Wat een raar idee!Ariel schreef:Ik geniet altijd van jouw bloemrijke posten Mahalingam.
Bedankt.
Volgens mij wordt het nooit wat tussen Moslims en Homo's
Eén van de kenmerken van het mensentype Cro Magnon, waartoe wij allemaal behoren, is, dat er 10% homoseksuelen onder voorkomen.
Bij olifanten is dat 60%.
Dat heeft met geloof of ras helemaal niets te maken en dus kun je er vast vanuit gaan dat Moslims een andere - waarschijnlijk erg ongemakkelijke - oplossing hebben gevonden voor hun "probleem".
Wat homofobie betreft, daar zie je momenteel veel lawaai over in de VS. Om de haverklap wordt daar een Christelijke leider die zich bijzonder toelegt op de bestrijding van homofilie zelf betrapt op het gebruik van jongens-prostitutie. De theorie is dan ook dat vrijwel alle actieve homo-haters zelf in feite homoseksueel zijn. Ik heb het niet bedacht, maar ik denk wel dat dit een schot in de roos is.
Nu is het met seks onder moslims toch al zo slecht gesteld, omdat vrijwel alles verboden is en de voorlichting op een extreem laag pitje staat. Het zicht op een te krappe werkvloer van de liefde wordt dus ook nog heel slecht verlicht door een te klein denkraam. Dat gaat uiteraard zwaar ten koste van de seksuele ontwikkeling en bewustwording, wat dan weer leidt tot wantoestanden in het volwassen leven. Het klopt wel met het beeld dat de Koran van mannen geeft, namelijk dat ze direct als een troep jagende wolven achter een vrouw aangaan zodra ze die in het zicht krijgen en dus moeten die vrouwen zich verbergen, onzichtbaar zijn bij wijze van bescherming.
In Nederland is zo'n bescherming niet nodig, zelfs niet op een naaktstrand.
Volgens mij is er nu een beweging op gang gekomen van steeds meer moslims die net als de christenen van hun geloof afvallen. Je ziet het bijvoorbeeld ook al in de kleinere gezinnen van zoveelste generatie moslims en het drankgebruik neemt ook nogal fors toe - niet dat dit nu per se een verbetering is. Je mag eisen van nieuwe Nederlanders dat ze zich aan de wet houden en assimileren, maar bij assimilatie kun je niet zover gaan, dat je eist dat ze hun geloof afzweren of veranderen. Dat gaat echter vanzelf wel. In mijn jeugd, dat is dan ruim een halve eeuw geleden, zag Nederland er ook heel anders uit door dat verdomde christendom. Ik heb ook nog meegemaakt (in Apeldoorn) dat meisjes van school gestuurd werden omdat ze broeken droegen. Dat er in de kerk gepreekt werd tegen lichamelijke hygiëne, omdat je in plaats van "het lichaam te verheerlijken" eerder zorg moest dragen voor je geest, dat kan men zich nu nauwelijks meer voorstellen. Eens per week wassen dat kon nog, maar douchen was "wereld-gelijkvormig" en dat behoorde dus nagelaten te worden.