Kung Fu Kids - Is This Child Abuse?

Zwartmeer

Kung Fu Kids - Is This Child Abuse?

Berichtdoor Zwartmeer » Za Jan 30, 2010 6:10 pm

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Ariel

Re: Kung Fu Kids - Is This Child Abuse?

Berichtdoor Ariel » Za Jan 30, 2010 6:15 pm

Ik vind van wel. Ik kon het filmpje niet eens uitkijken.
Deze kinderen moeten heel vroeg begonnen zijn met Kung Fu, want anders hadden ze dit op deze jonge leeftijd nog niet kunnen doen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Za Jan 30, 2010 8:28 pm

Die eerste 2 met de ijzeren staaf en de speer op de keel vind ik een prachtige ode aan het menselijk lichaam.

Dat veelvuldig breken van die stenen op het hoofd ???? Die laatste met 5 tegelijk, het jongetje was de pijn van het gezicht af te lezen.
De vader mag toch eens goed nadenken over wat hij met zijn kinderen uitspookt. Niet alle circus Kung Fu is goed voor kinderen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Zo Jan 31, 2010 3:01 pm

Toen mijn collega's vrouw in verwachting was zat hij te grappen:
Pappa gaat een stalen rammelaar maken, met loden balletje. Krijgttie spieren van. In de wieg wat tennisballen om mee te spelen. Als hij of zij kan lopen, krijgtie een tennisracket en een drukbank. Gaat pappa rentenieren als hij of zij 12 is. :rongue:

Hij maakte een grapje, maar hoeveel kinderen wordt zoiets inderdaad aan gedaan? Als ze talent hebben, mmm... maar in heel veel gevallen hebben ze dat niet, willen het niet, maar pappa en mamma weten dat hun kleine prins(es) de toekomstige Jackson, Navratilova of dokter Bibber is. En dan hebben we het niet eens over godsdienstige opvoeding... dat is vaak veel erger.

Toen ik klein was kreeg mijn moeder het lumineuze idee om Jozef gebeden te gaan doen na het avond eten. Met rozenhoedjes. Zaten we een half uur of soms langer die bespottelijke braal teksten op te dreunen. Kan het nog citeren: "Mijn heer en mijn God, ik kniel voor U neer en aanbidt Uw opperste majesteit..." Tegen dat bidden had ik niet eens echt bezwaar. Maar die absurd gezwollen tekst, en maar herhalen. En herhalen. Ik heb er nog een hekel aan.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Jan 31, 2010 3:18 pm

H.Numan schreef:Toen ik klein was kreeg mijn moeder het lumineuze idee om Jozef gebeden te gaan doen na het avond eten. Met rozenhoedjes. Zaten we een half uur of soms langer die bespottelijke braal teksten op te dreunen. Kan het nog citeren: "Mijn heer en mijn God, ik kniel voor U neer en aanbidt Uw opperste majesteit..." Tegen dat bidden had ik niet eens echt bezwaar. Maar die absurd gezwollen tekst, en maar herhalen. En herhalen. Ik heb er nog een hekel aan.

Dit was een soort van hersenspoeling.
Hetzelfde gebeurd in Islam. Het eerste woord wat kinderen van moslims leren is allah. Geen papa en mama, maar allah. Ik had al eens op een islamitische site gelezen dat het heel belangrijk is om je baby eerst het woord allah te laten leren, maar ik heb het zelf mee gemaakt. Een ingepakte moeder liep buiten met haar baby van misschien een jaar te wandelen, en aan een stuk door zei ze "allah"tegen dat kind. En het kind herhaalde het woord. Goed zo, prees moeder haar kindje.
Allah. :? Zo'n kind weet verdorie niet eens wie of wat allah is.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Ma Feb 01, 2010 5:37 am

Dan hebben mohammedaanse babies geluk dat hun ouders zo'n simpele godsdienst belijden. Al-la papegaaien is voor een baby nog wel te doen.
Stel je een Atzecse baby voor die moet leren Tlahuizcalpantecuhtli te zeggen. Tegen de tijd dat hij dat vaudloos kan heeft hij een doctoraal examen achter de rug. [hypocrite.gif]

Wat me wel eens verbaasd is hoe mensen veranderen als ze kinderen krijgen. Mijn leeftijdsgenoten genoten net als ik van wilde feesten, roken en zuipen. Exact dezelfde mensen hebben daar nu hele grote bezwaren tegen en willen hun kinderen (die dezelfde leeftijd en interesses hebben als wij destijds) "behoeden" voor deze 'zondes'. Geloof speelt geen enkele rol. Hooguit dat die het een tikkie fanatieker doen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Terug naar “FFI Nederlands Café”