Ditjes en datjes.

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

Pilgrim schreef:
Chaimae schreef:Ik laat het niet merken hoor. Hoe zou jij het vinden? Elke dag naar school met het idee dat je weer alles moet verantwoorden? En dat dag in en uit.. lijkt me heel menselijk dat je er dan op een gegeven moment schijtziek van word.
Tja, dat is een probleem, maar we leven met je mee.

P.S. Misschien kan je een bordje op je rug hangen met de mededeling 'Ik ben exmoslima'. Misscien helpt dat. :)
Dat zal niet helpen, want dan zal je wel aangesproken worden op je Arabische look. Er is maar een oplossing en dat is keihard van je afbijten en negeren die zooi! :wink:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

Chaimae schreef: En die heb je wel? Laat me niet lachen, gozer. Ik heb tot nog toe op dit forum geen één revisionistisch idee uit jouw koker gelezen.
? Ik heb me helemaal niet over de holocaust of de ontkenning daarvan uitgesproken, want dat is dus revisionisme. Ik zie dat al dat gestudeer op kosten van de Hollandse belastingbetaler niet al te nauwkeurige resultaten heeft opgeleverd.

Toch vreselijk dat je als Islamiet in zulke racistische hel als Nederland moet meedraaien, jullie worden gediscrimineerd en uitgelachen dat het echt niet mooi meer is. Snel wegwezen, zou ik zeggen om ergere psychische schade te voorkomen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

Chaimae schreef:[ Er is maar een oplossing en dat is keihard van je afbijten en negeren die zooi! :wink:
Zo iets als het regent en het is droog tegelijk dus?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door bijwoner »

Mercator,
je vooroordelen over buitenlanders die de Islamitische leer aanhangen, zijn vergelijkbaar met de opinies die momenteel opgeld doen in het Midden Oosten. Op het draadje : stop polarisatie, is het volgende citaat te vinden.

Opinievorming
Aan die opinies over Israël en het Midden Oosten conflict is ook in Nederland geen gebrek,
Wat op valt aan die opinies is het ogenschijnlijke gebrek aan informatie dat eraan ten grondslag lijkt te liggen.

Graag zie ik, dat jij je wat beter laat informeren over wie nu het vaakst vuil werk te doen krijgt in ons land.

Met instemming schrijf ik hier: je maakt je met de dag belachelijker. :turban:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Graag zie ik, dat jij je wat beter laat informeren over wie nu het vaakst vuil werk te doen krijgt in ons land.
Ja de moslims natuurlijk, en dat is toch alleen maar passend omdat ze tot niets anders in staat zijn?
En ja ik wil idd polarisatie, geen participatie en zeker geen integratie van gevaarlijke islam-geestesgestoorden in onze Europese maatschappij. En het is intriest te zien dat dit gebeurt met volksverraderlijke steun van mensen zoals jij.

Al onze inspanningen zouden erop gericht moeten zijn om het aantal islamieten in Europa te verminderen, NIET ze zich hier nog wat meer te laten nestelen. Als jij dat belachelijk vindt is dat jouw zaak, maar ik kan je verzekeren dat steeds meer Europeanen kotsmisselijk zijn van moslims en islam in al zijn verschijningsvormen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

mercator schreef:
Chaimae schreef: En die heb je wel? Laat me niet lachen, gozer. Ik heb tot nog toe op dit forum geen één revisionistisch idee uit jouw koker gelezen.
? Ik heb me helemaal niet over de holocaust of de ontkenning daarvan uitgesproken, want dat is dus revisionisme. Ik zie dat al dat gestudeer op kosten van de Hollandse belastingbetaler niet al te nauwkeurige resultaten heeft opgeleverd.

Toch vreselijk dat je als Islamiet in zulke racistische hel als Nederland moet meedraaien, jullie worden gediscrimineerd en uitgelachen dat het echt niet mooi meer is. Snel wegwezen, zou ik zeggen om ergere psychische schade te voorkomen.
Niet zo bleren jij.. Reviosinisme heeft namelijk meerdere betekenissen.

En ik rot niet op, waarom zou ik? Ik ben een Twentenaar, en nog volkser dan menigte Hollanders. Waarom rot jij niet op? Jij bent degene die constant aan het klagen en zeiken is..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

Chaimae schreef: Reviosinisme heeft namelijk meerdere betekenissen.
Kan zijn, maar geen enkele die hier van toepassing is. Je gebruikt zo'n duur woord dus alleen maar om je interessant voor te doen. Vroeger hadden de Belgische kolonisatoren een woord voor negers die na wat onderwijs dachten op het cultureel niveau van de blanken te staan, dat waren de evolués :D . Moslims zullen ook nooit dat stadium ontgroeien zolang ze zich moslim blijven noemen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Weg met de domheid en beschavingsdegeneratie

Bericht door hans van de mortel »

Ongeveer veertig jaar geleden eindigde WO-II. De nazi’s hadden verloren. Dus . . . liep daarna niemand meer met hakenkruizen of andere nazi-symbolen te pronken. De naam Adolf die vele kinderen gegeven was als eerbetoon aan Hitler werd onmiddellijk veranderd in een minder aanstootgevende naam.

Voor moslims is Mohammed in het geheel geen aanstootgevende naam. Integendeel. Want voor moslims is er nog steeds een levendige oorlog aan de gang. De oorlog van Mohammed. Want de zichzelf uitgeroepen vechtlustige oorlogszuchtige profeet van Allah leeft nog steeds voort in de harten van alle moslims; alhoewel van de overheersende macht van al dat arabische in bloed gedrenkte wapengekletter al lang niets meer over is.

Sterker nog, het is een armetierige bijeengeraapte zooi van veel geschreeuw, weinig wol en onnoemelijk veel analfabetisme als het om de islam van de arabische terrorist Mohammed gaat. Ik kan mij niet heugen wanneer ook maar een islamitisch land een oorlog van niet-islamieten heeft gewonnen. Islam is al heel lang de gebrekkige bijwagen van onze beschaving. Daar kunnen moslims niets aan veranderen. Vandaar al die islamitische en aan Mohammed gerelateerde moordbrigades en terreurbewegingen die uit frustratie en onmacht zijn geboren.

Toch lopen er nog miljoenen Mohammeds rond op deze wereld. Kinderen van vaders die vol trots naar de sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed zijn genoemd. Het analfabetisme tiert dus nog welig rond in islam. Moslimse vrouwen dragen een kopvod ter ere van diezelfde analfabete profeet en oorlogsmisdadiger Mohammed. Daar heb ik over nagedacht. De bevrijding van 5 mei is volgens mij al afgeschaft. Nog een korte tijd te gaan en niemand die zich nog de gruwelen van WO-II kan herinneren.

Maar bij moslims gaat dat anders. Die bestaan, leven voort en teren nog altijd in extase op de herinneringen aan dit soort gelijkwaardige gruwelijkheden, de door sadist Mohammed bedreven oorlogsmisdaden onder de vlag van boeman-knecht Allah. Daar heb ik over nagedacht en stelde mij de vraag ’Wat heb ik te maken met geestelijk gestoorde dwazen?’ Ik kan daarom maar tot één conclusie komen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Weg met de domheid en beschavingsdegeneratie

Bericht door mercator »

Dat kan ik alleen maar 100% onderschrijven.

Maar zolang ze volop worden gepamperd en aangemoedigd om naar hier te komen om zich hier voort te planten, en dat door even dwaze Hollanders en Belgen zal het een moeilijke klus worden. Het is toch helemaal onbegrijpelijk dat je nog mensen vindt die denken dat het wel los loopt met Islam en moslims? Die-godbetert-zelfs pleiten voor integratie ? Dat is toch het laatste wat we wensen, dat de besmetiing met het islam-virus zich over heel onze maatschappij verspreidt? Je zou even goed maatregelen kunnen nemen om de verspreiding van de Mexicaanse griep te bevorderen ipv te bestrijden.

.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door bijwoner »

mercator,
De aanname 'dat ze tot niets anders instaat zijn' is aantoonbaar onjuist. Veel van die Moslims met wie ik in gesprek raakte bleken bijvoorbeeld multi talen te spreken. Aangezien dat bij mij nu net een zwak punt is, heb ik bewondering voor mensen die naast het Farsi, Turks, Arabisch en Engelse machtig zijn. En Nederlands, daar ik anders niet met ze kon praten. Er zaten luitjes bij met een HTS opleiding, er was er eentje bij die in Marokko tandarts was en zo kan ik nog wel even doorgaan. Daarnaast bleek dan, wanneer ik over de PK ging vertellen in verband met de misleiding van De Koran, - en sommige jongere exemplaren spontaan 'een te kort lontje bleken te hebben'- dat zij veel meer te verliezen hebben dan ik.
Vaak getrouwd, met een eigen huis een royale slee om naar het werk te komen en een kinderschaar waaruit blijkt dat men generatie gericht durft te leven in ons land. Maar goed, elders op het Forum staat al vermeld wat dan de reactie was als ik ze 24 uur de tijd gaf voordat ze mij dan zouden vermoorden. Steeds meldde ik mij dan exact op dezelfde plek, de volgende dag - en ziet: ik leef nog steeds! Zij hadden dan bijgepraat, waarna het te korte lontje gegroeid was. ...
Ik zal hier toch even wat recht zetten: mij, als Flexwerker werd niet meer dan 6,66 Euro netto uitbetaald.
Dan werkte ik ter vervanging van collega's in 'vaste dienst' die natuurlijk wel eventjes meer ontvingen; naast een royale reiskosten vergoeding. Kortom, je emoties alsof 'al het kwade in de maatschappij' afkomstig is van de hardwerkende mensen die vaak Islamitisch gevormd zijn en een niet-Nederlandse achtergrond hebben, berust op mis-informatie.

Er is een mondiale monetaire oorlog aan de gang, waarbij de vertolker van die strijd, juist vanmiddag weer bij RTL 7 te horen/zien was. Googel maar even op Mark Faber.... Met enig vermaak , zag ik dat hij schier 'over de rooie ging' vanwege de besluiten van de afgelopen G20. Vermaak, omdat deze kwade genius via De Telegraaf en RTL 7 al in 2007-05 de afgelopen koersval van de fondsen aankondigde - als een sanctie op publicaties rondom de PK. Sindsdien is er 'veel geleerd' door de pensioenfondsen en de Overheden.
Zo heeft men geleerd de berichtgeving die vooral via Murdoch's imperium de maatschappij wordt ingeslingerd, te wegen op haar manipulatieve eigenschappen. Hedgefondsen verdien aan 'andermans verlies' door tijdelijk het beheer over niet in hun bezit verkerende effecten te voorzien van een onderkoers.( 'naked-short' gaan). Zo'n opzetje met 'een slecht bericht' wordt vooral bij hedgefondsen als een hefboom gebruikt, teneinde de computergestuurde grenzen van institutionele beleggers te overschrijden, waarna massale 'dumping' plaats vindt.
Wordt er 'zwaar weer ' voorspeld via RTL-7 of De Telegraaf, dan komen er anti-cyclische inkoop programma's op gang, teneinde de koersen tijdelijk op te stuwen. Met enige voldoening zag ik dan ook, dat de presentatoren van de RTL 7 'het warm begonnen te krijgen' toen de koersen omhoog gingen, in plaats van omlaag -wat door Mark Faber in zeer donkere woorden geschetst was. Wanneer de reactie van institutionele beleggers omgekeerd is aan wat de hedgefondsen voor ogen stond, dan hebben zij het omgekeerde probleem op de eigen balans te pakken. Zij hebben immers posities ingenomen met effecten die ze gehuurd hebben - maar niet bezitten of kunnen overdragen- tegen een veel lagere koers dan de dagkoers die nu juist oploopt. Als hun termijn 'verloopt' zal men toch moeten inkopen tegen de dan geldende koers; men pakt dan een verlies, waarbij faillissement van eigen manipulatoren vaak voorkomt. Zulks was eerder te zien rondom de overname strijd tussen Porsche en VW.

mercator, de luitjes die stelselmatig polariseren in ons land, zijn vaak dezelfde luitjes die via put-opties de pensioenfondsen en daarmee een stukje van jou oude dag voorziening plunderen.
Niet de misleidde Islamitische inwoners van ons land, die wel vaker dan wie ook 'het vuile merk moeten doen'. :turban:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Kortom, je emoties alsof 'al het kwade in de maatschappij' afkomstig is van de hardwerkende mensen die vaak Islamitisch gevormd zijn en een niet-Nederlandse achtergrond hebben, berust op mis-informatie.
Ik neem aan dat alles wat je hier vertelt over de "hedge-fondsen" etc. juist is, ik ken daar niets van af en natuurlijk loopt er ook heel wat mis hier door andere redenen en personen dan door onze invoermoslims. Maar omdat dat zo is wil het nog niet zeggen dat we die moslim-ellende er nog s bij moeten nemen.
Wat denk jij dat er voor negatieve effecten zouden opduiken als we alle moslims eruit zouden kegelen? Geen natuurlijk, de vrijgekomen arbeidsplaatsen worden dan echt wel door Hollanders ingevuld en het legioen Allahtone steuntrekkers en hun kindertjes zijn we sowieso beter kwijt dan rijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Vaak getrouwd, met een eigen huis een royale slee om naar het werk te komen en een kinderschaar waaruit blijkt dat men generatie gericht durft te leven in ons land.
Hierbij kan ik even een lach niet onderdrukken. Denk jij dat een moslim er zich ene malle moer van aantrekt of zijn kinderschare een bijdrage gaat kunnen leveren aan de maatschappij? Hoe meer gebroed, hoe meer kindergeld. En en passant wordt de islam voort uitgedragen via het fokprogramma. Het scherpste zwaard van de Islamiet is de buik van zijn vrouw.
Juist in marginale en steuntrekkersmilieus worden de meeste kinderen gemaakt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door bijwoner »

mercator schreef:
bijwoner schreef: Vaak getrouwd, met een eigen huis een royale slee om naar het werk te komen en een kinderschaar waaruit blijkt dat men generatie gericht durft te leven in ons land.
Hierbij kan ik even een lach niet onderdrukken. Denk jij dat een moslim er zich ene malle moer van aantrekt of zijn kinderschare een bijdrage gaat kunnen leveren aan de maatschappij? Hoe meer gebroed, hoe meer kindergeld. En en passant wordt de islam voort uitgedragen via het fokprogramma. Het scherpste zwaard van de Islamiet is de buik van zijn vrouw.
Juist in marginale en steuntrekkersmilieus worden de meeste kinderen gemaakt.
Het scherpste zwaard van de Islamiet is de buik van zijn vrouw.

Mercator, gesteld, dat je citaat juist is, dan ben ik zeer hoopvol gestemd over de acceptatie van de PK in de mondiale samenleving. Tegelijk met het werken aan de PK, gaf ik als voorspelling, dat de Islamitische cultuur via de PK drastisch zal veranderen. Zo verwacht ik bij de huidige generatie Moslims (countdown 2004) dat minimaal 1/3 zich tot 'de levende God, bekend uit De Bijbel' zal bekeren. Op grond van gegevens in De Koran, zullen van die 400.000.000 Moslims, 85% meisje of vrouw zijn.

In tegenstelling tot de hedgefondsen die vooral met geleend geld manipuleren, de Islam ,Vrij Metselaar Loge & Wapenindustrie, gaf ik deze gevolgen vooraf al aan.
Bij mij geen verborgen 'plan B' tenzij de b- van bekering op vrijwillige basis en vanuit respect voor de medemens.
Bij het demonische dogma 'kennis=macht' past een beperkte beschikbaarheid van De Bijbel en goed onderwijs daarin.
Met de PK krijgt men in een keer een geweldige dosis 'achtergehouden informatie' die de geestelijke rollen sterk zal beïnvloeden op de planeet. Een beetje Moslim, kan daarna met goed fatsoen niet meer vasthouden aan het declameren van De Koran, zonder tegelijkertijd uit huis gezet te worden door zijn vrouw (in ons land blijven de kinderen meestal bij de vrouw, als er een scheiding uitgesproken wordt).

* Er is in dit stukje een tussenzin verdwenen, ik had mijn bijdrage gekopieerd daar ik verwachtte dat het plaatsen verhindert zou worden na het gebruik van de 'voorbeeld-toets' -en het wegvallen van de server .
( Ondertussen zie ik nu ook in, waardoor de teller voor het bezoekersaantal met ruwweg 200 / minuut oploopt op dit Forum. Het stond zojuist al op 15.783.803 ) Het terug plakken, na opnieuw inloggen mistte de nu volgende bijdrage : *
Vanavond leerde ik via het NOS journaal 'een nieuw woord'. Speciaal omdat 'mercator' toch wel gevoelig is voor trends in de woordkeus, zal ik dat even toelichten vanwege bovenstaande reactie.
Veel PVV'ers staan bekend om hun bierbuik. Dat heet het 'metabool syndroom' ( googel er maar even op) Zo kan je in geuren en kleuren de gevolgen daarvan zien, op het gebied van eigen voortplanting . Een bierbuik brengt irectie stoornissen, het tast je conditie aan voor een gezonde, stevige vrij-partij en het kan je leven verkorten met zo'n 20 jaar!
Juist Wilders zat vanavond in hetzelfde bootje, als 'het PVV meisje met het wasbord-buikje'. Uiteraard vroegen zij om geld en kandidaten, want zij doen openlijk aan bedelen, terwijl men 'De Moslims' hier stelselmatig van beticht. Vooralsnog heeft Wilders zijn Kamerlid HERO niet door de knie geschoten, wat hijzelf voorstelde als straf bij alcoholmisbruik in openbare ruimtes... :turban:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef:[ Zo verwacht ik bij de huidige generatie Moslims (countdown 2004) dat minimaal 1/3 zich tot 'de levende God, bekend uit De Bijbel' zal bekeren.
Mooi dat jij in zulke sprookjes gelooft. Zie je nu zelf niet in dat je totaal in een fantasiewereld leeft?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door hans van de mortel »

Wie zich moslim noemt is onverantwoordelijk bezig. Het enige begrip dat ik kan opbrengen voor de moslim is dat hij een geweldige lafaard is vanwege zijn angst gedood te worden vanuit religieuze overtuiging door zijn eigen vredelievende Mohammed nastrevende Allah-aanbidders. Laten we het daar maar op houden. In een democratie is geen moslim verplicht zich moslim te noemen. Maar helaas houdt democratie geen maffia en godsdienstwaanzinnig syndicaat als islam tegen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door bijwoner »

mercator schreef:
bijwoner schreef:[ Zo verwacht ik bij de huidige generatie Moslims (countdown 2004) dat minimaal 1/3 zich tot 'de levende God, bekend uit De Bijbel' zal bekeren.
Mooi dat jij in zulke sprookjes gelooft. Zie je nu zelf niet in dat je totaal in een fantasiewereld leeft?
mercator,
Het gaat niet zozeer om wat ik geloof, via dit Forum chatten we vooral over wat 'De Moslims' geloven. De gehele Islamitische moskee-staf van NL, (=400 imams) vluchtten in het weekend voor 5 mei 2007 ons land uit. Reden: ik had een mailtje gestuurd naar mijn 'heilige dialoog opponent' te Den Haag , met daarin de argumentatie om de PK als freeware naar 350 krantenredacties in de gehele toenmalige EU te sturen, voor 2007-05-05. Wat ik er niet bij schreef, was dat de plaatsing tegelijkertijd, toegestaan en handig is, direct nadat ze mijn vermoord zouden hebben vanwege de PK.
Klaarblijkelijk is de overtuigingskracht van een werkzoekende vorkheftruck chauffeur groter, naarmate hij De Bijbel & De Koran relevanter presenteert! Ik heb mogen aantonen, juist dankzij 'de levende God, bekend vanuit De Bijbel' dat zoiets mogelijk is en zelfs onweerlegbaar. Naar Soera 002: 023 voldeed ik daarmee zelfs aan 'een voorschrift in De Koran'.

Soera 002: 023: En indien gij in twijfel zijt omtrent hetgeen Wij aan Onze dienaar hebben geopenbaard, probeer dan een dergelijk hoofdstuk voort te brengen en roept uw helpers buiten Allah, als gij waarachtig zijt.
----
Ik meen ook, dat mijn arbeidsverleden in beroerde beroepen de afgelopen 4 jaar, de waarachtigheid van mijn optreden onderstreept. Dat valt weer niet van de Uitzendbranche te zeggen; lieden die bijvoorbeeld voor Randstad werkten, kregen bij werk in een geluidsbelastenden omgeving van die oor pluggen, als gehoor beschermers. Wie echter de gebruiksaanwijzing daarvan leest, komt tegen dat het uitsluitend bedoeld is voor bezoekers. Dat klopt ook met mijn bevindingen, daar dit soort stakkers in de kleuren van Randstad, vooral tijdens de pauzes als luidruchtige schreeuwers gekenmerkt worden. Doof worden, gaat vooral via Randstad vrij eenvoudig: blijf komen, het slijt vanzelf!
En denk nou niet, dat ik hier indertijd Randstad niet op gewezen heb! Uit medelijden met die Randstad collega's, die doof worden door het gebruik van de verkeerde gehoorbescherming, heb ze gebeld en/of gemaild, dus hier of daar - in het kader van de bewaar plicht van klachten- zit mijn reactie bij hen in een dossier.
Overigens, het is een van de uitzendbureaus die mij wel jaarlijks toestonden mij in te schrijven, maar dus nooit nodig hadden. Hun aandeelhouders waarde zit op de beurs en simpelweg niet bij inleners die tegen minimumtarief doorgezet worden.
Via 'de kringloopwinkel' heb ik wel een blauwe rugzak van die Firma bekomen. Die was al weggegooid, samen met merk truien van C&A, V&D, Feijenoord en Ajax. Het weggooien van op zich zelf haast ongedragen merk-kleding, past in de strategie om niet gevonden te worden bij de 2e hands zaken. Daarover in verband met een re-integratie traject via 'Stimulans' heb ik al elders geschreven. :turban:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

mercator schreef:
Chaimae schreef: Reviosinisme heeft namelijk meerdere betekenissen.
Kan zijn, maar geen enkele die hier van toepassing is. Je gebruikt zo'n duur woord dus alleen maar om je interessant voor te doen. Vroeger hadden de Belgische kolonisatoren een woord voor negers die na wat onderwijs dachten op het cultureel niveau van de blanken te staan, dat waren de evolués :D . Moslims zullen ook nooit dat stadium ontgroeien zolang ze zich moslim blijven noemen.
Mischien moet je eens leren termen, en ook moslims in Europa, in breder perspectief te zien. Want, jij bent toch degene die altijd zo hard schreeuwt dat we moslims hun vrijheden moeten ontnemen? Dan ben je toch een revisionist, je pleit immers voor herziening van bepaalde verdragen. De rest van je reactie snijdt geen houdt. Mercator, je maakt jezelf best belachelijk, en daarom besteed ik verder geen woorden meer aan je. Ik heb je altijd met respect behandeld, maar jij daarentegen.. het siert je niet.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

hans van de mortel schreef:Wie zich moslim noemt is onverantwoordelijk bezig. Het enige begrip dat ik kan opbrengen voor de moslim is dat hij een geweldige lafaard is vanwege zijn angst gedood te worden vanuit religieuze overtuiging door zijn eigen vredelievende Mohammed nastrevende Allah-aanbidders. Laten we het daar maar op houden. In een democratie is geen moslim verplicht zich moslim te noemen. Maar helaas houdt democratie geen maffia en godsdienstwaanzinnig syndicaat als islam tegen.
Ha die Hansje!

Hoe staat het er mee?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door bijwoner »

Hallo Hans,
Dan ben je zeker wel erg tevreden over de G20 resultaten? Men gaat meer dan in het verleden 'zwart geld paradijzen' beperken. Vandaag bleek uit het ND dat alleen Italië al 1.200 miljard aan het terughalen is uit Zwitserland. Nu is de fiscale traditie in Italië, dat je pas een goed burger bent, wanneer je zwart geld bezit.
Naar Islamitische begrippen is de invloed van de Paus daar niet echt transparant. Het scheelt natuurlijk ook, dat binnen de Italiaanse mores hoort, dat 60 % van de inwoners gehuisvest wordt in gebieden die erom bekend staan dat ze op seismologisch gevaarlijke plekken zijn. 40% Van het Italiaanse oppervlak dat nu bewoond wordt, herbergt 60 % van de burgers.

Vanuit Taliban motieven is zoiets heel normaal, daar men bij voorkeur meisjes & vrouwen scholing alleen toestaat op breuklijnen in de aardkorst. Gaat zo'n school dan weer plat, dan roemen ze Allah om Zijn erbarmen! Wie namelijk zijn of haar hersens leert te gebruiken in Islamitische gebieden, raakt zwaar teleurgesteld; zo'n aardbeving beperkt dat.

Wat men dus optimaliseert in zulke gebieden is het ontlopen van de eigen verantwoordelijkheid. Vanuit De Koran werd al bepaald dat jongens en mannen zwak geschapen zijn (foutje van Allah) ; met dit nep excuus wentelt men de echte verliezen af op meisjes en vrouwen. Daarnaast bleek trouwens, dat er zo'n 900 miljard aan zwart geld vanuit NL op Curaçao ondergebracht is. Dat lijkt mij niet van de NL Taliban te zijn; TON, de PVV en de VVD leden komen eerder in beeld. Natuurlijk zijn er al een kleine 600.000 teleurgestelde beleggers, die zich van de Beurshandel terug getrokken hebben. Die poen ergens op een warm eiland achterlaten via een Trust van Fortis & ABN/AMRO , leek LANGE TIJD EEN NUTTIG ALTERNATIEF. Fortis & ABN/AMRO beheren momenteel een kleine 2.500 trusts; zo kan men zijn of haar pensioenpremies daar vandaan betalen ( 50% aftrekbaar via de Fiscus -wordt het meteen wit, zodra het terugbetaald wordt) en onderbrengen in een stichting zonder winst oogmerk....
Ach ja, dat gebeurt er als je publiek erkent dat God voor jou afgedaan heeft; geen gezeur meer over een functionerend geweten of verantwoording aan huidige en komende generaties! :turban:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

Chaimae schreef: Dan ben je toch een revisionist, je pleit immers voor herziening van bepaalde verdragen.
Welke verdragen? Wanneer is er ooit met de moslimthuislanden afgesproken dat ze ongeremd hun armoedig demografisch overschot naar hier mochten duwen? Daar staat helemaal niets over op papier. Echt meelijwekkend hoe jij je er nu probeert uit te lullen om toch maar iets aan de kapstok van dat revisionisme op te hangen.

Nog iets over dat woordje "respect" waar moslims heel de tijd mee zwaaien. Weet je wat? Ieder die zich willens wetens moslim noemt en zich aldus inschrijft in een eeuwenlange traditie van achterlijkheid en genetisch-culturele inferioriteit verdient geen gram respect, maar dient als een ongewenst en schadelijk element in onze Westerse maatschappij beschouwd te worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:Maar helaas houdt democratie geen maffia en godsdienstwaanzinnig syndicaat als islam tegen.
Daar ligt idd de grens van democratie. Met democratsche en beschaafde middelen gaan we nooit van die moslimplaag verlost worden. Dat is de paradox van de tolerante Westerse kennisbeschaving: tegen islamitische intolerantie heeft die geen verweer.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

Chaimae schreef:[Mercator, je maakt jezelf best belachelijk,
Weet je wat IK vandaag voor belachelijks heb gezien? 1. een moslimwijfje met kopvod, uiteraard met beide handen een kinderwagen duwend met daarin het laatste islamitisch broedsel. Een GSM in die hoofddoek geklemd en maar ratelen in dat schabouwelijke Arabisch, lekker luid natuurlijk zodat het goed storend was. 2. een ouwe moslim vent in het plaatselijke shopping center, met zijn blote voeten in sandalen, zijn vette door het zogezegde vasten opgezwollen pens in zo'n soepjurk, gebedsmuts op zijn domme kop en een grijze pluisbaard van wel 30 cm lang !
Denken jullie nu écht dat het hier elke dag carnaval is, hier wat komen rondlopen als een kamelendrollenraper uit de Arabische woestijn terwijl de andere mensen nette kleding aan hebben en fris gekapt zijn? Wat de vogelverschrikker komen uithangen hier? Het gaat niet lang meer duren of ik val zo'n gedrocht gewoon fysiek aan !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door bijwoner »

mercator,
Je gaat met je laatste bijdrage over de schreef.
Het ronduit racistisch acteren op het internet, zal meer vervolgd worden door het OM.
RTL-7 kwam tijdens een reportage met zo'n headline langs zetten ( tekstkrant die loopt), waarbij gemeld werd dat racistische uitlatingen tot vervolging kunnen leiden. Ik pleit hier er voor, dat je de emoties wat inperkt, zodat The Management Team van dit Forum jou naam, adres, woonplaats gegevens niet hoeft door te geven aan het OM.

We zitten met de realiteit dat tot nu toe 'plagiaat en fraude uit De Bijbel' in de De Koran vrijelijk verheerlijkt mocht worden. De prijs van deze misleiding wordt ondragelijk hoog - en ik verwacht dat de mondiale maatschappij daar steeds minder toe bereid is.

Ik zie ook met lede ogen aan, dat men in Indonesië nog niets geleerd heeft van de vorige Tsunami op 2e kerstdag, wat jaren terug. Zo is de pinguïn kleding opnieuw een van de hoofdoorzaken van de doden bij de meest recente Tsunami.
Ik verwacht dat er opnieuw een meerderheid van meisjes en vrouwen gedood zal blijken te zijn. Wanneer de PK alsnog mondiale *bekendheid krijgt, kan er wel geprocedeerd worden aan het Internationale Strafhof in Den Haag tegen Islamitische mannen die deze dwaze kledingvoorschriften juist op eilanden en lager gelegen kustgebieden handhaven. Ik ben hierbij vol verwachting naar allerlei acties van 'Opzij & Oprah W.' -daar men zich zo druk maakt om gelijke vrouwenrechten; kan men nu eindelijk een proces beginnen dat alleszins te rechtvaardigen is?

Daarnaast lijkt het erop -ik zag er beelden van- dat de militairen dit keer wel hun handen uit de mouwen steken. De enorme rijkdom bij Islamitische oliebaronnen, zal nu mogelijk alsnog richting dat land klotsen; het gaat niet aan, opnieuw 80% van de noodhulp uit niet Islamitische landen te ontvangen. Temeer, daar de corruptie nog steeds niet uitgebannen is.
Is echter het Indonesisch Islamitische statement nog steeds: we volgen Allah's wil als we systematisch het volk beroven,
(om vervolgens mooi weer voor eigen select groepje te spelen) , dan is dat een argument extra om dit keer geen donaties te doen vanuit het Westen. Het wordt een extra test-case in die landen: transparantie en overleven of de geschiedenis in blijven gaan als onbetrouwbaar en vijanden van het volk ?

Er lijkt mij wel een nuttige hulp qua infrastructuur mogelijk, vanuit de niet Islamitische wereld. Men zou de aardbeving bestendige bouwwerken in Japan en de VS als voorbeeld kunnen nemen. Onverlet blijft, dat de Christelijke gelovigen moeten & kunnen bidden voor gerechtvaardigde hulp aan alle getroffenen. Dit soort rampen zal de ' demonische motivatie tot oorlogen' geheel overbodig maken; de vervangingsvraag zal nu beslist gestimuleerd worden. De levende God - bekend uit De Bijbel ziet allereerst ons hart aan. Gaan de getroffenen hier ook iets van merken? :turban:

* Niet alleen is mijn geheugen beperkt bij pincodes, namen en gezichten, ook data beklijven niet lang. Zo zijn eerdere data van mij rondom het Nobel comité onjuist gebleken. Niet maand 9 staat centraal, maar maand 10. Laat ik nu vrijwel door mijn vakantiedagen heen zijn: vanaf volgende week zal ik minder op het internet actief zijn.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef:mercator,
Je gaat met je laatste bijdrage over de schreef.
Het ronduit racistisch acteren op het internet, zal meer vervolgd worden door het OM.
Ben JIJ dan bij dat OM, met je dwaas Jezus-kundig gezwets Bijwoner? Ik zou zeggen , laat maar komen, zal ik mijn zeg daar wel s doen, je mag ten allen tijde op de publiekstribune komen zitten. Wat weet JIJ nou van "racisme", heb je dan nog niet door dat het geloof in de achterlijke dwaasheid ISLAM(of andere godsdiensten) genaamd niets te maken heeft met de huidskleur van de arme dwaas die in die praatjes gelooft?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Levendig in drie versies

Bericht door hans van de mortel »

bijwoner schreef:De levende God - bekend uit De Bijbel ziet allereerst ons hart aan.
En op dat van mij raakt hij maar niet uitgekeken. En of hij nog leeft (God) is nog maar de vraag. Want als God zijn leven moet laten afhangen van wat in de bijbel staat is hij zijn leven niet zeker. De levende God bestaat dan ook - om begrijpelijke reden - alleen in de fantasie van de mens. Overigens ligt het kerkhof bezaait met miljoenen goden.

De geschiedenis van de bijbel kent drie versies, de werkelijke, de opgetekende en die van ’bijwoner’.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie