Ditjes en datjes.

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Levendig in drie versies

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:
De geschiedenis van de bijbel kent drie versies, de werkelijke, de opgetekende en die van ’bijwoner’.
Je vergeet nog een VIERDE, jullie landgenoot Harrie, de nieuwe Jezus-noemt zich Harriechristus-heeft een volledig NIEUWE Bijbel geschreven, gebouwd op het concept dat atomen bestaan uit goddelijke ruimteschepen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door bijwoner »

mercator schreef:
bijwoner schreef:mercator,
Je gaat met je laatste bijdrage over de schreef.
Het ronduit racistisch acteren op het internet, zal meer vervolgd worden door het OM.
Mercator, wat dat betreft behoef ik geen enkele moeite te doen, er wordt systematisch meegekeken in mijn pc. Dat je vervolgens de klaarblijkelijke misleiding als een voldongen bewuste keus van Moslims uitlegt, gaat toch echt te ver.
Hierbij hoort een systeem van ringen, dat ook veelvuldig bij maffia-achtige organisaties gebruikt wordt.

1e ring = directe bedenkers van de val, de indoctrinatie, de machtsbasis.
2e ring = de groep mensen die via een lokkertje zichzelf verkopen aan de 1e ring.
3e ring = de massa die lijdt door de terreur die mede voortkomt uit het niet nadenken door de 2e ring klantjes.

Ik kan net zo'n vergelijking maken over klanten van de DSB Bank.
Die Bank (zij, als personeel, staan in de 1e ring) gebruiken als lokkertje, dat de hypotheekrente van DSB-klanten (zij, als berekenende klanten, zitten in de 2e ring) zo laag is. Tegelijkertijd, zodra je DSB-klantje bent, hebben de DSB callcentra en colporteurs alle recht en kans om bij jou de deur plat te lopen en je producten aan te smeren waarbij tot 90% van de inleg verdwijnt aan provisies, maandelijks en dat vaak jaar op jaar. Dat heeft hen (=de 1e ring) tot nu toe een 5.2 miljard aan uitstaande hypotheken opgeleverd. De 3e ring wordt gevormd door de maatschappij, die opgescheept zit met een groep mensen die winstmaximalisatie nodig hebben teneinde hun betrekkelijke voordeeltje van de DSB Bank te kunnen blijven opbrengen.
Vanuit jou manier van redeneren, zijn die DSB klanten dus vrijwillig gestart met het tot 90% afstaan van hun inleg teneinde DSB sponsoring op de buis te brengen? Ergo, vanuit die redenering heeft een proces via Lakeman weinig kans van slagen, daar de DSB klanten vrijwillige en vooropgezet profiteerden van een lage hypotheekrente en een vrijwillige vertienvoudiging van de provisiekosten (is immers aftrekbaar tot 50% van de belasting, wij zijn hierdoor slim en de rest van ons land betaald ons gelach) bij die producten?

Alle kans, dat je redenatie nu er geen Moslims ingevuld staan, opeens niet meer zo leuk is.
- (In de 1e ring van De Islamitische indoctrinaties, staan de hoeders over De Koran)
Toch doe je dat wel met de geïndoctrineerde Islamitische meerderheid
-( In de 2e ring, die het verbod tot nadenken blindelings opvolgt) , die immers niet mocht nadenken over de inhoud van De Koran, maar hem allen mocht zingen, declameren of uit het hoofd leren. De rest van de maatschappij
- (In de 3e ring = de maatschappij die lijdt onder de indoctrinatie) wordt mede geterroriseerd door luitjes die alleen de eigen eer -zonder hun hersens te gebruiken- verdedigbaar vinden met terreur.

mercator, we kunnen het er over eens zijn, dat de terreur die ontstaat zodra er een overwicht komt in de maatschappij van een bepaalde groep mensen, weinig meer met sociale democratie te maken heeft. Steevast zijn er dan minderheden die het moeten ontgelden. Binnen De islam, zijn meisjes en vrouwen als eerste aan de beurt, men terroriseert dan allereerst achter de voordeur of via de Burkina. In De Islam is dat wel heel erg extreem, daar men direct hier achteraan met Sharia rechtbanken aan komt zetten.

Qua graai gedrag van bankiers en tussenpersonen teneinde bonussen te scoren, weten we inmiddels dat veel meer mensen van buiten de Islamitische traditie het in ons land verpest heeft. De brug via de hebzucht is sneller genomen, naarmate er meer TV programma's zijn die daar permanent reclame voor maken. In plaats van Allah, dient men De Mammon, terwijl de rest van de maatschappij door hen via (koers) manipulatie uitgebuit wordt. Direct na de beursval in 2008, bleek dat de esoterische(=ingewijde) groep van Beursspeculanten , persoonlijk de neerwaartse trend op gang geholpen hadden; een soort piramide constructie. Zeg maar het volk, dat de adviezen van Mark Faber blindelings en per direct opvolgt.
De beste remedie hierbij is: dat overheden de Bijbel wel lezen, specifiek qua taakomschrijving en daardoor verantwoording gaan eisen van hun ingezetenen. Verantwoording af leggen over de gevolgen van je handelen bij bestaande en komende generaties. Zowel De Koran als 'de fiscale mazen van het net' blijken mensen aan te trekken die het voor de ander veel minder nauw nemen, dan voor zichzelf.

Ik ben met je eens, dat het op straat in de grote steden 'niet leuker, wel kleurrijker' geworden is. Daarnaast is het areaal aan hypotheekbezitters met achterstand flink aan het stijgen. Vroeger ware 'de lege borden wijken' vooral wijken met kapitale villa's, waarin men de hypotheek via de Fiscus betaalbaar hield en daarnaast praktisch geen geld gaf aan collectanten aan de voordeur; 2 of meer auto's op de stoep, vaak een caravan erbij -laat de rest van de kwetsbare mensen maar sterven => dat heeft men zelf zo veroorzaakt, daar men niet slim is...
Via de PVV, TON en de VVD werd dan negatieve reclame gemaakt voor de vaak uitheemse armen onder ons, want dat zijn pas profiteurs! Nou, dat zijn niet de luitjes die met 800 Euro per maand aan fiscale steun in een huis met een hypotheek van 2,5 ton of meer wonen! :turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Levendig in drie versies

Bericht door bijwoner »

hans van de mortel,
Met de keuze voor mijn nick-name probeer ik identificatie met mijn stellingen te vergemakkelijken. Veel mensen voelen zich een bijwoner of vreemdeling op deze planeet, doordat hun interesses zo veel afwijken van de schreeuwers in veel media.
De manier waarop jij over god schrijft, doet veel denken aan de manier waarop Islamitische mensen over De Koran en daardoor zichzelf praten, met uitsluiting van het gebruik van je hersens bij het overdenken daarvan. Tot 2004-11 werd je in ons land daarna standaard bedreigt, er zullen wel wat instemmers met deze aanname zijn. Dat is ook de reden, dat publicatie van de ParallelKoran tot nu toe onmogelijk is. Niemand durft het aan zo'n fundamenteel werk te publiceren. Ondertussen maken we in de media wel mee, dat veel ruis die ik ik als een blog in de PK* gestopt heb, nu leidt tot een mentaliteit verandering bij Overheden en toezichthouders. We zouden mogen stellen, dat niet alleen De Islam zijn gezicht verliest, maar ook het Kapitalisme als bron van corrupte rijkdom. Zoals zo vaak betoogd is op dit Forum, is de manier waarop je omgaat met je medemens, bepalend voor de manier waarop je met je god omgaat. Zo staat dat omgekeerd ook in De Bijbel.
De geschiedenis van de bijbel kent drie versies, de werkelijke, de opgetekende en die van ’bijwoner’.
Het moet mij van het hart, dat de plaatsing van De Koran in de ParallelKoran, juist vanwege de plagiaat & fraude op Bijbelteksten, apart vorm gegeven is. Ik promoot hiermee niet zozeer De Koran, als wel De Bijbel en daag de mensen uit 'de ware God' te erkennen. Daar schuilt een lange termijn visie achter, want feitelijk wil ieder mens het betere voor zijn of haar kinderen. Het vermogen om te lezen en te schrijven en daarnaast je hersens weloverwogen te gebruiken, is hierbij cruciaal.

* Mijn commentaar op de gebeurtenissen in de media op het moment dat ik aan de PK werkte was baanbrekend - allereerst die van mijzelf. Vervolgens bleek na 2007, dat De Islamitische wereld meer waarde hechtte aan mijn produkt, dan iemand voor mogelijk had gehouden. Dat had tot gevolg, dat er een hele schare meelezertjes kwam, die mijn kritiek op het huidige functioneren van het mondiale monetaire bestel , mee ging wegen in hun denkprocessen. Het werd weer normaal, na te denken over de langere termijn en ook over de gevolgen van je eigen verantwoording nu en straks. Hierbij claim ik nergens de verfrissende wind, die nu door het staatsbestel waait; ik draag slechts bij aan het maatschappelijke debat. Dat klopt ook wel, want ik wordt tot nu toe nergens genoemd als 'invloedrijk' en dat hoeft ook niet. In feite is De Bijbel invloedrijk en wel, omdat op vrijwillige basis alleen met 'de levende God' een relatie mogelijk is. Dat je vervolgens extra hulp krijgt via Zijn Heilige Geest, is een duwtje in de rug, gratis tot zegen te zijn voor je omgeving - in de niet -esoterische betekenis van het woord. :turban:
Plaats reactie