Moslima's in burka eten spaghetti

Plaats reactie
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Moslima's in burka eten spaghetti

Bericht door Vrijdenker »



Via: http://www.gnoe.nu/spaghetti-di-mama" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslima's in burka eten spaghetti

Bericht door Manon »

Nu dacht ik serieus waar dat dit een opname voor een soort "Verborgen Camera" was, maar ik zie op Youtube dat het deel uitmaakt van een hele serie restaurant-clips uit DUBAI.

Dit is dus pure ERNST????? :laugh1: worthy:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Moslima's in burka eten spaghetti

Bericht door Dutch »

Ja, dit gebeurt écht hoor !
Heb in Egypte bij de MacDonald's zwaar gesluierde en gehandschoende moslima's frietjes met mayo en ketchup en hamburgers naar binnen zien spelen, wél iets makkelijker dan spaghetti maar toch nog een vettige en onsmakelijke bedoening. Ik vraag me af hoe ze er onder die gezichtsbedekking uitzien na de maaltijd ???

Deze vrouwen en meisjes zijn gewoon hilarisch.

Nota : voor een moslim is een buitenshuis etende vrouw zwaar sexy...ze doet iets met haar mond zie je :knorrie:
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslima's in burka eten spaghetti

Bericht door Mahalingam »

Ik moest bij het bekijken ook even denken aan kleine kindertjes met een slabbetje voor.
Deze vrouwen hebben hun slabbetje duidelijk te hoog zitten.
Er zijn makkelijk schoon te maken slabbetjes met teflon coating (en zilverbehandeling tegen bacterien.).
Ik zie een gat in de markt: van die zwarte niqab mondlappen maken met aan de binnenkant Teflon coating. Dat lijkt mij een vrouwvriendelijke daad.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 60
Lid geworden op: do jul 17, 2008 5:07 pm
Locatie: Brasc

Re: Moslima's in burka eten spaghetti

Bericht door Paul »

Wat dachten jullie van een trechter , zo door de opening de mond in . Kunnen ze er ook zo de hete soep achteraan gooien :evil:
Sla nooit naar de hand die u voed
Sla nooit naar de hand die voor uw uitkering werkt
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Moslima's in burka eten spaghetti

Bericht door Dhana »

Dutch schreef:
Nota : voor een moslim is een buitenshuis etende vrouw zwaar sexy...ze doet iets met haar mond zie je :knorrie:
Dat meen je niet.... Dutch. Is dat ook een reden waarom vrouwen en mannen apart eten in het eigen huis als er gasten zijn?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie