Bijwoner praat bij.

Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bijwoner lijdt aan huichelaritis

Bericht door hans van de mortel »

bijwoner schreef: Ieder mens, zal ooit verantwoording moeten afleggen over de manier waarop hij of zij 'de proeftijd hier op aarde gebruikt heeft'
O Ja? Wat heb jij dan verkeerd gedaan, stiekemerd?
Je mag daarbij van de levende God verwachten, dat Hij je zal zegenen juist omdat je focus gericht zal worden op het doen van Zijn wil.
Verwachtingen, hoop, onzekerheid. Vandaar deze immense pietpraat. Je mag iets van God verwachten. Moeten we daar bij mee zijn? In het geheel niet. Want als het te mooi is om waar te zijn dan is het ook niet waar. Het addertje (mini Satan) onder het gras van God? Je focus zal gericht worden op het doen van zijn wil. Verantwoording afleggen aan God, terwijl mijn focus toch gericht is op het doen van zijn wil? Hoe zit dat nu? We noemen dit chaotische pietpraat en heeft niets uitstaande met redeneren en de logica van het zelfstandig denken. Nooit eens nagedacht over mijn optie om God met rust te laten, in plaats van je te focussen op het doen van zijn wil?

Ik ga maar niet verder, want de rest van je post zal net zo aan elkaar hangen van uit de lucht gegrepen, haast oncontroleerbare historische losse flodders, waaruit de bijbel bestaat. Archeologisch klopt er wel het een en ander in de bijbel. En dat er Egyptenaren bestonden wisten we ook al lang. Voor de rest is alles een tijdgebonden gekrakeel van eenzijdige berichtgeving, gefocust op het eigen belang. Dus zeer zeker niet mijn belang. Maar blijkbaar wel jouw belang. Je bent een huichelaar. Een hele grote huichelaar! Want als je een kerel was met ballen die de waarheid en God warempel echt liefheeft, zou je de sabbat in ere houden en niet de zondag als rustdag misbruiken die je door een pauselijke crimineel door de strot is gedrukt. Bovendien ben je in jouw positie nogeens de kampioen huichelaar, omdat Jezus wél de sabbat trouw was en jij als Jezus-fan (vandaar dat ik jou benoem tot top-huichelaar) de sabbat aan je laars lapt.

Bijwoner is Jezus-fan!

Ga nu maar gauw braaf met je pikkie en je door satan geïnfecteerde computer spelen!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

Hans van de mortel,
Zit je nog steeeds met Freud in de knoop?
Ik ben inderdaad een Jezus-fan, dat is niet bepaald iets om mij voor te schamen. Die 'trad overigens op', zonder geld te vragen voor Zijn mening. Dus geen afgeperste uurtarieven zoals bij Feijenoord voor prestaties die achterweg blijven...
Men kan zo'n nieuwe Kuip rustig weglaten en in plaats daarvan de tribunes van Excelcior of Zwart/Wit (of hoe ze daar ook nog meer heten) gaan opleuken. In de oude Kuip (zogenaamd : voortgebracht door eigen kracht) kunnen dan wat vaker 2e hands auto's verkocht worden. Lijkt mij meer een collectors item voor een Russische magnaat; Russische oefenspelletjes in Rotteram, als training voor 2018...

Waar jij grote moeite mee heb, is dat je klaarblijkelijk geen vrede bij & met God kunt vinden. Voor mensen met zo'n handicap , is nu juist DPK geschreven. Zoals je weet is DPK allereerst aan de mondiale Moslims gericht, dus wanneer zij wel 'het wonderbare licht van de HJC' gaan inzien, van waaruit 'honger naar meer van Hem' kan ontstaan, heb ik bereikt wat ik wil.

Dat ik maar meteen aangaf, dat het monoploy van de hebzucht doorbroken gaat worden, zoals de athe'isten & humanisten die nu voeren, is je grootste pijnpunt. Via DPK bestrijdt ik (via Bijbelteksten ) demonische krachten & machten, dus de voornoemde 2 komen ook in het vizier.

Verder nog iets van uw dienst? :turban:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Verder nog iets van uw dienst? :turban:
Ja! Als God kan straffen, kan hij dan ook belonen? Ik bedoel, wat zit er voor JOU in om Jezus-fan te zijn?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Chinese Communistische Partij krijgt Islamitische trekjes

Bericht door bijwoner »

Zojuist bleek mijn pc geen materiaal * te willen overnemen naar deze site, waarin ik China's heulen met Islamitische mensenrechten ter discussie stel.

Het komt er in het kort op neer, dat de rode kleur die zo kenmerkend is voor de Communistische Partij, vanaf vandaag (2010-12-10) samenvalt met die van de gemoedsgesteldheid van bestuurders en leiders in China, die geen 'schoon blazoen' meer hebben.

Zij vrezen met grote vreze, dat transparant verantwoording afleggen over ' eigen Communistische hebzucht en malversaties' tot binnenlandse onlusten zullen leiden. Daarnaast is men er erg huiverig voor, dat de symbolische betekenis van het jaar waarin China zelf meent te verkeren 'het Jaar van De Draak' zal samenvallen met de eeuwenoude traditie die dat Drakejaar heeft:
er zal een opschoning moeten plaatsvinden van normen en waarden, die overeenkomen met het welzijn, ongeacht status of achtergrond van een ieder in China.

Juist deze puur orthodox Chinese insteek, dreef Liu Xiaoblo tot het ondertekenen van het manifest in 2009- waarna hij voor 11 jaar de "Noord-Chinese nor" indraaide! Waar schaamte voor eigen onvermogen en eigen corruptie - via De Heilige Koran verpakt wordt onder het motto "Allah wil dat!' - gebruikt China haar internet censuurmogelijkheden rondom de uitreiking van de 2010 Nobel Vredesprijs aan een door hen opgesloten vredelievende mensenrechtenactivist.

China heeft intern een Parade-lijst met 'vrienden van China' , waarbij vooral je status hoger is, naarmate je de eigen inwoners meer onderdrukt en uitmelkt. Het bericht deed mij sterk denken aan zo'n James Bond film, waarin 'Spectre leden' hun maffia activiteiten moesten uitleggen aan 'de mandarijn met poes'.

Nr. 1 Robert Mugabe,
Nr. 6 De Chinese president Hu Jintao,
Nr. 10 De Libische leider Ghadaffi . "China en Libi'e steunen elkaar in internationale vraagstukken en delen een gemeenschappelijk begrip over mensenrechten en andere belangrijke zaken'.

Het is natuurlijk mooi, als we via dit Forum nog wat lege plekken in deze Chinese lijst kunnen opvullen. Sudan zou er ook tussen staan, maar ik weet niet op welke plek. Mogelijk is het probleem daarbij, dat er geen officiele leider bekend is, die het langer dan 2 kwartaklen uit houdt.
Er zullen dus ook nog wat Afrikaanse en Noord-Amerikaanse leiders bij staan- inns's Allah!

Het zal aan mij liggen, maar ik mis hier een draadje over China in verband met De Islam en hoe men daarmee 'dwarsverbanden aangaat.'
Te denken valt aan een overzicht van de wapenverkoopen van Peking aan dat soort onderdrukkende en criminele regiems en berichten over Cantons waarin de Sharia meer en meer ingang krijgt.:turban:

---
* http://www.nd.nl" onclick="window.open(this.href);return false; 2010-12-10, pg 11 'China vecht tegen de mensenrechten'
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

mercator,
Je zou natuurlijk zo'n Alpha Cursus kunnen volgen, om dat persoonlijk vanuit andermans (m/v) mond te horen. Daarbij zijn standaard maaltijden inbegrepen, die nog gratis zijn ook! Vaak houdt men er een vriendenkring aan over, van mensen die men anders nooit zou hebben ontmoet.

Ik geloof, dat het niet handig is om de levende God te negeren in je leven. De schrijver C.S.Lewis (ooit tot zijn 27e overtuigd athe'ist) heeft een boekenkast-plank vol over dat soort vragen & antwoorden geschreven. Als je denkt dat Hij niet bestaat, loop je als minderheid met forse oogkleppen op, tenzij je natuurlijk nog in de Koranische misleidingen gelooft.

Dan sta je geestelijk stil en zit vrijwel continu met je kop & hersens onder in het zand- zoals struisvogels plegen te doen als zij zich belaagd voelen. Dat is ook de reden, dat De Islamitische Wereld zo weinig geloof durft te hechten aan de WiKi-Leaks pagina's.
Hebben zij al die tijd zitten slapen- en ondertussen gebeurd dit allemaal ! Daarover schreef De Heilige Koran bar weinig...
Allah heeft klaarblijkelijk geen macht over alle dingen?

Een beetje halfzacht handelen, is niet mijn stijl. Als Hij wel bestaat en nu dus ook regeert, dan is het zaak zo spoedig mogelijk contact met Hem te zoeken. Dus, toen ik eenmaal Jezus uitnodigde in mijn hart te komen (op mijn 12e ) , besloot ik ook wat beter op te letten als ik naar de kerk ga. Tijdens mijn militaire dienst periode vanaf 1980- lichting 06 , heb ik in de praktijk gebracht waarover ik tot dan toe slechts hoorde en discussie met gelijkgestemde voerde.
En ja: Hij bestaat echt en wie van pionieren houdt -zoals ik- krijgt het dan druk in zijn leven. Ik verzamel schatten in de hemel -zoals dat met Bijbelse termen heet- al heb ik met die hemel niet zoveel van doen; geef mij maar een plekkie op de Nieuwe Aarde..

Want uit het overrzicht van het NT, waarbij beschreven staat dat Jezus door de duivel/satan werd belaagd- blijkt:
wie iets extra's in handen wil hebben, zal ooit zijn ziel aan satan moeten verkopen. De VML ,Islam en andere maffia achtige organisaties, treden graag als zaakwaarnemer voor satan op.
Daarna kan je wel fluiten naar een onbekommerd bestaan, laat staan een onbelast geweten en een prima eetlust met slaap comfort 's nachts.
Volgens De Prediker en De Spreukendichter, zijn zulke behoeften niet in geld uit te drukken.

:turban:
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door hans van de mortel »

bijwoner schreef:Verder nog iets van uw dienst? :turban:
Je moet je PB inschakelen. Anders kan ik je niet van dienst zijn. De enige die alles kan is Ariel.
Heb je vragen over de bijbel, het hoe, wat, wanneeer en waarom? Laat me het weten. Discreet met antwoord? Stel dan je PB in!

Hans van de Mortel, het bijbel orakel, kletsmajoor, filosoof, islam entertainer, scepticus, zelfstandig denker en promotor van het atheïsme. :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bijwoner praat bij en is het spoor bijster.

Bericht door hans van de mortel »

bijwoner schreef:Allah heeft klaarblijkelijk geen macht over alle dingen?
Helemaal met jou eens. Maar . . . . . . . niemand kent God. Dat is dus gissen voor iedereen die in God gelooft, wie die God ook mag wezen. Nou ja, uitzondering daargelaten. Ere wie ere toekomt. Bijwoner dus!
Allah is het symbool voor eenvoudige woestijn mensen met een primitieve educatie. Dat kunnen we Marokkanen niet aanrekenen. Ik had een Duitse moeder die 78 jaar is geworden. Ben ik dan een nazi? Dus, mensen, ook al zijn zij achterlijk en primitief, zoals gebruikelijk is in islam, hebben net zoals christenen en joden het recht op hun geloof in een almachtige schepper.

Ook al weet geen mens er een zinnig woord over te zeggen, God behoort alle mensen toe. Allah zonder naam, God met de naam Jehovah, Jaweh, Satan, of wat dies meer zij maakt niets uit. De domme wereldmens gelooft in iets bovennatuurlijks en verbindt daar allerlei voorwaarden aan. Van schaamte voor seks, tot straf na de dood vanwege het fout bezig zijn als mens.

Kortom: de god van de joden, de christenen en die achterlijke primitieve heidense moslims is dezelfde god. God met een hoofdletter dus.

En wat zegt Bijwoner zeer terecht? Die god heeft geen macht over alle dingen. Immers, er is maar 1 god in het wereldje van de wereld verbeteraars.

Een boek is een boek. Het is wat de liefhebber er voor over heeft. Goede recensie, slechte recensie. Smaken verschillen. Maar een boek blijft een boek. Een stoffelijk ding dat nooit van zijn leven in verband kan worden gebracht met God. Dat is blasfemie. Sorry, Bijwoner, jij doet aan blasfemie, net zoals al die moslims die jij de les wil leren.

Ik respecteer domheid omdat ik daar zo'n gruwelijke hekel aan heb. Moet ik dan mijn eigen emotie onderdrukken? Ik denk het niet. Godsdienstwaanzin is een niet weg te cijferen hersenstoornis bij de mens. Wie daar last van heeft is overtuigd van zijn kennisbeschaving. Jammer maar helaas behoort deze zogenaamde kennisbeschaving niet tot ONZE kennisbeschaving. De beschaving van het gezonde verstand!

Ik ben in het geheel niet haatdragend. Waarom zou ik? Dat de meeste mohammedanen achterlijk zijn zal mij een varkensworst zijn. Marokkaan? Waarom niet? Als hij maar gevoel voor humor heeft en in staat is een goed gesprek met mij te voeren onder het genot van een alcoholische versnapering. Zo niet, dan even goeie vrienden. Maar is hij moslim, dan wens ik hem de directe ondergang toe. Bijvoorbeeld, dat hij morgen al dood is. Geheel - vanzelfsprekend - volgens de wil van Allah. En in dat geval zal ik Allah's wil voor één keer respecteren.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij en is het spoor bijster.

Bericht door bijwoner »

hans van de mortel,
Waar De Heilige Koran in verzen uiteen zet dat 'Allah macht heeft over alle dingen', degradeerde (waarschijnlijk Gabri'el) DHK de levende God. Meer feitelijk, Allah is onvergelijkbaar met de presentie van God, zoals we Die uit De Bijbel kennen. Het probleem van de misleiding van DHK is nu juist, dat Allah zich uitsluitend met 'dingen' kan bezig houden. Het Bijbelboek Job gaat nogal ver in , op het bestaan van zowel satan als God, met daarbij nog wat dialogen tussen die twee ook. Hieruit blijkt, dat satan niet eens in staat is ' alom-tegenwoordig' te zijn.
Net als een' koppensnellende journalist van De Telegraaf', zal hij zich moeten verplaatsen om informatie te vergaren.
De manier van informatie verzamelen sinds DHK is nog een slag simplistischer.

Gebeden in de moskee uitgesproken door meer dan 20 man, hebben een extra dimensie voor Allah! Wel luid en duidelijk spreken graag, anders hebben we de tijd niet te snappen waar het overgaat...En ja hoor: net zoals bij de VML bijeenkomsten, is er dan altijd wel 'een oortje' die bijhoud waarover zij spraken. Van die 'voorkennis' kan je natuurlijk net zo goed gebruik maken- manipuleren is niet voorbehouden aan demonische geesten alleen! Het is soms nuttig, juist alleen die 'gebeden uit te spreken' die op dat moment door andere mensen verhoord kunnen worden. Als dit ten kwade is, dan noemen we dat zeer terecht haatzaaien- een specialiteit die in nogal wat Islmitische & VML gebedshuizen uitgeoefend wordt.
Terwijl De Bijbel juist adviseert om 'in de binnenkamer, wanneer je allen bent' - met God je gebeden door te nemen- dat kan zelfs alleen in je geest, zonder hardop te spreken.

Het praktische effect van gebeden tot Allah is: totale ondwerwerping, hersenspoeling en vaak een blijvende angst om dood te gaan. Met daarbij nu aantoonbaar een economische ontwikkeling, die een factor 30 achterblijft met landen waarin Christenen vrij mogen geloven, maar ook andere godsdiensten de ruimte geven. De mensenrechten bescherming in Islamitische landen & China, lijkt in de verste verte niet op die , zoals ze beschreven staan in het VN Handvest Rechten van de Mensen.

Wie zijn macht baseerd op onderwerping, zal steevast moeten strijden met de H. geest van God- voor zover aanwezig bij mensen zelf. Dat is nu net de reden, dat imams in blinde paniek raken in Islamitische landen, als ze een Bijbel aantreffen! Men vreest het gebruik van de eigen hersenen, speciaal door de Moslima's die er op die manier achter kunnen komen, stelselmatig misleid te worden om de miltaire mannen verder 'koest te houden'.

Vervolgens blijken Moslims 5x vaker dan wie verder op onze planeet dan ook, hun tijd te verdoen met het zaaien van angst, geweld en rechtsverachting. Allah is daarmee geheel wie hij is: een demonische macht, die er op uit is mensen te laten vechten.

Daarnaast wordt er stelselmatig gesuggereerd in DHK dat Allah 'macht heeft '.
Maar ook die macht is begrenst door de levende God. De Allah, die we sindsdien via DHK zouden kunnen kennen, bezit nog minder macht dan satan zelf, laat staan de levende God , schepper van 'hemelen & aarde' - in Bijbelse termen gesproken dan. In De ParallelKoran ging ik vrij gedetalieerd in op de verschilllen tussen satan en Allah. Het is goed verdedigbaar om de presentie van Allah, zoals we die uit DHK kennen, als een demonische geest te benoemen.

Wat tot gevolg heeft, dat het zaak is " de geesten te onderkennen". Dat is bepaald een andere aanpak, dan iedereen over dezelfde kam te scheren. Dat laatste, doet men alleen wanneer men vreest toegevoegde waarde aan het debat te geven. Nadenken is niet het privilege van athe'isten, al wordt dit soms wel door hen gesuggereerd.

De transparante aanpak in DPK boezemt juist de athe'isten & humanisten een zeer grote angst in. Die zijn, als bezitters van 85% van alle materialen en middelen hier op aarde, nogal bang verantwoording over eigen falen te moeten afleggen. is er wat te verbergen, dan? :turban:
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bijwoner is nog steeds het spoor bijster.

Bericht door hans van de mortel »

Bijwoner is nog steeds het spoor bijster.
bijwoner schreef: Het Bijbelboek Job gaat nogal ver in, op het bestaan van zowel satan als God, met daarbij nog wat dialogen tussen die twee ook. Hieruit blijkt, dat satan niet eens in staat is ' alomtegenwoordig' te zijn.
Niemand neemt Bijwoner nog serieus. Zeker niet na mijn applaudisserende ondersteuning van zijn absurde en ziekelijke gedachtengoed over het boek Job.

De vergadering van God met maffiabaas Satan
Volgens het boek Job houdt God een vergadering in de hemel. Dat schijnt hij regelmatig te doen. Kunnen wij ons voorstellen dat ene Satan zo maar onaangekondigd binnen komt huppelen en de vergadering van God gaat verstoren? Dat kunnen wij ons niet voorstellen, maar Bijwoner heeft hier geen moeite mee. Waarom niet? Omdat hij niets snapt van wat hij leest. Hij lijdt al jaren aan leesblindheid. Het is in en in triest. Dit heeft hem tot een vredelievende godsdienstwaanzinnige gemaakt die maar één ding leuk vindt in zijn leven: fan zijn van Jezus. Zijn huis is waarschijnlijk vol behangen met plaatjes en kruisbeelden van Jezus. Als het goed is hangt er ook nog een poster in de woonkamer waarop vooral het het lijden van Jezus goed tot zijn recht komt, namelijk, de met bloed besmeurde kop van Jezus met daarop een kroon van scherpe doornen die diep in zijn hoofd zijn gepriemd. Dat alleen is niet de oorzaak van al dat bloed. Neeee, Jezus heeft nog eerst flink met de karwats gekregen en af en toe ook een pets in zijn gezicht. Geweldig toch! Want dat onderging Jezus allemaal vanwege het latere zondige leven dat Bijwoner zou leiden. Bijwoner kan daarom ook opgelucht adem halen want dankzij deze gewelddadige poster in kleur van Jezus aan de muur zijn al zijn zonden – die van Bijwoner – hem bij voorbaat vergeven.

Wat psychisch gestoorde in Jezus gelovige mensen doen
Ik denk dat iedereen wel ergens een foto van een vader of moeder aan de muur heeft hangen. In Cuba in het huis van wijlen mijn schoonmoeder hing een groot schilderij. Een portret van een oom van mijn vrouw. Een mooi schilderij van een knappe jongeman van omstreeks twintig jaar. Ze hebben hem bij de haven kunnen identificeren aan zijn aparte schoenen die hij van opa had geleend, zo mismaakt en onherkenbaar zag hij eruit. Hij was op een weerzinwekkende manier door de geheime politie van Batista gemarteld om hem zo te dwingen namen te noemen van mensen in het verzet tegen het schrikbewind van Batista, de huisvriend van de VS. Zijn testikels was hij kwijt.
Ga je dan een foto hiervan maken en die potsierlijk uitvergroot aan de muur ophangen? Zoiets doen alleen psychisch gestoorde mensen. Mensen zoals Bijwoner die zich Jezusfan noemen en zich Jezus alleen maar kunnen herinneren als een vernederde gefolterde man vol met bloed besmeurd en vastgetimmerd aan een kruis, zijn werkelijk ziekelijk. Net zoals al die andere mensen die zo'n martelwerktuig zonder hun hersens te gebruiken aan de muur hebben hangen. De paus hoort in een psychiatrische inrichting thuis, maar verdient net zo goed een spuitje. Ach, dan wordt hij opgevolgd en hoe lang zal dit nog doorgaan in deze onwaarschijnlijke wereld?

Ideeën van Satan spreken God aan
En Job, God en Satan? Satan bracht God op een grandioos idee tijdens de vergadering. God luisterde aandachtig naar Satan. Immers, God wist dat Satan altijd vol goede ideeën zit. Satan mocht Job pesten, hij mocht hem het bloed onder zijn nagels vandaan halen. Maar Satan mocht Job niet doden van God. Dat de vrouw van Job later zijn lijden niet langer kon aanzien en hem aanmoedigde God te vervloeken en dan te sterven zal een ieder met gezond verstand kunnen begrijpen. Lees de notulen van deze vergadering van God er nog maar eens op na. Het staat er allemaal in opgetekend. Job's hele hebben en houden werd in de fik gestoken, zijn veestapel werd gejat, zijn kinderen vermoord. En God bezag dit alles vanuit zijn vergader kamertje glimlachend toe. Die Satan toch. God was de uiteindelijke winnaar. Want Job vervloekte God niet. En hiermee was dit smerige spelletje van God met Satan afgelopen.dat

De onbetrouwbare criminele God
En Job? Wat denk je? Die werd dubbel en dwars beloond. Hij kreeg zowat alles dubbel terug. Zo ook een stal met nieuwe gezonde en stevige kinderen, want die had Satan allemaal laten ombrengen. Er is echter één ding dat iedere domoor, in Jezus en zijn heilige zieke vader gelovende christen vergeet, Job kreeg NIET zijn gedode kinderen van God terug. Hij mocht slechts nieuwe maken. Twee dingen: of God was er niet toe in staat. Of God is de meest vuile gore vieze smerige sadistische tovenaar van alle idioten die in de God van de bijbel en de koran geloven.

Diagnose over Bijwoner
Vriendelijk gestoord. Waarschijnlijk ongevaarlijke los lopende islam-verbeteraar, met oog voor de verschrikkingen van de koran. Interpreteert de bijbel vanuit dwangneurose. Lijdt aan tunnelvisie. Haalt regelmatig realiteit en fictie door elkaar. Last van obstipatie bij steeds terugkerende gedachte aan ONZE boze slechte wereld. Legt graag verantwoording af. Liefst aan onzichtbare instantie of persoon waarbij zijn fantasie de vrije loop neemt en regelmatig op hol slaat. Moeilijk te behandelen zwart-wit denker zonder kans op verbetering. Kan zich dan ook de bijbel moeilijk in kleur voorstellen. Ontwijkt lastige kwesties door te doen of ze niet bestaan. Heeft moeite met de logica van de rede. Leest daarom het liefst hardop uit de bijbel. Probeert de mensheid duidelijk te maken dat de koran een heleboel dingen heeft overgenomen uit de bijbel. Omdat bijna iedereen dit al weet, schijnt het hem moeilijk te lukken.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

Hans van de mortel,
Het aan de muur hebben hangen van kruisbeelden, past binnen de traditie zoals de RKK die ondersteunt. Laat ik nu een verklaard tegenstander zijn van zo'n RKK! Er staat ook geen kerstboom in mijn huis. Vanuit mijn (Rafael Waterpoort Barendrecht) geloofsgemeenschap, wordt er wel aan de Kerstfeer tegemoed gekomen, want dan "vieren we de verjaardag van de HEER J.C." Daarover zijn allerlei lofliederen en geestelijke gezangen beschikbaar, die moeiteloos meegezongen kunnen worden.

We gedenken dus niet 'de pampertijd' van Jezus, maar Zijn precentie via de Heilige Geest in de harten van miljoenen mensen op dit moment. Het verschil tussen misleidde Moslims en Christenen vervuld van de H.G. valt in positieve zin nogal op (tegenwoordig heet zoiets Maatschappelijk Verantwoord Geloven ). Vooral De Telegraaf, de VML en wapenindustrie zijn daar 'nogal vies van', want hun woekerwinsten over het ondergane leed door anderen, drogen dan verder op. Transparantie en verantwoording nemen en dragen, wordt te vuur en te zwaard door dit soort maffia-achtige clubs bestreden. Men vreest een Grieks (Markus Aureolus of zoiets) gezegde van pakweg 20 eeuwen terug : "wie zijn macht toont, zal hem verliezen!'.

Op zolder heb ik wel achter de PC zo'n poster hangen over Mattheus 7:13,14.
Ook wel bekend als 'de brede en de smalle weg'. In DPK behandel ik alle Bijbelboeken, voor zover De Heilige Koran daaruit gejat heeft en anders , om aan te geven dat die 66 Bijbelboeken ieder op zich meer wijsheden bevatten dan zo'n Soera hoofdstuk. Daarnaast zijn alle zolder muren met krantenknipsels behangen, waarbij ik juist gisteren een gedeelte uit 2004 verwijderd heb en vervangen door het ND op Berliner formaat.

Zojuist heb ik een chat geplaatst in het draadje over 'Pakistaanse waterbrengster ter dood veroordeeld'.

Hans van de mortel,
Ik mag gerust beweren, dat DPK dit Forum de wind in de rug heeft gegeven.
In 2005 bleek dat van alle chats wereldwijd, op dat moment 3/4 gevoerd werd over de Bijbel & Koran en wel in het Arabisch.
Op dat moment was ons land overigens al koploper qua internet aansluitingen per 1000 inwoners en dat zijn wij nog steeds.

Op 2009-01-24 kwam de Franse president op het idee, wat te doen aan de achterstand qua informatie voorziening op dat gebied.
Hij besloot namens 'het land' aan alle jongeren vanaf 18 jaar een krantenabonnement naar keuze te schenken.

Wie de tijd neemt om de krant te lezen, krijgt meer achtergrond informatie en gaat wat minder snel over tot daden van anarchie en terreur. Niet natuurlijk, als je zo'n schandaalblad als De Telegraaf onder ogen krijgt, maar ja, hun handel in angst mag immers niet opdrogen..?
Net als DHK is men totaal gefixeerd op het risico dat mensen werkelijk hun verstand gaan gebruken. Via DT wordt dat verhindert met veel zwarte koppen, emotie foto's en reclame tegen de kilometer heffing of andere meer solidaire systemen van belasting.

Nee: je kunt mij niet aanwrijven dat ik gehersenspoeld door dat blad of DHK hier ten strijde trek!
Mijn gratis handel bestaat uit het verspreiden van Bijbelkennis en daarmee hoop op een goede afloop voor deze (nu nog Islamitische) generatie. :turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: VN: sterke stijging aantal asielzoekers is mythe

Bericht door bijwoner »

BFA,
Er is meer hoogmoed voor nodig, De Bijbel niet te lezen, dan dat wel te doen.
In 1997 kocht ik van EcoMare de CD-Rom genaamd 'De Vleet'. (EcoMare, Ruyslaan 92, 1796 AZ de Koog, http://waterland.net/ecomare" onclick="window.open(this.href);return false; )
Daarop een encyclopedie over de Noordzee, het waddengebied en de kust.
Naast alle data, bood men ook nog de gelegenheid om jezelf als expert in te loggen en verder te helpen bij het registreren van flora & fauna in dat gebied. ecomare @tip.nl Het probleem was, dat men toen al contateerde dat 1/3 van de flora en fauna die tot dan toe behoorde bij dat gebied, was uitgestorven. Wat meer handjes en ogen zou zo gek nog niet zijn.

Kijk, als je wat verder op zoek gaat naar de mensen achter dit project, dan blijken daar vrijwel geen Christenen bij actief te zijn. Dat gaat ook slecht, want men heeft de mond vol over de evolutie theorie en andere geloofswaanzin van zich wetenschapper noemende mensen. In zo'n werkklimaat is het ondoenlijk je te handhaven als waarnemer over de natuur, terwijl je Christen bent.

Ondertussen staat er in DPK het een en ander over de bevindingen van De Vleet. Er staan naast Koranteksten ook Bijbelteksten vermeld inzake het effect dat 'de meest zelfzuchtige generatie mensen ooit' zal hebben in (de toen nog verre) toekomst van onze planeet.
1/3 Van de flora en fauna zal door hun zelfzuchtige leefstijl uitsterven! Die generatie mensen, is naar nu blijkt geboren tussen 1948 en 1964.
In het verlengde van hun bestaan, heeft de mensheid zo'n beetje 80% van alle winbare fossiele brandstoffen 'de pijp uit 'laten gaan.

Dat we momenteel met zo'n hoge olieprijs zitten, heeft voor 2/3 met Beurs speculatie te maken en voor 1/3 met de werkelijke vraag & aanbod.

De hoogmoed van speculanten heeft zo zijn keerzijde, dat is wel duidelijk. Daaronder zitten naast humanisten en athe'isten ook ronduit kapitalisten , die allen gemeen hebben: men wil niet transparant en controleerbaar handelen....

Het is dus geen mythe, dat we door onze maatschappelijke inrichting, de klimaat gegevens negatief be'invloeden. Het is simpelweg een profetie uit De Bijbel, van enerzijds 2000 jaar en anderzijds 3.500 jaar gelden. De mens is nog steeds niet in staat zelf levens die uitgestorven zijn, terug in de natuur te brengen. Men kan wel lering trekken uit die houding van de generatie tussen 1948 en 1964.

Dat is wat er precies gedaan wordt op dit moment, zei het , dat er nog wat aanpassingen verricht moeten worden over het meer transparant en controleerbaar handelen op mondiale beurzen. Zo gaan we vaker tegenkomen, dat er van overheidswege gemaand wordt aan Verzekeringsbedrijven om hun premies in overeenstemming te brengen met de geleden risico's. Momenteel komt een groot deel van hun inkomsten nog uit het via hedgefondsen speculeren op Beurzen.

Dat is ook van toepassing voor de Pensioenfondsen, die dan ook meer en meer terug moeten keren naar het beleggen in spaargeld in plaats van sterk risico's dragende investeringen. Om over het beleggen in clusterbommen en ander demonisch speelgoed maar te zwijgen!
Dat juist pensioenfondsen nu massaal in primaire levensmiddelen speculeren, zal ook verder ingeperkt worden. Het gaat niet aan , om 'het eigen glas rode wijn voor de pensioennado's ' nu nog te vedienen over de hongersnood die men veroorzaakt door prijsopdrijving van levensmiddelen in de allerarmste landen.


Daaraan zal paal en perk gesteld worden, want men gebruikt het ingelegde kapitaal -dat voor geheel andere doeleinden is ingezameld. Ook Banken die nu nog via hedgefondsen speculeren met bank tegoeden van onwetende klanten, zullen teruggefloten worden. Daar gaat wat tijd inzitten, waarna de volatilietijd van de EU/VS beurzen sterk zal afnemen. Ondertussen kunnen de werkelijke speculanten dan naar Azi'e uitwijken om daar opnieuw massaal 'nat te gaan'. Volgens RTL-7 presentatoren, valt er met de Aziatische gegevens geen chocolade te maken.

:turban:
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bijwoner weet niet van achteren dat hij van voren leeft.

Bericht door hans van de mortel »

God, als gij echt bestaat, laat dan wat van u horen. Neem de leiding! Leid ons in goede banen! laat ons elkaar liefhebben en in gezamelijke harmonie u aanbidden!
Zo niet , weet dan, dat u als God een mismaakt ondergeschikt miserabel wangedrocht bent, dat uitsluitend nog geschikt is om bij het oud vuil gedeponeerd te worden. Op zo'n god zit geen levend mens te wachten. Daarom wens ik u veel succes met de dode mens Bijwoner! LUL!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: relevantie van bestaan

Bericht door bijwoner »

Hans van de mortel,
Dat gaat dus niet lukken, zo'n gebed... De clou van het Christelijke geloof is immers, dat je de verantwoordelijkheid voor je eigen leven aandurft en in de praktijk brengt. Dagelijks aan God verantwoording geven voor wat je gedaan hebt, schoont je geweten ( in combinatie met de *Christelijks schijf van 5) enorm op.
Op zichzelf genomen, is de eerste zin ook het gebed van veel Telegraaf schrijvers en RTL-7 producers. Het platform dat zij bedienen, beslaat zo'n 8% van de inwoners van ons land. Toevallig of niet, zijn dat o.a. de 600.000 mensen die zo fors geleden hebben op de Beurzen sinds de mondiale monetaire crisis begon. Waarbij De Telegraaf en RTL-7 in 2007-05 'de aftrap gaven' - en in de lucht trapten want DPK werd niet gepubliceerd. Nadien werden de goeroe's extra ge'eerd, die als eersten de neerwaartse spiraal indoken en daarmee een kettingreactie op gang brachten! Foutje, bedankt - nu hebben zij flink verdiend aan 'onze verliezen' laten we ze nu extra eren?
Alleen, het vormgeven van je eigen leven als een waardevol lid in de maatschappij, met oog voor de ontwikkeling van gaven & talenten naar de aanpak van de HJC van iedereen- daarvoor holt men hard weg! Men blijft hangen in het ikke,ikke,ikke op basis van krijg,krijg,krijg & heb,heb,heb.

Feitelijk is een probleem van Hans van de mortel, dat deze zijn geloof in de zelfzuchtige religie van DT en RTL-7 nog niet vaarwel wil zeggen. Zoals de HJC op vele manieren gezegd heeft: men kan geen 2 heren tegelijk dienen! Het is mij ook niet duidelijk, hoe je vorige bijdrage de misleide Moslims kan helpen in hun zoektocht naar 'het ware geloof' zonder menselijke wapens te gebruiken?

Zojuist heb ik een wat oudere video bekeken, die ik voor 50 ct via de kringloopwinkel kocht. Van deze video wordt je niet vrolijker, maar het sluit exact aan bij de denkbeelden van Sara Palin c.s. die nu eenmaal dolgraag vuurwapens achter iedere voordeur in de VS wil hebben. Wie weigert in een gezin met elkaar normaal om te gaan, kan dan altijd nog zijn 'per postorder ontvangen magazijnen' leegsschieten tijdens spitsuur; krijg je toch nog aandacht al is dat postuum! De aandacht van je ouders om vooral 'de deuren op slot te doen' , helpt in zo'n maatschappij niet echt om de veiligheid op straat en scholen te vergroten. Maar ja, je ouders groeiden nog op in een tijdperk waarin men wel boeken las en overigens minder geld te besteden had aan games en wapens. Oh ja: in de video zie je dus nergens dat er nog mensen de noodzaak hebben een maaltijd met gebed te starten; ik zie het dan ook als een propagandafilm van de VML.

Wie als Moslim DPK gaat lezen, zal de behoefte veel minder hebben om dezelfde structurele fouten in de grondwet van een land op te nemen. De eerste barriere dient men immers zelf met 'de levende God' te nemen, om Zijn vrede, die alle verstand te boven gaat, te ondergaan in eigen leven. Pas na heling van de eigen persoon, kan men naasten belangeloos dienen :turban:

* De Christelijk schijf van 5: Bijbellezing* nadenken over de tekst en aan God om opheldering vragen * gehoorzamheid * gebed * dagelijks getuigen van je geloof c.q. spreken met mede gelovigen. Volgorde hangt af van eigen voorkeuren...

Voor de tegenpartij van satan, nu nog een broncode, zodat je zijn watermerk sneller herkend:
* Misleiding in geloofszaken * verleiding tot zondigen * Beschuldiging voor God * Verzet tegen God's wil & werken * Verwarring van de waarheid * Afgoderij en magie * Bezit van boze geesten * boze sfeer.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door BFA »

bijwoner schreef:hoe je vorige bijdrage de misleide Moslims kan helpen in hun zoektocht naar 'het ware geloof' zonder menselijke wapens te gebruiken?
Door mensen gebouwde wapens dienen niet om Mohammedanen te helpen in hun zoektocht naar het ware geloof.
Door mensen gebouwde wapens dienen om Mohammedanen naar Allah's paradijslijke dierentuin te sturen waar ze dieren kunnen sodomiseren.
God helpt de gekke geleerden van DARPA met de gave van grote creativiteit om steeds betere wapens te ontwikkelen voor dit doel.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: relevantie van bestaan

Bericht door mercator »

bijwoner schreef:Het is mij ook niet duidelijk, hoe je vorige bijdrage de misleide Moslims kan helpen in hun zoektocht naar 'het ware geloof' zonder menselijke wapens te gebruiken?
Zolang God niet thuis geeft en Zijn wapens niet tegen de moslims gebruikt moeten we het maar doen met beproefde kruisraketten, bommenwerpers en automatische geweren.

De Belgische FN ingenieurs hebben iets ontworpen speciaal bedoeld tegen Taliban-achtige Mohammedaanse vijanden. Een kogel die ontploft boven en achter een verschansing. Baardmans die met zijn AK47 achter een lemen muur kruipt in Afghanistan denkt dat hij veilig is, maar het geweer meet nauwkeurig de afstand en programmeert de kogel om een halve meter boven en achter het muurtje te exploderen zodat baardmans zijn kop kwijt is. Zulke dingen zijn effectief tegen moslims, boekjes en gepraat niet.

Bijwoner, waarom wil jij niet al die misleide moslims gewoon van de aarde zien verdwijnen, wat hebben die eigenlijk voor meerwaarde?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

mercator,
Je bent nogal abuis, over de werking van God in de levens van nu nog niet in Hem gelovende mensen.
Er is een Joods gezegde, dat als volgt gaat: "wie een mensenleven gered heeft, heeft de hele wereld gered".

In die wijsheid bezien, is het uiterst zinvol je in te spannen om medemensen tot Gods gerechtigheid te brengen, juist terwijl ze nog bij hun volle verstand zijn. Zoiets berijk je dus niet met menselijke wapens, die qua opbrengst ook nog via Beurzen pensioenfondsen tot rendement brengen. Gelukkig wordt aan de laatste rendementen nu paal & perk gesteld, tenzij je als gepensioneerde er volle vrede mee hebt, dat zij zonder jou toestemming beleggen in 'de vervangingsvraag'.
Op die manier wordt je medeplichtig aan oorlogsmisdaden, altijd handig als je toch al geen last hebt van slapeloze nachten! In het verlengde daarvan, kan de Petrochemische Industrie nog meer slaappillen op de markt brengen- ook weer leuk voor je pensioenopbouw. In ons land zijn er ook graag chirurgen bereid overbodige reparaties aan je lichaam te verrichten, er zal (onkosten vermijdbaar) gewerkt worden voor je ziektekosten premies... De VML heeft manschappen genoeg voor zo'n snel winstje over je eigen lichaam, zij hebben geen oorlog nodig om aan andermans leed fors te verdienen.
Er is nog een wereld te winnen, alleen al door het Beursverkeer transparanter te maken. Want, laten we wel zijn: de mondiale monetaire oorlog sinds 2007-05 , heeft de meeste pensioenfondsen in ons land weinig zegen gebracht.

1.3 Miljard moslims (countdown 2004) vertegenwoordigen -mits zij De Bijbelse wijsheden accepteren- wel een groeipotentieeel van ongekende omvang voor de wereldhandel. Aantoonbaar, presteren dat soort economi'en nu -vanwege de door De Heilige Koran zo gepromote corruptie, een factor 30 tot 100 slechter, dan landen waarin DHK niet heilig verklaard is. Alleen al vanuit het economische perspectief, dat die 56 landen een enorme sprong voorwaarts kunnen maken- zou jou belangstelling meer gericht moeten zijn op hun voortbestaan, dan hun vernietiging. De tijd van korte termijn denken en dan 'als meest invloedrijke man van NL bekend staan'- is echt wel voorbij.

De meest invloedrijke Man op aarde is nog steeds de Heer Jezus Christus! Voortvloeiende uit Zijn 1e komst op aarde, is er een aardverschuiving gaande in de geestelijke gewesten hier op aarde, van ongekende omvang.
Er zijn nu al miljarden mensen , die uitzien naar Zijn 2e komst. En ja - wij zijn graag bereid aan Hem verantwoording af te leggen over onze daden! http://www.levendetempel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
:turban:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Er is een Joods gezegde, dat als volgt gaat: "wie een mensenleven gered heeft, heeft de hele wereld gered".

In die wijsheid bezien...,
Als de moslims het spreekwoord Oost West, thuis best in een gelijksoortig soort "wijsheid bezien hadden" zouden we er nu hier zo geen last van hebben. Sta me toe niet onder de indruk te zijn van dat Joodse gezegde, van geen enkele Judeo-Christelijke "wijsheid" overigens.
Al bij al is die positieve invloed van dat Joods-Christelijke gedoe een van de grootste mystificaties die er bestaan. Wat stelt nou die hele leer van Jezus voor ? Enerzijds een aantal morele aanbevelingen die je met wat gezond verstand ook wel zou kunnen verzinnen(naastnliefde bijv.) , anderzijds een aantal totaal lachwekkende aanfluitingen van datzelfde gezond verstand( de Verrijzenis bijv.).
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bijwoner in de ban van Jezus' tweede bezoek.

Bericht door hans van de mortel »

bijwoner schreef: De meest invloedrijke Man op aarde is nog steeds de Heer Jezus Christus!
Er zijn nu al miljarden mensen, die uitzien naar Zijn 2e komst.
Ik begrijp dat best. Die miljarden mensen hebben zijn kruisiging gemist. Die was voorbehouden aan de joden. Vandaar al die haat en afgunst tegen de joden. En wat te denken van de binnen te halen TV-rechten? Natuurlijk zal het Vaticaan die opeisen. De kas is leeg in Rome. Als de pausen slim waren geweest, hadden ze alle priesters wat extra zakgeld moeten geven om in Afghanistan op vakantie te gaan. Daar pak je de mooiste jongetjes met een paar grijpstuivers voor het allerbeste orgasme.

Laat maar komen die Jezus. Hij krijgt het nog druk met al die interviews. Het zal het grootste spektakel worden van deze eeuw. Of wordt het de volgende eeuw? Of de daarop volgende eeuw? Misschien wel pas halverwege het jaar 2100? En ik dan, en BFA, Mercator, Ariel, Circe, Dutch, Naar Boven, en vele anderen. Hoe zit het daarmee? En komt Jezus dan weer voor een derde keer terug? Ach nee, natuurlijk niet. Alles is na zijn tweede komst op Youtube te bekijken. Hoe dan ook is het niet eerlijk van God omdat miljarden mensen nu dood zijn en de kans om de terugkeer van Jezus te omarmen niet hebben kunnen meemaken.

Maar . . . als hij komt dan willen we zien hoe hij in het echt weer gekruisigd gaat worden. Dat zal niet makkelijk zijn. Geen jood die zich daar nog eens schuldig aan wil maken. Geen probleem. Israël ligt omgeven met Arabische landen die genoeg Mohammeds in tenten bewaard hebben. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner in de ban van Jezus' tweede bezoek.

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Ik begrijp dat best. Die miljarden mensen hebben zijn kruisiging gemist. Die was voorbehouden aan de joden. Vandaar al die haat en afgunst tegen de joden. En wat te denken van de binnen te halen TV-rechten?
Dus moeten we die come-back van Jezus maar door lui laten organiseren die er verstand van hebben.
De Getuigen van Jehovah niet, die hebben met al hun niet uitgekomen voorspellingen hun krediet helemaal verspeeld. De modale Getuige naar zulke zaken gevraagd zegt nu heel voorzichtig ik weet dat niet, de eersten die het te weten zullen komen zitten in Brooklynn, dan zullen die het ons wel zeggen.
De Mormonen vallen ook af, want Jezus is in het jaar 500 AD in Amerika verschenen om de Parel van Grote Waarde , geëtst op gouden platen in de heuvel Cumora in de staat New York te begraven zodat Joseph Smith die in 1822 zou vinden.
De Katholieken hun geloof is zodanig afgezwakt tot een soort onschuldige folklore dat ze die terugkomst van Jezus maar een fabeltje vinden.

Tja, wie dan?
We zullen en heel nieuwe godsdienst moeten stichten!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

mercator,
Ik mis in je verdediging, dat de wapenindustrie met hun perverse plannen nog steeds onmisbaar is in je bestaan.
Daarnaast begrijp ik, dat je klaarblijkelijk nooit kinderen hebt opgevoed of meegewerkt hebt aan hun ontwikkeling?

Want het is ronduit rascistisch om over 'De Moslims' te debatteren als een deel van de mensheid, dat geen recht heeft op een menswaardig bestaan. Ook mis je het begrip dat juist deze misleidde mensen , wel eens net als jij en ik- zouden kunnen snakken naar een bestaan waarin ze wel gerespecteerd worden. Zonder aanzien des persoons, sexe , welvaart, ras of ontwikkeling? :turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner in de ban van Jezus' tweede bezoek.

Bericht door bijwoner »

hans van de mortel,
In een eerder bijdrage, stelde je voor dat wij met vragen over De Bijbel bij jou terecht zouden kunnen.
Klaarblijkelijk ken je De Bijbel in het geheel niet?

Juist in DPK ben ik vrij uitvoerig ingegaan op 'de wanen die rondgaan' over die 2e wederkomst , inclusief de verhalen over 'wat er al dan niet' aan vooraf gaat. Het grappige van WiKi-Leaks is juist, dat zij met deze manier van handelen zo'n Bijbelse profetie tot werkelijkheid brengen. Terwijl we er gerust van mogen uitgaan, dat zijzelf geen Bijbel open zullen hebben gehad.

Googel eens op Nebukadnezar, zoals deze in het Bijbelboek Dani'el opgevoerd wordt. Klik door naar de nachtmerrie, die hij voorlegde aan zijn raadgevers. Was wel apart: hij vroeg van hen aan te geven wat de betekenis was van zijn droom, zonder die droom vooraf kenbaar te maken. Konden ze meteen bewijzen daadwerkelijk wijzen te zijn en hun honorarium waardig. Een staartje van die droom, zien wij nu om ons heen werkelijkheid worden.

Het zal aan mijn waarneming liggen, maar daarin is geen plaats voor zo'n top-down stelsel als waarmee de RKK nu zit opgescheept. Bij de huidige situatie zal blijken dat het merendeel van de RKK leidinggevenden, gezakt zullen blijken te zijn voor de huidige inburgeringscursus voor het komende Rijk van God. Nu kan ik niet in 'hun harten kijken' zoals de HJC dat wel kan, dus ik houdt een slag om de arm voor degenen, die zich tussen nu en straks alsnog radicaal tot de HJC bekeren.

In DPK ga ik ook uitvoerig in op het aantal keren dat een mens kan leven en sterven.
Geen re'incarnatie verhalen, maar Bijbelteksten waaruit blijkt dat mensen die niet de kans gehad hebben in hun leven 'de levende God' te kennen uit Bijbelverhalen, een 2e kans krijgen in het 1.000 jarige rijk waarin de HJC koning over de gehele aarde zal zijn. Bij die voorzeggingen staat ook vermeld wie dan namens de HJC delen van die mensheid zal mogen besturen.

Het lijkt mij onwaarschijnlijk, dat jij een van die kanshebbers bent, zolang je de huidige stijl van redeneren vast blijft houden. :turban:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef:
Daarnaast begrijp ik, dat je klaarblijkelijk nooit kinderen hebt opgevoed of meegewerkt hebt aan hun ontwikkeling?
Mijn kind(eren) gaat het heel goed Bijwoner, dankjewel, zonder dat er godsdienstwaan(zin) in het spel is.
Want het is ronduit rascistisch om over 'De Moslims' te debatteren als een deel van de mensheid, dat geen recht heeft op een menswaardig bestaan.[/quote]
"Racisties"..eindelijk, ik vermoedde al dat je PvdA of SP stemt, kortom een losers-genootschap. De moslims zijn geen ras-mocht je het nog niet gemerkt hebben-maar een bende lui die willens wetens in hun achterlijkheid blijven volharden. Tuurlijk hebben ze recht op vanalles en nog wat maar ze wijzen ZELF een menswaardig bestaan af, niet mijn probleem.

Je wil niet weten welke gesofisticeerde wapens ik zou kunnen uitverzinnen om de moslims in hun geëigende broedgebieden vol korans, burka's en moskeeën te houden. Daar kunnen ze zich dan in volle vrijheid een moslim-waardig bestaan uitbouwen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door Ariel »

bijwoner schreef:Want het is ronduit rascistisch om over 'De Moslims' te debatteren als een deel van de mensheid, dat geen recht heeft op een menswaardig bestaan.
mercator schreef:"Racisties"..eindelijk, ik vermoedde al dat je PvdA of SP stemt, kortom een losers-genootschap. De moslims zijn geen ras-mocht je het nog niet gemerkt hebben-maar een bende lui die willens wetens in hun achterlijkheid blijven volharden. Tuurlijk hebben ze recht op vanalles en nog wat maar ze wijzen ZELF een menswaardig bestaan af, niet mijn probleem.
Ik denk dat jij Bijwoner in de verkeerde politieke hoek neer zet Mercator.
Bijwoner is meer een CU klantje. ( niet dat dat geen losers-genootschap is)
Maar hij zal het ons vast en zeker vertellen. :)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner in de ban van Jezus' tweede bezoek.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: In DPK ga ik ook uitvoerig in op het aantal keren dat een mens kan leven en sterven.
Hé , geweldig!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

marcator,
Je bent abuis over de staat waarin 'De Moslims' verkeren. Je bent ook abuis over mijn manier van geloven. Er is geen sprake van, dat ik wil generaliseren. Via BPK heb ik allereerst de kans geboden aan de Islamitische leiding, om zelf schoon schip qua misleiding te maken.
Het moet je toch beklend zijn, dat de vermeende 2% van de wereldbewoners , die zich als athe'ist of humanist presenteren, momenteel 85% van deze planeet controleren? Zo ongeveer zit dat ook met de Islamitische leidslieden.
Slechts een marginaal gedeelte daarvan, probeert de Islamitische meerderheid nog 'onwetend te houden'. Helaas, werkt het in het voordeel van die 56 Islamitische landen, dat men de educatie van alle mensen zo beroerd geregeld heeft, via Koran scholen.

Wanneer jij dus generaliserend schrijft over 'De Moslims' ben je nogal verkeerd bezig. De clou van het internet in de huidige situatie is nu juist, dat het onmogelijk wordt voor zo'n kleine 'zelfzuchtige elite' om de rest nog in hun gesponnen kennisweb gevangen te houden.


Overigens mis ik nog steeds je onderbouwing, dat de huidige wapenfabrikanten onmisbaar, nuttig en noodzakelijk zijn op dit ondermaanse.
Naar mijn beleving is een krimp met een factor 5 wel het minste wat nu zinvol is. Op jaarbasis, scheelt dat ruwweg 500 miljard aan vermijdbare uitgaven. Gesteld natuurlijk, dat DPK alsnog gewoon gepubliseerd mag worden. Is er wat te verbergen dan? :turban:
Plaats reactie