Bijwoner praat bij.

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Het moet je toch beklend zijn, dat de vermeende 2% van de wereldbewoners , die zich als athe'ist of humanist presenteren, momenteel 85% van deze planeet controleren?
Nee dat was me niet bekend, maar dat valt me dus wonderwel mee.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bijwoner trekt kanskaart en gaat door naar af. Ik ook.

Bericht door hans van de mortel »

bijwoner schreef:Het lijkt mij onwaarschijnlijk, dat jij een van die kanshebbers bent, zolang je de huidige stijl van redeneren vast blijft houden. :turban:
Iedereen die een kanskaart trekt gaat door naar af. En zo gaat dit al duizenden jaren. Ook pechvogel Jezus trok zijn kanskaart en kon zich aan deze wetmatige spelregel niet onttrekken. Was hij geen zondaar, hij hoefde niet te sterven.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef:
Overigens mis ik nog steeds je onderbouwing, dat de huidige wapenfabrikanten onmisbaar, nuttig en noodzakelijk zijn op dit ondermaanse.
De wpenindustrie is gewoon een onderdeel van het economisch proces, zoals alle producten zijn wapens afhankelijk van vraag en aanbod. Het is ook een heel nuttige industrie, want itt tot auto's en ijskasten moeten wapens altijd de-updated en vervangen worden, zelfs als ze nooit gebruikt zijn geworden. Neem nu heel dat gigantische kernarsenaal dat in de Koude oorlog werd ineengeknutseld door Russen en Amerikanen, heeft onberekenbare sommen gekost en miljoenen mensen aan een job geholpen, prima toch? Uiteindelijk zijn die gesofisticeerde en vernietigende spullen nooit gebruikt geworden en hebben ze voor 65 jaar vrede in Europa gezorgd. Tenminste, dat was het resultaat.
Vergelijk dat even met de slachtpartijen in 1914-18 waarbij de Duitsers de Fransen te lijf gingen met primitieve kanonnen en gifgas.
Je zou dus empirisch kunnen vaststellen dat de slagkracht van moderne wapens een garantie is voor het niet-gebruiken ervan.
Je kan het bekijken als een soort verzekering. Alleen in omstandigheden die aan je eigen initiatief ontsnappen komt de verzekering tussen. Zolang de wapens in handen zijn van verantwoordelijke en nadenkende lui-dus geen godsdienstwaanzinnigen-is er geen probleem. Zo gauw die laatsten iets stoms uithalen wordt het gevaarlijk, en dan nog alleen voor de godsdienstfreaks :D .
Waarom denk je dat de moslims Israel niet aanvallen op grote schaal ? Omdat ze dan als ratten uitgeroeid worden natuurlijk.
Zolnag de moslims niet meer ter beschikking hebben dan een aftandse AK47 en een raketwerper hoeven we ons geen zorgen te maken.

Ik heb ook vuurwapens in huis als "verzekering". Ik hoop ze nooit te hoeven gebruiken maar je weet maar nooit.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

mercator,
Dat is een uitspraak geweest van een D66 ten tijde van de presentatie op NL TV van de film 'God bestaat niet',ergens in 2006 of 2007.
UIt omroepgelden ( en daarmee belastinggeld) gefinancierd uiteraard, men zou voor hen ook een platform willen bieden. En je raad het al, de voorzeggingen in De Bijbel over de meest zelfzuchtige generatie mensen ooit, slaat daarmee geheel op hen.

De vraag is, wat de betekenis is van je uitspraak: "het valt me mee" . Het moment nadert, dat het erg zinvol is je contacten met die club te verbreken, want men trekt momenteel de aandacht van de resterende 98% van de mensheid. Wie mee wil betalen voor de door hen gemaakte maatschappelijke schade, zal bij die club blijven hangen...

We kunnen ervanuit gaan, dat er mondiaal nu gewerkt wordt aan een systeem, waarbij meer oog zal komen voor eigen verantwoordelijkheid.
Dat doen we al weer wat jaartjes inzake de milieu problematiek en met name dit jaar, wordt er ook gekeken naar de monetaire stromen. De vermeende macht van dit tuig was gebaseerd op het annonimiseren van de kapitaalstromen.

"Follow the menoy" gaat simpel, door het ip-adres wat tot voor kort door Banken weggekipt werd bij transacties, te laten bestaan. Met het oog op dit soort wijzigingen, wordt aan landen nu de keuze geboden: uw monataire systemen mogen via onze beurzen werken, mist men ze transparanter laat werken. Blijft een Bank- of Verzekeringsmaatschappij 'zwart geld' beheren, dan vervalt hun licentie via beurzen te mogen handelen. Via dat Beurssysteem worden momenteel nog de grofste winsten behaald, getuige de 14 miljard aan bonussen in de VS en 1 miljard in GB (door minder dan 1.000 tussenpersonen in Londen).
Vervolgens kan men de wens van de PVV en VVD simpel uitvoeren: "de pluk ze kaal wetgeving" wordt mondiaal ook wat beter ingericht.

Nu wilden de PVV en VVD juist, dat hun tegenstanders verantwoording zouden moeten afleggen. Maar het tijdperk dat de zelfverrijkende elite buiten schot blijft, hebben we nu wel gehad. De Telegraaf en RTL-7 sputteren nog wat tegen, maar dat is een kwestie van tijd: iedereen zal zijn verantwoording moeten tonen, wil men geaccepteerd blijven worden in economische systemen. Het systeem van rekeningrijden, zal er - linksom of rechtsom- toch wel komen.


:turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

mercator,

Toch waren al die wapens een gevolg van het niet lezen van De Bijbel. God gaf in De Bijbel (Eeffezi'ers 6) de opdracht, met Zijn wapens te strijden en niet met de onze. Dat is precies, wat ik in DPK doe.
En ziet: zonder ook maar een wapen van mensen in de hand te nemen, vluchtten er in de week voor 2007-05-05 400 imams ons land uit!

De misleiding via De Heilige Koran, zorgt ervoor, dat De Moslims blijven vertrouwen op het haat-wraak mechanisme.
Dat wordt veel lastiger, zodra DPK wel gepubliseerd mag worden. Tussen de regels door, blijkt uit DPK ook, dat deze vorm zelfvernietiging ook nog het economisch potentieel van de eigen stammen en volkeren met een factor 30 tot 100 aantast.
Vrijwel alleen de wapenindustrie en handel 'verdiend' eraan. En ja hoor: er komt nog steeds een hele stroom Islamitische vluchtelingen richting Westerse landen. Als je die luitjes in de eigen omgeving een veilig bestaan wilt gunnen , met behoud van eigen cultuur en taal- is ook de beschikbaarheid van DPK essentiel. Ja: alle kans, dat zoiets begint met een Islamitische implosie.

Dat komt dan mooi uit, want hun huidige export van misleide Moslims die zich in onze straten 'willen verstuiven', kan maar beter in eigen thuisland plaats vinden. In Islamitische landen 'telt een mensenleven' minder dan $ 10, inn's Allah? Uit DPK blijkt, dat dit met Allah weinig tot niets van doen heeft, maar juist veel meer met de Islamitsiche geestelijkheid, die exhorbitante winsten opstrijkt omdat de eigen bevolking tegen *slavenloontjes aan het werk gehouden wordt.

Dus, je pleidooi voor het in standhouden van werkgelegenheid door vorige wapen fabricerende en - verhandelende generaties is in dat licht bezien een vorm van kapitaalvernietiging van ongekende omvang. Laten 'de muntjes' mondiaal gezien nu schaars zijn geworden - juist doordat er sinds 2007-05 een mondiale monetaire oorlog woedt? Meer dan ooit tevoren, zal er gekeken worden naar 'nut, noodzaak en vermijdbare onkosten'. :turban:

* Moslim = onderworpene aan Allah. Die blijkt -getuige DPK- geen werkelijke God te zijn. Ergo: feitelijk onderwerpt men zich nu nog aan eigen onwetendheid en laat zich manipuleren door de Islamitische geestelijken en overheid. Die zien het verlies aan economisch potentieel met een factor 30 tot 100 wel zitten - zolang zij er de restvruchten maar van plukken.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

Er is maar één manier om eruit te komen Bijwoner: hoe dan ook de DPK wereldwijd gepubliceerd krijgen en dan zien wat er gebeurt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

mercator,
Dat valt wel mee hoor,
We mogen ervanuit gaan dat er via dit Forum heel wat meelezertjes zijn. De bezoekersteller stond begin 2010 op ruwweg 2 miljoen en zie daar, dat zit nu boven de 36.540.000 of zoiets? Daar komt dan bij, dat 'de tijd in mijn voordeel werkt'.
Zo zijn er op velerlei terreinen veranderingen gaande, die we daarvoor (de meeste van ons) niet voor mogelijk hielden.

Wat te denken van het volgende Heilige Koran vers?

(sorry, sneu, haal ik eventjes op uit De Bijbel PK waaraan ik momenteel werk.)

---

PK blz. 217 Deuteronomium 30: 15-20
Soera 002:200. En wanneer gij uw wijdingen hebt verricht, gedenkt dan Allah, zoals gij uw vaderen gedenkt en zelfs meer dan dat. En er zijn mensen, die zeggen: "Onze Heer, schenk ons (veel) in deze wereld", maar voor hen is er geen aandeel in het Hiernamaals.
---

Het zal je bekend zijn, dat de Bin Laden bouwfirma alleen al in Mekka verleden jaar 3 hoteltorens gebouwd heeft, voor een aanneemsom van meer dan $ 1 miljard ? De wijdingen waarover hier sprake is, heeft te maken met de flauwekul om naar Mekka af te reizen om de niet bestaande Allah te vereren. Eerdere Heilige Koran verzen, baanden de weg vrij om deze pelgrims 'een poot uit te draaien' middels opgehoogde prijzen voor eerste levensbehoeften. Wie gebruik maakt van de buitenkans geloofsgenoten af te persen, maakt volgens De Heilige Koran gebruik van 'de overvloed van Allah' af te romen.

Wie Deuteronomium opslaat vanaf hoofdstuk 27- 31, zal bemerken dat de zegeningen om Jahweh te volgen (voor Isra' el) de helft minder verzen beslaat, dan de vervloekingen voor wie besluit er een eigen zelf uitgevonden afgod op na te houden.

Een Moslim die vanuit ons land op pelgrimreis gaat, is door de bank genomen zo'n 15.000 Euro kwijt aan dat grapje. Het tweede deel van dit Soeravers, voorkomt dat Moslims wakker worden en alsnog gaan nadenken. Stel je voor: anders lopen we de (niet bestaande) zegeningen mis in het Hiernamaals!
We slapen gewoon door en laten ons niet leiden door gezond verstand; de imam heeft het laatste woord en anders wel zo'n ayatollah.
Deze laatste verplaats zich vaak in zo'n SUV, daar hij niet vertrouwd op de bescherming van Allah, maar op de bepantsering van eigen status voertuig. Dat vindt dan plaats in landen, waar het jaarsalaris gemiddeld genomen de 1000 Euro niet overtreft!

:turban:
Laatst gewijzigd door bijwoner op ma dec 13, 2010 2:45 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: We mogen ervanuit gaan dat er via dit Forum heel wat meelezertjes zijn. De bezoekersteller stond begin 2010 op ruwweg 2 miljoen en zie daar, dat zit nu boven de 30 miljoen of zoiets?
Best mogelijk, maar interessanter zou het voor jou zijn om te weten hoeveel hits je krijgt op Gerittallah-worldpress, en NOG interessanter hoeveel lezers daarvan moslim zijn en openstaan voor je DPK . Heb je een min of meer gefundeerd idee van die aantallen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Als je die luitjes in de eigen omgeving een veilig bestaan wilt gunnen , met behoud van eigen cultuur en taal- is ook de beschikbaarheid van DPK essentiel.
Maar ik gun die Mohammedaanse luitjes dat van ganser harte, met of zonder DPK ! Gisteren nog noemde je me een racist, dat is dus helemaal niet het geval. Alleen: in de eigen omgeving zoals je zelf zegt, niet hier. Daarvoor is het moslimisme simpelweg te verschillend van onze cultuur. Ik vind een tijger een gezellig en mooi beest, maar ik wil hem toch liever niet in mijn woonkamer, snap je?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

mercator,
Dat is een wat lastige telling. Googel laat zich betalen om bepaalde zoek opdrachten niet uit te voeren. China en Islamitische hoeders van De Heilige Koran zijn daartoe graag bereid wat druk op de ketel te brengen.
Men kan ook overgaan tot het bijpassen van zoekopdrachten die vrijwel overeenkomen met mijn naam of mijn termen, maar dat niet zijn.
Vervolgens raak je als zoeker naar mijn gegevens het spoor geheel bijster, want dan kom je er niet bij.

Nu zou je reactie kunnen zijn: bijwoner ziet spoken!
Daarom heb ik begin dit jaar, ten tijde van de clash tussen China en Googel, eventjes gekeken naar de tellerstanden- die nu kortstondig tijdelijk zichtbaar waren. Ik was toen in Venray, tijdens het 100 dagen durende neurologische onderzoek.
Uit mijn hoofd gezegd aan bezoekersaantallen,
voor mijn naam: 14.500 bijwoner: 575.000 ParallelKoran: 545.000.

Begin december startte de EU een onderzoek naar Googel, wegens gelijksoortige klachten . Zonder verdere details verder vrij te geven, heeft Googel wel spontaan een 'boekensite' opgericht, inclusief de verspreiding van e-Books. Een probleem is natuurlijk, dat de bezoekersaantallen van VML netwerken, uit de gewonen cijfers gefilterd worden. Deed men dat niet, dan zou plotsklaps transparant worden, wat nu eenmaal valt onder 'de ambachtelijke handel van illegaal verworven voorkennis'. Zoals altijd, zijn daar wel boekhoudkundige ontwijkingsmechanismen op te vinden. Momenteel worden alleen hits getoond door Googel, maar geen kijkcijfers. Zou men dat laatste wel doen, dan komen er allerlei ratings in de knel, die tegen hoge marketing kosten in de markt gezet zijn.

Daarmee lopen Googel en andere zoekmachines nu het risico dat ze aangeklaagd kunnen worden wegens malversaties. Een lelijke spagaat, voor de VML en andere maffia-achtige netwerken!

Nu WiKi-Leaks operationeel is, kunnen overheden zich veel moeilijker verschuilen achter hun definitie van 'staatsgevaarlijk'.
De wapenindustrie en het handhaven van de misleiding van DHK, dat is pas staatsgevaarlijk! :turban:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: voor mijn naam: 14.500 bijwoner: 575.000 ParallelKoran: 545.000.
Een half miljoen lezers in het beste geval dus, ongeveer het inwoneraantal van de stad Gent in Vlaanderen. Ik wil je niet ontmoedigen Bijwoner, maar qua wereldwijde exposure is dat toch niet echt een succes. Maar Mohammed himself is ook maar op zijn eentje onder die vijgenboom begonnen moet je maar denken.
A. Hitler was een stuk kanonnenvlees in de loopgraven, nadien een tijd dakloze en bedelaar en kijk s aan wat ervan geworden is! Niet wanhopen!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
bijwoner schreef: voor mijn naam: 14.500 bijwoner: 575.000 ParallelKoran: 545.000.
Een half miljoen lezers in het beste geval dus, ongeveer het inwoneraantal van de stad Gent in Vlaanderen. Ik wil je niet ontmoedigen Bijwoner, maar qua wereldwijde exposure is dat toch niet echt een succes. Maar Mohammed himself is ook maar op zijn eentje onder die vijgenboom begonnen moet je maar denken.
A. Hitler was een stuk kanonnenvlees in de loopgraven, nadien een tijd dakloze en bedelaar en kijk s aan wat ervan geworden is! Niet wanhopen!
Ja maar, Bijwoner klampt zich nu juist vast aan Jezus. Je weet wel, die vent die de dertig nog net haalde voordat hij spartelend en lamgeslagen als een verworpene van God vastgespijkerd aan een kruis, hangend tussen twee boefjes, zijn laatste zucht van de berg liet rollen. Dat is dus heel andere koek die slaat op een mislukte machthebber in spe. En reken maar dat zo'n goser wraakzuchtig is. Hij komt terug, verzekert ons de christelijke intelligentia of wat daar ook voor mag doorgaan.

De klemmende vraag luidt dan: komt Jezus nu terug als jood of als christen mannetje?

Jammer voor al die moslims die het nakijken hebben en weer eens voor de zoveelste keer buiten de pot moeten pissen. Want één ding is zeker, hij komt in geen geval als mohammedaan terug.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door Monique »

hans van de mortel schreef:[De klemmende vraag luidt dan: komt Jezus nu terug als jood of als christen mannetje?
Waarom nu weer als mannetje?
Waarom niet als vrouwtje?
Ik vind het wel passen bij de naam..... :knorrie:
Amorele atheistische nitwit
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

mercator,
Er ontgaat je duidelijk het een en ander. Persoonlijk heb ik mijn uiterste best gedaan om niet in de schijnwerpers te komen.
Ik geloof dat Degene die werkelijk 'alle cijfers slaat' de Heer J.C. is. Dat wil ik graag zo houden.

Daarnaast heb ik tijdens chat werkzaamheden op zowel http://www.maroc.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, http://www.stand.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, Facebook en http://gerritallah.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; mensen uitgenodigd mijn materialen over te nemen en die in eigen netwerken te verspreiden.
Met als doel: dat er zonder bij effecten, onderling diepgaand gesproken kan worden over deze geloofszaken, die velen persoonlijk raken.

In alle bescheidenheid, ben ik ervan overtuigd dat dit ook gelukt is. Ondertussen, wanneer je DPK leest, ontkom je er niet aan dat je prominente leiders uit de mondiale wereld tegenkomt. Met uitspraken die een directe link hebben met DPK, terwijl deze nog niet publiek beschikbaar was. Kijk, het gaat mij er niet om populair te worden, ik maakte met DPK genoeg vijanden!

Waar ik het wel 'helemaal mee gehad heb' is de onzin om Moslims blijvend te misleiden, wat dan in 2004-11-02 uitmondde in zo'n beetje de 1e publieke Islamitische moord in ons land. Dat soort waanzin, daartegen is DPK allereerst gericht. Het enige waarin ik zou kunnen roemen, is mijn geloof in De Bijbel en het feit dat ik Jezus-fan ben. Als je DPK leest, kom je genoeg Bijbelsteksten tegen die aangeven dat wij als christen gelovigen, niets hebben wat we niet eerder van God gekregen hebben.

Dat er vervolgens nagedacht wordt op mondiaal niveau over de invulling van 'de eigen verantwoordelijkheid' bij dit alles, is pure winst. :turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

Hans van de mortel,
Het is nog maar zeer de vraag of de Moslims die in onwetendheid gestorven zijn, zo slecht af zijn. Binnen de 56 Islamitische landen zijn er, waarbij op het bezit van De Bijbel alleen al, zware straffen staan. Via DPK komen we ook bij Abram, vlak voordat Sodom & Gomorra met de grond gelijk gemaakt werden. Abram was daarbij in dialoog met Jahweh en presteerde het af te dingen op het noodlot van die steden, omdat er wellicht eventueel 50 mensen in zouden zijn die wel in Jahweh geloofden. Via onderhandeling, wist hij die vraag erg lang vol te houden en het aantal naar beneden bij te stellen. Je moet maar geloofsmoed hebben en van God blijven eisen, dat Hij rechtvaardig zal zijn!

Jahweh is geen onredelijke God, als je wat verder je inleest in de hoofdstukken in De Bijbel die gaan over het 1.000 jarige vrederijk van de HEER J.C. (op de huidige planeet, dus nog voordat het hele zwikkie door de chip/voorhoofd & -hand aanhangers de vernieling in geholpen wordt). Bij de beschrijving van de deelnemers tijdens dat Rijk, blijkt dat daarop mensen mogen vertoeven die in hun vorige leven simpelweg de kans ontnomen was om De Bijbel te kennen of te lezen. In tegenstelling tot Allah, wil Jahweh uitsluitend op grond van eigen gemaakte keuzes vereerd worden. De betaalde- of afgedwongen geloofsliefde, die zo normaal is in onze samenleving, is liefde zoals een prostituee die krijgt.

Dat heeft weinig te maken met de persoonlijke behoefte 'goed te doen aan je naasten en God'. De manier waarop Moslims gedwongen worden Allah te aanbidden, heeft alles met onderwerping te maken en vrijwel niets met vrijwilligheid. Naast deze (wat ik geloof) doelgroep, zijn er nog heel wat generaties mensen, die onder vergelijkbare omstandigheden geleden hebben onder de overheersing van de plaatselijke afgoden en overheden.

Hans van de mortel,
Het is je klaarblijkelijk ontgaan, dat de HEER J.C. op dit ondermaanse als Jood geboren is? Wanneer Hij terugkomt, zal Hij Zijn afkomst niet verloochenen! De beschrijving in het Boek Ezechiel over de 3e Tempel, laat niets aan de fantasie over. Wen maar aan het idee, dat de Joodse stijl van architectuur, terug gaat komen op allerlei plaatsen hier op aarde. :turban:
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bijwoner en de sabbat die hij aan zijn laars lapt.

Bericht door hans van de mortel »

bijwoner schreef:Hans van de mortel, wen maar aan het idee, dat de Joodse stijl van architectuur, terug gaat komen op allerlei plaatsen hier op aarde. :turban:
Zeg grappenmaker, hoe zit het nu met de sabbat? Hou je je daar nu aan of bewaar je jouw devotie voor Jezus tot aan zijn wederkomst die waarschijnlijk zal plaatsvinden op de heilige feestdag wanneer Pasen en Pinksteren op één dag vallen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner en de sabbat die hij aan zijn laars lapt.

Bericht door bijwoner »

hans van de mortel,
Dat ik Jezus-fan ben, wil nog niet zeggen dat ik de Joodse riten ga volgen!
Je mag mijn geloofsbeleving wel in het perspectief plaatsen van na de Pasen en Zijn Hemelvaart. Dat houdt dus in, dat waar mogelijk ik niet op zondag werk - en bereid ben om op jaarbasis daar enige uitzonderingen voor te maken. Dat is wel eens gepasseerd bij de laatste werkgever waar ik langdurig aan de slag was. Als er op die dag geen productie kwam, dan zou het bedrijf getroffen worden door schadeclaims, wegens te late oplevering. Nou, daarvoor ik mij toen ook ook aangemeld.

Echte grappen daarover, heb ik nog niet gedebiteerd. Het is wel onderwwerp van onderzoek geweest in DPK, dus dat zou je zelf mee kunnen lezen. Vanuit de athe'istische hoek is het stellen van vragen over dat onderwerp 'een defensieve reactie'.
Het gebruik in ons land om de zondag vrij te houden, is een paar jaar terug ten tijde van mijn werk aan DPK al door de media losgelaten. Kijk maar eens naar hun week-programmering. Op zaterdag komt het NOS- journaal pas om 13.00 uur en 16.00 uur. Op zondag is het weer veel vaker.

Eenzelfde (voorzorgs maatregel) redering kan je ook waarnemen in de beroepsgroep 'voorgangers/ dominees/ predikanten/ priesters.'
Het zijn vrijwel 100% geen Joden, maar wie aan een Universiteit gestudeerd heeft, is al wel Joods-besneden. Dat is dan gedaan, vanwege bepaalde Bijbelteksten die in relatie staan met herderlijk- c.q. leiderschaps werk in het 'Hiernamaals'*. Ook hierover 'breek ik wat potjes' in DPK.

Klaarblijkelijk, zijn mijn eerdere bijdragen in dit draadje , je iets te dichtbij gekomen? :turban:


* Hiernamaals is geen Bijbelse term, maar wordt behalve in De Heilige Koran, ook in RKK verband gebezigd....
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bijwoner als slechte volger van Jezus.

Bericht door hans van de mortel »

bijwoner schreef:hans van de mortel,
Dat ik Jezus-fan ben, wil nog niet zeggen dat ik de Joodse riten ga volgen!
Conclusie? Bijwoner is geen fan van Jezus maar een regelrechte fan van zijn eigen godsdienstwaanzinnige fantasieën.

Ik neem aan dat geen mens, na deze bekentenis, hier nog aan twijfelt.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bijwoner als regelrechte tegenstander van Jezus.

Bericht door hans van de mortel »

Ik zei het al eerder over Bijwoner, hij is een huichelaar. Zacht uitgedrukt, hij is niet consequent.

Hij wil de vinger in zijn eigen religieuze pap houden!

En het allerergste:

Hij wil wel de lusten, maar niet de lasten! :nono1:
bijwoner schreef:Dat ik Jezus-fan ben, wil nog niet zeggen dat ik de Joodse riten ga volgen!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner in clash met hans van de mortel.

Bericht door bijwoner »

hans van de mortel,
In de afgelopen paar dagen hebben we wat gechat. Net als bij voorgaande rondes, eindig je met schelden. Voor een athe'ist is dat geen reclame. Net als eerder, ben je niet ingegaan op een item dat zou kunnen raken met onze economie.
Want wanneer DPK dit jaar nog gepubliceerd wordt, is het met die ralley op de Beurs op korte termijn, wel gedaan.
Dat is niet in het belang van de VML, die nu eenmaal de verantwoordelijkheid bij het NL volk wil leggen; via de beurzen wordt de Mammon aanbeden en dat moet voelbaar blijven in de Islamitische wereld.

Ondertussen zal de geschiedenis uitmaken wie de grootste hypocriet van ons twee'en is.

Nog fijne feestdagen toegewenst en een voorspoedig 2011! :turban:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Het is je klaarblijkelijk ontgaan, dat de HEER J.C. op dit ondermaanse als Jood geboren is?
:
Wat IS een Jood eigenlijk Bijwoner ? Je bent toch geen racist mag ik hopen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

mercator,
De manier waarop ik schrijf over de afkomst van de HEER J.C, heeft alles met De Bijbel te maken. In De Bijbel zijn stambomen opgenomen waarin zowel Hij als vele anderen vermeld staan. Verder ben ik een volslagen leek op dat gebied, juist omdat in De Bijbel (NT) een waarschuwing staat je niet te zeer te verdiepen in vorige generaties via zo'n stamboom. Als je mij een beetje kent, weet je dat ik mij meer met het heden en de nabije toekomst bezig hou vanwege de relevantie van nu leven!

Er zullen vast wel satirische draadjes op dit Forum zijn, waarin uitputten gechat is over de aard en het wezen van het Jood-zijn. Die zijn hier ook over Moslims, al is het kenmerk van 'de ware Isma'eliet' dat hij of zij alles uit het hoofd oplepelt. Er is een stroming binnen de Islamitische wereld, die een extra waarde toekent aan je afkomst- zodra je een Isma'eliet bent.

In DPK laat ik op een paar plaatsen zien, dat dit soort luchtfietserij in De Bijbel niet gewaardeerd wordt. Dit heb ik daarmee bewezen: Isma'el was geen aanbidder van de God van Abraham, Iza'ak en Jakob, hij aanbad Egyptische afgoden. Tsja, De Heilige Koran schrijft daar heel anders over vanwege de plagiaat en fraude op De Bijbel ,die voor 95% haar bronnen zijn. :turban:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: De manier waarop ik schrijf over de afkomst van de HEER J.C, heeft alles met De Bijbel te maken. In De Bijbel zijn stambomen opgenomen waarin zowel Hij als vele anderen vermeld staan.
Dan klopt dat Jood-zijn van Ons Here idd als een bus. Dwz, als je enige autoriteit aan de Bijbel toekent. Iets wat jij wél doet en ik niet. Wat mij betreft heeft de Bijbel hetzelfde waarheidsgehalte als de telefoongids van het stadje waar ik woon, dus staan we nog even ver.

Mij maakt het ook niet uit of de Here Jezus nu Jood, zwarte, blanke is geweest en of Hij zelfs maar uberhaupt bestaan heeft. Maar jij begon over dat Joods zijn, dus ik dacht redelijkerwijze dat het in jpu beleving belangrijk is.

Over die stambomen: de geschiedenis heeft daar grappige voorbeelden van. Zo had een bekende en geleerde bewonderaar van Napoleon een stamboom van Bonaparte opgesteld die onomstotelijk bewees dat de Keizer der Fransen afstamde van Karel de Grote. Napoleon gaf de auteur een gouden horloge en een vetbetaalde job aan de toenmalige unief. Zijn adviseurs zegden "maar je weet toch dat dat onzin is?" "Tuurlijk weet ik dat" zei Napoleon" maar die man heeft autoriteit, en het laatste wat ik wil is dat autoriteit wordt betwijfeld".

Tot zover de kwestie "autoriteit".Moslims schermen ook al eens met dat begrip. Als je het niet weet vraag je het maar aan de "geleerde".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Wen maar aan het idee, dat de Joodse stijl van architectuur, terug gaat komen op allerlei plaatsen hier op aarde. :turban:
Ik hoop dat je dat ironisch bedoelt. Wat ik gezien heb van de buiten-en binnenkant van synagogen kan je in een woord samenvatten: KITSCH.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

mercator,
Laat ik nu zelf een absoluut 'broertje dood hebben' aan theologische paleizen en bedevaartsoorden..

Ondertussen is de architectuur van 'de stad God's - zoals op diverse plaatsen beschreven in het OT, op zijn zachts gezegt modern te noemen. Daarnaast is de plattegrond nogal strak, waarbij alle 10 stammen (of waren het er nu 12) een eigen plekkie krijgen.

Inclusief hun weidegronden en de moestuinen voor de Levieten.

Momenteel gaan er nogal wat stemmen op, om leeg komende industri'ele terreinen in stedelijk gebied, terug aan de natuur te geven en er mensen op te laten boeren. Dat zorgt naast een betere waterafvoer, voor minder stress en altijd handig voor als de supermarkt om wat voor reden dan ook, tijdelijk geen aanvoer krijgt.

Daarnaast ben ik steeds bereid, om 'bepaalde mensen' duidelijk te maken dat Jood zijn in de nabije toekomst geen schande meer is, maar door velen begeerd zal worden. Dat Bolkestijn daar bepaald anders overdenkt, zal te maken hebben met zijn innige wens dat DPK nimmer gepubliceerd wordt. Een algemeen gevoelen bij een ieder die zijn broodwinning veilig meende te moeten stellen via de VML, wapenindustrie, universiteiten met oogkleppen op en Islamitische misleiders in optima forma! :turban:
Plaats reactie