2008 K1 finale

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

2008 K1 finale

Bericht door Zwartmeer »

Het volgende gaat over de 2008 K1 finale tussen de twee Nederlanders Badr Hari en Remy Bonjasky. Detail: Badr Hari is ook Marokkaan... De meesten hier zullen niet van K1 houden daarom geef ik alleen hun interviews van na afloop. Het mag meer dan genoeg zeggen...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
R.Hermans
Berichten: 5
Lid geworden op: ma feb 01, 2010 1:17 pm

Re: 2008 K1 finale

Bericht door R.Hermans »

Ik ben een groot fan van het jaarlijkse K1 gala en heb deze wedstrijd live mogen zien. Badr Hari is niet meer dan een smerig stuk vreten dat niet in een ring zou mogen staan.

Daarnaast is het nog leuk te vermelden dat Hari dacht even een MMA vechter te moeten uitdagen welke hier op in ging en hem in de ring bevocht volgens K1 regels. Hij versloeg Hari met als gevolg dat het internet overspoeld werd met boze kut Marrokanen welke hem van kant zouden maken als ze hem tegen zouden komen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 2008 K1 finale

Bericht door Zwartmeer »

Hallo Hermans, ik ben ook een fan van dit soort sporten. Wat hier gebeurde is natuurlijk beneden alle pijl. En het was minder erg geweest als Hari, iemand in het gezicht trappen, niet zou hebben vergeleken met op trottoirfietsen. Zijn reactie vind ik eigenlijk erger dan de misdaad zelf. Een ongeluk, een fout, kan altijd, maar om het zo goed te praten. Wat ik eigenlijk zeggen wil is dat ik in de professionele vechter Hari het Marokkaanse straattuig herken. En Remy Bonjasky is een heer!
R.Hermans schreef: Daarnaast is het nog leuk te vermelden dat Hari dacht even een MMA vechter te moeten uitdagen welke hier op in ging en hem in de ring bevocht volgens K1 regels. Hij versloeg Hari met als gevolg dat het internet overspoeld werd met boze kut Marrokanen welke hem van kant zouden maken als ze hem tegen zouden komen.
Tegen wie was dat?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
carabo
Berichten: 312
Lid geworden op: di jan 15, 2008 12:45 am
Contacteer:

Re: 2008 K1 finale

Bericht door carabo »

Zwartmeer schreef:Tegen wie was dat?
Dat was tegen Alistair Overeem in 2008. Overeem sloeg hem 2x neer met een linkse hoek in de 1e ronde.
k-1 GP Final 2009 nam Hari wraak en versloeg Overeem om vervolgens in finale 3x neer te gaan tegen Sem Schilt.

Ik ben trouwens ook een groot fan van deze sport maar 2008 was echt een triest dieptepunt.
Dat ie niet meer straf kreeg dan zijn prijzengeld niet te mogen ontvangen... onbegrijpelijk.

Aerts, Hoost, Bonjaski en Schilt zijn allen geweldige persoonlijkheden en hebben sportiviteit hoog in het vaandel staan, Hari is een sujet daarin.
Alles in de koran over barmhartigheid, liefde, tolerantie en vergeving tegenover niet Moslims is afgeschaft door het zwaardvers sura 9:5 - Jalaluddin Al-Suyuti
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 2008 K1 finale

Bericht door Zwartmeer »

carabo schreef:
Zwartmeer schreef:Tegen wie was dat?
Dat was tegen Alistair Overeem in 2008. Overeem sloeg hem 2x neer met een linkse hoek in de 1e ronde.
k-1 GP Final 2009 nam Hari wraak en versloeg Overeem om vervolgens in finale 3x neer te gaan tegen Sem Schilt.

Ik ben trouwens ook een groot fan van deze sport maar 2008 was echt een triest dieptepunt.
Dat ie niet meer straf kreeg dan zijn prijzengeld niet te mogen ontvangen... onbegrijpelijk.

Aerts, Hoost, Bonjaski en Schilt zijn allen geweldige persoonlijkheden en hebben sportiviteit hoog in het vaandel staan, Hari is een sujet daarin.
Ik zal het eens even bekijken. Wist je trouwens wie mijn favoriete sportman allertijden is? Schrik niet. Ga eerst maar even zitten. Het is, ik durf het bijna niet te zeggen, het is, o wat haal ik me nou op de hals, het is Mohammed Ali. Ik ben al fan van hem sinds m’n tiende. Heb de wereld aan videobanden van hem verzameld en vrijwel dagelijks bekijk ik op youtube wel iets van hem. Ik heb trouwens een stuk of tien dvd’s van de eerste UFC gevechten. Je weet wel, daar mocht prakties alles. Slaan met elleboog, schoppen met knieën. Ze vochten met blote vuist. Ze hadden toen geen gewichtsklassen. Er waren ook geen rondes. Ben daardoor ook een enorm fan van Royce Gracie geworden.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 2008 K1 finale

Bericht door Zwartmeer »

Carabo, deze zul je ook wel mooi vinden:
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
carabo
Berichten: 312
Lid geworden op: di jan 15, 2008 12:45 am
Contacteer:

Re: 2008 K1 finale

Bericht door carabo »

Hey Zwartmeer, niks mis mee, Ali is uitgeroepen tot grootste sportman van 20e eeuw en daar ben ik het mee eens. We hebben het over sport he? Daarom vind ik deze video over barfights niet mooi. Dit is geen sport maar zelfverdediging. Wel een goeie tip trouwens om tegenover je tegenstander een houding aan te nemen alsof je quasi geïnteresseerd bent met je armen hoog en hand onder je kin...
Alles in de koran over barmhartigheid, liefde, tolerantie en vergeving tegenover niet Moslims is afgeschaft door het zwaardvers sura 9:5 - Jalaluddin Al-Suyuti
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 2008 K1 finale

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
carabo
Berichten: 312
Lid geworden op: di jan 15, 2008 12:45 am
Contacteer:

Re: 2008 K1 finale

Bericht door carabo »

Het goede voorbeeld:



De ware kampioen onderwijst kinderen.
Alles in de koran over barmhartigheid, liefde, tolerantie en vergeving tegenover niet Moslims is afgeschaft door het zwaardvers sura 9:5 - Jalaluddin Al-Suyuti
Gebruikersavatar
carabo
Berichten: 312
Lid geworden op: di jan 15, 2008 12:45 am
Contacteer:

Re: 2008 K1 finale

Bericht door carabo »

Badr Hari geeft maar weer eens aan waarom hij i.t.t. Semmy geen echte kampioen is.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... te_in.html

Die gozer verkeert in zwaar criminele kringen. De portier durft mede daarom geen aangifte te doen.
Een schande voor de K-1.
Alles in de koran over barmhartigheid, liefde, tolerantie en vergeving tegenover niet Moslims is afgeschaft door het zwaardvers sura 9:5 - Jalaluddin Al-Suyuti
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 2008 K1 finale

Bericht door Zwartmeer »

carabo schreef:Badr Hari geeft maar weer eens aan waarom hij i.t.t. Semmy geen echte kampioen is.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... te_in.html

Die gozer verkeert in zwaar criminele kringen. De portier durft mede daarom geen aangifte te doen.
Een schande voor de K-1.
Zeker! Het trieste van het verhaal is dat dit geintje ook nog wel eens statusverhogend kan werken. Vergelijk het met het associale gedrag van Mike Tyson. Hoe beestachtiger hij zich gedroeg hoe meer mensen naar hem keken. En dat is kassa.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie