsverwensingen naar onze andere militairen niet uit de lucht zijn.
O, uitspraken zoals deze vallen niet onder schelden, schofferen, discrimineren, haat, afkeer.

Mens lul niet, deze site staat bol van dergelijke uitlatingen.
“Plat bombarderen is de enige optie. Wat er onberedeneerd is ingekomen, komt er ook met redeneren niet meer uit. Plat bombarderen. Een of meer atoombommen. En er ontstaat dan een nieuwe frisse leergierige gecorrigeerde gedachte onder de mensen. En . . . islam behoort dan voorgoed tot het verleden.

En als we dan toch aan het bombarderen zijn, laten we het dan meteen eens en voor altijd goed doen - net zoals destijds met Hitler-Duitsland en Japan. Dus zo ook: Saudi-Arabië, Iran, Afghanistan, Sudan en zo nodig nog een paar van die van god vergeven heidense mensonterende op de beschaving pissende naties.”
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ban voor op marokko.nl

Bericht door Ariel »

Wat heeft mijn leeftijd hier mee te maken aislin .

Ben je hier aan het trollen ? Aan trollen hebben we namelijk een enorme hekel, en ik moet je waarschuwen dat trollen hier snel een ban krijgen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ban voor op marokko.nl

Bericht door Scarlatti »

:turban: :question: :shock: :shock: ahaaaaa...... :sly:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ariel »

aislin schreef:
Ariel schreef:
Jij bent wel erg gemakkelijk te beïnvloeden zeg. :shock:
En wat betreft aanpassen aan het forum..Ik ben hier op dit forum nog niet zulke scheldwoorden en haat zaaien tegengekomen als je op Marokko.nl kan lezen.
Er hoeft maar een militair te sneuvelen, en heel marokko.nl viert feest , plus dat de doodsverwensingen naar onze andere militairen niet uit de lucht zijn.
O, uitspraken zoals deze vallen niet onder schelden, schofferen, discrimineren, haat, afkeer.
Wat voor uitspraken aislin. Jouw confronteren met de haat van marokko.nl valt nu ook al onder schelden, schofferen, discrimineren, haat, afkeer ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
aislin
Berichten: 111
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 3:38 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door aislin »

Ariel schreef:
Wat voor uitspraken aislin. Jouw confronteren met de haat van marokko.nl valt nu ook al onder schelden, schofferen, discrimineren, haat, afkeer ?
Nee, jouw ontkenning dat er hier geen woorden vallen als op Marokko.nl, daar heb ik het over Ariel.
Deze site barst van de beledigingen, maar je wijst naar een ander forum.
Ja op Marokko.nl worden beledigingen geuit, door zowel rechts als links, door zowel gelovigen als ongelovigen.
Hier wordt voornamelijk beledigt door rechts.
Gebruikersavatar
aislin
Berichten: 111
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 3:38 am

Re: Ban voor op marokko.nl

Bericht door aislin »

Scarlatti schreef::turban: :question: :shock: :shock: ahaaaaa...... :sly:
En dat wil zeggen?
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ban voor op marokko.nl

Bericht door Scarlatti »

wat denk je zelf? :roll:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ariel »

aislin schreef:
Mens lul niet, deze site staat bol van dergelijke uitlatingen.
“Plat bombarderen is de enige optie. Wat er onberedeneerd is ingekomen, komt er ook met redeneren niet meer uit. Plat bombarderen. Een of meer atoombommen. En er ontstaat dan een nieuwe frisse leergierige gecorrigeerde gedachte onder de mensen. En . . . islam behoort dan voorgoed tot het verleden.

En als we dan toch aan het bombarderen zijn, laten we het dan meteen eens en voor altijd goed doen - net zoals destijds met Hitler-Duitsland en Japan. Dus zo ook: Saudi-Arabië, Iran, Afghanistan, Sudan en zo nodig nog een paar van die van god vergeven heidense mensonterende op de beschaving pissende naties.”
Ja, dat is inderdaad op dit forum geschreven. Maar wat jij niet gedaan hebt is een link naar deze post maken.
Dat zal ik nu maar doen. Hoe eerlijk ben jij aislain ?

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 23&t=13257" onclick="window.open(this.href);return false;

En wat je er ook niet bij verteld hebt is dat deze draad naar de vuilnisbak verhuist is.
En als je meer posten van deze poster gelezen had, dan weet je ook dat zijn blaf harder is dan zijn bijt.


Ik ben daarnet op internet op zoek naar je gegaan, en ik heb gezien wat voor goed werk je doet. Mijn respect. Ik begrijp je frustratie, want je moet soms het gevoel hebben dat je tegen de bierkaai vecht. We kunnen nu eenmaal niet alle mensen naar ons land halen, hoe vervelend dat ook is. We hebben de ruimte daar niet voor, en eigenlijk moeten mensen geholpen worden in het land waar ze thuis horen.

Eigenlijk staan we aan dezelfde kant. We hebben beide gevoel voor onze medemens. We willen dat elk mens een goed bestaan op deze wereld heeft. Het is erg oneerlijk verdeeld op deze wereld, en een grote schuld aan deze oneerlijkheid is Islam.
Jij ziet het gevaar van Islam niet in. Wij wel. Maar dat wil niet zeggen dat we onze menselijkheid verloren hebben. Je weet niets van ons.

Ik heb ook posten van je gelezen op Marokko.nl, en gezien hoe jij sommige mensen van repliek dient. Daarom kan ik het me niet voorstellen dat je ons waarschijnlijk op een lijn stelt met een bepaald forum wat jij ook bezocht hebt.

Nogmaals, wij ( ik denk dat ik voor veel leden mag spreken ) hebben niets tegen mensen die hier op zoek zijn naar een beter leven . Ik zou dat ook doen als ik in de situatie zou zitten van asielzoekers of vluchtelingen.
Waar wij tegen ageren is Islam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ban voor op marokko.nl

Bericht door Scarlatti »

Citaat Ariel: "Waar wij tegen ageren is Islam."

EXACT! heel goed verwoord Ariel!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie