Bijwoner praat bij.

bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Moefti moedigt Facebook aan voor dawah

Bericht door bijwoner »

H.Numan,
Zelfkennis bezitten en daarom bescheiden zijn, is geen schande. Mijn lange en korte termijn geheugen zijn niet ingericht op het onthouden van Schriftplaatsen. Dat blijkt ook uit mijn gemeten IQ, wat natuurlijk een hele troost is voor de rest van de meelezers: je behoeft geen genie te zijn, om toch relevante zaken aan te kaarten! Dat u daarom stelselmatig blijft zeuren dat ik zaken verzin, laat slechts zien dat u niet bereid bent zelf enig denkwerk te verrichten. Dat gaat makkelijk met de pc, maar u weigerde al eerder bronnen onderzoek in De Bijbel uit te voeren. Overigens, is DPK na te lezen via internet want : wie stelt, moet ook bewijzen!

Het is wel aardig, dat er elders (http://www.habakuk.nu" onclick="window.open(this.href);return false; dacht ik)een draadje loopt over president Obama, waarbij hij op de valreep van 2010 aan meer Islamitische landen het recht geeft invloed te hebben of te beschikken over internet. Nu is dat 'www' een typische speeltje dat ooit via de CERN wetenschappers bedacht is. De VML in de VS zien -met de meelezende Hoeders van de Heilige Koran' de bui nu ook hangen.

Wanneer de Schriftkennis in het laatst der dagen zeer vermeerdert, dan zullen de misleidingen en verdwazingen van de andere afgodendienaren meer in het oog springen. Juist de PVV, TON en VVD zijn van mening, dat je de lieden moet beboeten die dat kunnen betalen (pluk ze kaal regeling). Dat vooruitzicht maakt velen ongemakkelijk met een bevlekt blazoen en klaarblijkelijke graai neigingen over de ruggen van misleidde mensen.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Moefti moedigt Facebook aan voor dawah

Bericht door bijwoner »

H. Numan,

De Moefti past het nu, wat meer werk te maken van het geestelijk leiding geven aan Moslims, zonder angst te zaaien.
Hij 'weet het toch allemaal beter?' Daar is hij Moefti voor, toch? [hypocrite.gif]
De Heilige Koran geeft immers het omgekeerde aan, qua naamsbekendheid en invloed in het laatst der dagen. Waar zal dat aan liggen?
a) Gabriel heeft zich vergist.
b) De Profeet Mohammed is verkeerd geciteerd.
c) Soera 002:002 berust op pure bluf (Dit is een volmaakt boek, daaraan bestaat geen twijfel, een richtsnoer voor de godvrezenden')
d) Allah bestaat niet als werkelijke god, maar is uitgevonden als tegenhanger van De Bijbel.
e) De Heilige Koran = een handboek soldaat en daardoor voor een selecte (desperate) doelgroep bedoeld.
f) De Heilige Koran is ten onrechte gevuld met verzinsels. De werkelijke citaten van De Profeet Mohammed zijn in de 8e eeuw vernietigd.

Want 'Allah heeft klaarblijkelijk geen weet over alle dingen, zoals het internet'.

De Koranische Allah is dan ook geen levende God, maar een neppertje! :turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Twaalf Somaliërs aangehouden.

Bericht door bijwoner »

BFA,
De maatschappelijke schade die de Somali'ers op het oog hadden, staat in geen verhouding tot de 6 miljard HRA-schade die door de PVV uit de wind gehouden wordt. Die 400.000 huiseigenaren staan met naam & toenaam vermeld, dus daarbij is veel eenvoudiger actie te ondernemen. Zij blazen de landsbegroting jaarlijks op en staan garant voor een verlies voor de volgende generaties van tussen de 150 en 180 miljard Euro in 30 jaar tijd. Laten we het wat minder over de pienuts hebben en wat meer over wat werkelijk hout snijdt! :turban:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door Ariel »

Ik weet niet of bijwoner mijn laatste bericht aan hem heeft gelezen. Ik ga er maar van uit.
Vanaf nu kan bijwoner niet meer posten op dit forum.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door BFA »

bijwoner schreef:De maatschappelijke schade die de Somali'ers op het oog hadden,
De maatschappelijke schade van deze Somaliërs komt voort uit het feit dat Islam in oorlog met ons is. (niet met jou, jij onderwerpt je vrijwillig voor hen en liegt om hen goed naar voor te laten komen. Ik vind dit een verwerpelijke houding.)
Oorlogsdaden horen voor een oorlogsechtbank. Ongeacht hoe groot de gezochte schade is.

Die andere fraudezaak (denk ik, ik weet niet waar je heen verwijst) is een burgerlijke misdrijf. Dit hoort ook aangepakt, maar voor een burgerlijke rechtbank.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Groeten van Bijwoner

Bericht door Pilgrim »

Hebben jullie de groeten van Bijwoner destijds nog wel gelezen? :) Uit zijn afscheidsrede blijkt dat FFI inderdaad heel veel bezoekers heeft. Maar is dat alleen de Nederlandse afdeling of de totale site van FFI?
verbannen van http://www.dutch.faithfreedom.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Aangezien het niet mogelijk is alle bloggers op dit Forum persoonlijk te bedanken voor hun inzet, (via dat Forum), doe ik dat hier. De site is in 2004 (dacht ik) opgezet om weerwoord te bieden tegen de explosievere oplossingen van desperate Moslims.

Nadat ik in 2007 verbannen was vanaf http://www.maroc.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , bleek ik te mogen bestaan bij ffidutch. Daaraan is vandaag een einde gemaakt, doordat ik (als bijwoner) te weinig on-topic kan blijven.

Dat dit ook het geval is bij de andere bloggers, doet niet ter zake: (atheïstische) Orde zal er zijn!

Er zijn daar zo’n 350 bloggers actief, terwijl de bezoekeraantallen begin dit jaar boven de 2 miljoen uitkwamen (sinds start van de site). Vervolgens is de tellerstand geïmplementeerd bij eurostatics of zoiets, waardoor het nu niet meer helder is hoeveel kijkertjes ze trekken.

Gisteren stond de teller boven de 36 miljoen. Proficiat!

Ik wens de chatters op ffidutch God’s onmisbare zegen & vrede toe voor de rest van hun bestaan.

Hartelijke groeten van bijwoner.

http://gerritallah.wordpress.com/2011/0 ... eedom-org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind het wel sportief van hem dat hij ons bedankt, ondanks die ban.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door Ariel »

Uit zijn afscheidsrede blijkt dat FFI inderdaad heel veel bezoekers heeft. Maar is dat alleen de Nederlandse afdeling of de totale site van FFI?
Dat is van de hele site Pilgrim. En Bijwoner is nu veel gelukkiger op xandernieuws. Daar kan hij vol uit op het orgel wat betreft monetaire unie, zijn religie en met het bashen van Israel en de Joden. We hebben hem een goede daad bewezen door onze ban.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door Pilgrim »

Ik wist wel dat hij op Xandernieuws beter tot zijn recht komt dan hier. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie